Συγγραφέας |
Μήνυμα |
c3-respect
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2007, 11:57 |
|
|
καλημερα σε ολους......
πατριωτη γιωργο,ποσο σου βγηκαν τα κονι?
εγω εχω προς το παρων τις σουστες eibach τις τριποντες....πολυ καλη φαση...
|
|
|
|
|
c3-respect
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 13:18 |
|
|
γιατι?εγω παντως ειμαι πολυ ευχαριστημενος.....
και γω με τα εργοστασιακα αμορτισερ ειμαι αλλα προς το παρων δεν εχει παρουσιαστει κανενα προβλημα....
|
|
|
|
|
c3-respect
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 13:50 |
|
|
αυτο ειναι λογικο...οτι θα ''δακρυσουν'' τα εργοστασιακα αμορτισερ....
το ηξερα απο την αρχη οτι τα αμο θα κρατησουν λιγοτερο με τα καινουρια ελατηρια...
και περιμενω πως και πως να ''δακρυσουν'' για να παω να αλλαξω και αμορτισερ!!!!!
|
|
|
|
|
c2vtsssss
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 14:04 |
|
Εγγραφή: Πέμ 14 Δεκ 2006, 12:19 Δημοσιεύσεις: 717 Τοποθεσία: Άγονη γραμμή
|
λενε ομως πως κρατανε περιπου 10000χλμ λιγοτερο απ'οσο θα κρατουσαν με τα ''μαμα'' ελατηρια αλλα δε ξερω αν ισχυει..παντως με 5ποντα ελατηρια οι αναρτησεις ''μαμα'' πανε τα μισα χλμ απο οσα θα πηγαιναν
|
|
|
|
|
kostas21pgr
|
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη αμορτισερ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιουν 2008, 10:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55 Δημοσιεύσεις: 151 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Καλημερα παιδια. Θελω να αλλαξω τα αμορτισερ μου γιατι ηδη συμπληρωσα 120000 χλμ και ψαχνω να δω τι μπορω να βαλω.
Ρωτησα σ εναν μαστορα εδω Θεσσαλονικη και μου ειπε οτι εχει τα AL-KO (τα οποια τα εχει δωσει σε αρκετα C3) στα 160 η τετραδα.Εχει και τα ΚΥΒ με 190 την τετραδα.Μου προτεινε τα 2α γιατι ειναι και πιο επωνυμα και ποιο ποιοτικα.
Θελω ενα σετ για να κραταει καλα το αμαξι στις στροφες και να εχει καλη αποκριση.
Επισης εχω αποφασισει,αφου βρω καταλληλα αμορτισερ, να βαλω πανω ελατηρια H&R 3.5 ποντους και για ομορφια και για καλυτερο κρατημα.
Ο μαστορας λεει ο συνδιασμος ΚΥΒ με τα ελατηρια θα ειναι οτι καλυτερο.
Τι γνωμη εχετε και αν υπαρχει καμια καλυτερη προταση γινεται δεκτη.
Α,ρωτησα και για BILSTEIN αλλα δεν ειχε και μου λεει δεν αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα(500 περιπου) σε τετοιο αμαξι(δεν ειναι πολυ γρηγορο).
|
|
|
|
|
kostas21pgr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιουν 2008, 12:06 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55 Δημοσιεύσεις: 151 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Δηλαδή? Εχεις κατι αλλο να προτεινεις? Κοιτα το αμαξι με τις μαμα και τα CONTINENTAL που του εχω βαλει πηγαινει πολυ καλα. Δεν θελω να ξεφυγω στο ποσο.Εσυ τι προτεινεις σε καλυτερη ποιοτητα απο τα μαμα αμορτισερ και τι γνωμη εχεις και για τα ελατηρια?
Πιστευω οτι με τα ελατηρια θα κατσει πολυ καλυτερα το αμαξι.
Α.Για λαστιχα εχεις κανενα κατα νου που να σου βγηκε πολυ καλο? Εγω εχω πανω τα CONTINENTAL CONTI ECO 3 και τα εχω πανω 40000 χλμ και ακομα κρατανε πολυ.Μ αρεσε πολυ αυτο το σετ.
Ειδα και τις φωτο σου και εχω κατι αποριες.
16αρι ειναι το διο σου?Μ αρεσαν πολυ οι ζαντες σου.Τι μαρκα ειναι?Βρηκα και γω ενα σετ τις OZ SUPERTURISMO 15'' σε ασπρες στα 420 ευρω. Εσενα 16" ειναι?
|
|
|
|
|
sterpc
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 12:47 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23 Δημοσιεύσεις: 124 Τοποθεσία: VOLOS
|
Βαλε την αναρτηση της bilstein συνδιαζεται αριστα με ελατηρια της HR βαλε συγκεκριμενα τα sprint που ειναι ειδικα για χαμηλωμα μεχρι 3.5 ποντους και κρατημα θα εχεις και υπερβολικα χαμηλο δεν θα ειναι θα χαμηλωσει οσο πρεπει. Δεν ειναι μονο για ομορφια τα ελατηρια ειναι και για να κατεβασουν το κεντρο βαρους του οχηματος αλλα και για να μειωσουν τις κλισεις που παιρνει το αμαξωμα στις στροφες. Σκοπος ειναι να εισαι ασφαλης στο δρομο και οχι "δεν αξιζει να δωσεις τοσα στο αμαξι". Σκοπος σου ειναι να φτιαξεις ενα συνολο ομοιογενες με πολυ πιο υψηλα απο τα εργοστασιακα ορια προσφυσης, και αυτο σου δινει την ασφαλεια.Αν αλλαξεις τα αμορτισερ με αλλα που δεν ειναι χαμηλωματος και βαλεις και ελατηρια HR θα φθαρουν πιο γρηγορα τα αμορτισερ και απο οτι καταλαβα παλι στον ιδιο θα πας να τα αλλαξεις και θα πιασετε και φιλιες σιγα σιγα του τυπου "καλως το κοροιδο". Βεβαια ολα τα παραπανω ειναι προσωπικη γνωμη και εισαι ελευθερος να πραξεις οτι θες αλλα ψαξε και αλλου κανε διασταυρωση της πληροφοριες που παιρνεις μπες στο internet και ψαξε μην πας με βαση τι σου λεει ο καθε μαστορας γιατι και χρηματα θα χασεις και θα ξενερωσεις με τη φαση και θα παρατησεις το ολο εγχειρημα και ειναι κριμα.
|
|
|
|
|
kostas21pgr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Αύγ 2008, 11:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55 Δημοσιεύσεις: 151 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Ολα αυτα που ειπες τα γνωριζω και θα συμφωνησω και γι αυτο το ηθελα αυτο το πραγμα.1ον για καλυτερο πατημα και μετα η ομορφια.
Ετυχε να κανω μια βολτα με ενα χοντακι βετεκ με HR ελατηρια 3,5 ποντους και με μαμα αμορτεσερ το οποιο καθε φορα που βγαινει στο δρομο παει στα ορια και το ειδα λιγο βαρκουλα.Μετα ομως που το πιεσα σε στροφες κρατουσε καλα και το αμαξι δεν ηταν μπαλαρινα.
Αυτο οφειλεται στα ελατηρια που ειναι προοδευτικα.Σε ευθεια ειναι μαλακα αλλα οταν τα ζορισεις τοτε σκληραινουν.
Θα τα δοκιμασω και ετσι που λες καποια στιγμη μολις αλλαχτουν τα μαμα.
|
|
|
|
|
stelios
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ - Αναρτήσεις Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Ιαν 2011, 18:15 |
|
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29 Δημοσιεύσεις: 126 Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
|
το c3 της γυναικας(1,4i 8v) συμπληρωσε 80000χλμ και εδω και καμποσο καιρο συνπεριφεροτανε σαν τη βαρκα της βουγιουκλακη τη μανταλενα δε συζητω για ανεμους οτι κοιταγαμε το δελτιο καιρου για να το βγαλουμε στην εθνικη . με τα πολλα προχωρησα σε αντικατασταση των αμορτισερ και κατεληξα σε koni κιτρινα ρυθμιζομενα διχως ομως να βαλω ελατηρια χαμηλωματος αφου δεν τα γουσταρε καθολου η κυρα (ειναι και σε ενδιαφερουσα) . μου κοστισανε 480 ευρω μαζι με τοποθετηση και ευθυγραμμιση και ηταν η καλυτερη τιμη που καταφερα να πετυχω σε ερευνα αγορας . το αυτοκινητο εδεσε παρα πολυ στριβει διχως κλισεις δεν μπρουμητιαζει στα φρενα και στον ανεμο ειναι σταθερο . ολα αυτα με ρυθμιση στη πιο μαλακη θεση . ως αναφορα την ανεση ειναι πιο φιλικα ως αμορτισερ απο τα bilstein τα κιτρινα που εχω βαλει στην xsara μου . προσωπικα τα προτεινω ανεπιφυλακτα ειδικα στο θεμα κρατηματος . βεβαια μπορει καποιος να θεωρει υπερβολικο το ποσο και την επιλογη για το συγκεκριμενο αυτοκινητο . γουστα ειναι αυτα . παντως πιστευω πως δεν ειναι απαραιτητο το χαμηλωμα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο αν βαλει κανεις ενα καλο αμορτισερ . για αυτα που ειναι να σου δωσει το c3 ειναι πληρης επιλογη
|
|
|
|
|
Kostas C3
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ - Αναρτήσεις Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Μάιος 2011, 20:59 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν 2011, 19:52 Δημοσιεύσεις: 67 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να ψηλώσω το αμάξι μου κατα 5 -10 cm πόντος γιατί η μούρη βρίσκει εύκολα ειδικά σε απότομες ανηφόρες ή κακοτράχαλους δρόμους. Μπορώ να το κάνω αυτό αλλάζοντας ελατήρια και αναρτήσεις; Μήπως να έβαζα και μεγαλύτερες ζάντες; Έχω 14".
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισέρ - Αναρτήσεις Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Ιουν 2011, 13:37 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Αν το ψηλώσεις 10 πόντους θα αλλάξεις όλη τη γεωμετρία του και θα έχεις πρόβλημα κάθε φορά που στρίβεις. Θεωρητικά γίνεται με ελατήρια (και τα αντίστοιχα αμορτισέρ) αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν μεγαλύτερα για το C3. Ζάντες μπορείς να αλλάξεις, αλλά οχι για να το ψηλώσεις. Πρέπει να μειώσεις το προφίλ του λάστιχου αντίστοιχα ώστε η συνολική διάμετρος του τροχού να μείνει σταθερή. Αλλιώς μπλέκεις με πολλά άλλα προβλήματα.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|