Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:39 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βελτίωση 1.4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2007, 13:08 
Άβαταρ μέλους
Την καλησπερα μου σε ολους....
τι μπορω να κανω για να αυξησω την υπποδυναμη του κινητηρα μου?
αυτα τα 75 αλογα ειναι λιγα και θα ηθελα να φτασω γυρω στα 90.....
εχω ηδη πανω στο αμαξι βαρελακι bmc και τελικο καζανακι της remus....
περιμενω απαντησεις....tnx


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Μάιος 2007, 14:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:10
Δημοσιεύσεις: 1279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Βελτίωση πρώτου σταδίου θα σου δώσει την υποδύναμη που ζητάς!

Εισαγωγή (έχεις)
Εξαγωγή ( αλλαγή απο χταπόδι και πίσω)
Πρόγραμμα

:thumbup

Απλά το κόστος είναι μεγάλο και δεν ξέρω αν αξίζει να δώσεις τόσα.. Πάνω κάτω υπολογίζω γύρω στα 1500 ευρώ ... και το κακό είναι οτι απο κει και πέρα πολύ δύσκολα πάς παραπάνω άλογα. Υπάρχουν λύσεις.. αλλα τα λεφτά που θα δόσεις ..θα είναι πιο πολλά απο το να πας να πάρεις ενα VTS..

Μια καλή λύση είναι να βρείς μετατροπή απο C2 VTS .. ή έστω μηχανή απο C3 1.6.

_________________
Εικόνα

Όταν τα'χεις χάσει όλα.. δεν φοβάσαι τίποτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 13:24 
Άβαταρ μέλους
να σου πω και γω σκεφτηκα να παω να φορτωσω απανω μια μηχανη απο c2 vts..... hmmm
το κοστος ομως?εχεις καμια ιδεα ποσο κυμαινονται οι τιμες?πανω κατω....
οσο αφορα το προγραμμα,ρωτησα ενα καρντασι στη βεροια και μου ειπε οτι δεν θα κερδισω απολυτως τιποτα....και το μονο που θα καταφερω ειναι να καιω περισοτερη βενζινη....αντιθετα ο μαστορας εδω(ιταλια ειμαι τωρα)μου ειπε οτι με προγραμματακι μπορω να παρω 7 με 8 αλογακια.....και το κοστος ειναι 300ευρο.....τι λες?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Μάιος 2007, 18:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
εφοσον εχεις ενα στοχο, ο οποιος ειναι τα 90 αλογα, πας κατευθειαν για τα 90 αλογα. σκεψου καλα ομως πρωτα ποσα αλογα θες.

μπορεις αρχικα να αλλαξεις μπλοκ και να βαλεις αυτο του 1600 8v με τα 90 αλογα. απο κει και περα μπορεις να κανεις μια βελτιωση πρωτου σταδιου και να τελειωνεις. ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Μάιος 2007, 23:07 
Άβαταρ μέλους
90 θελω.μου φτανουν......(ειμαι ολιγαρκης ανθρωπος εγω) :schraeg :schraeg
με αυτα που εχω συν το προγραμματακι που υπολογιζετε οτι μπορω να φτασω?
εγω πιστευω γυρω στα 84/86 αλογα....παραπανω δεν νομιζω......(θα παω να πεταξω μια τουρμπινα πανω να τελειωνουμε........) :bambam :bambam :-?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2007, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 21:16
Δημοσιεύσεις: 55
Τοποθεσία: athens
φιλε μου και εγω που εχω το c2 1.4 και το εχω ψαξει πολυ, σε μια κουβεντα που ειχα με την λιολιος racing με λογικο κοστος (1500 ευρω ) μεχρι 85 αλογα μπορεις να πας (βαρελακι σιμοτα ,σωληνα και τελικο απο καταλυτη και πισω, εκκεντροφορο 259μοιρες-10,30 βυθισμα και προγραμματακι) :s :s
τωρα τελευταια ομως μου ηρθε μια ιδεα που δε ξαρω κατα ποσο ειναι υλοποιήσημη :idea: να βαλω το καπακι απο το 16v c3 ή c 4 1.4(δε νομιζω να γινεται αλλα θα ρωτησω και αν μαθω κατι θα σου πω) τα οποια εχουν μαμα 90 αλογα και με μια βελτίωση θα φτασουν τα 100!!!!!! :yhoo μακαρι!!!


Τελευταία επεξεργασία από mario_cc2 και Δευτ 07 Μάιος 2007, 20:37, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2007, 20:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
γινεται αυτο που λεςμε το καπακι.

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2007, 20:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 21:16
Δημοσιεύσεις: 55
Τοποθεσία: athens
δεν ξερω σιγουρα θα το ρωτησω απο βδομαδα που θα παω για σερβις ιδωμεν!!!!! (ελπιζω :beg: :beg: :beg:)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2007, 20:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
στα 1600 8v το κανουν εδω και πολυ καιρο. απο οτι ειδα τωρα αρχισαν να κανουν και τα 1400 ετσι. αλλα κυριως peugeot. μπες στο www.psclub.gr και ψαχνωντας θα βρεις κατι ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2007, 21:21 
Άβαταρ μέλους
:-? :-? :-?
τι ειναι το καπακι???????????
ειναι το ιδιο με το μπλοκ????
αν ναι,τοτε τι ειναι το μπλοκ????????????????
:-? :-? :-? hmmm hmmm hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2007, 21:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
σκεψου οτι το μπλοκ χωριζεται σε τρια μερη. το μπλοκ-το καπακι-και το ψευτοκαπακο. το καπακι ειναι το σημειο οπου κατοικουν οι εκκεντροφοροι,βαλβιδες και κατι αλλα ψηλα

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2007, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
smpokos έγραψε:
σκεψου οτι το μπλοκ χωριζεται σε τρια μερη




:-?
Μπλοκ = κατι μονοκοματο αρα στην περιπτωση μας ειναι ο κορμος του κινητηρα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2007, 21:28 
Άβαταρ μέλους
και τι γινεται αμα το αλλαξουμε αυτο????
σορυ για τισ ερωτησεις αλλα απο μηχανικα στο αυτοκινητο δεν ξερω και πολλα...... :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2007, 21:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
οταν εχεις 8 βαλβιδες μπαινει μια συγκεκριμενη ποσοτητα αερα και βενζινης και το φασμα λειτουργιας του μοτερ ειναι μικροτερο. σκεψου τωρα να εχεις 16 βαλβιδες στο μοτερ σου. περρισοτερη βενζινη και περισσοτερος αερας αρα μεγαλυτερη αποδοση ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Μάιος 2007, 21:41 
Άβαταρ μέλους
αρα με απλα λογια να το κανουμε 16ν???
γινεται τετοιο πραγμα???(ωρε μαυρα μεσανυχτα εχω!!!) :schraeg
το κοστος μια τετοιας μετατροπης?υποθετω οτι θα ειναι πολυ παραπανω απο 300ευρο που μου ζητησε ο μαστορας εδω για να μου βαλει προγραμματακι....
ειδωμεν...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 47 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

βελτιωση σε vtr
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: blackvtr
Απαντήσεις: 12
DS3 1.6 THP - Βελτίωση πρώτου σταδίου από Etuners
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: salex
Απαντήσεις: 212
ΒΕΛΤΙΩΣΗ SENSODRIVE ΝΑΙ Η ΟΧΙ???
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
Μικρή Βελτίωση xsara 1.4 1998
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
βελτίωση c4 vts 2.0i
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: dimitrisc4vts
Απαντήσεις: 68
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ