Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 01:35 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2021, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2014, 20:01
Δημοσιεύσεις: 283
Καλησπέρα παιδιά. Υπάρχει κάποια πρόταση για μεγαλύτερα φρένα από άλλο μοντέλο πχ 283mm ή 292mm ή αναγκαστικά πρέπει να ψαχτώ μόνο σε aftermarket;

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2021, 21:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Γιατί θέλεις να βάλεις μεγαλύτερες δαγκάνες εμπρός; Θεωρώ ότι έχει πάρα πολύ καλό φρένο το συγκεκριμένο αμάξι για τα κιλά του. Και με ένα καλό επώνυμο σετ σε δίσκους - τακακια και φυσικά σωστή αλλαγή υγρών φρένων θα είσαι υπερ-καλυμένος.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Απρ 2021, 09:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1854
bakevang έγραψε:
Γιατί θέλεις να βάλεις μεγαλύτερες δαγκάνες εμπρός; Θεωρώ ότι έχει πάρα πολύ καλό φρένο το συγκεκριμένο αμάξι για τα κιλά του. Και με ένα καλό επώνυμο σετ σε δίσκους - τακακια και φυσικά σωστή αλλαγή υγρών φρένων θα είσαι υπερ-καλυμένος.
+1000 :clap
Να προσθέσω ότι αν ψάχνεσαι για μάρκες βάλε τα ebc στις επιλογές σου.Τακάκια ebc greenstuff και δίσκους ίδιας μάρκας και θα έχει άγκυρες για φρένα το αμαξάκι.

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2021, 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2014, 20:01
Δημοσιεύσεις: 283
Σας ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σας! Ο λόγος που ψάχνομαι για μεγαλύτερους δίσκους είναι γιατί έχω βαρεθεί να αλλάζω στραβωμένες δισκόπλακες πριν καν ακόμη εμφανίσουν το παραμικρό σημάδι φθοράς! Και αναφέρομαι είτε σε μαμά δισκόπλακες και τακάκια είτε σε brembo τρυπητές με brembo ή/και ferodo τακάκια...(Τι να πω δεν ξέρω.. Ίσως να είναι όλα κινέζικα κατώτερης ποιότητας...).
Σκεφτόμουν μήπως ταίριαζαν τα φρένα του THP DS3 με τις δισκόπλακες των 283mm.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2021, 10:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Δεν φταίει το μέγεθος των φρένων σου. Αυτό είναι μια χαρά!

Μήπως κυνηγάς τις λακούβες με τα νερά; :hmm

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Τελευταία επεξεργασία από bakevang και Δευτ 12 Απρ 2021, 10:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2021, 10:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
stakyr_7 έγραψε:
Σας ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σας! Ο λόγος που ψάχνομαι για μεγαλύτερους δίσκους είναι γιατί έχω βαρεθεί να αλλάζω στραβωμένες δισκόπλακες πριν καν ακόμη εμφανίσουν το παραμικρό σημάδι φθοράς! Και αναφέρομαι είτε σε μαμά δισκόπλακες και τακάκια είτε σε brembo τρυπητές με brembo ή/και ferodo τακάκια...(Τι να πω δεν ξέρω.. Ίσως να είναι όλα κινέζικα κατώτερης ποιότητας...).
Σκεφτόμουν μήπως ταίριαζαν τα φρένα του THP DS3 με τις δισκόπλακες των 283mm.

Αρα κάτι άλλο φταίει και στραβώνουν οι δισκόπλακες ανεξαρτήτως μάρκας και οχι το μέγεθος..... :hmm :hmm

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2021, 11:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Το μυαλό μου πηγαίνει σε ρουλεμάν τροχού ή κάτι από εκείνη την περιοχή.
Φυσικά, θα πρέπει να τα αλλάξει όλα για να δει αν όντως είναι κάτι από εκεί.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2021, 11:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2014, 20:01
Δημοσιεύσεις: 283
Υποψιάζομαι τα μουαγιε. Βέβαια το παθαίνουν και οι 2 δισκόπλακες οπότε πάλι αναρωτιέμαι πως γίνεται και τα 2 μουαγιε να έχουν πάρει. Στην επόμενη αλλαγή θα τα αλλάξω και αυτά μάλλον να δω πως θα εξελιχθεί το φαινόμενο..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2021, 11:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Understanding Brake Judder

Brake judder can be felt as a vibration. It is a sensation that can be felt through the steering wheel, your brake pedal and potentially through your seat. Depending on the severity of the judder, you may even feel the car shake. Brake judder can often be an uncomfortable, frustrating and disconcerting experience which may result in the driver reducing their braking pressure to reduce their discomfort, increasing stopping distances as a result.

Drivers and mechanics often jump to one conclusion; that the brake discs are no good and have ‘warped’. To fully understand brake judder and diagnose the causes we need to break it down into immediate brake judder or brake judder that has developed over time.

Brake judder symptoms and its causes

If you fit a new set of brake discs to a vehicle and brake judder is immediately felt, the conclusion maybe that discs have been manufactured incorrectly. However, all Apec brake discs are tested before leaving the factory to ensure that this scenario does not occur. Immediate brake judder can only be as a result of a mechanical issue that has not been diagnosed, e.g:

A severely worn or damaged hub, hub flange and/or wheel bearing.
Severely worn or loose steering and suspension components.
Loose wheel bolts.
Incorrectly seated wheel/discs.
Damaged tyres.
Buckled rims.
ABS fault.
Loose brake components (i.e: carrier).

The list is not exhaustive, however common sense should prevail. If these underlying issues are not resolved, then the issue will remain and potentially lead to catastrophic mechanical failure.

Most frequently, brake judder is not felt immediately and will develop over time. The assumption is that the brake discs are poorly manufactured and are unable to withstand the heat from braking and have warped. However due to modern manufacturing processes and materials used, it is extremely rare for any brake disc to warp. For warping to happen you will need a combination of extreme conditions – eg glowing hot discs and then driving through standing water, or excessive overheating and insufficient cooling.

The true causes of brake judder are far more complicated than the disc warping. The brake disc developing DTV (Disc Thickness Variation) over time, is the most common cause of judder.


DTV – What is it?
Disc Thickness Variation is when the disc has worn unevenly, causing the two friction surfaces of the disc to no longer be parallel with each other (see Figure 1). This is often confused with disc warping. Warping is defined as distortion, where the disc is a uniform thickness in width as shown in Figure 2. There is often little diagnosis that is carried out to solve the issue of brake judder, apart from test driving the vehicle. As soon as judder is experienced, which is blamed on the disc warping, the brake discs are removed and replaced with a new set, curing the issue for the next 2000-5000 miles only for the juddering to return. Disc Thickness Variation is a condition that develops over time, but what causes it?

Εικόνα

The primary cause of DTV is uneven material transfer.

What is material transfer?
During the bedding in process, and subsequent braking applications, a microscopic layer of brake pad friction material must transfer evenly from the pad to the surface of the brake disc. This is known as the adherent friction process (please see “material transfer” article). Anything that will affect this process – eg mechanical, or braking style (especially during the initial bedding in period) will result in uneven material transfer, which starts the process of DTV.

Due to uneven friction material transferring across the surface of the disc, this will lead to high-spots. The high spots will heat excessively in comparison to the rest of the disc. If the temperature at these high-spots exceeds 650 deg. C, cast iron changes structurally, transforming into a harder substance called Cementite. As the disc is now composed of varying materials of different hardness, the two materials will wear at a different rate. The important point to note is that this will not immediately induce brake judder but has provided the foundations for a vibration that will eventually lead to irreparable damage to the braking disc, although this may not occur for over 2000-5000 driven miles. This explains why customers often return with their vehicles complaining of brake judder months after the discs were originally installed.

With DTV the disc surface will not have warped, but if measured with a micrometer at (at least) 8 equal points around the brake disc, there will be a variation of thickness. A disc thickness variation greater than the manufacturer’s tolerance will result in the symptom of ‘brake judder’ caused by the brake pads pulsating over the uneven surface. This in turn causes the pistons to kick back over every high spot causing the pedal to pulsate replicating brake judder symptoms. If the manufacturer’s data is unavailable, please refer to the below guide.

Εικόνα



The precise threshold varies from model to model, dependent upon the general compliance built into the vehicle’s braking, suspension and steering systems.

To ensure that the new brake discs that you are fitting do not already have DTV all Apec brake discs are tested before leaving the factory and will have a disc thickness variation of <13µm (<0.013mm).

Skimming the discs will temporarily remove the high spots and judder, however the hard spots of cementite will remain under the surface and the high spots and judder will return after several thousand miles.

As detailed above, a major cause of brake judder is uneven material transfer, leading to Disc Thickness Variation (DTV). The single biggest cause of uneven material transfer is lateral run-out.

Lateral runout
Lateral runout is when the disc is not parallel to the hub surface and therefore deviating from its true axis (see Figure 3).

Εικόνα


What causes lateral runout?
Not following best practice.
Insufficient cleaning of the hub surface (even minuscule particles of rust or debris caught between the disc face and hub can lead to excessive lateral runout).
Corrosion build up after the new discs have been fitted. (Using copper grease on the hub surface? not replacing a missing disc location screw).
A worn or damaged hub, hub flange and/or wheel bearing.
Worn steering and suspension components.
Over torqueing of the disc location screw.
Over torqueing of the wheel bolt.
Low quality refurbished alloy wheels (uneven paint thickness).
This list in not exhaustive (further information on lateral runout can be found in our “lateral runout” article).
Other causes of uneven material transfer…
Not following best practice
The brake pads rubbing on the disc while not braking due to a sticking pad, slider bolt or caliper.
The brake pads not contacting the disc evenly when braking due to a sticking pad, slider bolt or caliper.
Failure to adhere to the correct bedding in process.
Sitting with the brake applied for long periods of time while stationary. (Pad etching).
Severe over heating of the discs.
Please see material transfer article for further information.

What else can cause judder?

Static spots
If a vehicle is parked up for an extended period, especially in an area of high humidity and salt content, such as close to the coast, then this can cause corrosion to build up between the disc and pad causing them to adhere to each other. The brakes can be freed off by softly twitching the vehicle by speedily releasing the clutch. The corrosion leads to the formation of static spots which causes severe judder under braking. Should the corrosion be so severe it will also cause damage to the brake pads. Dependent on the level of corrosion on the brake disc there will be judder temporarily while the corrosion is present on the surface of the disc. Should this judder continue, the resolution to cure the judder would be to replace the brake discs.

Brake disc below the minimum thickness
A brake disc is subjected to compressive and centrifugal force, which creates a force of traction. Compressive strength of the disc is the capacity of the disc to withstand clamp load from the brake pads. The compressive strength of a worn disc decreases as it wears. If it exceeds the material’s resilient limit, deformation begins as soon as the disc cools down leading to cracks appearing or warping. Therefore it is crucial to replace the brake discs when the braking surface thickness is less than the minimum thickness engraved on the outer disc diameter.

Now that you have a better understanding of the root causes of most cases of brake judder, we can move on and explain the best practices that always need to be adhered to and other preventative steps to eliminate it.


Πηγή:https://www.apecbraking.co.uk/Resources/TechniciansGuides/Understanding-Brake-Judder.aspx

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2021, 11:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2014, 20:01
Δημοσιεύσεις: 283
Τρομερό άρθρο σε ευχαριστώ πολύ!
Κάτι που ξέχασα να αναφέρω είναι ο θόρυβος που ακούγεται σε κάθε φρενάρισμα από τα 100 χιλιόμετρα και πάνω μετά από 3-4 δευτερόλεπτα πατημένου πεντάλ που μου κάνει σαν να έχουν πάρει φωτιά τα υλικά τριβής μετά από κατάβαση Ριτσώνας!
Kαι αυτό ανεξάρτητα από μάρκα σε δισκόπλακες/τακάκια.. Έτσι σκεφτόμουν μήπως τα φρένα είναι ανεπαρκής για το βάρος του αυτοκινήτου... Ή τα υλικά είναι χαμηλής ποιότητας λόγω προέλευσης ίσως και όχι τόσο λόγω μάρκας...
Τέλος να τονίσω πως όταν φτάσω στο σημείο να μιλάω για στραβές δισκόπλακες το αυτοκίνητο έχει φτάσει πλέον να σταματάει στο φανάρι με "λαγουδάκια" πέρα από το όποιο τρέμουλο στο τιμόνι σε φρενάρισμα εν πορεία με ταχύτητα ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2021, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16608
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Κάτι άλλο συμβαίνει εδώ. Δε μπορεί με διάφορα σετ να έχεις το ίδιο θέμα. Ο ίδιος στις βάζει συνέχεια πάνω? Τα μουαγιε τα έχετε τσεκαρει? Μουαγιε καθαρίζει πριν βάλει τις νέες διασκοπλακες πάνω?!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 152.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2021, 12:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Μια φορά πάντος που είχα λαγουδάκια στο φρενάρισμα μέχρι το σταμάτημα σε ενα getz, ηταν στραβό απο κατασκευής ένα ελαστικό.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αναβάθμιση εμπρόσθιων φρένων C3 hdi A51
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2021, 17:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2014, 20:01
Δημοσιεύσεις: 283
Όχι οι αλλαγές δεν έχουν γίνει στον ίδιο τεχνικό. Επίσης και λάστιχα έχουν αλλαχτεί 2 φορές.
Τα μουαγιε θα τα αλλάξω με καινούρια αυτή τη φορά.Τις προηγούμενες έβλεπα πως έτριβαν με βούρτσα ή και γυαλόχαρτο τα μουαγιε πριν μπει η νέα δισκόπλακα..
Όλα πάντως τα συμπτώματα σταματούν μαχαίρι μόλις γίνει αλλαγή στις δισκόπλακες κάθε φορά...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

C4 GRAND PICCASO σύστημα φρένων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
τρομπα φρενων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsr,george
Απαντήσεις: 2
Ξεθάμπωμα εμπρόσθιων φαναριών
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: Vaginen
Απαντήσεις: 53
Αναβάθμιση C4 B7 1,6HDI 90HP έκδοσης TREND
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: vaggelis1976
Απαντήσεις: 53
Φωτα φρενων(δεξια -αριστερα-κεντρικο)Citroen C5 2001
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: georgios
Απαντήσεις: 9
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron