Συγγραφέας |
Μήνυμα |
kostas21pgr
|
Θέμα δημοσίευσης: Πισω δισκοφρενα σε C3 Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 13:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55 Δημοσιεύσεις: 151 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Παιδες ενδιαφερομαι να μαθω αν γινεται να περασω δισκοφρενα πισω σε C3 1.4 8v.
Ποσο περιπου ειναι το κοστος + το περασμα?
Ταιριαζουν απο το C2?
Η κινηση αυτη αξιζει ή ειναι too much για το σκαφος? Το λεω γιατι μου ετυχε κατι και το αμαξι δεν μπορεσε να ανταποκριθει με τα μπροστα παρολο που επιασε και το ABS.
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 15:28 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
και να βαλεις δε θα δεις διαφορο μεγαλη στην πεδηση. μπορεις βεβαια να βαλεις γεφυρα πισω απο c3 με δισκοφρενα. θελεις να μαθω τιμες;
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
kostas21pgr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55 Δημοσιεύσεις: 151 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Κατσε γιατι με μπερδεψες
Το αμαξι μου δεν εχει πισω δισκοπλακες, εχει ταμπουρα.
Και λεω αν γινεται να μπουν δισκοπλακες με τις σωληνωσεις τους και με ολα.Γινεται?Που θα βρω και ποσο περιπου θα κανουν?
Ενα παλικαρι μου ειπε οτι μπορω να βρω απο κανενα τρακαρισμενο με πισω δισκοφρενα και μετα ειναι ευκολο.
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:29 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΙΠΑ. ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΕΤΑΧΗΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ. ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΓΕΦΥΡΑ.
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
kostas21pgr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55 Δημοσιεύσεις: 151 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Ωραια καταλαβα....
Μια αλλη ερωτησουλα ενημερωτικη.Για να μπουν δισκοπλακες θελει αξονα η βγαινουν τα ταμπουρα και μπαινουν πανω οι πλακες??(γεφυρα ειναι ο αξονας???)
Επιπλεον στα 60000 χμ μου εσπασε το μοτερ(αστοχια υλικου ειπε η CITROEN.....) και εβαλα μοτερ απο ενα τουμπαρισμενο με 600 χμ και το μοτερ ειναι διαμαντι. Οποτε υπαρχει μια μικρη περιπτωση να βρω απο κεινο αλλα δυσκολα.Αλλιως πρεπει να ψαξω.
Σε καινουργιο υπαρχει τιποτες?
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:40 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
γεφυρα ειναι ο αξωνας οπως πολυ σωστα ειπες. πρεπει να αλλαξεις ολη την γεφυρα ομως... εκτος απο την γεφυρα με τις δισκοπλακες και τις δαγκανες θα χρειαστεις και αλλα. οπως ολες τισ σωληνωσεις και τον καταναμιτ πιεσης.
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
kostas21pgr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55 Δημοσιεύσεις: 151 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Ωραιος τα υπολοιπα τα ξερω
Αρα ειχε δικιο το παλικαρι οτι χρειαζεται ετοιμο αξονα για να κατσουν πανω
Μαλιστα.Εχεις μηπως καμια ιδεα ποσο περιπου μπορει να σου παρει καποιος για αυτα απο ενα τρακαρισμενο?
Αν εχεις καποιον να μαθεις θα σου ειμαι ευγνωμων.
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:47 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
κοιτα, ειναι θεμα απο που θα το παρεις... ξεκιναν απο 150ε-350ε. θα κανω και μια ερωτηση αυριο εδω στους δικους μας.
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
kostas21pgr
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55 Δημοσιεύσεις: 151 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
ΟΚ φιλε. Ευχαριστω πολυ... Νομιζω οτι μετα θα εχει διαφορα ετσι? αλλιως ειναι με 2 και αλλιως με 4 δισκοπλακες ετσι?
Θα το ψαξω το θεμα και θα δω τι μπορει να γινει.
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
σαν αποδοση τα ταμπουρα ειναι ελαχιστα καλυτερα στα πρωτα 2 φρεναρισματα και εφοσον ειναι κρυα. ομως τα δισκοφρενα εχουν μεγαλυτερη διαρκεια και ψυχονται καλυτερα οποτε θα εχουν καλυτερη αποδοση στις δυσκολες περιπτωσεις . πιστευω οτι θα παρεις αυτο που θελεις αν τα αλλαξεις. στο προτεινω.
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
smpokos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2008, 02:13 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31 Δημοσιεύσεις: 2112 Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
|
λοιπον πισω δισκοφρενα βαζεις ανετα, θες γυρω στα 400 ευρω για ολοκληρο αξονα με δισκοφρενα και αισθητηρες abs, 80 ευρω για την ντιζα χειροφρενου, καινουρια υγρα, ρυθμιση και εισαι ετοιμος.
η μετατροπη αξιζει και με το παραπανω αν συνοδευτει και με αλλαγη των μπροστα με αεριζομενα των 283 χιλιοστων.
επισης να ξερεις με πισω δισκους φρεναρει διαφορετικα το αμαξι
_________________ citroen c3 μαμα...ειχα
ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι
GET A FUCKING LIFE
|
|
|
|
|
sterpc
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 12:29 |
|
Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23 Δημοσιεύσεις: 124 Τοποθεσία: VOLOS
|
Και γω θα συμφωνησω αλλα στις τιμες ο Βολος τουλαχιστον για μενα ειναι τουλαχιστον 50 - 100 ευρω πιο πανω σε τιμες γιατι και εγω εψαχνα κομπλε πισω αξονα για το δικο μου και μπροστινα φρενα απο vts μαζι με ακρομπαρα γονατα και τα σχετικα και ακουσα μεχρι και 600 ευρω για πισω αξονα απο saxo vts με δισκοφρενα, ετσι το αμαξι το πηγα Λαρισα οπου ναι μεν δεν εβαλα πισω αξονα με δισκοφρενα γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμο αλλα οι τιμες στα μπροστινα ηταν οπως το λεω 50 με 100 ευρω λιγοτερα οπως και τον πισω αξονα τον πηρα 250 ευρω και ηταν σε αριστη κατασταση. Ξερεις καποιον στο Βολο παρεπιπτωντως για να ρωτησω για ταμπλω απο phase 2??
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 13:23 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
αυτο που ειπε ο smpokos κοιτα να δυναμώσεις και τα μπροστά φρένα . γιατι ολλο το βάρος το περνουν αυτά
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 18:55 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
sterpc έγραψε: Και γω θα συμφωνησω αλλα στις τιμες ο Βολος τουλαχιστον για μενα ειναι τουλαχιστον 50 - 100 ευρω πιο πανω σε τιμες γιατι και εγω εψαχνα κομπλε πισω αξονα για το δικο μου και μπροστινα φρενα απο vts μαζι με ακρομπαρα γονατα και τα σχετικα και ακουσα μεχρι και 600 ευρω για πισω αξονα απο saxo vts με δισκοφρενα, ετσι το αμαξι το πηγα Λαρισα οπου ναι μεν δεν εβαλα πισω αξονα με δισκοφρενα γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμο αλλα οι τιμες στα μπροστινα ηταν οπως το λεω 50 με 100 ευρω λιγοτερα οπως και τον πισω αξονα τον πηρα 250 ευρω και ηταν σε αριστη κατασταση. Ξερεις καποιον στο Βολο παρεπιπτωντως για να ρωτησω για ταμπλω απο phase 2??
παρε με τηλ. που εψαξες; γιατι δε ρωτατε;
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
ΕΠΙΣΗΜΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 18:56 |
|
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02 Δημοσιεύσεις: 1625 Τοποθεσία: VOLOS
|
αλλα μη ξεχνιομαστε... τα ταμπουρα στον πισω αξωνα εχουν καλυτερο αποτελεσμα στην πεδηση.
_________________ C4 2.0 VTS 223ps
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|