Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:53 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πισω δισκοφρενα σε C3
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Παιδες ενδιαφερομαι να μαθω αν γινεται να περασω δισκοφρενα πισω σε C3 1.4 8v.
Ποσο περιπου ειναι το κοστος + το περασμα?
Ταιριαζουν απο το C2?
Η κινηση αυτη αξιζει ή ειναι too much για το σκαφος? Το λεω γιατι μου ετυχε κατι και το αμαξι δεν μπορεσε να ανταποκριθει με τα μπροστα παρολο που επιασε και το ABS.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 15:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
και να βαλεις δε θα δεις διαφορο μεγαλη στην πεδηση. μπορεις βεβαια να βαλεις γεφυρα πισω απο c3 με δισκοφρενα. θελεις να μαθω τιμες;

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Κατσε γιατι με μπερδεψες
Το αμαξι μου δεν εχει πισω δισκοπλακες, εχει ταμπουρα.
Και λεω αν γινεται να μπουν δισκοπλακες με τις σωληνωσεις τους και με ολα.Γινεται?Που θα βρω και ποσο περιπου θα κανουν?
Ενα παλικαρι μου ειπε οτι μπορω να βρω απο κανενα τρακαρισμενο με πισω δισκοφρενα και μετα ειναι ευκολο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΙΠΑ. ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΕΤΑΧΗΡΙΣΜΕΝΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΕΝΟ. ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΣΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΓΕΦΥΡΑ.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ωραια καταλαβα.... :-?
Μια αλλη ερωτησουλα ενημερωτικη.Για να μπουν δισκοπλακες θελει αξονα η βγαινουν τα ταμπουρα και μπαινουν πανω οι πλακες??(γεφυρα ειναι ο αξονας???)
Επιπλεον στα 60000 χμ μου εσπασε το μοτερ(αστοχια υλικου ειπε η CITROEN.....) και εβαλα μοτερ απο ενα τουμπαρισμενο με 600 χμ και το μοτερ ειναι διαμαντι. Οποτε υπαρχει μια μικρη περιπτωση να βρω απο κεινο αλλα δυσκολα.Αλλιως πρεπει να ψαξω.
Σε καινουργιο υπαρχει τιποτες?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
γεφυρα ειναι ο αξωνας οπως πολυ σωστα ειπες. πρεπει να αλλαξεις ολη την γεφυρα ομως... εκτος απο την γεφυρα με τις δισκοπλακες και τις δαγκανες θα χρειαστεις και αλλα. οπως ολες τισ σωληνωσεις και τον καταναμιτ πιεσης.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ωραιος τα υπολοιπα τα ξερω
Αρα ειχε δικιο το παλικαρι οτι χρειαζεται ετοιμο αξονα για να κατσουν πανω
Μαλιστα.Εχεις μηπως καμια ιδεα ποσο περιπου μπορει να σου παρει καποιος για αυτα απο ενα τρακαρισμενο?
Αν εχεις καποιον να μαθεις θα σου ειμαι ευγνωμων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
κοιτα, ειναι θεμα απο που θα το παρεις... ξεκιναν απο 150ε-350ε. θα κανω και μια ερωτηση αυριο εδω στους δικους μας.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
ΟΚ φιλε. Ευχαριστω πολυ... Νομιζω οτι μετα θα εχει διαφορα ετσι? αλλιως ειναι με 2 και αλλιως με 4 δισκοπλακες ετσι?
Θα το ψαξω το θεμα και θα δω τι μπορει να γινει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Μάιος 2008, 16:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
σαν αποδοση τα ταμπουρα ειναι ελαχιστα καλυτερα στα πρωτα 2 φρεναρισματα και εφοσον ειναι κρυα. ομως τα δισκοφρενα εχουν μεγαλυτερη διαρκεια και ψυχονται καλυτερα οποτε θα εχουν καλυτερη αποδοση στις δυσκολες περιπτωσεις :thumbup . πιστευω οτι θα παρεις αυτο που θελεις αν τα αλλαξεις. στο προτεινω.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Μάιος 2008, 02:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
λοιπον πισω δισκοφρενα βαζεις ανετα, θες γυρω στα 400 ευρω για ολοκληρο αξονα με δισκοφρενα και αισθητηρες abs, 80 ευρω για την ντιζα χειροφρενου, καινουρια υγρα, ρυθμιση και εισαι ετοιμος.

η μετατροπη αξιζει και με το παραπανω αν συνοδευτει και με αλλαγη των μπροστα με αεριζομενα των 283 χιλιοστων.

επισης να ξερεις με πισω δισκους φρεναρει διαφορετικα το αμαξι ;)

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 12:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:23
Δημοσιεύσεις: 124
Τοποθεσία: VOLOS
Και γω θα συμφωνησω αλλα στις τιμες ο Βολος τουλαχιστον για μενα ειναι τουλαχιστον 50 - 100 ευρω πιο πανω σε τιμες γιατι και εγω εψαχνα κομπλε πισω αξονα για το δικο μου και μπροστινα φρενα απο vts μαζι με ακρομπαρα γονατα και τα σχετικα και ακουσα μεχρι και 600 ευρω για πισω αξονα απο saxo vts με δισκοφρενα, ετσι το αμαξι το πηγα Λαρισα οπου ναι μεν δεν εβαλα πισω αξονα με δισκοφρενα γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμο αλλα οι τιμες στα μπροστινα ηταν οπως το λεω 50 με 100 ευρω λιγοτερα οπως και τον πισω αξονα τον πηρα 250 ευρω και ηταν σε αριστη κατασταση. Ξερεις καποιον στο Βολο παρεπιπτωντως για να ρωτησω για ταμπλω απο phase 2??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
αυτο που ειπε ο smpokos κοιτα να δυναμώσεις και τα μπροστά φρένα . γιατι ολλο το βάρος το περνουν αυτά

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
sterpc έγραψε:
Και γω θα συμφωνησω αλλα στις τιμες ο Βολος τουλαχιστον για μενα ειναι τουλαχιστον 50 - 100 ευρω πιο πανω σε τιμες γιατι και εγω εψαχνα κομπλε πισω αξονα για το δικο μου και μπροστινα φρενα απο vts μαζι με ακρομπαρα γονατα και τα σχετικα και ακουσα μεχρι και 600 ευρω για πισω αξονα απο saxo vts με δισκοφρενα, ετσι το αμαξι το πηγα Λαρισα οπου ναι μεν δεν εβαλα πισω αξονα με δισκοφρενα γιατι δεν υπηρχε διαθεσιμο αλλα οι τιμες στα μπροστινα ηταν οπως το λεω 50 με 100 ευρω λιγοτερα οπως και τον πισω αξονα τον πηρα 250 ευρω και ηταν σε αριστη κατασταση. Ξερεις καποιον στο Βολο παρεπιπτωντως για να ρωτησω για ταμπλω απο phase 2??


παρε με τηλ. που εψαξες; γιατι δε ρωτατε;

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Αύγ 2008, 18:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
αλλα μη ξεχνιομαστε... τα ταμπουρα στον πισω αξωνα εχουν καλυτερο αποτελεσμα στην πεδηση.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα με πίσω φώτα σε C4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: giannisgaf
Απαντήσεις: 4
Kαι οι Ισπανοί δεν πάνε πίσω....
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 3
Πισω αναρτηση.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: NEKTARIOS C5
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ