Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:56 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ Ή ΒΑΡΕΛΑΚΙ??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μάιος 2008, 11:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Καλημερα παιδια. Λοιπον απ οτι βλεπετε στην φωτο εχω κανει μια μετατροπη απο μονος μου στο οχημα.Εχω περασει μια φιλτροχοανη SIMOTA και την εχω φερει ακριβως πανω απο την εργοστασιακη εισαγωγη.

http://img105.imageshack.us/my.php?image=dsc00071el7.jpg

Θελω να ρωτησω 3 πραγματακια
1ον: ειναι καλυτερη η χρηση φιλτροχοανης ή να βάλω βαρελάκι και ποια η διαφορά τους?
2ον: η τοποθετηση που εχω κανει ειναι οκ ή πρεπει να μπει σε αλλο μερος?
Στην αρχη την ειχα ακριβως πανω στον παπα αλλα εκανε πολυ θορυβο (πραγμα που σημαινει οτι δεν επαιρνε καλο αερα και μαλλον πολυ ζεστο) και τωρα την εχω φερει μπροστα και ο θορυβος εχει μειωθει αρκετα.
3ον: υπαρχει ενα σωληνακι μαυρο που κουμπωνει στο φιλτρο.Τι ακριβως ειναι αυτο και η φιλτροχοανη η μικρη που εχω βαλει πανω του ειναι ΟΚ η πρεπει να συνδεθει στη σωληνα της εισαγωγης?

Απο θεμα επιδοσεων, το αμαξι δινει πολυ περισσοτερο στα χαμηλα και μεχρι τις 5500στρ/λεπτο.Το χρονομετρησα χωρις τη φιλτροχοανη και μου δινει 12,3sec 0-100 χμ/ω και με τη φιλτ/νη μου εδωσε 11,2sec 0-100.
Επισης σε 2 κοντριτσες με ενα ASTRA 1.4 90ps (2002 3d)του εφυγα 1 ολοκληρο αυτοκινητο και με ενα CORSA 1.4 (2002 3d) η διαφορα ηταν μεγαλυτερη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μάιος 2008, 18:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
1)δυστυχώς σε αυτό μπορεί να απαντήσει μόνο ένα δυναμόμετρο καθώς παίζει μεγάλο ρόλο πώς θα γίνει η τοποθέτηση (μήκος σωλήνας κτλ). Η σκέτη φιλτροχοάνη έχει το κακό ότι δεν προστατεύεται και παίρνει ευκολότερα ζεστό αέρα με τη μηχανή . Επίσης η σκέτη φιλτροχοάνη είναι πολύ πιο θορυβώδης. Πάντως από θέμα επιδόσεων η διαφορά είναι πολύ μικρή .

2)και σε αυτό μόνο το δυναμόμετρο μπορεί να απαντήσει . Πάντως εγώ προσωπικά δεν έχω ξαναδεί σε c2 ή c3 τοποθετημένη έτσι τη φιλτροχοάνη....έχω δεί τοποθετημένη κάθετα(δηλαδή δεν υπήρχε το τελευταίο κομμάτι σωλήνα που έχεις και κάνει τη γωνία). Η φιλτροχοάνη κάνει θόρυβο επειδή τραβάει αέρα.....όχι επειδή δεν τραβάει ή επειδή τραβάει ζεστό, επομένως αν βάλεις φιλτροχοάνη και δεν κάνει θόρυβο μάλλον την έχεις βάλει λάθος και δεν τραβάει αέρα καλά .

3)Το σωληνάκι που λές είναι οι αναθυμιάσεις λαδιού. Το σωληνάκι αυτό κατέληγε-κούμπωνε πάνω στην εισαγωγή και έτσι περνάνε μέσα οι αναθυμιάσεις και ξανακαίγονται . Αυτό γίνεται και για καθαρότερο περιβάλλον αλλά και για να μη γεμίζει βρωμιά ο χώρος του κινητήρα . Με την μετατροπή που έκανες θα μπορούσες να πάρεις ένα σωλήνα που να έχει υποδοχή για να κουμπώνει το σωληνάκι πάνω . Όμως ακόμα και ελεύθερες να αφήσεις τις αναθυμιάσεις δεν υπάρχει πρόβλημα , απλά θα έχεις πιό βρώμικο μηχανοστάσιο :tong:
Το φιλτράκι που έχεις βάλει εκτιμώ ότι θα κρατάει πολύ λαδίλα και μπορεί να στάζει μετά , δεν χρειαζόταν.
Εγώ να φανταστείς που έχω έξω τις αναθυμιάσεις στο σωληνάκι δεν έχω βάλει τίποτα παρά μόνο ένα τούλι ;)

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Μάιος 2008, 19:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Κατ αρχην σ ευχαριστω για ολα οσα εκατσες και εγραψες,ηταν πολυ χρησιμα.
Δευτερον το αυτοκινητο αν δεις δεν εχει αλλο χωρο καταλληλο για αυτην την τοποθετηση. Ή πισω στον παπα θα μπει αλλα εκει περνει ολο τον καυτο αερα απο το χταποδι και την μηχανη ή εκει μπροστα οπου περνει απο την εισαγωγη του αυτοκινητου (κρυος αερας, μεγαλυτερη περιεκτικοτητα οξυγονου, καλυτερη καυση).
Αν μπει καθετα οπως λες βρισκει πανω στο βιντιλατερ και το ψυγειο και ειναι κοντα στο χταποδι.
Τωρα για τις αναθυμιασεις το ειχα και γω εξω αλλα το ειδα σε ενα ΠΟΣΤ που λεει για μπαρα θολων στο Σ2 και Σ3 και νομιζα οτι τραβαει αερα.τι να κανω να το βγαλω?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Μάιος 2008, 21:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
Καταλαβαίνω αυτό που λές για το ζεστό αέρα και για αυτό δεν συνηθίζεται να μπαίνει σκέτη η φιλτροχοάνη....συνήθως βάζουν και ένα μεταλλικό κάλυμμα μεταξύ της φιλτροχοάνης και της μηχανής για να μην παίρνει ζεστό αέρα......δές και τις φώτο , κάνε κάτι τέτοιο....
Εικόνα
Εικόνα
από θέμα απόδοσης δεν θα έχει καμία διαφορά αν είναι μέσα οι αναθυμιάσεις ή έξω . Είναι καθαρά δικό σου θέμα τί επιλογή θα κάνεις......δεν μπορώ να σου υποδείξω εγώ τί θα κάνεις. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι....

έξω αναθυμιάσεις=καθαρότερη εισαγωγή αλλά βρώμικος χώρος κινητήρα
αναθυμιάσεις μέσα=καθαρότερο περιβάλλον , καθαρότερος χώρος κινητήρα αλλά πιο βρώμικη εισαγωγή
Εγώ εδώ και καιρό φοράω σκούπα με τις αναθυμιάσεις έξω(c2)

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 08:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
V_T_S έγραψε:
Καταλαβαίνω αυτό που λές για το ζεστό αέρα και για αυτό δεν συνηθίζεται να μπαίνει σκέτη η φιλτροχοάνη....συνήθως βάζουν και ένα μεταλλικό κάλυμμα μεταξύ της φιλτροχοάνης και της μηχανής για να μην παίρνει ζεστό αέρα......δές και τις φώτο , κάνε κάτι τέτοιο....
Εικόνα
Εικόνα
από θέμα απόδοσης δεν θα έχει καμία διαφορά αν είναι μέσα οι αναθυμιάσεις ή έξω . Είναι καθαρά δικό σου θέμα τί επιλογή θα κάνεις......δεν μπορώ να σου υποδείξω εγώ τί θα κάνεις. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι....

έξω αναθυμιάσεις=καθαρότερη εισαγωγή αλλά βρώμικος χώρος κινητήρα
αναθυμιάσεις μέσα=καθαρότερο περιβάλλον , καθαρότερος χώρος κινητήρα αλλά πιο βρώμικη εισαγωγή
Εγώ εδώ και καιρό φοράω σκούπα με τις αναθυμιάσεις έξω(c2)


+10 απλα εξαρτατε και το μερος ετσι; δε μπορουμε να το βαλουμε οπυδηποτε και να περιμενουμε απο ενα κομματι λαμαρινας να μας προφυλασει απο τον καυτο αερα...

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 15:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ναι ρε συ αυτο με το προστατευτικο ειναι ακυρο. Δεν το απομονωνει πληρως απο τη μηχανη. Πιστευω πως το θεμα ειναι να πεφτει ο κρυος αερας κατευθειαν πανω στη φιλτροχοανη και ετσι να γινεται καλυτερη καυση. Μονο εκεινο το σημειο ενδεικνυται για την τοποθετηση της για να δουλευει σωστα.
Αν ηταν να την απομονωσεις απο την μηχανη και τον ζεστο αερα περνεις ενα βαρελακι που ειναι κλειστο.Νομιζω οτι αυτο το πλαστικο σε βοηθαει για καλυτερο στερεωμα μεσα στη μηχανη.
Τωρα, λες εσυ οτι και το βαρελακι και η φιλτ/νη ειναι το ιδιο.Οποτε δεν αξιζει να παρω ενα βαρελακι.
Η διαφορα τους (εκτος του οτι ειναι κλειστο) ποια ειναι? Κανει περισσοτερο θορυβο?Βασικα μεσα τι εχει το βαρελακι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 15:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
το βαρελακι μεσα εχει ενα φιλτρο οπως ειναι η φιλτροχωανη. εχω καλυτερη προταση, γιατι δεν τραβας εναν σωληνα μεχρι κατω μπροστα στον προφυλακτιρα; εγω το ειχα κανει σε ενα ιβιζα που ειχα. ως γνωστον οσο πιο χαμηλα τοσο πιο κρυος αερας! ασε που θα τον εχεις και κοντρα!

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 16:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Κοιτα το σκεφτηκα αυτο αλλα τη φιλτροχοανη να τη βαλω μεσα στο σωληνα ή απλα να υπαρχει ενας σωληνας που θα στελνει τον αερα εκει απο τη μετωπη?
Σκεφτηκα να κατεβασω το φιλτρο κατω αλλα θα βρεχεται και θα τραβαει και περισσοτερη σκονη οποτε ακυρο.
Εκει που την εχω,αν ξερεις,ειναι ακριβως στον εργοστασιακο σωληνα που φερνει τον αερα μεσα.

Επισης κατι ασχετο.Παρατηρησε λιγο τη φωτο και κοιτα το παρμπριζ.
Βλεπεις κατι φυσαλλιδες που εχει?
Τι σκατα ειναι αυτο ρε συ? Δεν πηγα να ρωτησω. Εχει εκει κατω και λιγο πιο πανω.
Τι μπορω να κανω?

Τα διπλα ποστ δεν επιτρεπονται
Δεξιά υπαρχει η "επεξεργασια" όταν θες
να συμπληρώσεις κατι.
Στο διόρθωσα
Sofia


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 16:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
δε το βλεπω και τοσο καλα. μπορεις να βαλεις μια καλυτερη η να μου στειλεις μια;

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 16:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δυστυχως δεν εχω πιο κοντινη και να φαινεται. Ειναι σαν να εχει γεμισει φυσαλλιδες το παρμπριζ και απο μονο του δεν εχει γινει κατι.
Ξεκινησε και σιγα σιγα εξαπλωνεται. Εχεις δει κατι παρομοιο?

Εκει στο κεντρο που ειναι λες και εχει θολωσει. Εχει και πιο πανω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
αν ειναι αυτο που φανταζομαι ξερω τι ειναι. το ειχε παθει και μια πελατισσα μου. χαλανε, απο τον ηλιο, οι μεμβρανες εσωτερικα. αυτο θα ειναι. θραυση κρυσταλων εχεις στην ασφαλεια σου;

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 17:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Καλα θα τα παιξουμε στο τελος μ αυτα τα Citroenakia μας. Ναι εχω θραυση κρυσταλλων στην ασφαλεια.Τι γινεται ομως? Θα εχει αλλαγη στα ασφαλιστρα?Πες μου οτι ξερεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 18:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
τα κομμάτια αυτά που μπαίνουν στη φιλτροχοάνη φυσικά και δεν απομονώνουν τελείως τη χοάνη από το ζεστό αέρα αλλά την προφυλάσουν αρκετά . Βάλε τέτοιο για να μην έρχεται από την πλευρά της μηχανής πολύ ζεστός αέρας και τράβα και ένα σωλήνα από κάτω όπως σου είπε ο ΕΠΙΣΗΜΟΣ και θα είσαι κομπλέ

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 20:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
απο μεσα η απο εξω ειναι ?


μηπως ειναι λαδι απο τις αναθυμιάσεις λαδιου τπτ ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Μάιος 2008, 21:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 15:55
Δημοσιεύσεις: 151
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λοιπον,για τη φιλτροχοανη δεν το βλεπω να βαζω κατι τετοιο γιατι δεν υπαρχει πολυς χωρος διαθεσιμος.
Τωρα για το τζαμι ειναι στο εσωτερικο του τζαμιου ουτε απο εξω ουτε απο μεσα. Ειναι οπως ενα σπασιμο αλλα φαντασου να εχει φυσσαλιδες αντι για ραγισμα. Ειναι πολυ περιεργο πρωτη φορα μου συμβαινει.Το θεμα ειναι τι μπορω να κανω για να το βγαλω?
Να περαξω καμια πετρα να τελειωνουμε?


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 20 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

K&N φιλτροχοάνη για C2 1.4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 30
c3 προβολακια-φιλτροχοανη
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: adams27
Απαντήσεις: 17
τελικα μουφα το βαρελακι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
βαρελακι στο xsara αλλα εχω προβλημα
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
ΒΑΡΕΛΑΚΙ SIMOTA
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 55
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ