Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 13:38 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Φεβ 2011, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ειδικά η τελική εξαρτάται πάρα πολύ και απο τον αεροδυναμικό συντελεστή του αυτοκινήτου. Ενα αυτοκίνητο πόλης δεν έχει συνήθως και τον καλύτερο συντελεστή γιατί είναι σχεδιασμένο για να έχει καλούς χώρους, μικρό μέγεθος κλπ και οχι για να κινείται με 180 στην εθνική.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε aiolos για την δημοσίευση του/της: Kostas C3
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μαρ 2011, 23:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν 2011, 19:52
Δημοσιεύσεις: 67
Τοποθεσία: Αθήνα
Πολύ καλή παρατήριση, :thumb επίσεις να ξέρεις οτι με τον διπλασιασμό της ταχύτητας τετραπαλσιάζεται η αντίσταση του αέρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Μαρ 2011, 07:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
aiolos έγραψε:
Ειδικά η τελική εξαρτάται πάρα πολύ και απο τον αεροδυναμικό συντελεστή του αυτοκινήτου. Ενα αυτοκίνητο πόλης δεν έχει συνήθως και τον καλύτερο συντελεστή γιατί είναι σχεδιασμένο για να έχει καλούς χώρους, μικρό μέγεθος κλπ και οχι για να κινείται με 180 στην εθνική.

:agree :agree :agree :agree

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μαρ 2011, 13:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19
Δημοσιεύσεις: 178
Τοποθεσία: Αθήνα
Να μπώ καθυστερημένα στη συζήτηση;

Ως κάτοχος εδώ και 150.000χλμ ενός Saxo 1.1 HFX, τον ίδιο κινητήρα με το C2 και το C3, έχω να σας γράψω τα εξής:
1) Το 1.1 και το 1.4 έχουν ίδια πολλαπλή εισαγωγής, πεταλούδα, χταπόδι και καταλύτη. Ίδιο ψυγείο, ίδιο ac, ίδιο καπάκι.
Διαφορετική διαδρομή και διάμετρο έχουν, για τον εκκεντροφόρο δεν παίρνω όρκο.
Επομένως ξεχάστε τα περί πολλαπλής και πεταλούδας. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί είναι ίδιες.

2) Το να αρχίσει κανείς να πετάει λεφτά με το τσουβάλι, δεν σημαίνει ότι θα κερδίσει και τα αντίστοιχα άλογα.
Σε έναν κινητήρα ονομαστικής ισχύος 60 ίππων, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις χωρίς να περιορίσεις τη χρηστικότητα
του μοτέρ, θα σου δώσει 10% περισσότερη ισχύ. Δηλαδή 6 άλογα με εισαγωγή και εξάτμιση και πολύ προσεγμένη ρύθμιση,
με 100άρα βενζίνη.

Δηλαδή, με ευνοικό τυφώνα μπορεί και να δεις 170 στο κοντέρ του C3. Μπαρμπούτσαλα.

Ωστόσο 6 άλογα είναι σημαντική βελτίωση και η διαφορά στο δρόμο είναι μεγάλη.
Περισσότερα ΔΕΝ υπάρχουν γιατί το μοτέρ είναι ατμοσφαιρικό και 8βάλβιδο με ήπιο εκκεντροφόρο.
Που σημαίνει ότι στην καλύτερη θα βγάλεις 55 άλογα στο λίτρο.

Το καλύτερο το φύλαγα για το τέλος.
Όταν ταξιδεύω στην εθνική με το 207, ειδικά με ταχύτητες άνω των 140χλμ, η οικονομία του κινητήρα 1600 Turbo
είναι πολύ καλύτερη από ό,τι είναι του Saxo μου. Καίει λίγο λιγότερο κι ας έχει να κινήσει ένα αυτοκίνητο 1300κιλών αντί για 900κιλών,
με μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια από το Saxo και πολύ μεγαλύτερα ελαστικά!

Αν θέλεις να βελτιώσεις το 1100, κάνε το επειδή θα γίνει πιο ενδιαφέρον και παιχνιδιάρικο. Μη νομίσεις όμως ούτε στιγμή οτι θα
καταφέρεις να δεις καμια μεγαλη τελική ταχύτητα ή να γίνει καλύτερο σε ταξίδι. Δεν θα γίνει γιατί δεν κατασκευάστηκε για αυτή
τη δουλειά. Πάρε ένα άλλο που θα σε εξυπηρετήσει καλύτερα στο σκοπό σου.

_________________
http://www.etuners.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μαρ 2011, 20:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:agree :agree :agree

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Μαρ 2011, 07:18 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
M.M έγραψε:
:agree :agree :agree

:agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2011, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν 2011, 19:52
Δημοσιεύσεις: 67
Τοποθεσία: Αθήνα
:agree :agree


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 10:23
Δημοσιεύσεις: 48
παιδια ενας 1400 με 90 ιππους για το c3,νομιζω οτι ειναι super.στην αγορα βρισκεις,γινεται χαμος απο μεταχειρεισμενα μοτερ μπορεις να βρεις με 400,500 ευρω.ουτε βελτιωσεις,ουτε βλακειες.θελει καλο ψαξιμο,τον βρισκεις τον φορας,κουτι,και εισαι και ο πρωτος.η διαφορα των 30 ιππων σε ενα μικρο αυτοκινητο,με το ιδιο βαρος,ειναι τεραστια,και θα το καταλαβεις περισσοτερο στα ταξιδια,ενω θα καις και λιγοτερο,μιας και δεν θα ζοριζεται


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 11:06 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Πραγματικα το c3 με το 1.4 16v παει πολυ καλα δεν νοιωθει καθολου το βαρος της καροτσας!! :thumb

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 11:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Νομίζω πως θέλει πολλά περισσότερα από το να αγοραστεί ο κινητήρας, μάλλον πας για μπροστινό τροπετάκι.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 16:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Και εγώ το βλέπω δύσκολο να θες μόνο κινητήρα για να πας απο 1,1 σε 1,4 90hp


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 4 [ 56 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4



Συναφή θέματα

Βελτίωση 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: SARC3
Απαντήσεις: 48
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ / ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ & ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ XS
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Βελτίωση φώτων
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
βελτίωση c4 vts 2.0i
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: dimitrisc4vts
Απαντήσεις: 68
Βελτιωση σαξο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ