Συγγραφέας |
Μήνυμα |
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Φεβ 2011, 21:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Ειδικά η τελική εξαρτάται πάρα πολύ και απο τον αεροδυναμικό συντελεστή του αυτοκινήτου. Ενα αυτοκίνητο πόλης δεν έχει συνήθως και τον καλύτερο συντελεστή γιατί είναι σχεδιασμένο για να έχει καλούς χώρους, μικρό μέγεθος κλπ και οχι για να κινείται με 180 στην εθνική.
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε aiolos για την δημοσίευση του/της: Kostas C3
|
|
|
|
|
Kostas C3
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Μαρ 2011, 23:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν 2011, 19:52 Δημοσιεύσεις: 67 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Πολύ καλή παρατήριση, επίσεις να ξέρεις οτι με τον διπλασιασμό της ταχύτητας τετραπαλσιάζεται η αντίσταση του αέρα.
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Μαρ 2011, 13:06 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Να μπώ καθυστερημένα στη συζήτηση;
Ως κάτοχος εδώ και 150.000χλμ ενός Saxo 1.1 HFX, τον ίδιο κινητήρα με το C2 και το C3, έχω να σας γράψω τα εξής: 1) Το 1.1 και το 1.4 έχουν ίδια πολλαπλή εισαγωγής, πεταλούδα, χταπόδι και καταλύτη. Ίδιο ψυγείο, ίδιο ac, ίδιο καπάκι. Διαφορετική διαδρομή και διάμετρο έχουν, για τον εκκεντροφόρο δεν παίρνω όρκο. Επομένως ξεχάστε τα περί πολλαπλής και πεταλούδας. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο γιατί είναι ίδιες.
2) Το να αρχίσει κανείς να πετάει λεφτά με το τσουβάλι, δεν σημαίνει ότι θα κερδίσει και τα αντίστοιχα άλογα. Σε έναν κινητήρα ονομαστικής ισχύος 60 ίππων, το καλύτερο που μπορείς να κάνεις χωρίς να περιορίσεις τη χρηστικότητα του μοτέρ, θα σου δώσει 10% περισσότερη ισχύ. Δηλαδή 6 άλογα με εισαγωγή και εξάτμιση και πολύ προσεγμένη ρύθμιση, με 100άρα βενζίνη.
Δηλαδή, με ευνοικό τυφώνα μπορεί και να δεις 170 στο κοντέρ του C3. Μπαρμπούτσαλα.
Ωστόσο 6 άλογα είναι σημαντική βελτίωση και η διαφορά στο δρόμο είναι μεγάλη. Περισσότερα ΔΕΝ υπάρχουν γιατί το μοτέρ είναι ατμοσφαιρικό και 8βάλβιδο με ήπιο εκκεντροφόρο. Που σημαίνει ότι στην καλύτερη θα βγάλεις 55 άλογα στο λίτρο.
Το καλύτερο το φύλαγα για το τέλος. Όταν ταξιδεύω στην εθνική με το 207, ειδικά με ταχύτητες άνω των 140χλμ, η οικονομία του κινητήρα 1600 Turbo είναι πολύ καλύτερη από ό,τι είναι του Saxo μου. Καίει λίγο λιγότερο κι ας έχει να κινήσει ένα αυτοκίνητο 1300κιλών αντί για 900κιλών, με μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια από το Saxo και πολύ μεγαλύτερα ελαστικά!
Αν θέλεις να βελτιώσεις το 1100, κάνε το επειδή θα γίνει πιο ενδιαφέρον και παιχνιδιάρικο. Μη νομίσεις όμως ούτε στιγμή οτι θα καταφέρεις να δεις καμια μεγαλη τελική ταχύτητα ή να γίνει καλύτερο σε ταξίδι. Δεν θα γίνει γιατί δεν κατασκευάστηκε για αυτή τη δουλειά. Πάρε ένα άλλο που θα σε εξυπηρετήσει καλύτερα στο σκοπό σου.
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
mpozo_70
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 10:50 |
|
Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 10:23 Δημοσιεύσεις: 48
|
παιδια ενας 1400 με 90 ιππους για το c3,νομιζω οτι ειναι super.στην αγορα βρισκεις,γινεται χαμος απο μεταχειρεισμενα μοτερ μπορεις να βρεις με 400,500 ευρω.ουτε βελτιωσεις,ουτε βλακειες.θελει καλο ψαξιμο,τον βρισκεις τον φορας,κουτι,και εισαι και ο πρωτος.η διαφορα των 30 ιππων σε ενα μικρο αυτοκινητο,με το ιδιο βαρος,ειναι τεραστια,και θα το καταλαβεις περισσοτερο στα ταξιδια,ενω θα καις και λιγοτερο,μιας και δεν θα ζοριζεται
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 11:08 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Νομίζω πως θέλει πολλά περισσότερα από το να αγοραστεί ο κινητήρας, μάλλον πας για μπροστινό τροπετάκι.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 16:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Και εγώ το βλέπω δύσκολο να θες μόνο κινητήρα για να πας απο 1,1 σε 1,4 90hp
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|