Συγγραφέας |
Μήνυμα |
f15
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Ιαν 2011, 23:53 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Αύγ 2010, 18:02 Δημοσιεύσεις: 59
|
NEKTARIOS C5 έγραψε: γιατι φιλε μου αποδεδιγμενα ενας κινητηρας 1100 και 8v δεν προκειται ποτε να δωσει με ενα προγραμμα και φιλτρο 8ps αυτο ειναι μονο για γελια !!! Δεν μας δείχνεις όμως κάποια απόδειξη ... Εγώ από ότι γνωρίζω ,πιο πολύ κερδίζεις δύναμη από ένα μικρο κινητήρα σε ποσοστό βέβαια (με απλό management) παρά από ένα ήδη βελτιωμένο κινητήρα από το εργοστάσιο (βλέπε c2 VTS 1.6 πχ αν πάρεις +8 hp έχεις κάνει μια τρύπα στο νερό ) Δεν είπα με σκέτο πρόγραμμα +8 αλλά σε συνδυασμό με φίλτρο (+5 προγ. +2-3 με φίλτρο)
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Ιαν 2011, 00:06 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Εχει εν μερη δικιο ο Νεκταριος. Ενας κινητηρας με πολυ αυστηρες προδιαγραφες ρυπων πρεπει να καταργηθουν πολλα απο αυτα που τον κανουν να ειναι στο επιπεδο ρυπων αυτο, για να βγαλει αλογα... Δλδ π.χ. καταργηση ηλεκτρογκαζου και να βαλει ντιζα, αλλη πλεξουδα, εγκεφαλο, μεγαλυτερα μπεκ, ελευθερο καταλυτη κτλ κτλ.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Kostas C3
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Ιαν 2011, 00:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν 2011, 19:52 Δημοσιεύσεις: 67 Τοποθεσία: Αθήνα
|
f15 έγραψε: f15 μάλλον εχεις δίκιο είδα και τα site που μου στηλες και όλα γράφουν αύξηση απόδοσης εως 12 ίππους και βελτίωση της κατανάλωσης μόνο με πρόγραμμα. Παρεπιμπτόντος έστηλα ένα mail σε ένα κατάστημα με βελτιώσεις γράφοντας τι μοντέλο και πόσα κυβικά είναι και μου απαντήσανε οτι βελτιώνεται η ιπποδύναμη η κατανάλωση και η απόκριση του ηλεκτρόγκαζου. Αλλα δεν ξέρω αν όλα αυτά έχουν επιπτώσεις στα μηχανικά ή ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου,ας μας πει καποιος που έχει κανει βελτίωση.
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Ιαν 2011, 01:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
f15 έγραψε: NEKTARIOS C5 έγραψε: γιατι φιλε μου αποδεδιγμενα ενας κινητηρας 1100 και 8v δεν προκειται ποτε να δωσει με ενα προγραμμα και φιλτρο 8ps αυτο ειναι μονο για γελια !!! Δεν μας δείχνεις όμως κάποια απόδειξη ... Εγώ από ότι γνωρίζω ,πιο πολύ κερδίζεις δύναμη από ένα μικρο κινητήρα σε ποσοστό βέβαια (με απλό management) παρά από ένα ήδη βελτιωμένο κινητήρα από το εργοστάσιο (βλέπε c2 VTS 1.6 πχ αν πάρεις +8 hp έχεις κάνει μια τρύπα στο νερό ) Δεν είπα με σκέτο πρόγραμμα +8 αλλά σε συνδυασμό με φίλτρο (+5 προγ. +2-3 με φίλτρο) 3 ίππους με φίλτρο σε αμάξι 1,1; Μην πιστεύετε τέτοιες μούφες...
|
|
|
|
|
f15
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 01:06 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Αύγ 2010, 18:02 Δημοσιεύσεις: 59
|
aiolos έγραψε: f15 έγραψε: NEKTARIOS C5 έγραψε: γιατι φιλε μου αποδεδιγμενα ενας κινητηρας 1100 και 8v δεν προκειται ποτε να δωσει με ενα προγραμμα και φιλτρο 8ps αυτο ειναι μονο για γελια !!! Δεν μας δείχνεις όμως κάποια απόδειξη ... Εγώ από ότι γνωρίζω ,πιο πολύ κερδίζεις δύναμη από ένα μικρο κινητήρα σε ποσοστό βέβαια (με απλό management) παρά από ένα ήδη βελτιωμένο κινητήρα από το εργοστάσιο (βλέπε c2 VTS 1.6 πχ αν πάρεις +8 hp έχεις κάνει μια τρύπα στο νερό ) Δεν είπα με σκέτο πρόγραμμα +8 αλλά σε συνδυασμό με φίλτρο (+5 προγ. +2-3 με φίλτρο) 3 ίππους με φίλτρο σε αμάξι 1,1; Μην πιστεύετε τέτοιες μούφες... Έτσι έλεγαν και για τα Saxo VTS το 1998 ,ότι αυτά τα αυτοκίνητα ήταν αδύνατο να φτάσουν τα 170hp ατμοσφαιρικά άλλα τώρα το θεωρούν δεδομένο ,άρα δεν λέμε για μουφες άμα δεν γνωρίζουμε .....και δεν έχουμε δοκιμάσει . Άλλωστε συζήτηση κάνουμε δεν πιέσαμε κάποιον να το κάνει. Στο αν αξίζει η δεν αξίζει να κανείς βελτίωση σε ένα τόσο μικρο κινητήρα ,μάλλον στην δίνει ο ίδιος ο ιδιοκτήτης ,με το να ρωτάει αν βελτιώνεται . Εδώ βελτιώνουν κάποιοι μηχανάκια (παπάκια) με 50cc .... Η χαρά της βελτίωσης πάντως είναι να δοκιμάζεις και να έχεις κάτι ξεχωριστό από τους άλλους και όχι να μοντάρεις απλά σίγουρες λύσεις. Η δική μου γνώμη στο αν πραγματικά αξίζει να βελτιώσεις ένα 1.1 c2 είναι = ΟΧΙ όπως επίσης και για τα 1.4
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 14:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Νομιζω οτι αδικα "πεσατε να τον φατε" τον f15, εγω προσωπικα καταλαβα το σκεπτικο του και χαιρομαι που ουσιαστικα λεμε το ιδιο στο τελος.
Νομιζω καπου εχω ξανατυπωσει βελτιωση του 1.0 C1, κερδισε αν δεν κανω λαθος 9-12 αλογα, αλλα στοιχησε ακριβα καπως η ολη μετατροπη. Εδω πιστευω κολλαει το αν αξιζει ή οχι. Αν ο αλλος ειναι ετοιμος να δωσει ενα αλφα ποσο, χωρις να τον νοιαζουν τα χρηματα, αλλα μονο τα αλογα, τοτε για αυτον αξιζει. Δεν αξιζει για μας γιατι δε θα διναμε ποτε ενα τετοιο ποσο για ενα αυτοκινητο 1.1!
Τροποι λοιπον υπαρχουν, λεφτα υπαρχουν? Αν υπαρχουν κανεις θαυματα σε οποιοδηποτε κινητηρα.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
f15
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 23:39 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Αύγ 2010, 18:02 Δημοσιεύσεις: 59
|
Blanc Ange έγραψε: Νομιζω οτι αδικα "πεσατε να τον φατε" τον f15, εγω προσωπικα καταλαβα το σκεπτικο του και χαιρομαι που ουσιαστικα λεμε το ιδιο στο τελος.
Νομιζω καπου εχω ξανατυπωσει βελτιωση του 1.0 C1, κερδισε αν δεν κανω λαθος 9-12 αλογα, αλλα στοιχησε ακριβα καπως η ολη μετατροπη. Εδω πιστευω κολλαει το αν αξιζει ή οχι. Αν ο αλλος ειναι ετοιμος να δωσει ενα αλφα ποσο, χωρις να τον νοιαζουν τα χρηματα, αλλα μονο τα αλογα, τοτε για αυτον αξιζει. Δεν αξιζει για μας γιατι δε θα διναμε ποτε ενα τετοιο ποσο για ενα αυτοκινητο 1.1!
Τροποι λοιπον υπαρχουν, λεφτα υπαρχουν? Αν υπαρχουν κανεις θαυματα σε οποιοδηποτε κινητηρα. Σωστός
|
|
|
|
|
f15
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Φεβ 2011, 23:46 |
|
Εγγραφή: Κυρ 29 Αύγ 2010, 18:02 Δημοσιεύσεις: 59
|
zxpanos έγραψε: ναι βρε 170 ιππους κρατοντας μονο το μπλοκ και το καπακι κουφαρια ακερεα οποτε μιλας για αλο μοτερ!!!!!!!!!!ειναι τρομερα δησκολο εως αδηνατο να παρεις αυτα τα αλογα απο ενα μοτερ 1.1 και μαλιστα ηλεκτρογκαζο.μακαρι να γινετε αλα πολη θα ηθελα να δω ενα τετοιο αμαξακι Το μοτέρ είναι saxo 1.6 vts ,με το καπάκι του ,τον κορμό του ,τον στρόφαλο του ,τις βαλβίδες του ,τα ηλεκτρικά του ....και γενικά ο σχεδιασμός παραμένει ίδιος .... (αχ καλές εποχές για τα citroen )
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 00:01 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
f15 έγραψε: zxpanos έγραψε: ναι βρε 170 ιππους κρατοντας μονο το μπλοκ και το καπακι κουφαρια ακερεα οποτε μιλας για αλο μοτερ!!!!!!!!!!ειναι τρομερα δησκολο εως αδηνατο να παρεις αυτα τα αλογα απο ενα μοτερ 1.1 και μαλιστα ηλεκτρογκαζο.μακαρι να γινετε αλα πολη θα ηθελα να δω ενα τετοιο αμαξακι Το μοτέρ είναι saxo 1.6 vts ,με το καπάκι του ,τον κορμό του ,τον στρόφαλο του ,τις βαλβίδες του ,τα ηλεκτρικά του ....και γενικά ο σχεδιασμός παραμένει ίδιος .... (αχ καλές εποχές για τα citroen ) Φίλε προφανώς μιλάς για ονομαστική δύναμη,όχι πραγματική. Στο λέω αυτό γιατί,κορυφαίοι Γάλλοι βελτιωτές δεν ανέβηκαν ποτέ πάνω απο 168 ίππους,η δε μαμά citroen στους 171.Μην μετράμε τις ιπποδυνάμεις "ελληνικά",να τις μετράμε πραγματικά.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 08:02 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
f15 έγραψε: zxpanos έγραψε: ναι βρε 170 ιππους κρατοντας μονο το μπλοκ και το καπακι κουφαρια ακερεα οποτε μιλας για αλο μοτερ!!!!!!!!!!ειναι τρομερα δησκολο εως αδηνατο να παρεις αυτα τα αλογα απο ενα μοτερ 1.1 και μαλιστα ηλεκτρογκαζο.μακαρι να γινετε αλα πολη θα ηθελα να δω ενα τετοιο αμαξακι Το μοτέρ είναι saxo 1.6 vts ,με το καπάκι του ,τον κορμό του ,τον στρόφαλο του ,τις βαλβίδες του ,τα ηλεκτρικά του ....και γενικά ο σχεδιασμός παραμένει ίδιος .... (αχ καλές εποχές για τα citroen ) βαλβιδες??????????στροφαλο???????????????ηλεκτρικα?????????????μιμπως και την εισαγωγη??????????με τπτ ομως αν δεις εργοστασιακο κιτ για κιτ καρ θα δεις οτι δεν μαινει τπτ ορθιο.......
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 19:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Εξαγωγή,μπέκ,αντλία,?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|