Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Φεβ 2011, 23:16 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Εγώ θα πρότεινα στο φίλο μας μία απλη λύση. Να πάει αντιπροσωπία κ να ρωτήσει αν η πολλαπλή εισαγωγής με την πεταλούδα ταιριάζει από μοντέλο 1.4 στο δικό του. Οι τεχνικοί εκεί σίγουρα θα γνωρίζουν με την εμπειρία τους κ τα τόσα που βλέπουν κάθε μέρα. Θα έχει σίγουρα μεγαλύτερους αυλούς κ μεγαλύτερη διάμετρο πεταλούδα. Αφού βρει από ποιο μοντέλο citroen ταιριάζει μπορεί να ψάξει στα μεταχειρισμένα κ να τα τοποθετήσει σε οποιοδήποτε συνεργείο με χαμηλό κόστος. Μετά θα κοιτάξει για βελτίωση στο σύστημα εξάτμισης + φίλτρο Κ/Ν. Χωρις πρόγραμμα κ τίποτα άλλο θα ανεβάσει 15% τη δύναμη τιου μοτέρ του, κυρίως όμως θα αυξήση τη ροπή του με ελάχιστη αύξηση στην κατανάλωση. ΥΓ: Απορώ με κάποιους γνώστες εδώ μέσα γιατί δε προτείνουν λύσεις κ κάθονται σχολιάζουν τον δείνα ή τον τάδε που λέει την ιδέα του. Όποιος μπορεί να προτείνει κάτι ..ας το προτείνει..! Πάντα υπάρχουν περιθώρεια βελτίωσης σε οποιοδήποτε μοτέρ. Εχθρός του καλού (λέγαν οι αρχαίοι) ..το βέλτιστον.
Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Σάβ 05 Φεβ 2011, 23:23, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Φεβ 2011, 23:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ελπίζω,οτι το τελευταίο,δεν πιάνει κι εμένα....... Όταν ξέρω κάτι το λέω,όπως επίσης,το λέω ακόμη και όταν δεν ξέρω. Σωστά για την εισαγωγή..........με μπέκ τι θα κάνει?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Φεβ 2011, 23:22 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Δε χρειάζεται να κάνει τίποτα με τα μπεκ. Η μεγαλύτερη πολλαπλή κ πεταλούδα, παράγουν μεγαλύτερη ποσότητα μίγματος. Χρειάζεται μόνο ένα μεγαλύτερο φιλτροκούτι ή απλά ένα Κ/Ν. Έχω δει μέχρι κ παπάκια 50 cc να βγάζουν 36 άλογα!! κ οι περισσότεορι εδώ νομίζουν ότι δε μπορούν να πάρουν 8-12 άλογα από μοτέρ 1100 ψψ.. έλεος.
ΥΓ Την λύση αυτή την έχω δει σε κινητήρες 1.4 που "φορέσαν" πολλαπλές κ πεταλούδα από 1.6, σε 1,6 από 1.8 κ από 2λιτρα ακόμα με εμφανή κ σίγουρα αποτελέσματα. Σε ford, honda κ ότι μπορείς να φανταστείς.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Φεβ 2011, 23:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Κ νομίζω ότι με ένα καλό ψάξιμο κ κάνα 300 άρι € το πολύ θα έχει την ροπούλα που του λείπει..
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 00:57 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
GEMI έγραψε: Δε χρειάζεται να κάνει τίποτα με τα μπεκ. Η μεγαλύτερη πολλαπλή κ πεταλούδα, παράγουν μεγαλύτερη ποσότητα μίγματος. Χρειάζεται μόνο ένα μεγαλύτερο φιλτροκούτι ή απλά ένα Κ/Ν. Έχω δει μέχρι κ παπάκια 50 cc να βγάζουν 36 άλογα!! κ οι περισσότεορι εδώ νομίζουν ότι δε μπορούν να πάρουν 8-12 άλογα από μοτέρ 1100 ψψ.. έλεος.
ΥΓ Την λύση αυτή την έχω δει σε κινητήρες 1.4 που "φορέσαν" πολλαπλές κ πεταλούδα από 1.6, σε 1,6 από 1.8 κ από 2λιτρα ακόμα με εμφανή κ σίγουρα αποτελέσματα. Σε ford, honda κ ότι μπορείς να φανταστείς. Και πως θα κάψουν την μεγαλυτερη ποσότητα,τα μικρά μπέκ?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 01:05 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Πως θα ψεκάσουν εννοείς.. Με μεγαλύτερη πίεση. Η αντλία βενζίνης πάντα είναι ένα ποσοστό μεγαλύτερης πίεσης από τις ακρίες ανάγκες του κινητήρα. Επίσης ο εγκέφαλος έχει ανοχές +-15 % στην διόρθωση μίγματος κ στους χάρτες. Η απάντηση είναι ότι θα δουλεύειμε μεγαλύτερη προπορεία μίγματος σε συνεχή πίεση κ το σημαντικότερο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΠΕΙΡΑΚΙΑ. Αρκεί ο "λ" να κάνει σωστά τη δουλειά του, αλλά απ' ότι ξέρω ο "λ" είναι ευαίσθητος ΜΟΝΟ στα φτωχά μίγματα, οπότε δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Το έχω δει σε πολλά 1.400 άρια κ έχουν δει βελτίωση 10 % στην ροπή τους (πράγμα σημαντικό) κ 5-8 % στην μέγιστη ιπποδύναμη. Με μόνο αλλαγή της πολλαπλής κ πεταλούδας. Από κει κ πέρα αν προχωρήσει κ σε χταπόδι ή τουλάχιστον μεγαλύτερης διατομής σωλήνα εξάτμισης κ τελικό από μεγαλύτερα κυβικά, θα έχει θεαματικά αποτελέσματα. Τώρα αν θέλει να φτάσει 80-90 άλογα, βάζει εκκεντροφόρο, πρόγραμμα κοκ..
Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Κυρ 06 Φεβ 2011, 01:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 01:10 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Καταρχάς,αν δεν σεταριστεί ο εγκέφαλος με την νέα πολλαπλή θα μπεί ακαριαία σε safe mode.Όχι μόνο δεν θα ψεκάσει,αλλά ούτε θα σκουπίσει.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 01:12 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Θα το δει κανονικότατα, κ θα προσπαθήσει να φτωχαίνει το μίγμα. Ο εγγέφαλος λαμβάνει σήμα από τον "λ" κ όχι από την πολλαπλή. Στην πολλαπλή είναι ο knock sensor για τα πειράκια, κ δεδομένου ότι θα έχει πλουσιότερο μίγμα ελέω μεγαλύτερης πεταλούδας δεν θα έχει κανένα πρόβλημα. Επ΄σιης είπαότι ο εγγέφαλος έχει ανοχές για σετάρισμα έως κ +- 15 % στις διάφορες παραμέτρους που λαμβάνει. Κ είπαμε να βάλει πολλαπλή από 1,4 όχι από 2λιτρο!!
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 01:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Συγχώρε σε με αλλά κάνεις λάθος.Θέλει προγραμματισμό απο την αρχή και ελλείψει δεδομένων δεν θα μπορεί να διαβάσει.......
Αλλά έχουμε εισικό σε αυτό......
Στέλιοοοοοοοοοο βοήθα μας.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Φεβ 2011, 12:10 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Σωστά ναι.!! Το ίδιο κ στο 106, έφαγα τα χέρια μου έχρι να τον βρω.
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Φεβ 2011, 08:43 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
GEMI έγραψε: Εγώ θα πρότεινα στο φίλο μας μία απλη λύση. Να πάει αντιπροσωπία κ να ρωτήσει αν η πολλαπλή εισαγωγής με την πεταλούδα ταιριάζει από μοντέλο 1.4 στο δικό του. Οι τεχνικοί εκεί σίγουρα θα γνωρίζουν με την εμπειρία τους κ τα τόσα που βλέπουν κάθε μέρα. Θα έχει σίγουρα μεγαλύτερους αυλούς κ μεγαλύτερη διάμετρο πεταλούδα. Αφού βρει από ποιο μοντέλο citroen ταιριάζει μπορεί να ψάξει στα μεταχειρισμένα κ να τα τοποθετήσει σε οποιοδήποτε συνεργείο με χαμηλό κόστος. Μετά θα κοιτάξει για βελτίωση στο σύστημα εξάτμισης + φίλτρο Κ/Ν. Χωρις πρόγραμμα κ τίποτα άλλο θα ανεβάσει 15% τη δύναμη τιου μοτέρ του, κυρίως όμως θα αυξήση τη ροπή του με ελάχιστη αύξηση στην κατανάλωση. ΥΓ: Απορώ με κάποιους γνώστες εδώ μέσα γιατί δε προτείνουν λύσεις κ κάθονται σχολιάζουν τον δείνα ή τον τάδε που λέει την ιδέα του. Όποιος μπορεί να προτείνει κάτι ..ας το προτείνει..! Πάντα υπάρχουν περιθώρεια βελτίωσης σε οποιοδήποτε μοτέρ. Εχθρός του καλού (λέγαν οι αρχαίοι) ..το βέλτιστον. τα παπια ναι μπορουν και παραπανω αλα ξεχνας κατι πολη σημαντικο....το καρμπηρατερ!!!!εκει ευκολα πραγματα εβαζες ενα κτηνος καρμπηρατερ με ενα κτηνος εκκεντροφορο και οριστε το εχεις!για λιγα χλμ ισως και ενα ανηγμα ηταν πηροβολο!ολα καλα και ωρεα τα λες αλα,η πεταλουδα του 1.4 ειναι διαφορετικου προμηθευτη και απλα δεν παιζει με το ηπαρχον συστημα,ποιος σου ειπε οτι με μεγαλητερους αυλους στην εξατμιση εχεις παντα μεγαλητερη αποδοση?μεγαλητερη εξαμτιση σημαινει μεγαλες τρηπες στην ροπη του κηνιτηρα πραγμα που σημαινει οτι χαμηλα κρεμας απιστευτα.και επιδει ειναι ενα εργο που χιλιες φορες το εχω ακουσει για βελτιωσεις σε τετοια μοτερ σου λεω πως ακομα δεν εχω δει κανενα.τα σηνχρονα μοτερ με προδιαγραφες ρηπων ειναι πολη δησκολο να βελτιωθουν γιατι απλα εχουν ενα σκασμο δηκλιδες για να μην μπορουν.η λυση δοθικε και ειναι πολη απληκαι αξιοπιστη αντι να πηραματιζεσε σε κοωε ραψε βγαλε βαλε παρε ενα ετημο 1.4 η βαλε ενα μοτερ 1.4 και τελος.απλα πραγματα πολη απλα.αν θες βεβεα και επιμενεις ναι παιζει και αλη λυση ξηλοσε ολα τα ηλεκτρονικα πλεξουδες εγκεφαλους πεταλουδες παρε εναν αγραφο βαλε και εναν εκκεντροφορο με μια καλη εξαμτιση και παρε το 15% που θες.απλα πραγματα ειναι ολα αλα το θεμα ειναι τι λευτα θα ριξεις.οποτε πριν πηροβολισεις του γνωστες εδω μεσα σκεψου λιγο καλητερα για τι μοτερ μιλαει και τι προδιαγραφες ρηπων.βεβεα θα ξαναπω οτι πολη θα ηθελα να δω ενα τετοιο μοτερ βελτιομενο 15% που να δουλευει αλα ακομα δεν το εχω καταφερει.....
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Φεβ 2011, 10:36 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Πάνο εκτιμώ τις γνώσεις κ την εμπειρία σου στο χώρο, αλλά μία ερώτηση στην αντιπροσωπεία δεν βλάπτει. Υπάρχουν κ άπειρα tuning συνεργεία στην Αθήνα που μπορούν να τον βοηθήσουν. Αυτό με την πολλαπλή κ την πεταλούδα ΕΠΙΜΕΝΩ γιατί 1ο το έχω δει, το έχω κάνει σε πολύ δύσκολους κ σπαστικούς σύγρονους κινητήρες, κ 2ο στα citroen-peuzeot ταιριάζουν παμπολα ανταλλακτικά μεταξύ τους κ χαίρομαι την απλή φιλοσοφία των Γάλλων. Η αντίδρασή μου με τα παραπάνω είναι στο γεγονός ότι ο φίλος απλά ρώτησε για βελτίωση 1.1 κ εσεις του λέτε κ επιμένετε με ύφος να πάει να αλλάξει κινητήρα. Επαναλαμβάνω το θέμα είναι ΒΕΛΤΙΩΣΗ 1.1 και διαβάζουμε δεκάδες ποστ στυλ καφενείου κ ερχόμενος στη θέση του παιδιύ καταλαβαίνω την δυσανασχέτησή του. Τέλος όταν ζήτησα την βοήθεια για την μετατροπή του κινητήρα στο δικό μου (ΑΧ) κανείς, μα κανείς δεν ήταν γνώστης στο χώρο. Ούτε σε ελληνικά forum, μα ούτε κ στα περισσοτερα απλά συνεργεία εδώ στη Θεσσαλονίκη τουλάχιστον. Ένα συνεργείο μάλιστα μου πρότεινε να βάλει τον κινητήρα με τα ηλεκτρικά κ τις πολλαπλές από το 1.1 (έλεος). Ήξερα όμως από το χώρο του μηανοκίνητου αθλητισμού ότι γίνεται με πολύ χαμηλό κόστος κ μελέτησα πάμπολα project στο αγγλικό κλαμπ, όπου έιχε μέχρι κ συνδεσμολογία της πλεξούδας με τον εγγέφαλο. Λίγο ψάξιμο θέλει κ υπάχουν λύσεις. http://www.citroen-owners-club.co.uk/ci ... topic=6872Αυτά φίλε μου δε χρειάζεται να είσαι τόσο απόλυτος, όσο ζούμε μαθαίνουμε ..
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Φεβ 2011, 11:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Υπαρχει και αλλο θεμα ομως. Και να ανεβει 10-15-20 αλογα, ΟΚ απο 60τοσο να παει στα 80, τι καταναλωση θα εχει; Αν βαλει κανιβαλους εκκεντροφορους, τερμα το ηρεμο ρελαντι, και φυσικα δεν θα ειναι για πολη και σταματα ξεκινα...
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Kostas C3
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.1 Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Φεβ 2011, 00:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 24 Ιαν 2011, 19:52 Δημοσιεύσεις: 67 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας αλλα θα το αφήσω το αμάξι μου όπως είναι τελικά. Το θέμα όμως είναι χρήσιμο για όσους ενδιαφέρονται. Και στην τηλεώραση είδα στο fifth gear σε ενα επισόδιο αφιερωμένο στις βελτιώσεις και μου μεινε αυτό που έλεγε ότι <<για την αύξηση της ταχύτητας κατα 10% απαιτείται 33% περισσότερη ισχύ>> χοντρικά δηλαδή εγώ που έχω τελική 160 για την αυξήσω κατα 10% να φτάσνω δηλαδή τα 176 πρέπει να αυξήσω την ισχύ μου κατα 33% δηλαδή να φτάσω απο τους 61 ίππους στους 81. Δεν βαριέσαι...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|