Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:20 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:43
Δημοσιεύσεις: 44
Καλησπέρα.Εχω ενα C3 1.6 exclusive 2002 μοντελο και θα ηθελα να μαθω αν με τη μετατροπη απο εργοστασιακο κιβωτιο εισαγωγης σε aftermarket φιλτρο η σκουπα,πρεπει να αλλαξει κατι στον εγκεφαλο λογο μιγματος η κατι σχετικο.απλα κουμπωνουμε σωληνα φιλτρο κολαρα και τελος η χρειαζεται κατι ακομα?με κτεο τι γινεται περναει?και τελος διαβασα στο topic http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.phpf=30&t=2178?sid=19bfc3dd38087af562fc9b2ebc4e7773 για συμβουλες αγορας φιλτρου αλλα δεν κατεληξα καπου προσωπικα.εχετε κατι οικονομικο να προτεινετε και απο που να το αγορασω?

Ευχαριστω προκαταβολικα
:newbie


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φιλτρο εισαγωγης για C3 2002
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 06:29 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Οντως ειναι τοσο απλα, δεν πειραζεις κατι αλλο!

Για φιλτρο θα σου προτεινα κατι σε ΚΝ μεσα στο ηδη υπαρχον φιλτροκουτι, σκουπα σε καμια περιπτωση χωρις προγραμμα, χοανες και βαρελακια καλο ειναι να αποφευγονται...ρουφανε αρκετη ζεστη.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 12:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:43
Δημοσιεύσεις: 44
το κιτ χοανης της ΚΝ κανει καπου στα 200 ευρω απ οτι εχω δει.καπου ειχα βρει καποτε θερμοασπιδα τησ ΚΝ για να ρουφαει κρυο αερα και να μην επηρεαζεται απο θερμοκρασια μηχανης.ομως αυτο χεφευγει πολυ απο το bugdet μου.γινεται να μπει χοανη η βαρελακι και να γινει καπως ιδιοκατασκευη για θερμοασπιδα? black ange αυτο που λεσ για το ΚΝ στο ηδη υπαρχον φιλτροκουτι,αλλαζει καθολου ηχο?αα και κατι τελευταιο σε περιπτωση που βαλω απλα ενα σωληνα και χοανη η βαρελακι,χανεται καθολου η αξιοπιστια?

ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 13:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Οι θερμοασπιδες και λοιπες πατεντες ειναι τουλαχιστον αστειες. Τι θερμοασπιδα μπορει να φτιαχτει ωστε να μην παιρνει ζεστο αερα απο το μηχανοστασιο μια χοανη ή ενα βαρελακι?

Και γιατι στο κατω κατω κανουμε τοσο πολυ τη ζωη μας δυσκολη για ενα φιλτρο.

Ουσιαστικα δεν κερδιζεις κατι και ολα αυτα ειναι μετρημενα, ενα φιλτρο δε φερνει τα αλογα που θα σε κανουν να νιωσεις διαφορα συμαντικη σε καποιον τομεα, το μονο που κερδιζεις ειναι ενας ωραιος ηχος που συνοδευεται και απο αισθημα ευχαριστησης οτι κατι εκανες στο αυτοκινητο σου και παει καλυτερα. :P

Η σκουπα για να δουλεψει θελει αερα, θελει κοψηματα προφανως και αερα κοπανιστο. Επισης θελει προγραμμα ωστε να διαχειριστει τον παραπανω αερα, αλλιως μπακαλιστικα μπουκωνει το αυτοκινητο.

Τα ιδια και με τις χοανες και τα βαρελακια, παιρνουν αρκετο αερα και στην περιπτωση που ειναι ατμοσφαιρικο το μοτερ (οχι τουρμπο+ιντερκουλερ) παιρνουν και πολυ ζεστο αερα.
Κανονες της θερμοδυναμικης ειναι αυτοι, δε τους ανακαλυψα εγω, αλλιως δε θα υπηρχε και λογος να τοποθετουνται ιντερκουλερ, γιατι προσπαθουν να μειωσουν λοιπον τη θερμοκρασια αερα εισαγωγης? Τυχαιο?

Η μονη αξιοπιστη λυση και "ακουστικη" αρκετα, ειναι το ελευθερο φιλτρο μεσα στο υπαρχον φιλτροκουτι. Τα υπολοιπα τα θεωρω αστοχια σε μοτερ σαν το δικο σου και με προγραμμα διαχειρησης εργοστασιακο, επισης ειναι και πιο ακριβα.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 15:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Συμφωνώ 1000% με ό,τι σου είπε ο Βασίλης... Χωρίς άλλες βελτιώσεις στον κινητήρα θα κάνεις μια τρύπα στο νερό! Αν θες ντε και καλά να αλλάξεις κάτι στην εισαγωγή σου, βάλε στον παπά ένα λίγο πιο ελεύθερο φίλτρακι που πλένεται και μακροπρόθεσμα θα σου κάνει και απόσβεση,αφού σε αντίθεση με το χάρτινο εργοστασιακό αυτό δεν θέλει αλλαγή αλλά το καθαρίζεις και το ξαναβάζεις... Με την αφαίρεση του πνίχτη θα έχεις και λίγο καλύτερο ήχο από τον εισερχομενο αέρα και μέχρι εκεί.

Sent from my E10i using Tapatalk

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Φεβ 2011, 18:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:43
Δημοσιεύσεις: 44
παιδια ευχαριστω παρα πολυ για το ενδιαφερον και τις αμεσες απαντησεις,με καλυψατε πληρως.οποτε καταληγουμε στην αντικατασταση του εργοστασιακου σε ΚΝ πανελ.ευχαριστω και παλι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2011, 18:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:43
Δημοσιεύσεις: 44
Μια μερα που εξερευνουσα τον κινητηρα,εβγαλα το φιλτρο τελειωσ και εμεινε με ελευθερη πεταλουδα.Μαρσαρα λιγο ακινητο βεβαια το αυτοκινητο και ο ηχοσ με τερμα γκαζι ηταν απλα ΦΟΒΕΡΟΣ!Ερωτηση:Με αντικατασταση του φιλτρου στον παπα με ΚΝ θα εχει παρομοιο ηχο?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2011, 19:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
οχι γιατι αυτο που απομονωνει τον ηχο ειναι ο πνιχτης. αν τον βγαλεις και με μαμα φιλτρο θα εχει ηχο. σχετικα με το πανελ φιλτρο προσεχε την ποσοτητα του υγρου που θα βαλεις γιατι υπαρχουν και αισθητηρες. καλυτερα να στο πλενει καποιος ειδικος.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2011, 20:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:43
Δημοσιεύσεις: 44
Που βρίσκεται ο πνίχτης και πως τον βγάζω?εννοειται οτι μολις χρειαστει πλυσιμο θα παει στο μηχανικο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2011, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Πνιχτης=πλαστικα εισαγωγης...

Να σου προτεινω ενα πειραμα που το χω κανει σε δεκαδες αυτοκινητα? Βγαλε το φιλτρο αφου τοσο σου αρεσει ο ηχος χωρις αυτο και κανε ενα 0-100. Κανε μετα ενα 0-100 με το μαμα φιλτρο, απολυτα εργοστασιακο. Οχι διαφορες θα δεις, το χαος...

Το αυτοκινητο πνιγεται! Γιατι?

Γιατι δε μπορει να διαχειριστει τοσο πολυ αερα...

Μηπως ηρθε η ωρα για ενα προγραμμα αφου σε βλεπω οτι το ψηνεις?

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2011, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οπως τα λεει ο Βασιλης. Αν αφαιρεσεις την σωληνα, και ειναι ελευθερο τελειως, κερδιζεις τρομακτικα σε αποκριση, σε ηχο και σε τραβηγμα χαμηλα-μεσαια. Στα τελη των μεσαων και στις ψηλες στροφες μπορω να πω οτι σερνεται σε σχεση με το μαμα φιλτρο. Τα μαμα προγραμματα των Citroen-Peugeot-Renault κλτ εκτος των Rallye/SaxoVTS ειναι πολυ προσεγμενα σε οικονομικη χαρτογραφιση.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2011, 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:43
Δημοσιεύσεις: 44
kati mou leei oti i katanalwsi tha paei sto theo.Programma poso tha stoixisei kai ti tha kerdizw se apodosi?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2011, 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:43
Δημοσιεύσεις: 44
ποια σωληνα εννοεις billara?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2011, 22:00 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τον σωληνα εισαγωγης απο την πεταλουδα και το φιλτροκουτι.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση 1.6
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιουν 2011, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ 2011, 00:43
Δημοσιεύσεις: 44
Μαλιστα.Εσυ τι μου προτεινεις?Προγραμμα? ποσο θα στοιχισει και απο αξιοπιστια?


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 49 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Βελτίωση Εισαγωγής
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: kozark875491
Απαντήσεις: 5
βελτίωση xsara
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Έχω 2000 ευρώ διαθέσιμα. Τί βελτίωση μπορώ να του κάνω;
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 87
βελτιωση σε vtr
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: blackvtr
Απαντήσεις: 12
Βελτιωση στο φιλτροκουτι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: Tezas303
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ