Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Κυρ 02 Ιουν 2024, 08:35 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Επιτάχυνση 0-100. Πως την μετράμε?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 13:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2851
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Έρώτημα που με απασχολούσαι πάντα... τα 0-100, πώς τα "φτάνουμε"? Και τι εννοώ... μπορεί κάποιος να αλλάξει ταχύτητα απο 2η στην 3η στις 4000στροφές. Αλλος μπορει να αλλάξει στις 5000. Αλλος πάλι (όπως εγώ) να αλλάξει πιο πρίν στις 3000. Ολα αυτά δημιουργούν διαφορές στους χρόνους. Διάβασε σε να post οτι το κοντέρ κοκκινίζει. Σε ποια ταχύτητα στο κιβώτιο? Και οι επιδόσεις που γράφονται στα περιοδικά πως μετριώνται? Με αυτόματο κιβώτιο?

Αν θέλω μια γρήγορη επιτάχυνση 0-100, για ενα C4 1.4, πως θα την πετύχω?

Μεταφερθικε.
crazywolf


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 13:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
Ανεβάζεις ταχύτητα λίγο πρίν τον κόφτη δλδ περίπου στις 5.900 με 6.000 στροφές...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:15
Δημοσιεύσεις: 932
Τοποθεσία: ΚΡΗΤΗ
Μάλλον εννοείς για το στροφόμετρο που κοκκινίζει.. Κοκκινίζει σε όλες τις ταχύτητες και αυτό εξαρτάται απο τις στροφές, όχι απο την ταχύτητα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 15:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5146
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Βασικα απλα το σανιδωνεις τερμα. Μην περιμενεις να κανεις 12.8" με το C4 αν το αλλαζεις στις 3000 :thumbup :tong:
Παντος γενικα για να κανεις και καλα το απολυτο, το πας πριν ακριβος τον κοφτη...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 17:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
crazywolf έγραψε:
Βασικα απλα το σανιδωνεις τερμα. Μην περιμενεις να κανεις 12.8" με το C4 αν το αλλαζεις στις 3000 :thumbup :tong:
Παντος γενικα για να κανεις και καλα το απολυτο, το πας πριν ακριβος τον κοφτη...

Τι είπα εγώ crazywoolf αυτό δεν είπα :rant :rtfm :spank: :spank: :spank: Χεχεχε.... :ysteric Πλάκα σου κάνω εεεε....μη παραξηγηθούμε κιόλας@^#$%^&#@ :yhoo :yhoo :yhoo


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1936
Εικόνες: 86
Το ISO-9001 που μετρανε παει ως εξης: Εκκινηση με τέρμα γκαζι και αποτομο αφημα του συμπλεκτη, οριακη αλλαγη πριν τον κοφτη και παντα τερμα γκαζι. Ετσι θα βγαλεις και τον πιο γρηγορο χρονο καθοτι θα κερδισεις απο το Lag στην εκκινηση αφου θα σπινιαρει και λιγο και τα 16v αποδιδουν καλυτερα ψηλα οποτε αν και πεφτει λιγο η καμπυλη προς τον κοφτη οι στροφες που θα ανεβουν εχουν σημασια γιατι θα πεσουν μετα την αλλαγη σε ποιο ωφελιμη ζωνη.

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 22 Σεπ 2006, 18:22
Δημοσιεύσεις: 42
ναι αλλα σε ενα αυτοκινητο με αξιοπρεπη ιπποδυναμη δεν θα εχει υπερβολικο σπινιαρισμα στην εκκινηση και χειροτερο χρονο ετσι ;

_________________
C4 VTS 2.0


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
lefpap έγραψε:
ναι αλλα σε ενα αυτοκινητο με αξιοπρεπη ιπποδυναμη δεν θα εχει υπερβολικο σπινιαρισμα στην εκκινηση και χειροτερο χρονο ετσι ;

Σίγουρα...το κάθε αμάξι έχει το δικό του χαρακτήρα και ο εκάστοτε οδηγός θα καταλάβει από μόνος του το όριο μεταξύ σπινιαρίσματος και στροφών κινητήρα... ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 23:16 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1936
Εικόνες: 86
Με υπερβολικο σπινιαρισμα θα εχει καλυτερο χρονο οχι χειροτερο... ;) Δεν βαζεις κοντρα... ποτε θα πιασεις τα 100 θες ακομα και αν δεν εχεις κουνηθει... Ξερω παντως οτι ετσι γινονται οι μετρησεις

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Οκτ 2006, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5146
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Παράθεση:
ποτε θα πιασεις τα 100 θες ακομα και αν δεν εχεις κουνηθει...

Λιγο τραγικο αυτο που λες... Φαντασου το αμαξι να 100αριζει και ακομα να σπιναρεις... :ysteric :ysteric
Πιστευω οτι ναι μεν πατανε τερμα γκαζι αλλα δεν αφινουν τον συμπλεκτη απο κοφτες, αλλα απο 4000(πχ), αλλα ΑΠΟΤΟΜΑ. Και μετα πανε κοφτες...

@C2VTRRRR το ξερω :tong: :iconcool :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Οκτ 2006, 22:55 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1936
Εικόνες: 86
Παιδια μην ξεχνατε οτι δε μιλαμε για την καλυτερη εκκινηση αλλα για τη μετρηση του 0-100... Αν ψαξετε για το ISO-9001 που τηρουν ολα τα περιοδικα πλεον θα δειτε οτι η εκκινηση δε γινεται με κοντρολαρισμα του συμπλεκτη για να μην σπινιαρει κτλ γιατι κατι τετοιο δε θα ηταν αντικειμενικο... Προφανως δεν επιλεγονται δρομοι που ειναι γυαλι...
VTS μηπως μιλας για αυτοκινητα με kompressor; γιατι ειχα και με kompressor και αλλο με turbo και το δευτερο παρολο που ειχε πιο κοντο κιβωτιο προφανως ψηλα απεδιδε μια χαρα...

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Οκτ 2006, 23:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37
Δημοσιεύσεις: 2092
Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
crazywolf έγραψε:
Πιστευω οτι ναι μεν πατανε τερμα γκαζι αλλα δεν αφινουν τον συμπλεκτη απο κοφτες, αλλα απο 4000(πχ), αλλα ΑΠΟΤΟΜΑ. Και μετα πανε κοφτες...


Και εγώ έτσι το κάνω γιατί άμα πατήσω τέρμα γκάζι στον κόφτη θα μου σπινάρει για κάνα τέταρτο :ysteric και μετά θα ξεκινήσει και όταν θα βάλω δευτέρα το γ@@@@@ και ψώφισε :ysteric

_________________
ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2006, 01:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 22 Σεπ 2006, 18:22
Δημοσιεύσεις: 42
enginekiller έγραψε:
Με υπερβολικο σπινιαρισμα θα εχει καλυτερο χρονο οχι χειροτερο... ;) Δεν βαζεις κοντρα... ποτε θα πιασεις τα 100 θες ακομα και αν δεν εχεις κουνηθει... Ξερω παντως οτι ετσι γινονται οι μετρησεις


δεν θα εχει, πανω απο 30% σπινιαρισμα θεωρειται οτι χανει σε χρονο.
να δες την κυριακη τον rossi που θα νικησει ,θα κανει burn out και θα μενει
σταματημενος :ysteric

_________________
C4 VTS 2.0


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2006, 03:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1575
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Βασικα ολοι μας εχουμε εμπρος κινηση.Αυτο απαιτει μεγαλη εμπειρια για την τελοια εκκινηση ιδιως στα δυνατα αμαξια.Ετσι ο καθε οδηγος για να πετυχει το ιδανικο 0-100 πρεπει να βρει την χρηση τομη αναμεσα στην προσφυση και την υποδυναμη που εχει ωστε να επιλεξει τις στροφες εκκινησης (συνηθως 4000-κοφτη) Σπιναρισμα πανω απο 20% θα φερει αρνητικο αποτελεσμα οπως και κατω απο 10% θα φερει κρεμασμα στον κινητηρα οταν τα ελαστικα αποκτισουν προσφυση.Εννοειτε οι αλλαγες στον κοφτη ιδικα η 1η.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2006, 03:04 
Άβαταρ μέλους
crazywolf έγραψε:
Φαντασου το αμαξι να 100αριζει και ακομα να σπιναρεις... :ysteric


Τι να φανταστω??... το καλυτερο μετρημα ειναι χωρις ή με λιγο σπινιαρισμα !!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 31 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.......ΜΕΤΡΑΜΕ?
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 50
Μικροδιακοπές σε επιτάχυνση...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: livaspy
Απαντήσεις: 9
Θόρυβος κατά την επιτάχυνση & επιβράδυνση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: apostolosxs
Απαντήσεις: 1
Επιτάχυνση xsara
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: gongisone
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ