Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Επιτάχυνση 0-100. Πως την μετράμε? Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 13:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2851 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Έρώτημα που με απασχολούσαι πάντα... τα 0-100, πώς τα "φτάνουμε"? Και τι εννοώ... μπορεί κάποιος να αλλάξει ταχύτητα απο 2η στην 3η στις 4000στροφές. Αλλος μπορει να αλλάξει στις 5000. Αλλος πάλι (όπως εγώ) να αλλάξει πιο πρίν στις 3000. Ολα αυτά δημιουργούν διαφορές στους χρόνους. Διάβασε σε να post οτι το κοντέρ κοκκινίζει. Σε ποια ταχύτητα στο κιβώτιο? Και οι επιδόσεις που γράφονται στα περιοδικά πως μετριώνται? Με αυτόματο κιβώτιο?
Αν θέλω μια γρήγορη επιτάχυνση 0-100, για ενα C4 1.4, πως θα την πετύχω?
Μεταφερθικε. crazywolf
|
|
|
|
|
ViTeSe
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 13:54 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12 Δημοσιεύσεις: 1467 Τοποθεσία: ΝΠ
|
Ανεβάζεις ταχύτητα λίγο πρίν τον κόφτη δλδ περίπου στις 5.900 με 6.000 στροφές...
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 15:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5146 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Βασικα απλα το σανιδωνεις τερμα. Μην περιμενεις να κανεις 12.8" με το C4 αν το αλλαζεις στις 3000
Παντος γενικα για να κανεις και καλα το απολυτο, το πας πριν ακριβος τον κοφτη...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
enginekiller
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 18:38 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03 Δημοσιεύσεις: 1936 Εικόνες: 86
|
Το ISO-9001 που μετρανε παει ως εξης: Εκκινηση με τέρμα γκαζι και αποτομο αφημα του συμπλεκτη, οριακη αλλαγη πριν τον κοφτη και παντα τερμα γκαζι. Ετσι θα βγαλεις και τον πιο γρηγορο χρονο καθοτι θα κερδισεις απο το Lag στην εκκινηση αφου θα σπινιαρει και λιγο και τα 16v αποδιδουν καλυτερα ψηλα οποτε αν και πεφτει λιγο η καμπυλη προς τον κοφτη οι στροφες που θα ανεβουν εχουν σημασια γιατι θα πεσουν μετα την αλλαγη σε ποιο ωφελιμη ζωνη.
_________________ e-mail: enginekiller@gmail.com
|
|
|
|
|
lefpap
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 20:15 |
|
Εγγραφή: Παρ 22 Σεπ 2006, 18:22 Δημοσιεύσεις: 42
|
ναι αλλα σε ενα αυτοκινητο με αξιοπρεπη ιπποδυναμη δεν θα εχει υπερβολικο σπινιαρισμα στην εκκινηση και χειροτερο χρονο ετσι ;
_________________ C4 VTS 2.0
|
|
|
|
|
ViTeSe
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 23:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12 Δημοσιεύσεις: 1467 Τοποθεσία: ΝΠ
|
lefpap έγραψε: ναι αλλα σε ενα αυτοκινητο με αξιοπρεπη ιπποδυναμη δεν θα εχει υπερβολικο σπινιαρισμα στην εκκινηση και χειροτερο χρονο ετσι ;
Σίγουρα...το κάθε αμάξι έχει το δικό του χαρακτήρα και ο εκάστοτε οδηγός θα καταλάβει από μόνος του το όριο μεταξύ σπινιαρίσματος και στροφών κινητήρα...
|
|
|
|
|
enginekiller
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Οκτ 2006, 23:16 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03 Δημοσιεύσεις: 1936 Εικόνες: 86
|
Με υπερβολικο σπινιαρισμα θα εχει καλυτερο χρονο οχι χειροτερο... Δεν βαζεις κοντρα... ποτε θα πιασεις τα 100 θες ακομα και αν δεν εχεις κουνηθει... Ξερω παντως οτι ετσι γινονται οι μετρησεις
_________________ e-mail: enginekiller@gmail.com
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Οκτ 2006, 20:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5146 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Παράθεση: ποτε θα πιασεις τα 100 θες ακομα και αν δεν εχεις κουνηθει...
Λιγο τραγικο αυτο που λες... Φαντασου το αμαξι να 100αριζει και ακομα να σπιναρεις...
Πιστευω οτι ναι μεν πατανε τερμα γκαζι αλλα δεν αφινουν τον συμπλεκτη απο κοφτες, αλλα απο 4000(πχ), αλλα ΑΠΟΤΟΜΑ. Και μετα πανε κοφτες...
@C2VTRRRR το ξερω
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
enginekiller
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Οκτ 2006, 22:55 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03 Δημοσιεύσεις: 1936 Εικόνες: 86
|
Παιδια μην ξεχνατε οτι δε μιλαμε για την καλυτερη εκκινηση αλλα για τη μετρηση του 0-100... Αν ψαξετε για το ISO-9001 που τηρουν ολα τα περιοδικα πλεον θα δειτε οτι η εκκινηση δε γινεται με κοντρολαρισμα του συμπλεκτη για να μην σπινιαρει κτλ γιατι κατι τετοιο δε θα ηταν αντικειμενικο... Προφανως δεν επιλεγονται δρομοι που ειναι γυαλι...
VTS μηπως μιλας για αυτοκινητα με kompressor; γιατι ειχα και με kompressor και αλλο με turbo και το δευτερο παρολο που ειχε πιο κοντο κιβωτιο προφανως ψηλα απεδιδε μια χαρα...
_________________ e-mail: enginekiller@gmail.com
|
|
|
|
|
kostas2123
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 10 Οκτ 2006, 23:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:37 Δημοσιεύσεις: 2092 Τοποθεσία: 3 αμάξια μπροστά σου!!!
|
crazywolf έγραψε: Πιστευω οτι ναι μεν πατανε τερμα γκαζι αλλα δεν αφινουν τον συμπλεκτη απο κοφτες, αλλα απο 4000(πχ), αλλα ΑΠΟΤΟΜΑ. Και μετα πανε κοφτες...
Και εγώ έτσι το κάνω γιατί άμα πατήσω τέρμα γκάζι στον κόφτη θα μου σπινάρει για κάνα τέταρτο και μετά θα ξεκινήσει και όταν θα βάλω δευτέρα το γ@@@@@ και ψώφισε
_________________ ΖΥΓΟΣ Κυδαθηναίων 22, Πλάκα
|
|
|
|
|
lefpap
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2006, 01:47 |
|
Εγγραφή: Παρ 22 Σεπ 2006, 18:22 Δημοσιεύσεις: 42
|
enginekiller έγραψε: Με υπερβολικο σπινιαρισμα θα εχει καλυτερο χρονο οχι χειροτερο... Δεν βαζεις κοντρα... ποτε θα πιασεις τα 100 θες ακομα και αν δεν εχεις κουνηθει... Ξερω παντως οτι ετσι γινονται οι μετρησεις
δεν θα εχει, πανω απο 30% σπινιαρισμα θεωρειται οτι χανει σε χρονο.
να δες την κυριακη τον rossi που θα νικησει ,θα κανει burn out και θα μενει
σταματημενος
_________________ C4 VTS 2.0
|
|
|
|
|
paradisos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2006, 03:04 |
|
|
crazywolf έγραψε: Φαντασου το αμαξι να 100αριζει και ακομα να σπιναρεις...
Τι να φανταστω??... το καλυτερο μετρημα ειναι χωρις ή με λιγο σπινιαρισμα !!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|