Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:40 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 2 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βελτιωση Εξατμισης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:23 
Άβαταρ μέλους
Τα χταποδια σε περιπτώσεις αντικατάστασης προτιμούνται σωληνωτες κατασκευές που απαιτούν αρκετη δουλεια όταν είναι χειροποίητες, αλλα στην πράξη δείχνουν ότι αποδίδουν καλύτερα.

Ακομα, στην αγορά θα βρείτε βελτιωτικους αγωνιστικούς καταλυτες που είναι πιο ελευθεροι. Τέτοιοι καταλυτες κοστίζουν πολύ παραπάνω, αλλα αποτελούν τη χρυσή τομή μεταξύ ελαχιστων θυσιών στην απόδοση και τηρησης της νομοθεσίας. Υπαρχουν οι κεραμικοι που είναι πιο ανθεκτικοι από τους εργοστασιακους και αυξανουν και την ισχυ και υπαρχουν και οι μεταλλικοι, οι οποιοι αντι για κεραμικο μονολιθο, περιεχουν ένα συρματινο πλεγμα και είναι ότι καλυτερο μπορει να διαλεξει κανεις.

Υπαρχει μια απιστευτη ποικιλια από καζανάκια τελικα ή ενδιάμεσα, ακόμα και τελειως ελευθερα, τα οποια εκτός από ευεργετικές επιπτώσεις στο τράβηγμα, προκαλουν και πιο έντονο ήχο, με πολλη ευχαριστη χροια. Για ακόμα πλουσιοτερο ήχο μπορείτε να καταργησετε το ένα καζανάκι, κίνηση που μάλλον δεν θα ενθουσιασει τα όργανα της τροχαίας και φυσικά τους γειτονες σας που θα τους ξυπνάτε στις τρεις το πρωί καθως θα ψαχνετε να παρκάρετε. Ο ήχος είναι καθαρά θέμα προσωπικής επιλογης. Μπορεί κάποιες στιγμές να είναι αριστο διεγερτικό, αλλα σε ένα πολυωρο ταξίδι θα χρειαστείτε ασπιρίνες για τον πονοκέφαλο αν το παρακανετε.
Δεν πρεπει να ξεχναμε βεβαια, ότι ένα ελευθερο καζανακι είναι και πιο ελαφρυ, από ένα εργοστασιακο, αφου συνηθως είναι μικροτερο και στο εσωτερικο του εχει υαλοβαμβακα, αντι μεταλλικων διαφραγματων. Τωρα αν παρουμε και καζανακι τιτανιου ή από συνθετικα υλικα, το κερδος σε βαρος είναι απιστευτο.

Aκομα, με την χρηση μιας ελευθερης εξατμισης μειωνονται οι θερμοκρασιες στην εξαγωγη με αποτελεσμα να προστατευονται οι βαλβιδες εξαγωγης και το τουρμπο αν υπαρχει.

Όμως δεν πρεπει να το παρακανουμε γιατι μια υπερβολικα ελευθερη εξατμιση, με μηδενικο backpressure εχει αρνητικα αποτελεσματα. Εκτος από την απωλεια δυναμης στις χαμηλες-μεσσαιες στροφες, προκαλει απωλειες στεγανοτητας στο τουρμπο, με αποτελεσμα την διαρροη λαδιου προς την εξατμιση. Επισης υπαρχει κινδυνος καταστροφης του κινητηρα, που σε περιπτωση υπερστροφιας μπορει να καρφωσει τις βαλβδες στα πιστονια.
Ετσι η διατομη των σωληνωσεων της εξατμισης και του χταποδιου εξαρταται από τον κυβισμο, την ισχυ και το οριο περιστροφης του κινητηρα.

Τον τελευταιο καιρο εχει αρχισει παλι να γινεται της μοδας το κλαπετο. Προκειται για μια χειροποιητη πεταλουδα που τοποθετειται αναμεσα στο χταποδι και τον καταλυτη ή τα καζανακια. Το κλαπετο δινει την δυνατοτητα να παρακαμπτουμε τα εμποδια της εξατμισης κατά βουληση, ανοιγοντας την πεταλουδα και να εχουμε τον θορυβο και την δυναμη που θελουμε και όταν εχει κανενα μπλοκο την κλεινουμε. Το κερδος στην ισχυ προερχεται από την μεταβολη του μηκους της εξατμισης.
Το σωμα τους είναι μια διακλαδωση που μπορει να οδηγει τα καυσαερια στην ησυχη εξατμιση, ενώ με μια απλη κινηση μπορει να τα εκτρεπει σε μια πιο ελευθερη, η οποια συνηθως καταληγει στο πλάι του αυτοκινητου, αλα Group A.
Η κινηση της πεταλουδας γινεται με συρματοσχοινο, το οποιο ενεργοποιειται με έναν μικρο μοχλο, που συνηθως τοποθετειται κοντα στο χειροφρενο.
Παρομοιο συστημα με κλαπετο εχουν ιταλικα και αγγλικα supercars.(Ferarri,Lotous) Αυτά όμως ελεγχονται ειτε από τον εγκεφαλο με σερβομηχανισμο, ειτε από την υποπιεση του κινητηρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Σεπ 2006, 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
επισης μεγαλο ρολο σε μια εξατμιση παιζουν και οι παλμοι. μην ρωτατε περισσοτερες λεπτομεριες δεν ξερω αλλα μαλλον γι'αυτο χρυσοπληρωνουμε τις επωνυμες μαρκες εξατμισεων, για την σωστη μελετη τους.

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 2 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Βελτιωση Xsara 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 181
xsara 2.0 16v!! βελτιωση!!
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: zizasvts
Απαντήσεις: 5
ΣΧΗΜΑΤΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: souledge
Απαντήσεις: 0
Αλλαγή - βελτίωση εξάτμισης σε C5 Χ7 1.6THP
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C5
Συγγραφέας: The Ace
Απαντήσεις: 90
Λαμαρινακι εξατμισης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια