Συγγραφέας |
Μήνυμα |
alex xepa
|
Θέμα δημοσίευσης: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 02:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Ιούλ 2013, 02:58 Δημοσιεύσεις: 47
|
Ειναι μια τεραστια απορια που με απασχολει χρονια τωρα... Εφοσον το 16v βγαζει περισσοτερα αλογα εχει καλυτερες επιδοσεις (οπως δειχνουν τα νουμερα στα ενημερωτικα φυλλαδια καθε μοντελου), και ειναι πιο οικονομικο, γιατι η CITROEN επιμενει ακομα στους 8ν κινητηρες?? Σιγουρα θα πλεονεκτουν καπου αλλα δεν μπορω να καταλαβω ακομα που?? Καποιοι μηχανικοι μου εχουν πει οτι πλεονεκτουν στην αντοχη αλλα θα προτιμουσα μια πιο τεκμηριωμενη αποψη απο καποιον που να γνωριζει.... Ευχαριστω πολυ................
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 14:43 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Λιγότερα μηχανικά μέρη = μεγαλύτερη αξιοπιστία, μικρότερο βάρος και κόστος.
Σε ποιους 8βάλβιδους αναφέρεσαι όμως? Η συντριπτική πλειοψηφία φορά 16βάλβιδους πλέον.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
alex xepa
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 14:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Ιούλ 2013, 02:58 Δημοσιεύσεις: 47
|
n_olympios έγραψε: Λιγότερα μηχανικά μέρη = μεγαλύτερη αξιοπιστία, μικρότερο βάρος και κόστος.
Σε ποιους 8βάλβιδους αναφέρεσαι όμως? Η συντριπτική πλειοψηφία φορά 16βάλβιδους πλέον. αναφερομαι στους 1.1, 1.4 και 1.6 κινητηρες της citroen που φορουν παρα πολλα μοντελα.....
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 15:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Φορουσαν αγαπητε, πλεον κανενα μοντελο δε τους φορα. Τελευταιο ηταν το C2 νομιζω...εξαιρεση αν και δεν ειμαι σιγουρος, η νεα C3 που προλαβε να φορεσει τον 1.1 και 1.4 . Πλεον αντικατασταθηκαν με τον 1.2 vti σωστα? Η Citroen επεμενε μεχρι προσφατα σε 8V λυσεις λογο κοστους, αξιοπιστιας και καταναλωσης-ρυπων φυσικα. Η ιστορια τους ειναι πολυ μεγαλη και ισως να καρατα και πανω απο 20 χρονια...οι 8 βαλβιδες ειχαν ροπη, καταναλωναν λιγο = αρα δεν εβαζαν και φωτια στην ασφαλτο και ηταν σε γενικες γραμμες αρκετα αξιοπιστοι με αχιλλειο πτερνα τις φλατζες. Αν και προλαβαινες πολλες φορες το κακο, η φλατζα σε αυτα τα παλια μοτερ καιγοταν για πλακα. Μεγαλωμενος με τον 1.4 8V, εχω να πω οτι η μηχανη κελαηδαει ακομα και γουσταρω. Πολλα ομως και τα αρνητικα. 16V κεφαλες πλεον...τελευταια μπηκαν τουρμπο λυσεις και τωρα ηρθε η ωρα να ανακαληψουμε και τα πετρελαια οι 100 χρονια πισω ελληνες. Σημειωση, τα πετρελαια εχουν ακομα κατι απο το παρελθον...8 βαλβιδες. Αρα τελικα το να εχεις δυο μεγαλες βαλβιδες ανα κυλινδρο, ειναι ρομαντικο! Ωραιο θεμα, αν και τα εχουμε ξαναπει για ολα αυτα παντου εδω μεσα. Αξεχαστος θα μεινει σε οσους γνωριζουν ο 2λιτρος με τα 167 αλογα, ισως καλυτερος και απο αυτον με τα 177 και καλα...
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 15:35 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Δε μιλάς βεβαίως για τρέχοντα μοντέλα αλλά για παλιότερα, οπότε το να λες πως "επιμένει" δεν είναι ακριβές. Οκ. Πάμε από την αρχή λοιπόν: α) περισσότερα άλογα βγάζουν β) πιο οικονομικοί δεν είναι γ) καλύτεροι στις επιδόσεις συνήθως είναι, όμως υστερούν σε ροπή στις χαμηλές στροφές κι αυτό έχει μεγάλο αντίκτυπο σε βαρύτερα αμαξώματα. Δεν υπάρχει πλέον 1.6 οκταβάλβιδος βενζίνης σε κάποιο Citroen, εδώ και κάμποσα χρόνια. Στα μικρά, ελαφρά και φτηνότερα μοντέλα υπάρχουν όντως ολιγοβάλβιδοι κινητήρες, κυρίως για λόγους κόστους και βάρους. Επί της ουσίας όμως μόνο στο C3 υπάρχει 8βάλβιδος, ο παλιός 1.4 TU3. Ο χιλιάρης του C1 είναι 12βάλβιδος καθ'ό,τι 3κύλινδρος, άρα κατ'ουσίαν αντίστοιχος με 16βάλβιδο (άσε που είναι και Toyota). Όμως σε άλλες εταιρείες οι 2 βαλβίδες ανά θάλαμο επιστρέφουν δριμύτερες (είτε σκέτες είτε σε συνδυασμό με υπερτροφοδότηση) καθώς η τεχνολογία σε ψεκασμό, εισαγωγή και εξαγωγή, μα ακόμη και στο μπλοκ του κινητήρα έχει προχωρήσει πολύ τα τελευταία χρόνια. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και στα diesel, όπου εκεί οι 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο εφαρμόζονται λιγότερο καιρό. Παλιότερα οι 2 βαλβίδες ανά θάλαμο ήταν νόμος λόγω του χαμηλότερου ορίου περιστροφής του κινητήρα. Με το τελευταίο εννοώ πως ο κινητήρας δεν ανεβαίνει τόσο ψηλά ώστε να υπάρχει διαφορά στην απόδοση μεταξύ 2 και 4 βαλβίδων ανά κύλινδρο. Ένας μικρός 16βάλβιδος turbodiesel παλιάς κοπής θα ήταν τόσο ψόφιος από το ρελαντί μέχρι να σπουλάρει που η λειτουργία του κάθε άλλο παρά ομαλή θα ήταν. Τώρα όμως, με ψεκασμό common rail, τουρμπίνες twinscroll, κοντές εισαγωγές κλπ, μια χαρά πάνε οι 16ν tdi.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 15:40 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Blanc έγραψε: Αξεχαστος θα μεινει σε οσους γνωριζουν ο 2λιτρος με τα 167 αλογα, ισως καλυτερος και απο αυτον με τα 177 και καλα... Αγορίνα δυστυχώς ή ευτυχώς, ο XU έμενε πίσω σε όλους τους τομείς (πλην ίσως του βάρους που δε θυμάμαι). Εκείνος ήταν που έλεγαν ότι δε φαίνονται πουθενά οι 167 ίπποι. Κατά τ'άλλα και αν δεν κολλάς στα νούμερα, μια χαρά μοτεράκλα ήταν. Όμως ο EW10S ήταν πραγματικό διαμάντι, ειδικά αν ήξερες πώς να τον στροφάρεις. Το κακό είναι πως στη φίρμα μας συνδυάστηκε με το βαρύ C4 Coupe κι έτσι "έχανε" σε αίσθηση δύναμης. Αν όμως οδηγήσεις το ελαφρύτερο 206 RC, τότε αλλάζει τελείως. Άσε που λόγω μεταβλητού χρονισμού λυσσάει μέχρι τον κόφτη. ΥΓ: πλέον και οι td είναι πολυβάλβιδοι.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 15:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Συγκεκριμενα για τους διλιτρους μιας και πιασαμε κουβεντα, ισως να χεις και δικιο, δεν υποτιμω τον πιο νεο με τα 177 ειναι μοτερουκλα, αλλα μονο τον 167αρη ειδα εστω για μια φορα να ανοιγει με μενα μεσα 1η, 2αρα, 3η και ολες σπασμενες στους κοφτες σε καροτσα ΖΧ. Απλα μου εχει μεινει η εμπειρια απο τον ηχο του αερα που ρουφουσε και την αποκριση που ειχε. Αν ειχαν αλλιως τα πραγματα, και μια C4 διλιτρη δε θα με χαλαγε καθολου. Και ας εχει απειρη ηχομονοση, βαρος, ηλεκτρογκαζο κτλ... Και ontopic, θυμηθητε διλιτρο 8V τουρμπο απο Xantia! tsaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffff
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:06 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Η ακριβής απάντηση είναι οτι οι 8V κινητήρες ίσως δεν έρχονται στην ελλάδα. Ζουν και βασιλεύουν π.χ ΝΕΜΟ στην Γαλλία Αν δε, πας εκτός ΕΕ ειναι ακόμα σε πρώτη γραμμή... Δεν νομίζω οτι έκαιγαν φλάντζα. Απλώς τα 1.1 και 1,4 έχαναν από την φλάντζα λάδι αλλά δεν καιγόταν αυτή τουλάχιστον σε μαζικούς ρυθμούς αλλα ροβερ Στα 1.6 που φορούσαν μεταλική αντί χάρτινη ουδέν πρόβλημα
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:12 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Μα, το Nemo είναι κατά βάση επαγγελματικό, όπου σημασία έχει το κόστος, η δύναμη, η αξιοπιστία και η μακροζωία, όχι οι απόλυτες επιδόσεις, άρα βλέπε ξανά τα από πάνω.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:20 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Αν κατάλαβα καλά, η κουβέντα είναι εάν υπάρχουν σε πώληση οχήματα με 8v βενζίνη, σωστά?Οι κινητήρες δεν έχουν αποσυρθεί τα οχήματα πωλούνται, τουλάχιστον τα επαγγελματικά Update το επιβατικό Nemo φοράει το σκυλί 1360cc 8v
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν?? Δημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:38 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Για να μην επαναλαμβανόμαστε, προφανώς και θα συνεχίσουν να υπάρχουν μοντέλα με 8βάλβιδους κινητήρες. Απλά πλέον μετρώνται στα δάχτυλα του χεριού του Μάνθου του μαραγκού μου (για ταξί δε σηκώνει το χέρι του γιατί νομίζουν ότι κάνει χειρονομία, ο κακόμοιρος).
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|