Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 04:10 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 02:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Ιούλ 2013, 02:58
Δημοσιεύσεις: 47
Ειναι μια τεραστια απορια που με απασχολει χρονια τωρα... Εφοσον το 16v βγαζει περισσοτερα αλογα εχει καλυτερες επιδοσεις (οπως δειχνουν τα νουμερα στα ενημερωτικα φυλλαδια καθε μοντελου), και ειναι πιο οικονομικο, γιατι η CITROEN επιμενει ακομα στους 8ν κινητηρες?? Σιγουρα θα πλεονεκτουν καπου αλλα δεν μπορω να καταλαβω ακομα που?? Καποιοι μηχανικοι μου εχουν πει οτι πλεονεκτουν στην αντοχη αλλα θα προτιμουσα μια πιο τεκμηριωμενη αποψη απο καποιον που να γνωριζει.... Ευχαριστω πολυ................


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Λιγότερα μηχανικά μέρη = μεγαλύτερη αξιοπιστία, μικρότερο βάρος και κόστος.

Σε ποιους 8βάλβιδους αναφέρεσαι όμως? Η συντριπτική πλειοψηφία φορά 16βάλβιδους πλέον.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Ιούλ 2013, 02:58
Δημοσιεύσεις: 47
n_olympios έγραψε:
Λιγότερα μηχανικά μέρη = μεγαλύτερη αξιοπιστία, μικρότερο βάρος και κόστος.

Σε ποιους 8βάλβιδους αναφέρεσαι όμως? Η συντριπτική πλειοψηφία φορά 16βάλβιδους πλέον.


αναφερομαι στους 1.1, 1.4 και 1.6 κινητηρες της citroen που φορουν παρα πολλα μοντελα.....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Φορουσαν αγαπητε, πλεον κανενα μοντελο δε τους φορα. Τελευταιο ηταν το C2 νομιζω...εξαιρεση αν και δεν ειμαι σιγουρος, η νεα C3 που προλαβε να φορεσει τον 1.1 και 1.4 . Πλεον αντικατασταθηκαν με τον 1.2 vti σωστα?

Η Citroen επεμενε μεχρι προσφατα σε 8V λυσεις λογο κοστους, αξιοπιστιας και καταναλωσης-ρυπων φυσικα.
Η ιστορια τους ειναι πολυ μεγαλη και ισως να καρατα και πανω απο 20 χρονια...οι 8 βαλβιδες ειχαν ροπη, καταναλωναν λιγο = αρα δεν εβαζαν και φωτια στην ασφαλτο και ηταν σε γενικες γραμμες αρκετα αξιοπιστοι με αχιλλειο πτερνα τις φλατζες. Αν και προλαβαινες πολλες φορες το κακο, η φλατζα σε αυτα τα παλια μοτερ καιγοταν για πλακα.
Μεγαλωμενος με τον 1.4 8V, εχω να πω οτι η μηχανη κελαηδαει ακομα και γουσταρω.

Πολλα ομως και τα αρνητικα. 16V κεφαλες πλεον...τελευταια μπηκαν τουρμπο λυσεις και τωρα ηρθε η ωρα να ανακαληψουμε και τα πετρελαια οι 100 χρονια πισω ελληνες.
Σημειωση, τα πετρελαια εχουν ακομα κατι απο το παρελθον...8 βαλβιδες. Αρα τελικα το να εχεις δυο μεγαλες βαλβιδες ανα κυλινδρο, ειναι ρομαντικο!

Ωραιο θεμα, αν και τα εχουμε ξαναπει για ολα αυτα παντου εδω μεσα.
Αξεχαστος θα μεινει σε οσους γνωριζουν ο 2λιτρος με τα 167 αλογα, ισως καλυτερος και απο αυτον με τα 177 και καλα...

:salute

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 15:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Δε μιλάς βεβαίως για τρέχοντα μοντέλα αλλά για παλιότερα, οπότε το να λες πως "επιμένει" δεν είναι ακριβές. :)

Οκ. Πάμε από την αρχή λοιπόν:

α) περισσότερα άλογα βγάζουν
β) πιο οικονομικοί δεν είναι
γ) καλύτεροι στις επιδόσεις συνήθως είναι, όμως υστερούν σε ροπή στις χαμηλές στροφές κι αυτό έχει μεγάλο αντίκτυπο σε βαρύτερα αμαξώματα.

Δεν υπάρχει πλέον 1.6 οκταβάλβιδος βενζίνης σε κάποιο Citroen, εδώ και κάμποσα χρόνια. Στα μικρά, ελαφρά και φτηνότερα μοντέλα υπάρχουν όντως ολιγοβάλβιδοι κινητήρες, κυρίως για λόγους κόστους και βάρους. Επί της ουσίας όμως μόνο στο C3 υπάρχει 8βάλβιδος, ο παλιός 1.4 TU3. Ο χιλιάρης του C1 είναι 12βάλβιδος καθ'ό,τι 3κύλινδρος, άρα κατ'ουσίαν αντίστοιχος με 16βάλβιδο (άσε που είναι και Toyota).

Όμως σε άλλες εταιρείες οι 2 βαλβίδες ανά θάλαμο επιστρέφουν δριμύτερες (είτε σκέτες είτε σε συνδυασμό με υπερτροφοδότηση) καθώς η τεχνολογία σε ψεκασμό, εισαγωγή και εξαγωγή, μα ακόμη και στο μπλοκ του κινητήρα έχει προχωρήσει πολύ τα τελευταία χρόνια.

Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και στα diesel, όπου εκεί οι 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο εφαρμόζονται λιγότερο καιρό. Παλιότερα οι 2 βαλβίδες ανά θάλαμο ήταν νόμος λόγω του χαμηλότερου ορίου περιστροφής του κινητήρα. Με το τελευταίο εννοώ πως ο κινητήρας δεν ανεβαίνει τόσο ψηλά ώστε να υπάρχει διαφορά στην απόδοση μεταξύ 2 και 4 βαλβίδων ανά κύλινδρο. Ένας μικρός 16βάλβιδος turbodiesel παλιάς κοπής θα ήταν τόσο ψόφιος από το ρελαντί μέχρι να σπουλάρει που η λειτουργία του κάθε άλλο παρά ομαλή θα ήταν. Τώρα όμως, με ψεκασμό common rail, τουρμπίνες twinscroll, κοντές εισαγωγές κλπ, μια χαρά πάνε οι 16ν tdi.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 15:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Blanc έγραψε:
Αξεχαστος θα μεινει σε οσους γνωριζουν ο 2λιτρος με τα 167 αλογα, ισως καλυτερος και απο αυτον με τα 177 και καλα...


Αγορίνα δυστυχώς ή ευτυχώς, ο XU έμενε πίσω σε όλους τους τομείς (πλην ίσως του βάρους που δε θυμάμαι). Εκείνος ήταν που έλεγαν ότι δε φαίνονται πουθενά οι 167 ίπποι. Κατά τ'άλλα και αν δεν κολλάς στα νούμερα, μια χαρά μοτεράκλα ήταν. Όμως ο EW10S ήταν πραγματικό διαμάντι, ειδικά αν ήξερες πώς να τον στροφάρεις. Το κακό είναι πως στη φίρμα μας συνδυάστηκε με το βαρύ C4 Coupe κι έτσι "έχανε" σε αίσθηση δύναμης. Αν όμως οδηγήσεις το ελαφρύτερο 206 RC, τότε αλλάζει τελείως. Άσε που λόγω μεταβλητού χρονισμού λυσσάει μέχρι τον κόφτη.

ΥΓ: πλέον και οι td είναι πολυβάλβιδοι.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 15:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Συγκεκριμενα για τους διλιτρους μιας και πιασαμε κουβεντα, ισως να χεις και δικιο, δεν υποτιμω τον πιο νεο με τα 177 ειναι μοτερουκλα, αλλα μονο τον 167αρη ειδα εστω για μια φορα να ανοιγει με μενα μεσα 1η, 2αρα, 3η και ολες σπασμενες στους κοφτες σε καροτσα ΖΧ. Απλα μου εχει μεινει η εμπειρια απο τον ηχο του αερα που ρουφουσε και την αποκριση που ειχε. Αν ειχαν αλλιως τα πραγματα, και μια C4 διλιτρη δε θα με χαλαγε καθολου. Και ας εχει απειρη ηχομονοση, βαρος, ηλεκτρογκαζο κτλ...

Και ontopic, θυμηθητε διλιτρο 8V τουρμπο απο Xantia! :shift tsaaaaaaaaaaaaaaaafffffffffffff

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Η ακριβής απάντηση είναι οτι οι 8V κινητήρες ίσως δεν έρχονται στην ελλάδα. Ζουν και βασιλεύουν π.χ ΝΕΜΟ στην Γαλλία
Αν δε, πας εκτός ΕΕ ειναι ακόμα σε πρώτη γραμμή...
Δεν νομίζω οτι έκαιγαν φλάντζα. Απλώς τα 1.1 και 1,4 έχαναν από την φλάντζα λάδι αλλά δεν καιγόταν αυτή τουλάχιστον σε μαζικούς ρυθμούς αλλα ροβερ Στα 1.6 που φορούσαν μεταλική αντί χάρτινη ουδέν πρόβλημα

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Μα, το Nemo είναι κατά βάση επαγγελματικό, όπου σημασία έχει το κόστος, η δύναμη, η αξιοπιστία και η μακροζωία, όχι οι απόλυτες επιδόσεις, άρα βλέπε ξανά τα από πάνω.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:19 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Το "εκαιγαν φλατζα" περιγραφει το φαινομενο με απλα λογια, το τι γινοταν εχει αναλυθει παρα πολλες φορες εδω μεσα. Απλα στην κουβεντα δεν κολλαγε να πω οτι ειχαν κακοσχεδιασει αυλους νερου και λαδιου που ηταν διπλα διπλα κτλ...καταλαβες πως το ειπα...μην κανουμε την τριχα τριχια :P

:thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Αν κατάλαβα καλά, η κουβέντα είναι εάν υπάρχουν σε πώληση οχήματα με 8v βενζίνη, σωστά?Οι κινητήρες δεν έχουν αποσυρθεί τα οχήματα πωλούνται, τουλάχιστον τα επαγγελματικά
Update το επιβατικό Nemo φοράει το σκυλί 1360cc 8v

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ναι ναι αυτο το σκυλι που φοραω και γω μεχρι σημερα και το πληρωνω παραπανω για 3 ολοκληρα κυβικα!!! Σε αλλη περιπτωση θα ανηκα στην κατηγορια των 1,3 λιτρων και θα πληρωνα λιγοτερα τελη.

:D :D :D ατυχια για την Ελλαδα αυτο το πραμα!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
:laugh :laugh :laugh :laugh Κοστίζουν τα κατοικίδια...

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Για να μην επαναλαμβανόμαστε, προφανώς και θα συνεχίσουν να υπάρχουν μοντέλα με 8βάλβιδους κινητήρες. Απλά πλέον μετρώνται στα δάχτυλα του χεριού του Μάνθου του μαραγκού μου (για ταξί δε σηκώνει το χέρι του γιατί νομίζουν ότι κάνει χειρονομία, ο κακόμοιρος).

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαφορες μεταξυ 8v και 16ν??
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Ιούλ 2013, 16:41 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 11 Φεβ 2012, 10:45
Δημοσιεύσεις: 793
Τοποθεσία: Εδεσσα
Να επισημανω πως οι 1.6 hdi στο προηγουμενο c4 ηταν 16v και τωρα ειναι πλεον 8v

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

_________________
C4 1.6 112ps e-Hdi STT attraction grey shark

Γιάννης

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 19 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Δομικές διαφορές Xantia I & II
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Thanmoss
Απαντήσεις: 10
Διαφορές αξόνων!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Frenchy
Απαντήσεις: 6
Σχετικά με τα αυτοκόλητα στις πόρτες απο διάφορες μάρκες
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: billc2vts
Απαντήσεις: 7
xsara sport(coupe) και xsara vts....1600 διαφορες;;
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: myrmidon1986
Απαντήσεις: 4
τριφυσσο μονοφυσσο διαφορες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: msaxovts
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ