Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μάιος 2014, 11:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Καλημέρα σε όλους,

Επειδή αισθάνομαι πως τακτικά πιάνομαι κορόιδο από τα μαστόρια, θα ήθελα τις γνώσεις σας στα παρακάτω

1. Για citroen c4 (και όχι μόνο) ποία μπαταρία προτείνετε, σε ποία τιμή κυμαίνεται και τι χρόνο ζωής μπορεί να έχει για αυτοκίνητο με καθημερινή χρήση;

Πως μπορώ να ξέρω πως ο μάστορας δεν θα μου βάλει επαναφορτισμένη μπαταρία; Εγγύηση υπάρχει για μπαταρίες;

2. Τα Λάστιχα του c4 είναι ακριβά ότι και να βάλεις. Γνωρίζω πως ποιοτικότερα θεωρούνται τα michelin. Για οικονομικούς λόγους μπροστά (μετά από ζημιά στο λάστιχο που είχα) έβαλα toyo. Ήρθε η ώρα να αλλάξω και τα πίσω (φαντάζομαι τα toyo από μπροστά που είναι διετίας θα μπουν πίσω και τα νέα μπροστά) αλλά είμαι προβληματισμένος τι θα πρέπει να βάλω που να συνδιάζει τιμή και ποιότητα. Αν γνωρίζετε και τιμές μου λέτε. Κάτω από 220 με 250 το ζευγάρι δεν έχω βρει εως τώρα για τις διαστάσεις που φοράει το c4.

3. Υαλοκαθαριστήρες ποίους προτείνετε και σε ποία τιμή κυμαίνονται;

Θα χαρώ να ακούσω τη γνώμη σας

Φιλικά,


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μάιος 2014, 16:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
....για μπαταρίες ...είναι θέμα πού θα πέσεις. Είχα βάλει bosch και μου κράτησε 2 χρόνια, είχα βάλει και μία winner που δεν την ήξερα, και μου κράτησε 5 χρόνια. Με την ίδια ακριβώς χρήση και συνθήκες.
Γνώμη μου είναι να βάλεις μία των 70 ευρώ κι όσο κρατήσει. Πρόσεξε να είναι συμβατή με τα χαρακτηριστικά της προηγούμενης.
Εγγύηση συνήθως δίνουν... αλλα κατά έναν περίεργο τρόπο...ματά τα δύο χρόνια π.χ. της εγγύησης...τα φτύνουν. Οπότε δεν κερδίζεις τίποτα.

Λάστιχα εάν μπορείς, να επιμείνεις να βρείς τον ίδιο τύπο και σχέδιο με αυτά που θα βάλεις πίσω.
Το σωστό είναι να πηγαίνει τετράδα, για οικονομία πολλές φορές αγοράζουμε 2 καινούρια μπροστινά. Φρόντισε όμως τουλάχιστον να είναι ίδια μάρκα-ίδιος τύπος, να έχεις ομοιομορφία στο αυτοκίνητο.
Η κάθε μάρκα λίγο πολύ διαφέρει και μπορεί να χαλάσεις το πάτημα του αυτοκινήτου...άρα και την ασφάλειά σου βάζοντας διαφορετικά λάστιχα. Είναι πολύ σημαντικό!

Υαλοκαθαριστήρες ή διαλέγεις μία επώνυμη μάρκα με φτερό κλπ.... ή εάν δεν ξεπερνάς ταχύτητες των 120 χιλιομέτρων, μπορείς να βάλεις φθηνούς από ένα πρατήριο ή ένα μαγαζί με αξεσουάρ. (ειδικά το καλοκαίρι...οι ακριβοί πάνε χαμένοι.)

Αυτή είναι η γνώμη μου και έτσι κάνω εγώ. Εάν κάποιος σου προτείνει δοκιμασμένες λύσεις, πάω πάσο! :D :salute


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μάιος 2014, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 15:39
Δημοσιεύσεις: 361
Τι διασταση ελαστικα φοραει;

Επισης, αν αλλαξεις 2 ελαστικα και οχι τετραδα, τα καινουργια ελαστικα ΠΙΣΩ!!

_________________
Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μάιος 2014, 17:40 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ετσι ακριβώς τα καινούργια πάντα πίσω!!

Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μάιος 2014, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
πριν 4 χρόνια είχα βάλει 4άδα michelin αλλά στα 2 χρόνια κάπου χτύπησα το μπροστινό αριστερό λάστιχο το οποίο εν συνεχεία έσκασε. Αναγκάστηκα λοιπόν στα 2 χρόνια να αλλάξω τα δύο μπροστά με συνέπεια να χαλάσω την τετράδα. Τώρα είναι καιρός να αλλάξω τα πίσω.

Δυστυχώς έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα θα πρέπει να τα αλλάζω με 2 χρόνια διαφορά ή την επόμενη φορά να αλλάξω τετράδα γιατί τώρα οικονομικά δεν μου βγαίνει να τα αλλάξω όλα.

Επομένως συστήνετε να βάλω τα ίδια toyo που έχω μπροστά και πίσω;

Γενικά δεν έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα toyo.

Προσωπικά δεν είμαι σε θέση να καταλάβω τη διαφορά αφού λίγο πολύ στα 4 χρόνια πρέπει να αλλάζουν ότι και αν φοράς, μιλώντας βέβαια για τα χιλιόμετρα που κάνω εγώ κατά κύριο λόγο εντός αττικής και το πολύ 1 ή 2 φορές το χρόνο σε ταξίδι μέχρι Θεσσαλία ή Θεσσαλονίκη.

Τις διαστάσεις δεν τις θυμάμαι αλλά θα τις τσεκάρω και θα ενημερώσω. Είναι φαρδιές ζάντες και η 4άδα δεν πέφτει κάτω από 400 με 500 ευρώ ότι και να βάλεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μάιος 2014, 23:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
...εγώ από το T1R που φορούσα στο σάξο.... έμεινα παραπάνω από ευχαριστημένος! Το καλύτερο λάστιχο από όσα δοκίμασα.
Τα άλλα μοντέλα της ΤΟΥΟ δεν τα ξέρω αλλα τη θεωρώ τίμια και καλή εταιρία.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μάιος 2014, 00:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Ετσι ακριβώς τα καινούργια πάντα πίσω!!

Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


αρχικα προσπαθησε να αλλαξεις τετραδα!

και για μενα τα καινουργια πισω

πες μας τι στυλ οδηγησης εχεις, ειναι επιθετικο η κανονικο?

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μάιος 2014, 07:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
ds3_ncl έγραψε:
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Ετσι ακριβώς τα καινούργια πάντα πίσω!!

Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


αρχικα προσπαθησε να αλλαξεις τετραδα!

και για μενα τα καινουργια πισω

πες μας τι στυλ οδηγησης εχεις, ειναι επιθετικο η κανονικο?


πισω ?????? γιατι?????

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μάιος 2014, 07:22 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Βασίλη πολλοί το υποστηρίζουν για να μην έχουν υπερστροφή.
Εγώ πάντα μπροστά έβαζα τα καινούρια για να έχω καλό φρενάρισμα και καλό τράβηγμα... για έλεγχο του αυτοκινήτου.
...έτσι κι αλλιώς... σε πολύ λίγο διάστημα τα μπροστινά γινόντουσαν σαν τα πίσω, οπότε πάλι είχα ομοιόμορφο πάτημα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μάιος 2014, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 15:39
Δημοσιεύσεις: 361
Ειναι τρομερο λαθος να εχεις πιο φθαρμενα ελαστικα πισω!

Σε περιπτωση μειωμενης προσφυσης και ως αποτελεσμα ελλειψης της στον εναν απο τους δυο αξονες, προτιμουμε την υποστροφη που ερχεται σταδιακα και προειδοποιει, παρα την υπερστροφη που οταν ερθει δεν θα μπορεσουμε να την ελεγξουμε με τιποτα λογω των ελαστικων.

Το οτι θα φθαρουν τα ελαστικα τα εμπρος πιο γρηγορα, αρα θα φτασουν στο ιδιο σημειο φθορας καποια στιγμη, ειναι τελειως λανθασμενη αντιμετωπιση, δυστυχως.

Ειτε 4αδα, ειτε τα πισω -> μπροστα και νεα ελαστικα στον πισω αξονα.

Και ενα παραδειγμα (θα βρειτε πολλα αν γραψετε στο google: new tyres front or rear)
http://www.youtube.com/watch?v=oa9hzcjdi5Q

_________________
Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μάιος 2014, 13:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
Με όλο το σεβασμό... διαφωνώ για το λόγο του ότι στα εμπροσθιοκίνητα έτσι και φύγει η μούρη...χαιρέτα το! Κι αν είσαι σε στροφή σε βρεγμένο δρόμο θα σε πάει όλο ευθεία πάνω στον άλλον!
Εκτός αυτού, εάν χρειαστείς απότομο φρενάρισμα στα βρεγμένα ή σε ζεστή παλιά γλιστερή άσφαλτο.... μόνο πάνω στον μπροστινό θα σταματήσεις.

Όλες οι γνώμες δεκτές βέβαια και ανάλογα με το αυτοκίνητο και τον τρόπο οδήγησης.
Στο σάξο που ήταν ελαφρύ και νευρικό... τα καινούρια λάστιχα πήγαιναν μπροστά και έβλεπες φανερά τη διαφορά όταν φθείρονταν.
Σε ένα βαρύ μεγάλο αυτοκίνητο ίσως είναι καλύτερα πίσω λόγω φυγόκεντρου δύναμης, που το κάνει να υπερστρέφει πιο εύκολα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μάιος 2014, 14:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Σε μπροστοκινητο αυτοκινητο με καινουρια ελαστικα πισω και παλια ελαστικα μπροστα εισαι καταδικασμενος ........ δεν εχεις τιμονι και πρόσφυση στους κινητήριους τροχους......
σε περιπτωση υποστροφης τον ήπιες γιατι και να αφησεις το φρενο δεν ακουει το τιμονι (σε εχει παρει η πουτσ@ σβαρνα)...... και αν εισαι "πιλοτος" αν πατησεις γκαζι, δεν ακουει λογο μιωμενης προσφυσης..... , σε περιπτωση υπερστροφης, που μπορει να σου κατσει και ας εχεις πισω καινουρια λαστιχα, παλι τον ηπιες, γιατι δεν εχεις προσφυση στους κινητηριους τροχους και στο τιμονι ωστε να τραβήξεις το αυτοκινητο με την δυναμη, που υποτίθεται οτι εχει, στη κατεύθυνση που θελεις....συν οτι στον αξονα που εχεις το περισσοτερο βαρος και τα δυνατοτερα φρενα εχεις και παλι μιωμενη προσφυση .......
στην αντιθετη περιπτωση τα πραγματα ειναι εντελως διαφορετικα ..... εχεις τιμονι φρενα και προσφυση στους κινητητιους τροχους .......
αν κανω λαθος, δεκτες οι αποψεις και σεβαστες ολες οι αποφασεις......

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μάιος 2014, 14:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 15:39
Δημοσιεύσεις: 361
Δεν θα προσπαθησω να σας αλλαξω εγω την γνωμη, απλα ελπιζω να μην την πατησετε ποτε με το λαθος που λετε...

_________________
Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μάιος 2014, 15:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
1ον παιδια με τι ταχυτητες θα εχετε μουτρα?? να ξερουμε για τις συνθηκες που μιλαμε... ενας νορμαλ οδηγος δεν θα εχει μουτρα
2ον προσφηση θα εχεις στα φθαρμενα εμπρος ελαστικα, δεν θα εχεις οταν ειναι λιωμα οποτε πας για τετραδα και δεν συζηταμε καν για αλλαξη των δυο
3ον σε μια στροφη που πηγαινεις λιγο πανω απο το νορμαλ, δεν θα εχεις μουτρα, το πισω μερος ομως μπορει να γλυστρισει ανετα οποτε γι αυτο και τα βαζουμε πισω τα κανουργια.
4ον ο μεσος οδηγος που οδηγα ηρεμα δεν θα μπορεσει να αντιδρασει στο διωξιμο του πισω μερος ( εσεις ψαχνετε για μπροστα προσφυση για να μπειτε καλυτερα μιας και το πισω μερος μπορει να ελεγθει , ο μεσος οδηγος θα μπει με τον ιδιο τροπο στη στροφη και ως αποτελεσμα θα φυγει το πισω μερος απο την αποτομη κινηση του τιμονιου η γιατι θα αφησει το γκαζι για να μειωσει ταχυτητα μεσα στη στροφη )
5ον η υπορστροφη οπως προειπε ο φιλος ειναι πολυ πιο σπανια απο την υπερστροφη

αυτα απο μενα!

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: CITROEN C4 - ΜΠΑΤΑΡΙΑ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Μάιος 2014, 17:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
ds3_ncl έγραψε:
2ον προσφηση θα εχεις στα φθαρμενα εμπρος ελαστικα, δεν θα εχεις οταν ειναι λιωμα οποτε πας για τετραδα και δεν συζηταμε καν για αλλαξη των δυο
3ον σε μια στροφη που πηγαινεις λιγο πανω απο το νορμαλ, δεν θα εχεις μουτρα, το πισω μερος ομως μπορει να γλυστρισει ανετα οποτε γι αυτο και τα βαζουμε πισω τα κανουργια.
4ον ο μεσος οδηγος που οδηγα ηρεμα δεν θα μπορεσει να αντιδρασει στο διωξιμο του πισω μερος ( εσεις ψαχνετε για μπροστα προσφυση για να μπειτε καλυτερα μιας και το πισω μερος μπορει να ελεγθει , ο μεσος οδηγος θα μπει με τον ιδιο τροπο στη στροφη και ως αποτελεσμα θα φυγει το πισω μερος απο την αποτομη κινηση του τιμονιου η γιατι θα αφησει το γκαζι για να μειωσει ταχυτητα μεσα στη στροφη )
5ον η υπορστροφη οπως προειπε ο φιλος ειναι πολυ πιο σπανια απο την υπερστροφη

αυτα απο μενα!

@2) Αν δεν ειναι φθαρμενα τοτε γιατι να τα αλλαξεις???
@3) Αν πηγαινεις ΛΙΓΟ παραπανω απο το νορμαλ δεν γλυστραει τιποτα.......
@4) ο μεσος οδηγος που οδηγαει ηρεμα δεν θα χρειαστει να αντιδρασει γιατι οδηγαει ηρεμα
@5) η υποστροφη απλα ελεγχεται λιγο πιο ευκολα απο την υπερστροφη στο μπροστοκουνιτο αυτοκινητο
Για το φρεναρισμα σε στεγνο ή βρεγμενο με φρεσκα - μπαγιατικα λαστιχα χωρις στροφες και υπερστροφες ??? τι λες????
για το κλαταρισμα ενος λαστιχου εμπρος ή πισω λογο φθορας ή πολυκαιρίας ????
Για υδρολίσθηση σε εναν δρομο που κραταει νερα????

Νομιζω οτι δεν μπορεις να καλύψεις ολες τις αναγκες με την αλλαγη δυο μονο ελαστικων , και επειδη ο μεσος οδηγος κινείται περιφεριακο και αττικη οδο και γενικα σε δρομους νορμαλ και δεν ανεβοκατεβαινει τον μπραλο ή τον ταξιαρχη ,για να καλύψει τις περισσοτερες απο τις αναγκες του σε ενα μπροσθοκουνητο αυτοκινητο βαζει τα καινουργια λαστιχα μπροστα...

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 47 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ελαστικά bluehdi 120
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: VasilisDrak
Απαντήσεις: 5
Κροτάλισμα Kρύου-Αρυθμία Κινητήρα σε CITROEN C4 eHDI MCP STT
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: marios4
Απαντήσεις: 29
Speed control Citroen c3
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Citroen zx volcane 1.9 βενζίνη 1991
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Cooltsip
Απαντήσεις: 7
Νιώσε ασφαλής. Οδηγείς Citroen !!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια