Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:19 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Σεπ 2014, 14:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Ο τίτλος τα λέει όλα. Πώς δουλεύει, με τι συνεργάζεται και πολλά άλλα.

http://www.eurecar.org/sites/default/files/inline-media/euretech-flash/EureTechNews_Dec_2012_GB.pdf

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Δεκ 2014, 23:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 19:58
Δημοσιεύσεις: 21
Τοποθεσία: Λάρισα
Σε μια συζήτηση που είχα με ένα τεχνικό που δουλεύει στο Service της Citroen μου είπε ότι η μπαταρία που φοράνε τα μοντέλα που έχουν Start-Stop είναι ειδική για να αντέχει τις καταπονήσεις από τα πολλά αναβοσβήματα .
Έτσι λοιπόν αν μου χαλάσει απο το C4 Picasso μου πρέπει να την παραγγείλω από την Citroen και κάνει κανα 200ρι Ευρώπουλα….
Αλήθεια στέκουν όλα αυτά ;;;

_________________
C4 Coupe 1.4 VTRS (05/2007-05/2014) & (0-130000Km)
C4 Picasso 1.6 e-HDI Diesel Exclusive Euro 5 Mod.06/2011 (06/2014- & (92000- Km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Δεκ 2014, 01:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Τόσο κάνει και παραπάνω την παραγγελνεις όπου θέλεις.

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Δεκ 2014, 07:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
Σε C3 με sst την πληρωσα 170 ευρω.

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Δεκ 2014, 22:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Σορρυ που με επιασε βαρεμαρα να το διαβασω αλλα το συστημα δε μου γεμιζει το ματι για πολλους λογους..
Στα νεα αυτοκινητα δουλευει μια χαρα οσο η μπαταρια ειναι ακμαιοτατη..μετα απο κανα δυο χρονια γιοκ
Δευτερον, το κοστος της μπαταριας ειναι τριπλασιο της συμβατικης και αν μιλαμε χονδρικα για 100 ευρω δυσκολευομαι πολυ να πιστεψω οτι θα τα κανω αποσβεση απο το αναψε-σβησε των φαναριων. :suspi
Επισης ειμαι επιφυλακτικος για το κοστος της δυναμο-μιζας ή οτιδηποτε αλλο χρησιμοποιει για να δουλεψει..μαλλον θα ειναι κ αυτο τριπλασιο απο ενα απλο δυναμο.....τροφη για σκεψη..
Σορρυ για τους τονους..σημερα βαριεμαι!!! :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Δεκ 2014, 23:00 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Χάρης σε αυτό ομως έχουν ρύπους κάτω από το όριο και έτσι γλιτώνεις και τα τέλη κυκλοφορίας.....

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε NEKTARIOS C5 για την δημοσίευση του/της: corsa
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Δεκ 2014, 09:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Μια πχ Bosch http://tinyurl.com/kejyyon (119 ευρω τοποθετημενη κλπ) δεν ειναι καταλληλη για τα e-hdi ? To κοστος δεν ειναι και τρομερο σε σχεση με τις απλες ... ασε που νομιζω πως στα επομενα χρονια θα πεσουν οι τιμες και σε αυτες ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Δεκ 2014, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
GeoC4Madness έγραψε:
Σορρυ που με επιασε βαρεμαρα να το διαβασω αλλα το συστημα δε μου γεμιζει το ματι για πολλους λογους..
Στα νεα αυτοκινητα δουλευει μια χαρα οσο η μπαταρια ειναι ακμαιοτατη..μετα απο κανα δυο χρονια γιοκ
Δευτερον, το κοστος της μπαταριας ειναι τριπλασιο της συμβατικης και αν μιλαμε χονδρικα για 100 ευρω δυσκολευομαι πολυ να πιστεψω οτι θα τα κανω αποσβεση απο το αναψε-σβησε των φαναριων. :suspi
Επισης ειμαι επιφυλακτικος για το κοστος της δυναμο-μιζας ή οτιδηποτε αλλο χρησιμοποιει για να δουλεψει..μαλλον θα ειναι κ αυτο τριπλασιο απο ενα απλο δυναμο.....τροφη για σκεψη..
Σορρυ για τους τονους..σημερα βαριεμαι!!! :D


Και εγώ το ίδιο πιστεύω. Σε φίλο με smart σίγουρα το επιπλέον κόστος είναι μεγαλύτερο απο τη βενζίνη που γλιτώνει. Ίσως αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα τελικά να συμφέρει (αν και είναι δύσκολο να μετρήσεις τη διαφορά μέσα στην πόλη) και έχει δίκιο και ο Νεκτάριος για τα τέλη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Δεκ 2014, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 16 Νοέμ 2014, 19:58
Δημοσιεύσεις: 21
Τοποθεσία: Λάρισα
Οσο κι αν ακούγεται κουφό τις προάλλες σε μια ¨έξοδο¨ μου στον κηφισό για μια απόσταση 1,2 ώρας ο κινητήρας μου ήταν σβηστός 35 λεπτά λόγω μποτιλιαρίσματος και φαναριών. Οσο να ναι κάποια οικονομία θα έκανε..
Αν και εγώ δεν το επέλεξα γιατι το αυτοκίνητο μου είναι μεταχειρισμένο από Γαλλία και το είχε ήδη πάνω στον εξοπλισμό του.

_________________
C4 Coupe 1.4 VTRS (05/2007-05/2014) & (0-130000Km)
C4 Picasso 1.6 e-HDI Diesel Exclusive Euro 5 Mod.06/2011 (06/2014- & (92000- Km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2014, 08:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Οκτ 2014, 21:06
Δημοσιεύσεις: 66
taxma έγραψε:
Οσο κι αν ακούγεται κουφό τις προάλλες σε μια ¨έξοδο¨ μου στον κηφισό για μια απόσταση 1,2 ώρας ο κινητήρας μου ήταν σβηστός 35 λεπτά λόγω μποτιλιαρίσματος και φαναριών. Οσο να ναι κάποια οικονομία θα έκανε..
Αν και εγώ δεν το επέλεξα γιατι το αυτοκίνητο μου είναι μεταχειρισμένο από Γαλλία και το είχε ήδη πάνω στον εξοπλισμό του.


Να σου δώσω μία καλή εκτίμηση της οικονομίας που έκανε:

Αν υπολογίσεις ότι στο ρελαντί καίει το πολύ 0.6 lt/h τότε το SST σου γλύτωσε 0.35lt πετρελαίου δηλαδή 0.4€ - 0.45€ περίπου. Δεν είναι αμελητέο ποσό αν σου συμβαίνει κάθε μέρα, ωστόσο αμφιβάλλω ότι η μπαταρία θα την πάλευε με τέτοιο μποτιλιάρισμα κάθε μέρα. Στη δική μου C4 μία μέρα δουλεύει και μία μέρα φορτίζει και δεν έχω κάθε μέρα μποτιλιάρισμα.

Πάντως προσωπικά γουστάρω το SST περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους παρά για οικονομικούς. Μου αρέσει να μην σπαταλάω όταν μπορώ ακόμη κι αν δεν έχει σπουδαίο οικονομικό αποτέλεσμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2014, 09:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2014, 20:40
Δημοσιεύσεις: 188
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Καλημερα

Σκεφτειτε μια καλοκαιρινη μερα με 42 C στο κεντρο μιας μεγαλης πολης σε μποτιλιαρισμα , τι καταπονηση εχει ενας κινητηρας που δουλευει αδιακοπα οπως και τα περιφερειακα του π.χ. βεντιλατερ, σπανε πιο γρηγορα τα λαδια κ.τ.λ.

και τι καταπονηση εχει ενας κινητηρας με συστημα SST. Βεβαια εδω εχουμε γρηγοροτερη φθορα μιζας, δυναμο εκτος αν ειναι βελτιωμενα αλλα και παλι ο χρονος θα δειξει.

Οι μπαταριες AGM που φορουν αυτοκινητα που φερουν το συγκεκριμενο συστημα, μετα απο μελετες και αντιστοιχα τεστ, εδειξαν οτι μπορουν να ''κρατησουν'' οσο και μια συμβατικη μπαταρια υγρων σε ενα αυτοκινητο κι αυτο γιατι εχουν απο 4-8 φορες μεγαλυτερη διαρκεια ζωης σε σχεση με τις απλες συμβατικες.

Κατι που σκεφτομαι για τη μεγαλυτερη διαρκεια σε ζωη της μπαταριας ειναι το εξης:

Απενεργοποιηση του συστηματος τουλαχιστον τα πρωτα λεπτα οδηγησης ετσι ωστε να ερθει σε μια καλη θερμοκρασια ο κινητηρας πριν ενεργοποιησουμε εμεις το συστημα + οτι φορτιζει και η μπαταρια εαν εχει μεινει καποιες μερες χωρις φορτιση απο το οχημα.
Λιγο πριν παρκαρεις, παλι απενεργοποιηση του συστηματος 2-3 φαναρια/ στενα πιο πριν ετσι ωστε να εχουμε καλη ταση στην μπαταρια.

Η τεχνολογια AGM εφευρεθηκε περιπου στις αρχες του 1980. Αρχισε να χρησιμοποιειται σε στρατιωτικα αεροσκαφη και UPS για να κατεβασουν το βαρος αλλα και για αξιοπιστια.

Αυτο που δεν αρεσει γενικοτερα στις μπαταριες αυτοκινητου ειναι η βαθεια αποφορτιση.

_________________
Αιεν κιθαριζειν!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2014, 10:44 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Επειδή είσαι νέος Γαλλόφιλος Κωστάκη, να σε ενημερώσω πως ΜΟΝΟ τα Citroen-Peugeot δε μιζάρουν μετά την ακινησία λόγω sst. Παίρνουν μπροστά μέσω πυκνωτή-δυναμό, χωρίς μιζιά.

Είναι το κορυφαίο σύστημα της αγοράς αυτή τη στιγμή με διαφορά.


Όσο για τον φίλο που υπολόγισε τη κατανάλωση στο ρελαντί στα 0.6, όσο κινείται με μια ταχύτητα πάνω από 30χαω, ας βάλει νεκρά και ας δει τη στιγμιαία κατανάλωση του: μη απορήσετε με νούμερα 1.2+λτ/100χλμ.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2014, 10:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Δε βρίσκω τίποτα κακό στο ότι υπάρχει στον εξοπλισμό. Σου γλιτώνει τα τέλη, και μπορείς να κάνεις και οικονομία. Αν δε σου αρέσει το έχεις μόνιμα off, και αν "τελειώσει" η μπαταρία, απλά δεν την αντικαθιστάς. Win-win. :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2014, 12:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Πράκτορας έγραψε:
Επειδή είσαι νέος Γαλλόφιλος Κωστάκη, να σε ενημερώσω πως ΜΟΝΟ τα Citroen-Peugeot δε μιζάρουν μετά την ακινησία λόγω sst. Παίρνουν μπροστά μέσω πυκνωτή-δυναμό, χωρίς μιζιά.

Είναι το κορυφαίο σύστημα της αγοράς αυτή τη στιγμή με διαφορά.


Όσο για τον φίλο που υπολόγισε τη κατανάλωση στο ρελαντί στα 0.6, όσο κινείται με μια ταχύτητα πάνω από 30χαω, ας βάλει νεκρά και ας δει τη στιγμιαία κατανάλωση του: μη απορήσετε με νούμερα 1.2+λτ/100χλμ.

:agree :agree
Ρίξτε και μια ματιά στο 1ο ποστ......δεν ειναι μακριά.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: START/STOP SYSTEM
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 16 Δεκ 2014, 14:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
NickNT έγραψε:
Δε βρίσκω τίποτα κακό στο ότι υπάρχει στον εξοπλισμό. Σου γλιτώνει τα τέλη, και μπορείς να κάνεις και οικονομία. Αν δε σου αρέσει το έχεις μόνιμα off, και αν "τελειώσει" η μπαταρία, απλά δεν την αντικαθιστάς. Win-win. :)


Τι εννοεις "δεν την αντικαθιστας" ; Τοποθετεις μια απλη μπαταρια; Εισαι σιγουρος οτι μπορεις να το κανεις χωρις περαιτερω προβληματα;

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 24 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Gearbox faulty, depollution system faulty, αλλά όλα καλά
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: karas
Απαντήσεις: 43
Antipollution System Faulty (Citroen C3 XTR 1400 του 2006)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Karolos
Απαντήσεις: 14
Πρόβλημα με τα ''stop''!!!! S.O.S
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
DEPOLLUTION SYSTEM FAULTY ΣΕ C4 1,6''
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
system faulty
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια