Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:38 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιαν 2015, 11:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 27 Ιαν 2015, 11:29
Δημοσιεύσεις: 21
Καλημερα σας εχω ενα προβλημα με το πεζο μου ( 406 1.8 16v lfy 110 hp)
Το προβλημα εχει να κανει με το ρελαντι στην αρχη μαρσαρε μονο του 1500-1800 και την ιδια ημερα σταματησε να κραταει ρελαντι εντελος.
Ετσι αλαχτηκε το μοτερ ρελαντι με ΙΔΙΟ γνησιο καινουργιο,αλλα δυστηχως το προβλημα παρεμινε.
Ετσι στην συνεχεια τσεκαρε (το συνεργειο ) τα καλωδια και το εβαλε στο διαγνωστικο εκανε αρχικοποιηση αλλα τιποτα η κατασταση παρεμενε η ιδια.
Οποτε η γνωματευση του μαστορα ηταν εγκεφαλος ( SAGEM) αγορασα εγκεφαλο αφερεσαμε το imompilaiser απο το αυτοκινητο μιζαραμε και ολα καλα.
Την επομενη ημερα το μιζαρα και δουλευε πολυ ωραια αλλα μετα απο 10-15 λεπτα ανεβασε παλι ρελαντι στη 2000 σταθερα η' στης 1500 αναλογα τα κεφια του.
Θα σας παρακαλουσα εαν ξερετε κατι που μπορει να βοηθησει να το μιραστειτε μαζι μου διοτι η κατασταση ειναι τραγικη.
Ενα μηνα τραβιεμαι. Ευχαριστω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιαν 2015, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το αμάξι σε ποιά περιοχή είναι;

Ναι γενικά ο SL96-3 είναι κάπως περίεργος.....αλλά όχι τόσο στα XantiaII/406. Στα Xsara/306 είχε πιο μεγάλο πρόβλημα και όταν τον φορούσαν σε TU μοτέρ και όχι XU.

Είσαι σίγουρος ότι δεν παίρνει αέρα από κάπου η εισαγωγή/πεταλούδα/σωληνάκι υποπίεσης;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιαν 2015, 14:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 27 Ιαν 2015, 11:29
Δημοσιεύσεις: 21
Γεια σου το αμαξι εινα Ελευσινα.
Τωρα που το κοιταγα παρατηρησα οτι η γκρι μπριζα στο πισω μερος της πεταλουδας ηταν ξεκουμποτη την κουμποσα
πηγα βολτα αλλα δεν εστρωσε. Eβγαλα και τον πολο.
Ναι δεν παιρνει αερα τσεκαριστει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 11:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
εχεις καθαρισει πεταλουδα?βαλβιδες είναι οκ? φλαντζα?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 11:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Το αμαξι ρεταρει καθολου?εχει αισθητηρα map αυτο?ελεγθηκε αν εχει οτι ειναι ενταξει?βλεπεις καποια απροθυμια στο γκαζι σε καποιο συγκεκριμενο φασμα στροφων το οποιο δεν το ειχε πριν?
Κατι αντιστοιχο σε ηλεκτρογκαζο renault ητανε απο την καλωδιωση της πεταλουδας απο τον εγκεφαλο εως εκει.αυτο μαλλον ντιζα θα ειναι,αλλα τσεκαρετε την καλωδιωση απο το μοτερακι του ρελαντι.θεωρω οτι δεν ειναι εγκεφαλος.Μπορει καποια γειωση με τις βροχες να την ακουσε και να κανει κολπα.

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 27 Ιαν 2015, 11:29
Δημοσιεύσεις: 21
Ευχαριστω για τις απαντησεις, η πεταλουδα εχει καθαριστει, το μοτερ εχει κανει γενικη επισκευη πριν απο 20000 χιλ και η καλωδιοση εχει
μετρηθη με πολυμετρο απο το βηματικο μεχρι την μπριζα του εγκεφαλου.
Οχι το μοτερ στροφαρει αβιαστα μεχρι τον κοφτη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 23:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Κοιτα και τον αισθητήρα αέρα maf map δε ξέρω πως τον λένε

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 23:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:laugh :laugh :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιαν 2015, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
H γκρί μπρίζα αν θυμάμαι καλά είναι του αισθητήρα θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα. Απλά θα σου έριξε την κατανάλωση (αρκετά) μετά το κούμπωμα.
Η κίτρινη του προθερμαντήρα του σώματος της πεταλούδας.
Η μαύρη το ποτενσιόμετρο.

Ο map συνήθως έχει θέμα στην πορεία να σκορτσάρει και να κάνει το αυτοκίνητο να μην πηγαίνει βήμα, όχι να ανεβάζει ρελαντί... :hmm

Πάντως περίεργο μου φαίνεται.
Αυτά τα μοτέρ, αν δεν είχαν κάπου σημείο που έπαιρνε αέρα και "χαλούσε" το ρελαντί, ή μοτεράκι ρελαντί ήταν ή εγκέφαλος. Πιο σπάνια ήταν πλεξούδα.

Έλεγξε την τάνιση του συρματόσχοινου του γκαζιού. Δες αν κολλάει, και δες αν έχει κενό αρκετό, να μην είναι τεντωμένο στο τέρμα και τραβιέται είτε κρύο είτε ζεστό. Αν είναι τεντωμένο σχεδόν τέρμα, όταν ζεσταθεί το αυτοκίνητο τεντώνει κι άλλο, τραβώντας το γκάζι....

Κάτι που μου ήρθε φλασιά, το κλαπέτο του κάνιστρου δουλεύει; Στο σώμα της πεταλούδας καταλήγουν 2 σωλήνες λεπτοί αναθυμιάσεων. Ο ένας πάει προς το αριστερό φτερό. Αφαίρεσέ τον από την πεταλούδα, και με σβηστό κινητήρα και κλειστό διακόπτη, δοκίμασε να φυσίξεις μέσα στο σωλήνα. Αν φυσιέται και προχωρά αέρας το κάνιστρο έχει κολλήσει ανοιχτό και ρουφάει αναθυμιάσεις του ντεπόζητου για καύσιμο...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιαν 2015, 11:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 27 Ιαν 2015, 11:29
Δημοσιεύσεις: 21
Το συρματόσχοινου του γκαζιού εινα χαλαρο το αλλο που μου γραφεις οι 2 σωληνες (μαυροι λεπτοι) που πιανουν κολλητα στο μοτερακι ρελαντι σφραγιστηκαν προσωρινα αλλα καμια αλλαγη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιαν 2015, 11:37 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εεεεεεεε τότε τί να πω....

Δείτε τις υποπιέσεις του μοτέρ.
Δείτε τί μοίρες διαβάζει το ποτενσιόμετρο για θέση ρελαντί.

Αλλιώς πάλι εγκέφαλο... :hmm

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιαν 2015, 17:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 27 Ιαν 2015, 11:29
Δημοσιεύσεις: 21
Λοιπον το αυτοκινητο το πηγα σε πρωην εξουσιοδοτιμενο και μου ειπε τα εξης
εχει ευαισθησια ο εγκεφαλος και οταν οι πολαπλασιαστες ειναι στα προθυρα να χαλασουν κανουν διαροη ρευματος και τον καινε.
Εδω να πω οτι ο ηλεκτρολογος (της citroen παρακαλω) που μου ειπε οτι ο εγγεφαλος θελει αλλαγη αυτο δεν το ηξερε.
Τα λεγομενα του πρωην πεζω τα επιβεβαιωσα εδω http://www.ecutesting.com/peugeot_commo ... lures.html
και σε αλλες πηγες .
Επικοινώνησα με τον πολητη του εγγεφαλου ( αγοραστηκε μεσω ιντερνετ απο Αγγλια 55ε με μεταφορικα)
και ζητησα μια εκπωση ( ωστε να αγορασω 2ο) διοτι οπως του εξειγησα τον καψαμε τον πρωτο και ο αγγλος μου εκανε ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ το πληρες ποσο 55ε.
Αυτα ωστε να μην τραβηξει αλλος την ιδια ταλαιπορεια και τα εξοδα που εκανα και ακομα κανω.
Τελος θα ηθελα μια συμβουλη μιας και κοψαμε τα καλοδια του ιμομποιλαιζερ ξερει καποιος εαν πρεπει να ξεκλεδωθει ο εγγεφαλος που περειμενω? Η' μιας και δεν εχει ιμομποιλαιζερ ποια το αυτοκινητο μου δεν χρειαζεται?

Επισης απεκτησα και εναν εγγεφαλο και πολλαπλασιαστες απο ξανθια 1.8 16v ο οποιος δεν μου κανει εαν των θελει καποιος ειναι προς πωληση (bosch 96 165 464 80)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιαν 2015, 22:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
εντυπωση μου κανει που δεν ταιριαζουν σε ξανθια μηπως ταιριαζουν σε ξανθια σειρα 2? και όχι σε σειρα 1?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Φεβ 2015, 00:55 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εαν ο "νέος" εγκέφαλος βγήκε από αυτοκίνητο που πριν κοπεί, είχαν ανοίξει διακόπτη ανάφλεξης και τον έβγαλαν, ναι, θα είναι ξεκλείδωτος και έτοιμος για να δουλεύει και με το δικό σου immobilizer.
Αλλιώς ναι θα είναι κλειδωμένος.

Αυτό με τον πολλάπλασιαστή, πρώτη φορά το ακούω....

Ο πυκνωτής της ανάφλεξής σου υπάρχει; Ζεί; Δουλεύει;

Και Μανώλη δεν κάνει σε όποιο μοτέρ να ναι. Αυτά που έχουν ανάφλεξη Bosch (συνήθως αλουμινένια εισαγωγή) και αλουμινένια καπάκια εκκεντροφόρων, έχουν άλλο πολλαπλασιαστή και άλλη τάπα λαδιού. Τα πράγματα του ανθρώπου κάνουν για τέτοιο μοτέρ, και ναι Xantia I 1,8 16ν του 1996. Συνήθως του 1997 έχουν πλαστική εισαγωγή και καπάκια.
Αυτά με την πλαστική, ή το λιγότερο πλαστικά καπάκια εκκεντροφόρων, από το 1998-1999Β' έχουν Sagem και μετά πάλι Bosch με άλλο σώμα πεταλούδας και 2 αισθητήρες "λ"...

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Φεβ 2015, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 27 Ιαν 2015, 11:29
Δημοσιεύσεις: 21
billaras έγραψε:
Εαν ο "νέος" εγκέφαλος βγήκε από αυτοκίνητο που πριν κοπεί, είχαν ανοίξει διακόπτη ανάφλεξης και τον έβγαλαν, ναι, θα είναι ξεκλείδωτος και έτοιμος για να δουλεύει και με το δικό σου immobilizer.
Αλλιώς ναι θα είναι κλειδωμένος. Ετσι ακριβος τον εβγαλα με συμβουλεψε ο μηχανικος πριν παω να τα αφαιρεσω

Αυτό με τον πολλάπλασιαστή, πρώτη φορά το ακούω....

Ο πυκνωτής της ανάφλεξής σου υπάρχει; Ζεί; Δουλεύει;

Και Μανώλη δεν κάνει σε όποιο μοτέρ να ναι. Αυτά που έχουν ανάφλεξη Bosch (συνήθως αλουμινένια εισαγωγή) και αλουμινένια καπάκια εκκεντροφόρων, έχουν άλλο πολλαπλασιαστή και άλλη τάπα λαδιού. Τα πράγματα του ανθρώπου κάνουν για τέτοιο μοτέρ, και ναι Xantia I 1,8 16ν του 1996. Συνήθως του 1997 έχουν πλαστική εισαγωγή και καπάκια.
Αυτά με την πλαστική, ή το λιγότερο πλαστικά καπάκια εκκεντροφόρων, από το 1998-1999Β' έχουν Sagem και μετά πάλι Bosch με άλλο σώμα πεταλούδας και 2 αισθητήρες "λ"...

Ναι το αυτοκινητο δωρητης ηταν xanthia 1 με αλουμινενια εισαγωγη

Ο πυκνωτής της ανάφλεξής σου υπάρχει; Ζεί; Δουλεύει;
Ποιος ειναι ο πυκνωτής της ανάφλεξής ; Και που βρισκεται?


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε makis406 για την δημοσίευση του/της: billaras
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

προβλημα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: terper
Απαντήσεις: 4
Προβλημα και αλλαγη σασμάν σε citroen xsara 1.4 8v
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: powerup
Απαντήσεις: 10
Πρόβλημα A/C
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΛΕΙΔΑΡΙΑΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Πρόβλημα με το citroen xsara picasso diesel 2006 στο turbo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: aiolos69
Απαντήσεις: 15
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ