Σελίδα 1 από 2

Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιαν 2015, 11:45
από makis406
Καλημερα σας εχω ενα προβλημα με το πεζο μου ( 406 1.8 16v lfy 110 hp)
Το προβλημα εχει να κανει με το ρελαντι στην αρχη μαρσαρε μονο του 1500-1800 και την ιδια ημερα σταματησε να κραταει ρελαντι εντελος.
Ετσι αλαχτηκε το μοτερ ρελαντι με ΙΔΙΟ γνησιο καινουργιο,αλλα δυστηχως το προβλημα παρεμινε.
Ετσι στην συνεχεια τσεκαρε (το συνεργειο ) τα καλωδια και το εβαλε στο διαγνωστικο εκανε αρχικοποιηση αλλα τιποτα η κατασταση παρεμενε η ιδια.
Οποτε η γνωματευση του μαστορα ηταν εγκεφαλος ( SAGEM) αγορασα εγκεφαλο αφερεσαμε το imompilaiser απο το αυτοκινητο μιζαραμε και ολα καλα.
Την επομενη ημερα το μιζαρα και δουλευε πολυ ωραια αλλα μετα απο 10-15 λεπτα ανεβασε παλι ρελαντι στη 2000 σταθερα η' στης 1500 αναλογα τα κεφια του.
Θα σας παρακαλουσα εαν ξερετε κατι που μπορει να βοηθησει να το μιραστειτε μαζι μου διοτι η κατασταση ειναι τραγικη.
Ενα μηνα τραβιεμαι. Ευχαριστω

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιαν 2015, 13:51
από billaras
Το αμάξι σε ποιά περιοχή είναι;

Ναι γενικά ο SL96-3 είναι κάπως περίεργος.....αλλά όχι τόσο στα XantiaII/406. Στα Xsara/306 είχε πιο μεγάλο πρόβλημα και όταν τον φορούσαν σε TU μοτέρ και όχι XU.

Είσαι σίγουρος ότι δεν παίρνει αέρα από κάπου η εισαγωγή/πεταλούδα/σωληνάκι υποπίεσης;

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Ιαν 2015, 14:13
από makis406
Γεια σου το αμαξι εινα Ελευσινα.
Τωρα που το κοιταγα παρατηρησα οτι η γκρι μπριζα στο πισω μερος της πεταλουδας ηταν ξεκουμποτη την κουμποσα
πηγα βολτα αλλα δεν εστρωσε. Eβγαλα και τον πολο.
Ναι δεν παιρνει αερα τσεκαριστει

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 11:24
από xantiamanolis
εχεις καθαρισει πεταλουδα?βαλβιδες είναι οκ? φλαντζα?

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 11:31
από argiris_89
Το αμαξι ρεταρει καθολου?εχει αισθητηρα map αυτο?ελεγθηκε αν εχει οτι ειναι ενταξει?βλεπεις καποια απροθυμια στο γκαζι σε καποιο συγκεκριμενο φασμα στροφων το οποιο δεν το ειχε πριν?
Κατι αντιστοιχο σε ηλεκτρογκαζο renault ητανε απο την καλωδιωση της πεταλουδας απο τον εγκεφαλο εως εκει.αυτο μαλλον ντιζα θα ειναι,αλλα τσεκαρετε την καλωδιωση απο το μοτερακι του ρελαντι.θεωρω οτι δεν ειναι εγκεφαλος.Μπορει καποια γειωση με τις βροχες να την ακουσε και να κανει κολπα.

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 11:36
από makis406
Ευχαριστω για τις απαντησεις, η πεταλουδα εχει καθαριστει, το μοτερ εχει κανει γενικη επισκευη πριν απο 20000 χιλ και η καλωδιοση εχει
μετρηθη με πολυμετρο απο το βηματικο μεχρι την μπριζα του εγκεφαλου.
Οχι το μοτερ στροφαρει αβιαστα μεχρι τον κοφτη.

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 23:21
από GeoC4Madness
Κοιτα και τον αισθητήρα αέρα maf map δε ξέρω πως τον λένε

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 28 Ιαν 2015, 23:33
από Tzakos
:laugh :laugh :laugh

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιαν 2015, 10:53
από billaras
H γκρί μπρίζα αν θυμάμαι καλά είναι του αισθητήρα θερμοκρασίας εισερχόμενου αέρα. Απλά θα σου έριξε την κατανάλωση (αρκετά) μετά το κούμπωμα.
Η κίτρινη του προθερμαντήρα του σώματος της πεταλούδας.
Η μαύρη το ποτενσιόμετρο.

Ο map συνήθως έχει θέμα στην πορεία να σκορτσάρει και να κάνει το αυτοκίνητο να μην πηγαίνει βήμα, όχι να ανεβάζει ρελαντί... :hmm

Πάντως περίεργο μου φαίνεται.
Αυτά τα μοτέρ, αν δεν είχαν κάπου σημείο που έπαιρνε αέρα και "χαλούσε" το ρελαντί, ή μοτεράκι ρελαντί ήταν ή εγκέφαλος. Πιο σπάνια ήταν πλεξούδα.

Έλεγξε την τάνιση του συρματόσχοινου του γκαζιού. Δες αν κολλάει, και δες αν έχει κενό αρκετό, να μην είναι τεντωμένο στο τέρμα και τραβιέται είτε κρύο είτε ζεστό. Αν είναι τεντωμένο σχεδόν τέρμα, όταν ζεσταθεί το αυτοκίνητο τεντώνει κι άλλο, τραβώντας το γκάζι....

Κάτι που μου ήρθε φλασιά, το κλαπέτο του κάνιστρου δουλεύει; Στο σώμα της πεταλούδας καταλήγουν 2 σωλήνες λεπτοί αναθυμιάσεων. Ο ένας πάει προς το αριστερό φτερό. Αφαίρεσέ τον από την πεταλούδα, και με σβηστό κινητήρα και κλειστό διακόπτη, δοκίμασε να φυσίξεις μέσα στο σωλήνα. Αν φυσιέται και προχωρά αέρας το κάνιστρο έχει κολλήσει ανοιχτό και ρουφάει αναθυμιάσεις του ντεπόζητου για καύσιμο...

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιαν 2015, 11:18
από makis406
Το συρματόσχοινου του γκαζιού εινα χαλαρο το αλλο που μου γραφεις οι 2 σωληνες (μαυροι λεπτοι) που πιανουν κολλητα στο μοτερακι ρελαντι σφραγιστηκαν προσωρινα αλλα καμια αλλαγη.

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιαν 2015, 11:37
από billaras
Εεεεεεεε τότε τί να πω....

Δείτε τις υποπιέσεις του μοτέρ.
Δείτε τί μοίρες διαβάζει το ποτενσιόμετρο για θέση ρελαντί.

Αλλιώς πάλι εγκέφαλο... :hmm

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιαν 2015, 17:27
από makis406
Λοιπον το αυτοκινητο το πηγα σε πρωην εξουσιοδοτιμενο και μου ειπε τα εξης
εχει ευαισθησια ο εγκεφαλος και οταν οι πολαπλασιαστες ειναι στα προθυρα να χαλασουν κανουν διαροη ρευματος και τον καινε.
Εδω να πω οτι ο ηλεκτρολογος (της citroen παρακαλω) που μου ειπε οτι ο εγγεφαλος θελει αλλαγη αυτο δεν το ηξερε.
Τα λεγομενα του πρωην πεζω τα επιβεβαιωσα εδω http://www.ecutesting.com/peugeot_commo ... lures.html
και σε αλλες πηγες .
Επικοινώνησα με τον πολητη του εγγεφαλου ( αγοραστηκε μεσω ιντερνετ απο Αγγλια 55ε με μεταφορικα)
και ζητησα μια εκπωση ( ωστε να αγορασω 2ο) διοτι οπως του εξειγησα τον καψαμε τον πρωτο και ο αγγλος μου εκανε ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ το πληρες ποσο 55ε.
Αυτα ωστε να μην τραβηξει αλλος την ιδια ταλαιπορεια και τα εξοδα που εκανα και ακομα κανω.
Τελος θα ηθελα μια συμβουλη μιας και κοψαμε τα καλοδια του ιμομποιλαιζερ ξερει καποιος εαν πρεπει να ξεκλεδωθει ο εγγεφαλος που περειμενω? Η' μιας και δεν εχει ιμομποιλαιζερ ποια το αυτοκινητο μου δεν χρειαζεται?

Επισης απεκτησα και εναν εγγεφαλο και πολλαπλασιαστες απο ξανθια 1.8 16v ο οποιος δεν μου κανει εαν των θελει καποιος ειναι προς πωληση (bosch 96 165 464 80)

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιαν 2015, 22:40
από xantiamanolis
εντυπωση μου κανει που δεν ταιριαζουν σε ξανθια μηπως ταιριαζουν σε ξανθια σειρα 2? και όχι σε σειρα 1?

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Φεβ 2015, 00:55
από billaras
Εαν ο "νέος" εγκέφαλος βγήκε από αυτοκίνητο που πριν κοπεί, είχαν ανοίξει διακόπτη ανάφλεξης και τον έβγαλαν, ναι, θα είναι ξεκλείδωτος και έτοιμος για να δουλεύει και με το δικό σου immobilizer.
Αλλιώς ναι θα είναι κλειδωμένος.

Αυτό με τον πολλάπλασιαστή, πρώτη φορά το ακούω....

Ο πυκνωτής της ανάφλεξής σου υπάρχει; Ζεί; Δουλεύει;

Και Μανώλη δεν κάνει σε όποιο μοτέρ να ναι. Αυτά που έχουν ανάφλεξη Bosch (συνήθως αλουμινένια εισαγωγή) και αλουμινένια καπάκια εκκεντροφόρων, έχουν άλλο πολλαπλασιαστή και άλλη τάπα λαδιού. Τα πράγματα του ανθρώπου κάνουν για τέτοιο μοτέρ, και ναι Xantia I 1,8 16ν του 1996. Συνήθως του 1997 έχουν πλαστική εισαγωγή και καπάκια.
Αυτά με την πλαστική, ή το λιγότερο πλαστικά καπάκια εκκεντροφόρων, από το 1998-1999Β' έχουν Sagem και μετά πάλι Bosch με άλλο σώμα πεταλούδας και 2 αισθητήρες "λ"...

Re: Προβλημα με ρελαντι σε πεζο 406 1.8 16v

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Φεβ 2015, 10:26
από makis406
billaras έγραψε:
Εαν ο "νέος" εγκέφαλος βγήκε από αυτοκίνητο που πριν κοπεί, είχαν ανοίξει διακόπτη ανάφλεξης και τον έβγαλαν, ναι, θα είναι ξεκλείδωτος και έτοιμος για να δουλεύει και με το δικό σου immobilizer.
Αλλιώς ναι θα είναι κλειδωμένος. Ετσι ακριβος τον εβγαλα με συμβουλεψε ο μηχανικος πριν παω να τα αφαιρεσω

Αυτό με τον πολλάπλασιαστή, πρώτη φορά το ακούω....

Ο πυκνωτής της ανάφλεξής σου υπάρχει; Ζεί; Δουλεύει;

Και Μανώλη δεν κάνει σε όποιο μοτέρ να ναι. Αυτά που έχουν ανάφλεξη Bosch (συνήθως αλουμινένια εισαγωγή) και αλουμινένια καπάκια εκκεντροφόρων, έχουν άλλο πολλαπλασιαστή και άλλη τάπα λαδιού. Τα πράγματα του ανθρώπου κάνουν για τέτοιο μοτέρ, και ναι Xantia I 1,8 16ν του 1996. Συνήθως του 1997 έχουν πλαστική εισαγωγή και καπάκια.
Αυτά με την πλαστική, ή το λιγότερο πλαστικά καπάκια εκκεντροφόρων, από το 1998-1999Β' έχουν Sagem και μετά πάλι Bosch με άλλο σώμα πεταλούδας και 2 αισθητήρες "λ"...

Ναι το αυτοκινητο δωρητης ηταν xanthia 1 με αλουμινενια εισαγωγη

Ο πυκνωτής της ανάφλεξής σου υπάρχει; Ζεί; Δουλεύει;
Ποιος ειναι ο πυκνωτής της ανάφλεξής ; Και που βρισκεται?