Συγγραφέας |
Μήνυμα |
argiris_89
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 1.6 thp προβλιμα με καδενα-τεντοτιρα και ρεταρισμ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2015, 16:17 |
|
Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09 Δημοσιεύσεις: 348
|
ο φιλος παραπανω ειπε ΑΝ.λιγο προσοχη οταν διαβαζουμε ποστ.και ΑΝ καιει λαδια ναι,ακολουθεις την λυση που ειπε παραπανω ο φιλος.
_________________ ACTIVA,The art of flat cornering
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 1.6 thp προβλιμα με καδενα-τεντοτιρα και ρεταρισμ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2015, 16:23 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Μάλλον ο Γιάννης εννοούσε τελικά "καδένα σετ τεντωτήρα", και όχι "καδένα, σετ τεντωτήρα", τώρα που το ξαναβλέπω. :-P
Υπονοείται σχέση ανάμεσα σε λάδι και χρονισμό, ή όχι άραγε;
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω mimozos στις Κυρ 08 Φεβ 2015, 16:38.
Αιτία: εκανα λα8οσ |
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 1.6 thp προβλιμα με καδενα-τεντοτιρα και ρεταρισμ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2015, 16:50 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Καλά, μπορεί απλά να αναφέρθηκαν δύο κοινά προβλήματα, χωρίς να γίνεται σύνδεση ανάμεσα στο λάδι και το θέμα του χρονισμού. Σε ποιο διαγνωστικό πήγες, και τι σου πρότειναν;
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 1.6 thp προβλιμα με καδενα-τεντοτιρα και ρεταρισμ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2015, 21:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
NickNT έγραψε: Μάλλον ο Γιάννης εννοούσε τελικά "καδένα σετ τεντωτήρα", και όχι "καδένα, σετ τεντωτήρα", τώρα που το ξαναβλέπω. :-P
Υπονοείται σχέση ανάμεσα σε λάδι και χρονισμό, ή όχι άραγε; Δεν υπονοείται απλά,υπάρχει σίγουρα.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
ds3_ncl
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 1.6 thp προβλιμα με καδενα-τεντοτιρα και ρεταρισμ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2015, 22:16 |
|
Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56 Δημοσιεύσεις: 6179 Τοποθεσία: Newcastle-Athens Εικόνες: 6
|
Tzakos έγραψε: NickNT έγραψε: Μάλλον ο Γιάννης εννοούσε τελικά "καδένα σετ τεντωτήρα", και όχι "καδένα, σετ τεντωτήρα", τώρα που το ξαναβλέπω. :-P
Υπονοείται σχέση ανάμεσα σε λάδι και χρονισμό, ή όχι άραγε; Δεν υπονοείται απλά,υπάρχει σίγουρα. +1 Sent from my iPhone -driving DS3
_________________ White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
120 000 km tuned!
|
|
|
|
|
mimozos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 1.6 thp προβλιμα με καδενα-τεντοτιρα και ρεταρισμ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2015, 22:46 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2015, 17:24 Δημοσιεύσεις: 6
|
η μονη σχεση ειναι ο μεταβλητοσ που δουλευει με λαδι αλα οχι και να καιη λαδια απο χρονισμο. σιγκεντροθιτε πεδεσ ds3_ncl έγραψε: Tzakos έγραψε: NickNT έγραψε: Μάλλον ο Γιάννης εννοούσε τελικά "καδένα σετ τεντωτήρα", και όχι "καδένα, σετ τεντωτήρα", τώρα που το ξαναβλέπω. :-P
Υπονοείται σχέση ανάμεσα σε λάδι και χρονισμό, ή όχι άραγε; Δεν υπονοείται απλά,υπάρχει σίγουρα. +1 Sent from my iPhone -driving DS3
|
|
|
|
|
Giannis307
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 1.6 thp προβλιμα με καδενα-τεντοτιρα και ρεταρισμ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2015, 22:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48 Δημοσιεύσεις: 356
|
mimozos έγραψε: Giannis307 έγραψε: δεν εχει σφηνα κανενa απο τα γραναζια στο χρονισμα του thp... οσον αφορα το θεμα που εχεις επειδη το εχουμε ξαναδει απειρως το εργο στα 207 μπορεις σε πρωωτη φαση αν δεν καις πολυ λαδι να την γλιτωσεις με σετακι χρονισμου (καδενα τεντωτηρα γλιστρες και τα 2 γραναζια + βιδες που ουτως η αλλως επιβαλοντε σε αλλαγη) και καθαρισμα αυλων εισαγωγης....αν παλι καις λαδακι (της ταξεως του 800 900 μλ ανα 1000 χιλιομετρα) τοτε θες και κατεβασμα καπακι επισκευη (οδηγους τσιμουχακια φρεζαρισμα βαλβιδων φλατζα) και εκει χοντραινει το πραμα....αν οταν ξεκινησες να την ακους ειχες κοιταξει τι παιζει δεν θα ιχες φοβο για το δευτερο μερος των απο πανω....[/
προτα απο ολα δεν καιω λαδια (1 λιτρο στα 15000χλ) αλα και παλι γιατι να ανιξω το μοτερ?????? αμα καιη λαδια κατεβαζουμε καπακι για γενικι επισκευη?????? και που κολανε ολα αυτα με τον χρονισμο ????? σε λιγω θα μου πειτε οτι θελω και αλαγη σαζμαν..... ελεωσ θα ξεχασοθμε και αυτα που ξερουμε. Δεν σχολιαζω για το αν ξερεις η οχι...διαβασε λιγο ακριβως τι λεω....ειπα καπακι ΑΝ καιει λαι απο την στιγμη που δεν...δεν το κανεις....ναι μποορεις απλα να χρονησεις και απλα να αλαξεις τις βιδες αλλα σε μοτερ με πανω απο 70.000 η καδενα εχει ηδη αρχισει να τεντωνει...(α ψαξω να βρω και φωτος νεας με παλι με γυρω στα 100.000 χιλιομετρα και η διαφορα ηταν σχεδων ενας κρικος μακρυτερη) ΔΕΝ ειπε κανεις οτι σχετιζεται η καταναλωση με το χρονισμα ΑΛΛΑ απο τις επικαθισεις που ειναι αλλο θεμα το οποιο ομως εχει να κανει με το χρονησμα.... Αν αλαζεις λαδι στα δεδομενα του κατασκευαστη σαυτα τα μοτερ εισαι χαμενος απο χερι αποδεδειγμενα (Ρωτηστε και τον ΤΖακο που ειναι πιο ειδηκος περι λαδιου ν σας εξηγησει το γιατι) το πολυ καθε 10.000 αλαγη αν θες να ζησει το μοτερ....αλλα τι λεω και εγω ιδεα δεν εχω....!!!!
_________________
|
|
|
|
|
mimozos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen c5 1.6 thp προβλιμα με καδενα-τεντοτιρα και ρεταρισμ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Φεβ 2015, 23:40 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2015, 17:24 Δημοσιεύσεις: 6
|
η μονη εροτιση μου ηταν citroen c5 1.6 thp προβλιμα με καδενα-τεντοτιρα και ρεταρισμ ολα τα ειναι ασχετα περι λαδιου αυτο ηθελα να ροτισω τι σιμβενη γιατι δεν μου εχει ξανατιχει και μπασ και εχω μια δευτρι γνωμη. αλα εσεις μονο στο θεμα δεν μινατε. αλα δεν πιραζι 250 ευροπουλα εχει ολο το σετ χρονισμου 8α το παρο να το βαλω και τελιοσε το θεμα. εφχαριστο για τον χρονο σασ Giannis307 έγραψε: mimozos έγραψε: Giannis307 έγραψε: δεν εχει σφηνα κανενa απο τα γραναζια στο χρονισμα του thp... οσον αφορα το θεμα που εχεις επειδη το εχουμε ξαναδει απειρως το εργο στα 207 μπορεις σε πρωωτη φαση αν δεν καις πολυ λαδι να την γλιτωσεις με σετακι χρονισμου (καδενα τεντωτηρα γλιστρες και τα 2 γραναζια + βιδες που ουτως η αλλως επιβαλοντε σε αλλαγη) και καθαρισμα αυλων εισαγωγης....αν παλι καις λαδακι (της ταξεως του 800 900 μλ ανα 1000 χιλιομετρα) τοτε θες και κατεβασμα καπακι επισκευη (οδηγους τσιμουχακια φρεζαρισμα βαλβιδων φλατζα) και εκει χοντραινει το πραμα....αν οταν ξεκινησες να την ακους ειχες κοιταξει τι παιζει δεν θα ιχες φοβο για το δευτερο μερος των απο πανω....[/
προτα απο ολα δεν καιω λαδια (1 λιτρο στα 15000χλ) αλα και παλι γιατι να ανιξω το μοτερ?????? αμα καιη λαδια κατεβαζουμε καπακι για γενικι επισκευη?????? και που κολανε ολα αυτα με τον χρονισμο ????? σε λιγω θα μου πειτε οτι θελω και αλαγη σαζμαν..... ελεωσ θα ξεχασοθμε και αυτα που ξερουμε. Δεν σχολιαζω για το αν ξερεις η οχι...διαβασε λιγο ακριβως τι λεω....ειπα καπακι ΑΝ καιει λαι απο την στιγμη που δεν...δεν το κανεις....ναι μποορεις απλα να χρονησεις και απλα να αλαξεις τις βιδες αλλα σε μοτερ με πανω απο 70.000 η καδενα εχει ηδη αρχισει να τεντωνει...(α ψαξω να βρω και φωτος νεας με παλι με γυρω στα 100.000 χιλιομετρα και η διαφορα ηταν σχεδων ενας κρικος μακρυτερη) ΔΕΝ ειπε κανεις οτι σχετιζεται η καταναλωση με το χρονισμα ΑΛΛΑ απο τις επικαθισεις που ειναι αλλο θεμα το οποιο ομως εχει να κανει με το χρονησμα.... Αν αλαζεις λαδι στα δεδομενα του κατασκευαστη σαυτα τα μοτερ εισαι χαμενος απο χερι αποδεδειγμενα (Ρωτηστε και τον ΤΖακο που ειναι πιο ειδηκος περι λαδιου ν σας εξηγησει το γιατι) το πολυ καθε 10.000 αλαγη αν θες να ζησει το μοτερ....αλλα τι λεω και εγω ιδεα δεν εχω....!!!!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|