Στο C5 2λιτρο υδροπνευματικό εδώ και μερικές μέρες δέν λειτουργεί η αναρτηση. Στήν αρχή νόμισα οτι έσπασε μία μπροστινή σφαίρα αλλά κάποια ένδειξη στό καντράν και γενικώς ένα καθισμένο αμάξωμα μου λέει οτι δεν λειτουργεί η αντλία υψηλής. Έλεγξα και τίς ανάλογες ασφάλειες αλλά είναι ΟΚ. Μήπως ξέρει κανείς τι χαλάει σ' αυτή τήν αντλία και δέν λειτουργεί ? Δέν ακούγεται κανένας ήχος από τήν αντλία ότι και νά κάνω. Πιστεύω οτι είναι ηλεκτρικό το πρόβλημα... στήν χειρότερη μοτεράκι τής αντλίας. Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη
μαλλον από ότι εχω ακουσει παμε για καποια μπολικα ευρω...αρχικα φορτωσετο σε οδικη να κανεις ελεγχο με διαγνωστικο της ανιπροσωπειας μηπως παιιρνει κανενα ρεισετ και γενικα να σου δειξειτι βλαβη βγαζει....δεν εχεις καμια ενδειξη?δεν ξερω αλλα για βγαλε τον πολο της μπαταριας αρχικα για καποια ωρα και μετα να το ξαναβαλεις ...τον αρνητικο θα βγαλεις....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Τελικά είχαμε τις εξής εξελίξεις. 1ο συμπέρασμα απο ειδικό εξειδικευμένο ηλεκτρολόγο ήταν οτι φταίει η αντλία. 2ο συμπέρασμα αφού διαπίστωσα οτι η πρώτη διάγνωση δέν ήταν σωστή και αφού οδηγήθηκε το αυτοκίνητο σε ακόμη πιό ειδικό ήταν (με αποδείξεις) οτι κάηκε η ασφάλεια τής αντλίας. (πρόκειται γιά αποκλειστική ασφάλεια που εξυπηρετεί μόνο τήν αντλία). Αλλαγή ασφάλειας και το αυτοκίνητο λειτούργησε και ανταποκρίθηκε και στό τέστ κόπωσης που το υποβάλαμε. (καμιά δεκαριά πούς άπς). 3η Το αυτοκίνητο οδηγήθηκε στόν χώρο μου.... έμεινε 2 μέρες ακίνητο και αφού το έβαλα μπροστά ολα λειτούργησαν κανονικά μέχρι που δοκίμασα να το σηκώσω τήν ανάρτηση στήν πιό πάνω θέση. Κάηκε και πάλι η ασφάλεια. 4η Αλλάχθηκε και πάλι η ασφάλεια με μία μεγαλύτερη (από 40 πήγαμε στά 50) ... και πάλι τέστ και πάλι Πούς άπς και πάλι όλα ΟΚ. Μετά όμως και πάλι 2-3 μέρες και αφού το αυτοκίνητο ήταν ακίνητο και πάλι καίει τήν ασφάλεια οχι οταν το έβαλα μπρός και σηκώθηκε στήν νορμά θέση του αλλά οταν και πάλι έδωσα εντολή γιά να σηκωθεί περισσότερο. Σ αυτή τήν περίπτωση προτιμάει να κάψει ασφάλεια παρά να μπεί στον κόπο να σηκωθεί. Δέν σηκώνεται δηλαδή και από το ζόρι του κατά τήν διαδρομή η οταν φθάσει στο τέρμα να κάψει ασφάλεια........... την καίει από τήν αρχή με το που τού δώσεις εντολή. Τώρα έχω στά χέρια μου μία 80άρα ασφάλεια και αναρωτιέμαι αν πρέπει να τήν δοκιμάσω.
Όχι , μη βάλεις 80 Α ασφάλεια ,μη λιώσεις καμιά πλεξούδα και φουντώσεις στα καλά καθούμενα . Το σύστημα έχει σχεδιαστεί για 40 Α . Μετρήστε τα ρεύματα πρώτα Το πρόβλημα μάλλον είναι στο ηλεκτρονικό κομμάτι της αντλίας σε συνδυασμό με τον διακόπτη
Τώρα έχω στά χέρια μου μία 80άρα ασφάλεια και αναρωτιέμαι αν πρέπει να τήν δοκιμάσω.
Κάντο, αλλά αν μετά κάνεις ζημιά μερικών χιλιάδων (πλεξούδα, μοτέρ ανάρτησης, εγκέφαλος ανάρτησης, χειριστήρια, αισθητήρες, ή και ολόκληρο το αμάξι), μην παραπονιέσαι στην τελική.... Αν θες να το κάνεις καυσόξυλα για τώρα τον χειμώνα ΟΚ, πάω πάσο....
Ένα 206 στην Πάτρα, είχε πάρει φωτιά, από λάμπες "ποιότητας" που ήταν "τύπου Xenon".... Το προλάβανε, και έκαψε μόνο μερικά πλαστικά στο μηχανοστάσιο, πλεξούδα και μονώσεις. Ο ιδιοκτητης το έφτιαξε μετά κόπων πολλών. Θα ήθελα να τον ξαναδώ αν θα βάλει λάμπες τέτοιες.
Επίσης...
Θυμίζει κάτι....;;;;;;
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Φιλε δεν ξερω σε τι ειδικο και σε τι ποιο ειδικο το πήγες οπως λές... Το αμαξι πρεπει να παει σε επίσημο συνεργείο του δικτυου, να συνδεθεί με το lexia και να δείτε τι θα βγάλει. Μην ξεχναμε οτι πλέον ολα τα ηλεκτρονικα μιλανε μεταξυ τους μεσω του διαυλου canbus. Μπορεί να θέλει πιο εξονυχιστικο έλεγχο απο απλές αλλαγές ασφαλειών.Μπορεί να ειναι δύσκολοι καιροι αλλά προσωπικα δεν θα επαιζα με πειραματισμούς...
Ναι.... σε τέτοιο ειδικό το πήγα.... Citroen / Peugeot .... το συνδέσαμε στο διαγνωστικό αλλά δέν δείχνει κάτι παράξενο. Είδωμεν.... Εγώ έβαλα μία ασφάλεια γυμνή 40άρα χωρίς πλαστικό κάλυμα...... και κάνω δοκιμές βάζοντας και το χέρι μου πάνω της να δώ αν έστω ζεσταθεί (αν δέν καεί). Μέχρι τώρα 3 μέρες το βάζω μπροστά.... το σηκώνω το κατεβάζω και το πάω πάνω κάτω αλλά τώρα ούτε κάν ζεσταίνεται η ασφάλεια. Λέτε να προκαλεί πρόβλημα η μερική ακινησία ?? Γιατί όλες τίς φορές μου το έκανε οταν έμεινε ακίνητο μερικές μέρες. Θα το αφήσω και πάλι τρείς μέρες χωρίς να το χρησιμοποιήσω και θα το δοκιμάσω πάλι. Από τήν άλλη σκέφτομαι μήπως επειδή η μπαταρία μου δείχνει στοιχεία κόπωσης μετά από 5 χρόνια μήπως η τάση τού ρεύματος (τα αμπέρ) δέν είναι αυτά που πρέπει και προκαλείται το πρόβλημα ??? Γιατί μία ηλεκτρική υστέρηση δέν ξέρεις πώς θα επενεργήσει !!!!! Αλήθεια αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω σχετικά με τήν τελευταία σκέψη ας μου πεί. Δηλαδή πολύ πιθανών το μοτέρ να δυσκολεύεται γιατί δέν παίρνει τήν ιδανική τάση.... και από το ζόρι του να καίγεται και η ασφάλεια. Αυτό θα δικαιολογούσε τήν όλη ακολουθία αφού αυτό μου το έκανε ύστερα από ακινησία μερικών ημερών όπου και η μπαταρία δέν είχε τήν ιδανική τάση.
Το πιο απλό: Μέτρα καθαρά την τάση της μπαταρίας σου, μέτρησέ την κατά την εκκίνηση (τί τάση θα πέσει), κατά την φόρτισή της από το αυτοκίνητο και κατά την λειτουργία της αντλίας.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
Σωστό και αυτό...... θα το κάνω..... μόνο που εχθές φόρτισα τήν μπαταρία (έχω δικό μου φορτιστή) και ίσως να μήν πάρω τίς σωστές ενδείξεις. Θα το κάνω σε μερικές μέρες οταν ισορροπήσουν όλα. Μέχρι τότε θα παρακολουθώ τίς εξελίξεις. Ευχαριστώ γιά τήν συμπαράσταση..... θα σας ενημερώσω γιά τήν κατάληξη τής έρευνας.
Φιλε δεν ξερω σε τι ειδικο και σε τι ποιο ειδικο το πήγες οπως λές... Το αμαξι πρεπει να παει σε επίσημο συνεργείο του δικτυου, να συνδεθεί με το lexia και να δείτε τι θα βγάλει. Μην ξεχναμε οτι πλέον ολα τα ηλεκτρονικα μιλανε μεταξυ τους μεσω του διαυλου canbus. Μπορεί να θέλει πιο εξονυχιστικο έλεγχο απο απλές αλλαγές ασφαλειών.Μπορεί να ειναι δύσκολοι καιροι αλλά προσωπικα δεν θα επαιζα με πειραματισμούς...
Πρέπει να υπάρχει και σχετικό Inforapid αλλα όρκο δνε παίρνω...κάτι θυμαμαι
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
edit: Μόλις διάβασα στο γαλλόφωνο forum της citroen ένα post με το ίδιο πρόβλημα. Ο τύπος λέει πως έσκαγε συνεχώς η ασφάλεια η 40A κι έτσι έκανε καθαρισμό στην τρόμπα γιατί από την μαυρίλα που είχε μέσα δημιουργούσε βραχυκύκλωμα. Πιστεύω είσαι στην ίδια φάση...
Οχι δέν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο Νέο..... Έβαλα μία διαφορετική ασφάλεια η οποία όμως με προβληματίζει σε ότι αφορά τό σωστό αυτής τής ενέργειας. Δηλαδή βρήκα μία ασφάλεια που το ευαίσθητο κομμάτι της (δηλαδή το κομμάτι που καίγεται) είναι εμφανή και όχι μέσα σε πλαστικά. Η ασφάλεια είναι 80άρα αλλά φάγωσα το μισό μέταλλο που στά μπακαλίστικη γλώσσα λέω οτι τήν έκανα 40άρα. (για το αν ισχύει αυτό όμως δέν είμαι και τόσο σίγουρος) Από τότε το αυτοκίνητο δουλεύει κανονικά και δέν φαίνεται να ζορίζεται το μοτεράκι τής αντλίας από βρωμιές η κάτι παρόμοιο (ακουστικά τουλάχιστον ο θόρυβος είναι φυσιολογικός). Επίσης αναγκάζω τήν αντλία να δουλεύει ανεβοκατεβάζοντας το αυτοκίνητο και μετά από μέρες ακινησίας ακουμπώντας παράλληλα και τήν ασφάλεια γιά να δώ αν ζεσταίνεται καθόλου αλλά διαπιστώνω οτι η ασφάλεια παραμένει κρύα. Σίγουρα το αντιμετωπίζω σαν προσωρινή λύση και μόλις έχω πάρει και πάλι μία κανονική ασφάλεια των 40 αμπέρ γιά να το δοκιμάσω και πάλι. Θέλω να πάρω ένα Αμπερόμετρο και να το συνδέσω στήν θέση τής ασφάλειας εν σειρά (αντί τής ασφάλειας) και να το έχω στό αυτοκίνητο ώστε να δώ αν ποτέ η αντλία ζητήσει παραπάνω ρεύμα από το κανονικό....... Αλλά δέν ξέρω πώς μπορώ να ζητήσω ένα τέτοιο οργανάκι. (πώς λέγεται δηλαδή..... γιατί πολύμετρο δέν το λές..... ίσως αμπερόμετρο αλλά δέν ειμαι σίγουρος). Οπότε είμαι στό ψαξιμο ακόμη και κάθε νέα πληροφορία όπως η δική σου θα μου είναι χρήσιμη στήν έρευνα.
Μόλις είδα τίς φωτογραφίες...... Τί μάζεψε εκεί μέσα ???? Ελπίζω να μήν είναι έτσι και το δικό μου Μοτέρ. (Πάντως το εξωτερικό περιβάλλον που στήν φωτογραφία φαίνεται να έχει ξεχειλίσει η βρωμιά δέν υφίσταται στήν περίπτωσή μου..... σε μένα είναι όλα καθαρά) κάνω τίς παραπάνω ενέργειες που αφορούν στό Αμπερόμετρο και αν διαπιστώσω οτι το πρόβλημα συνεχίζει και ζητάει παραπάνω ρεύμα από το αναμενόμενο .... κατι που μπορεί να σημαίνει καί βραχυκύκλωμα που οφείλεται σε ρινίσματα και βρωμιές όπως αυτά τής φωτογραφίας οπότε θα μπώ στήν διαδικασία να ανοίξω το μοτεράκι. (χαίρομαι που ανοίγει και δέν είναι τίποτε Φίξ.) Ελπίζω να ανοίγει δηλαδή και στό τελευταίο C5.
Τελευταία επεξεργασία από Tzartos Christos και Τετ 01 Απρ 2015, 09:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
αυτο με τις βρομες της αντλιας και αναγκη για παραπανω ρευμα μου φαινεται πολυ λογικο.Επισης με το αυτι δεν μπορεις να ξεχωρησεις αν η αντλια σου εχει πιασει μεσα μουργα και ζοριζεται,μιλαμε για μια μικρη αντλια και οχι για καποια μεγαλη.Τελος για να μετρησεις αμπερ θελεις αμπεροτσιμπηδα για συνεχες ρευμα(DC) ή πολυμετρο με καταλληλη κλιμακα για τα αμπερ που θες.
αυτο με τις βρομες της αντλιας και αναγκη για παραπανω ρευμα μου φαινεται πολυ λογικο.Επισης με το αυτι δεν μπορεις να ξεχωρησεις αν η αντλια σου εχει πιασει μεσα μουργα και ζοριζεται,μιλαμε για μια μικρη αντλια και οχι για καποια μεγαλη.Τελος για να μετρησεις αμπερ θελεις αμπεροτσιμπηδα για συνεχες ρευμα(DC) ή πολυμετρο με καταλληλη κλιμακα για τα αμπερ που θες.
Αργύρη...... δέν ξέρω με τί μέτρα και σταθμά χαρακτηρίζεις τήν αντλία μικρή αλλά κατά τά δικά μου αναμενόμενα είναι μεγάλο κομμάτι (αντλία/μοτέρ μαζί) Μικρή (πολύ μικρή) θα έλεγα τήν αντλία νερού γιά τούς υαλοκαθαριστήρες..... αλλά αυτό είναι πιό μεγάλο και από τήν μηχανική αντλία υψηλής τού Xantia (χωρίς τήν τροχαλία). Θα ψάξω να βρώ μία Αμπεροτσιμπίδα όπως τήν λές η κανένα βαρβάτο πολύμετρο που να έχει κλίμακα που φθάνει ίσως και τα 80 αμπέρ γιά να έχω και κάποιο περιθώριο. Κατά τα άλλα όπως και εσύ κρίνεις.... Φυσικά και είναι πολύ φισικό να προκαλούνται προσωρινά και μόνιμα βραχυκυκλώματα από τίς εν λόγω βρομιές μέσα στό μοτεράκι (ρίξε μία ματιά αν δέν έριξες στίς φωτογραφίες τής δεύτερης παραπομπής που παραπέμπει ο Φίλος) Εγώ θα έλεγα οτι κάτι τέτοιο από καιρό θα προκαλούσε μόνιμο βραχυκύκλωμα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 7 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση