Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 08:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Απρ 2015, 10:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Ναι,καταλαβαινω αλλα προσωπικα μου φαινεται μικρη.Δεν ειναι απαραιτητο να εχει μονιμο βραχυκυκλωμα.Οταν ζεστενεται και ζοριζεται εκει φαινεται οτι σου σκαει την ασφαλεια,κοινως κατι την φρακαρει γιατι ζηταει περισοτερα αμπερ για να σηκωσει την πιεση που θελει.Οταν δουλευα στις γερανογεφυρες container,οι αντλιες δουλευανε με βιομηχανικο ρευμα και οταν εσφιγγαν τα ρουλεμαν τους ή φρακαρανε απο καποιο βουλωμα,εβλεπες τα αμπερ να διπλασιαζοντε σχεδον και να πετανε θερμικα και εκει οι πιεσεις ειναι 100-120 bar.
Δηλαδη η εμπειρια μου,απλα μου λεει οτι υπαρχει καποιο φρακαρισμα το οποιο δημιουργει την υπερταση και καψιμο ασφαλειας.Απο οτι αναφερεις γινεται μετα απο ακινησια και στα συνεχομενα ανεβοκατεβασματα.Το γεγονος λοιπον οτι εβαλες παραπανω αμπερ ασφαλεια και δεν κανει κιχ δειχνει οτι εχει αναγκη για μεγαλυτερο ρευμα,αρα για παραγωγη μεγαλυτερης πιεσης σε μπαρ.Βεβαια,μην τα παρεις ως πανακια μιας και ειμαι μηχανολογος,απλα ετυχε και εκανα και λιγο τον ηλεκτρολογο εκει και ειδα βασικα καποια πραγματα.

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Απρ 2015, 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Πάντως, αν όντως με τη μικρή ασφάλεια δεν είχε παροχή και την έκαιγε, ενώ τώρα με τη μεγαλύτερη τραβάει τα amperes που θέλει, αυτό σημαίνει ότι η αντλία ζορίζεται και για να παράξει το επιθυμητό έργο απαιτεί περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια. Αυτό όμως σημαίνει ότι (α) υπάρχει κάποιο εμπόδιο/σημαντικό πρόβλημα, το οποίο πρέπει να λυθεί, και (β) το σύνολο του μηχανισμού της ανάρτησης δουλεύει εκτός ορίων/ανοχών, πράγμα που σημαίνει ότι, αργά ή γρήγορα, κάτι άλλο θα σπάσει/χαλάσει/καεί. Η μεγαλύτερη ασφάλεια απλώς μασκάρει το πρόβλημα.

Ως εκ τούτου, η προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος οφείλει να συνεχιστεί, καθώς τώρα απλά "έχεις βάλει τη σκόνη κάτω από το χαλάκι" ;)

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Απρ 2015, 11:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 23 Μαρ 2015, 01:12
Δημοσιεύσεις: 74
Τοποθεσία: Lyon
Tzartos Christos έγραψε:
argiris_89 έγραψε:
αυτο με τις βρομες της αντλιας και αναγκη για παραπανω ρευμα μου φαινεται πολυ λογικο.Επισης με το αυτι δεν μπορεις να ξεχωρησεις αν η αντλια σου εχει πιασει μεσα μουργα και ζοριζεται,μιλαμε για μια μικρη αντλια και οχι για καποια μεγαλη.Τελος για να μετρησεις αμπερ θελεις αμπεροτσιμπηδα για συνεχες ρευμα(DC) ή πολυμετρο με καταλληλη κλιμακα για τα αμπερ που θες.



Αργύρη...... δέν ξέρω με τί μέτρα και σταθμά χαρακτηρίζεις τήν αντλία μικρή αλλά κατά τά δικά μου αναμενόμενα είναι μεγάλο κομμάτι (αντλία/μοτέρ μαζί) Μικρή (πολύ μικρή) θα έλεγα τήν αντλία νερού γιά τούς υαλοκαθαριστήρες..... αλλά αυτό είναι πιό μεγάλο και από τήν μηχανική αντλία υψηλής τού Xantia (χωρίς τήν τροχαλία).
Θα ψάξω να βρώ μία Αμπεροτσιμπίδα όπως τήν λές η κανένα βαρβάτο πολύμετρο που να έχει κλίμακα που φθάνει ίσως και τα 80 αμπέρ γιά να έχω και κάποιο περιθώριο.
Κατά τα άλλα όπως και εσύ κρίνεις.... Φυσικά και είναι πολύ φισικό να προκαλούνται προσωρινά και μόνιμα βραχυκυκλώματα από τίς εν λόγω βρομιές μέσα στό μοτεράκι (ρίξε μία ματιά αν δέν έριξες στίς φωτογραφίες τής δεύτερης παραπομπής που παραπέμπει ο Φίλος) Εγώ θα έλεγα οτι κάτι τέτοιο από καιρό θα προκαλούσε μόνιμο βραχυκύκλωμα.


Όντως και γω δεν πιστεύω να έχεις τόση βρομιά αλλά αρκεί να έχει λίγη πάνω στον πυκνωτή και που και που να βραχυκυκλώνει...θα το δεις όμως ανοίγοντάς την...ααααααν χρειαστεί.
Όσο για το παράδειγμα,ναι ήταν συνέχεια βραχυκυκλωμένη...

_________________
C5 Tourer Exclusive HDI 160 FAP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Απρ 2015, 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
The Ace έγραψε:
Πάντως, αν όντως με τη μικρή ασφάλεια δεν είχε παροχή και την έκαιγε, ενώ τώρα με τη μεγαλύτερη τραβάει τα amperes που θέλει, αυτό σημαίνει ότι η αντλία ζορίζεται και για να παράξει το επιθυμητό έργο απαιτεί περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια. Αυτό όμως σημαίνει ότι (α) υπάρχει κάποιο εμπόδιο/σημαντικό πρόβλημα, το οποίο πρέπει να λυθεί, και (β) το σύνολο του μηχανισμού της ανάρτησης δουλεύει εκτός ορίων/ανοχών, πράγμα που σημαίνει ότι, αργά ή γρήγορα, κάτι άλλο θα σπάσει/χαλάσει/καεί. Η μεγαλύτερη ασφάλεια απλώς μασκάρει το πρόβλημα.

Ως εκ τούτου, η προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος οφείλει να συνεχιστεί, καθώς τώρα απλά "έχεις βάλει τη σκόνη κάτω από το χαλάκι" ;)


Όντως συνεχίζεται η προσπάθεια..... απλώς όχι σε εντατικούς ρυθμούς αφού το καθημερινό μου αυτοκίνητο είναι ένα Xantia και το άλλο είναι γιά οταν φοράω τα καλά μου (κάτι όπως είχαν παλιά στά σπίτια τα παροπλισμένα σαλόνια που τα άνοιγαν μία φορά στίς τόσες όταν δεχότανε ιδιαίτερες επισκέψεις...... και ανακάλυπταν ίσως και έναν άστεγο να μένει εκεί χωρίς να γίνεται αντιληπτός.
Η περίπτωσή μου βέβαια δέν είναι αυτού του παράλληλου μεγέθους αλλά η δυσλειτουργία (που ξεπεράστηκε μ' αυτόν τόν τρόπο (σκόνη κάτω από το χαλί)) δέν επιβάλει άμεσες κινήσεις.

Επόμενες κινήσεις είναι .... Αγορά η δανεισμός Αμπερόμετρου η Αμπεροτσιμπίδας γιά έλεγχο τής τάσης που τραβάει το μοτέρ και εφόσον οι φόβοι επαληθευθούν θα κοιτάξω μήπως συμβαίνει και στήν περίπτωση μου αυτό που βλέπετε στήν παρακάτω παραπομπή που μου έστειλε ένας φίλος προηγουμένως.

http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... stcount=30


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Απρ 2015, 11:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Michael_kouz έγραψε:
Tzartos Christos έγραψε:
argiris_89 έγραψε:
αυτο με τις βρομες της αντλιας και αναγκη για παραπανω ρευμα μου φαινεται πολυ λογικο.Επισης με το αυτι δεν μπορεις να ξεχωρησεις αν η αντλια σου εχει πιασει μεσα μουργα και ζοριζεται,μιλαμε για μια μικρη αντλια και οχι για καποια μεγαλη.Τελος για να μετρησεις αμπερ θελεις αμπεροτσιμπηδα για συνεχες ρευμα(DC) ή πολυμετρο με καταλληλη κλιμακα για τα αμπερ που θες.



Αργύρη...... δέν ξέρω με τί μέτρα και σταθμά χαρακτηρίζεις τήν αντλία μικρή αλλά κατά τά δικά μου αναμενόμενα είναι μεγάλο κομμάτι (αντλία/μοτέρ μαζί) Μικρή (πολύ μικρή) θα έλεγα τήν αντλία νερού γιά τούς υαλοκαθαριστήρες..... αλλά αυτό είναι πιό μεγάλο και από τήν μηχανική αντλία υψηλής τού Xantia (χωρίς τήν τροχαλία).
Θα ψάξω να βρώ μία Αμπεροτσιμπίδα όπως τήν λές η κανένα βαρβάτο πολύμετρο που να έχει κλίμακα που φθάνει ίσως και τα 80 αμπέρ γιά να έχω και κάποιο περιθώριο.
Κατά τα άλλα όπως και εσύ κρίνεις.... Φυσικά και είναι πολύ φισικό να προκαλούνται προσωρινά και μόνιμα βραχυκυκλώματα από τίς εν λόγω βρομιές μέσα στό μοτεράκι (ρίξε μία ματιά αν δέν έριξες στίς φωτογραφίες τής δεύτερης παραπομπής που παραπέμπει ο Φίλος) Εγώ θα έλεγα οτι κάτι τέτοιο από καιρό θα προκαλούσε μόνιμο βραχυκύκλωμα.


Όντως και γω δεν πιστεύω να έχεις τόση βρομιά αλλά αρκεί να έχει λίγη πάνω στον πυκνωτή και που και που να βραχυκυκλώνει...θα το δεις όμως ανοίγοντάς την...ααααααν χρειαστεί.
Όσο για το παράδειγμα,ναι ήταν συνέχεια βραχυκυκλωμένη...


Πυκνωτή ????? ποιό πυκνωτή ???? Εχει πουθενά κανέναν πυκνωτή και δέν το αντιλήφθηκα ? Αν έχει πυκνωτή ξεκινάω αλλάζοντάς τον γιατί αυτός θα μπορούσε να προκαλέσει θέματα. Αλλά δέν νομίζω οτι υπάρχει κάτι τέτοιο.... Δέν χρειάζεται νομίζω όταν ρεύμα και μοτέρ ταυτίζονται αφού και το μοτέρ συνεχές ρεύμα θέλει αλλά και το αυτοκίνητο συνεχές ρεύμα έχει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Απρ 2015, 11:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 23 Μαρ 2015, 01:12
Δημοσιεύσεις: 74
Τοποθεσία: Lyon
Tzartos Christos έγραψε:
Πυκνωτή ????? ποιό πυκνωτή ???? Εχει πουθενά κανέναν πυκνωτή και δέν το αντιλήφθηκα ? Αν έχει πυκνωτή ξεκινάω αλλάζοντάς τον γιατί αυτός θα μπορούσε να προκαλέσει θέματα. Αλλά δέν νομίζω οτι υπάρχει κάτι τέτοιο.... Δέν χρειάζεται νομίζω όταν ρεύμα και μοτέρ ταυτίζονται αφού και το μοτέρ συνεχές ρεύμα θέλει αλλά και το αυτοκίνητο συνεχές ρεύμα έχει.


Αν η τρόμπα είναι ίδια μ αυτήν στο site που σου έδειξα, έχει έναν(κίτρινος), εκεί που λέει ο τύπος "le condo, n'as pas l'air d'avoir souffert", όπου "condo" σημαίνει "condensateur" κοινώς πυκνωτής. Απλά κι αυτός λέει ότι ο πυκνωτής παρ'ολλη την βρώμα,δεν έχει επηρεαστεί. Απο κει και πέρα μπορεί να μην είναι και πυκνωτής αλλά μια "θερμοαντισταση"...αν λεγεται ετσι...sorry 17 χρόνια εκτός, τα ξέχασα :(

_________________
C5 Tourer Exclusive HDI 160 FAP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Απρ 2015, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Michael_kouz έγραψε:
Tzartos Christos έγραψε:
Πυκνωτή ????? ποιό πυκνωτή ???? Εχει πουθενά κανέναν πυκνωτή και δέν το αντιλήφθηκα ? Αν έχει πυκνωτή ξεκινάω αλλάζοντάς τον γιατί αυτός θα μπορούσε να προκαλέσει θέματα. Αλλά δέν νομίζω οτι υπάρχει κάτι τέτοιο.... Δέν χρειάζεται νομίζω όταν ρεύμα και μοτέρ ταυτίζονται αφού και το μοτέρ συνεχές ρεύμα θέλει αλλά και το αυτοκίνητο συνεχές ρεύμα έχει.


Αν η τρόμπα είναι ίδια μ αυτήν στο site που σου έδειξα, έχει έναν(κίτρινος), εκεί που λέει ο τύπος "le condo, n'as pas l'air d'avoir souffert", όπου "condo" σημαίνει "condensateur" κοινώς πυκνωτής. Απλά κι αυτός λέει ότι ο πυκνωτής παρ'ολλη την βρώμα,δεν έχει επηρεαστεί. Απο κει και πέρα μπορεί να μην είναι και πυκνωτής αλλά μια "θερμοαντισταση"...αν λεγεται ετσι...sorry 17 χρόνια εκτός, τα ξέχασα :(


Τελικά όντως πρέπει να ειναι Αντίσταση και όχι πυκνωτής. Πάντως ο τύπος τήν άλλαξε γιά καλό και γιά κακό γιατί στίς φωτογραφίες σε κατάσταση "πρίν" υπάρχει άλλη αντίσταση κυλινδρική μαύρη (ίσως από ταλαιπωρία)..... και στίς φωτογραφίες "μετά" είναι καθαρή φρέσκια και ορεξάτη.
Αν φθάσουμε σε αυτό το επίπεδο (να ανοίξω το μοτέρ) και δώ να γίνονται μέσα Σόδωμα και Γόμορα θα τήν αλλάξω και εγώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 01 Απρ 2015, 13:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 23 Μαρ 2015, 01:12
Δημοσιεύσεις: 74
Τοποθεσία: Lyon
Tzartos Christos έγραψε:
Michael_kouz έγραψε:
Tzartos Christos έγραψε:
Πυκνωτή ????? ποιό πυκνωτή ???? Εχει πουθενά κανέναν πυκνωτή και δέν το αντιλήφθηκα ? Αν έχει πυκνωτή ξεκινάω αλλάζοντάς τον γιατί αυτός θα μπορούσε να προκαλέσει θέματα. Αλλά δέν νομίζω οτι υπάρχει κάτι τέτοιο.... Δέν χρειάζεται νομίζω όταν ρεύμα και μοτέρ ταυτίζονται αφού και το μοτέρ συνεχές ρεύμα θέλει αλλά και το αυτοκίνητο συνεχές ρεύμα έχει.


Αν η τρόμπα είναι ίδια μ αυτήν στο site που σου έδειξα, έχει έναν(κίτρινος), εκεί που λέει ο τύπος "le condo, n'as pas l'air d'avoir souffert", όπου "condo" σημαίνει "condensateur" κοινώς πυκνωτής. Απλά κι αυτός λέει ότι ο πυκνωτής παρ'ολλη την βρώμα,δεν έχει επηρεαστεί. Απο κει και πέρα μπορεί να μην είναι και πυκνωτής αλλά μια "θερμοαντισταση"...αν λεγεται ετσι...sorry 17 χρόνια εκτός, τα ξέχασα :(


Τελικά όντως πρέπει να ειναι Αντίσταση και όχι πυκνωτής. Πάντως ο τύπος τήν άλλαξε γιά καλό και γιά κακό γιατί στίς φωτογραφίες σε κατάσταση "πρίν" υπάρχει άλλη αντίσταση κυλινδρική μαύρη (ίσως από ταλαιπωρία)..... και στίς φωτογραφίες "μετά" είναι καθαρή φρέσκια και ορεξάτη.
Αν φθάσουμε σε αυτό το επίπεδο (να ανοίξω το μοτέρ) και δώ να γίνονται μέσα Σόδωμα και Γόμορα θα τήν αλλάξω και εγώ.


Οχι δεν την άλλαξε,είναι η ίδια,είναι αυτό που είπα πιο πάνω "le condo, n'as pas l'air d'avoir souffert" , απλά την καθάρισε...καλή συνέχεια κ ελπίζω γρήγορα να βρεις άκρη.

_________________
C5 Tourer Exclusive HDI 160 FAP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Απρ 2015, 09:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Τελικα αν και δεν ασχοληθηκα στο μεταξυ με το προβλημα (καψιμο της ασφαλειας) μου περναει απο το μυαλο μια αλλη παραμετρος.
Η Μπαταρια ειναι ακομη μετα 5 χρονια ... κοντευει 6 αυτη που φορουσε το αυτοκινητο απο την αρχη. Διαπιστωνω μια υστερηση που θα με οδηγησει αναγκαστικα σε πολυ λιγο στην αντικατασταση της. σκεφτομαι λοιπον...... Μπας και η αδυναμια αυτη δημιουργει και αδυναμια να τροφοδοτησει με το αναλλογο ρευμα το μοτερ της αντλιας και εκει πανω στην διαπραγματευση Παρε μπρος.... οχι δεν παιρνω γιατι δεν μου δινεις την αναλλογη ταση δεν τα βρισκουν και την παταει η διαπραγματευτρια ασφαλεια ??
Οποτε πριν κανω κατι αλλο και εφοσον αυτη την στιγμη δουλευει κανονικα αλλα με μια πιο ενυσχημενη ασφαλεια ... θα αλλαξω πρωτα Μπαταρια..... και μετα θα αλλαχθει η ασφαλεια με κανονικη , και αν προκυψει προβλημα θα αρχισει η ερευνα..
Τελικα διαπιστωνω οτι πολλα μη ερμηνευσιμα προβληματα αρχιζουν και τελειωνουν με την αλλαγη Μπαταριας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Απρ 2015, 19:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Tzartos Christos έγραψε:
Τελικα διαπιστωνω οτι πολλα μη ερμηνευσιμα προβληματα αρχιζουν και τελειωνουν με την αλλαγη Μπαταριας.



Όο γιες :)

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Απρ 2015, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δεν υπάρχουν φίλε,μη ερμηνεύσιμα προβλήματα.
Όπου υπάρχει καπνός,υπάρχει και φωτιά.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ 2015, 14:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 23 Μαρ 2015, 01:12
Δημοσιεύσεις: 74
Τοποθεσία: Lyon
Tzakos έγραψε:
Δεν υπάρχουν φίλε,μη ερμηνεύσιμα προβλήματα.
Όπου υπάρχει καπνός,υπάρχει και φωτιά.


:agree Αρκεί να βρείς απο ακριβώς καπνίζει :P

_________________
C5 Tourer Exclusive HDI 160 FAP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Μάιος 2015, 05:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Εδώ και έναν μήνα προσάρμοσα ένα αμπερόμετρο στήν παροχή ρεύματος τής αντλίας...... το έχω βάλει πάνω στό καπό και το παρακολουθώ εν κινήσει πάντα. Το ρεύμα που τραβάει είναι από 20 έως και 30 αμπέρ...... τα 30 τα τραβάει όταν το σηκώνω τέρμα και λίγο πρίν τερματίσει (φαίνεται εκεί ζορίζεται λίγο παραπάνω η αντλία). Αλλά φαίνεται να είναι ολη η λειτουργία φυσιολογική αφου λειτουργεί με ασφάλεια 40 αμπέρ. Μόνο μία φορά όμως ξεπέρασε τα 60 αμπέρ. Μόνο μία φορά στόν Μήνα. Αν είχα ασφάλεια αντί τού αμπερόμετρου θα μου τήν έκαιγε πάλι.
Τί τού έρχεται και το κάνει δέν μπορώ να καταλάβω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Μάιος 2015, 08:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Ρε συ, μήπως έχεις ξεχάσει τίποτα σακιά με τσιμέντο στο πορτ-μπαγκάζ και έχει πάει 2,5 τόνους το όχημα και ζορίζεται η αντλία ? :D

Το ότι συνεχίζει να τραβάει πολλά amperes δεν είναι φυσιολογικό, αν μην τι άλλο μπορεί απλά να θέλει έλεγχο μήπως όπως λες ζορίζεται πολύ....από βρώμα ? κάποιο στραβό βίδωμα ? (έχεις λύσει ποτέ την ανάρτηση ?) από την ίδια την αντλία ? (που να δοκιμάσεις με καινούρια να μου πεις....)

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανάρτηση C5 ΙΙΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 02 Οκτ 2015, 19:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2015, 15:10
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: Thessaloniki
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε.
Ηταν η Μπαταρία και η αδυναμία της να ανταποκριθεί σ΄την ζήτηση.
Οπως ανέφερα και παραπάνω έχω προσαρμόσει προσωρινά ένα αμπερόμετρο στό καπό και παρακολουθώ τα αμπέρ που τραβάει το μοτέρ τής Αντλίας εν κινήσει και φυσικά στά πρωϊνά ξεκινήματα. Με τήν Μπαταρία να βρίσκεται στά τελευταία της το αμπερόμετρο έδειχνε μία κατανάλωση γύρω στά 30 με 35 αμπέρ οταν η αντλία ζοριζότανε λίγο γιά να ανεβάσει το αυτοκίνητο στήν τελευταία σκάλα .... και είχε μία πάγια ζήτηση γιά κανονική λειτουργία στήν κανονική σκάλα πορείας γύρω στά 30 αμπέρ.
Αλλάζοντας τήν Μπαταρία η ζήτηση δέν ξεπερνάει τα 20 αμπέρ.... με πάγια λειτουργία τα 16 με 18 αμπέρ (με 40άρα ασφάλεια από τήν μάνα της).
Αρα η έλειψη δύναμης της μπαταρίας προκαλούσε το πρόβλημα που θα με οδηγούσε σε αλλαγή αντλίας με κόστος πάνω από 500 ευρώ στό σύνολο για μεταχειρισμένη και 1500 περίπου γιά καινούρια.
Γι αυτό όταν προκαλούνται δυσλειτουργίες ηλεκτρικές και εφόσον η μπαταρία είναι παλιά καλό είναι πρίν από όλα να αλλάζουμε μπαταρία και αν το πρόβλημα παρμένει να συνεχίσουμε τίς αναζητήσεις.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 41 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΧΑΜΗΛΗ ΓΙΑ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: iolithos
Απαντήσεις: 19
ανταλλακτικά για την ανάρτηση του αυτοκινήτου Citroen BX 140
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: galanones
Απαντήσεις: 3
Σχετικά με την αναρτηση
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: graphic1970
Απαντήσεις: 2
Σχετικά με την ανάρτηση της GSA
Δ. Συζήτηση: CX / GS / SM
Συγγραφέας: Goldentie
Απαντήσεις: 4
Προβλημα με την πισω αναρτηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: GIANNIS75
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια