Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Καλησπέρα σε όλους,

κάτοχος c4 1600/11 ίπποι/90.500 χλμ - τελευταίο service 80.000 χλμ (λάδια - φίλτρα κλπ)

από χθες διαπίστωσα εν ώρα κίνησης το τιμόνι να παγώνει και να σφίγγει σε βαθμό που με δυσκολία έστριβε. Με άλλα λόγια εάν δεν ήμουν σε κεντρικό δρόμο - ευθεία, θα μπορούσα εύκολα να τρακάρω.

Σήμερα σε απόσταση 10 χλμ και σε διάρκεια περίπου 20 με 25 λεπτά το έπαθε 3 με 4 φορές.
Καθώς οδηγούσα, μπλοκάρει για μερικά δευτερόλεπτα το τιμόνι (σαν να έχει σβήσει η μηχανή περίπου αλλά ίσως και πιο σκληρό) και μετά ξεμπλοκάρει χωρίς να κάνω κάτι. Το μπλοκάρισμα κρατάει μαξ 5 με 8 δευτερόλεπτα. Σε αυτή τη φάση πήρα και στροφή, κατάφερα να στρίψω αλλά το τιμόνι αλλά στρίβοντας το έτριζε κ ολας (στην αίσθηση).

Υπάρχει περίπτωση να μπορεί να καταλάβει κανείς τι πρόβλημα είναι αυτό;
Ενδέχεται να οφείλεται στον εγκέφαλο;

Στο παρελθόν σε ανάλογη φάση, το αυτοκίνητο έσβήνε εν κινήσει χωρίς λόγο και χωρίς ειδοποίηση. Στο διαγνωστικό δεν είχε καταγραφεί κάποια σχετική βλάβη. Μετά το καθάρισμα των έκαταγραμμένων βλαβών το αμάξι έστρωσε. Αυτό συνέβη 2-3 φορές στο παρελθόν.

Σκέφτομαι πως μπορεί να είναι κάτι ανάλογο και τώρα, να έχει φάει κάποιο σκάλωμα ο εγκέφαλος.

Υπάρχει περίπτωση να είναι θέμα αναρτήσεων; (άσχετος είμαι γενικά απλά ξέρω πως κάποια στιγμή πρέπει να αλλαχθούν).

Αύριο θα πάω στο συνεργείο για να δούμε τι συμβαίνει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Δεκ 2011, 12:43
Δημοσιεύσεις: 273
Τοποθεσία: περιστερι
και γω ασχετος με μηχανολογικα αλλα περαν αυτων που ανεφερες.
μηπως εχει θεμα το συστημα του υδραυλικου συστηματος? γιατι και τοτε παλι βαρυ θα ειναι το τιμονι...

_________________
C3 1.4 Hdi 2014 και στο νησι.... C5 1.8 2007...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 19:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Σε πρώτη φάση,πάς σε συνεργείο και αλλάζεις τα υγρά του υδραυλικού τιμονιού.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 19:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Tzakos έγραψε:
Σε πρώτη φάση,πάς σε συνεργείο και αλλάζεις τα υγρά του υδραυλικού τιμονιού.


Τα οποία πρέπει να ειναι lds...μονο. Μάλλον το πρόβλημα οφείλεται στην αντλια που ειναι ηλεκτρικη και μια εχει μια δεν εχει ρευμα· Εχει αναφερθει εκτενως στο θεμα ο πράκτορας προσφατως

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 20:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Μιας και δεν είμαι θαμόνας του forum, αν υπάρχει κάποιο ποστ μπορεί να μου το προωθήσει κάποιος;

Υποψιάζομαι και εγώ το:
Μάλλον το πρόβλημα οφείλεται στην αντλια που ειναι ηλεκτρικη και μια εχει μια δεν εχει ρευμα

Αυτό θα φανεί στο διαγνωστικό; Τι κόστος περιμένω στις περίπτωσεις που αναφέρατε;

Είναι λογικό να προκύπτει τέτοιο πρόβλημα; είναι ελλατωματική συμπεριφορά ή φυσική φθορά;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 20:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Η αντλία σου ειναι ηλεκτρουδραυλικη δες πρωτα τα υγρα σου και το ρεύμα!!Ούτε συχνό φαινόμενο ειναι ούτε φυσιολογική φθορά, απλά έτυχε!!!Τωρα για καινούργια ειναι πολλές εκατοντάδες εύρω άρα ψάχνεις μετάχειρισμενη!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 20:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
μηπως εισαι τεμπελακος? :P μελέτησε τα ποστ του πρακτορος....θα προσπαθησω να τα βρω και εγω. το προβλημα ειναι δυστυχως κατασκευαστικο αστοχια υλικου

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Η αντλία σου ειναι ηλεκτρουδραυλικη δες πρωτα τα υγρα σου και το ρεύμα!!Ούτε συχνό φαινόμενο ειναι ούτε φυσιολογική φθορά, απλά έτυχε!!!Τωρα για καινούργια ειναι πολλές εκατοντάδες εύρω άρα ψάχνεις μετάχειρισμενη!


5ημερος κρατησις λιαν επιεικως διοτι δεν εμελετησες

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 20:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Σε τι γέροντα??

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
τέκνο μου το θεμα εχει αναλυθει πολλάκις. ο πρακτορ εκανε πολυ καλη παρουσιαση προσφατα. και συμβαινει και δεν ειναι σπανιο και η λυση ειναι η αντικατασταση της αντλιας.
επισυναπτω σχετικη δημοσιευση του ιταλικου φορουμ δυνασθε να την αναγνωσετε με μεταφραση γοθλ
http://www.passionepeugeot.it/forum/vie ... 7&start=15

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Στο δικό μας φόρουμ μονο ο Δημητρη έχει αναφερθεί για βλαβη και δεν ειναι και λιγα c4 που έχουν περάσει από δω!!Και από αυτό εβγάλα αποτέλεσμα στατιστικής!!!αχαχαχαχα!!!Τωρα τα έξω φόρουμ δεν τα διαβαζω......

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Στο δικό μας φόρουμ μονο ο Δημητρη έχει αναφερθεί για βλαβη και δεν ειναι και λιγα c4 που έχουν περάσει από δω!!.


μεταξυ άλλων...

viewtopic.php?f=54&t=10697&start=0

και που σαι... 10ημερος κράτησις

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Ωραια γίνανε δύο!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Επ....τις καμπάνες τις ρίχνω μόνο εγώ....λόγω προτέρου ατίμου βίου.... :lol :P

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Το πρόβλημα μου είναι παρόμοιο (εάν όχι ίδιο για την ώρα) με αυτό που αναφέρει ο φίλος εδώ
viewtopic.php?f=54&t=10697&start=0

Το πρόβλημα διαπιστώνεται από τον μάστορα ή το βγάζει το διαγνωστικό της citroen;

Ως εκ τούτου, έχω την ίδια απορία. Πως μπορεί να είναι χαλασμένη η αντλία και το πρόβλημα να μην είναι μόνιμο; ΠΧ το έβγαλα τώρα μία βόλτα 2-3 χλμ και δεν παρουσίασε το παραμικρό πρόβλημα. Είναι λογικό να υπάρχει πρόβλημα στα υγρά ή στην αντλία γενικά και να μην είναι σταθερά παγωμένο το τιμόνι; Φαντάζει πιο πιθανό να κάνει κόλπα ο εγκέφαλος.. εκτός και αν είμαι στην αρχή του κακού και δεν έχει ολοκληρωθεί η εξόντωση της αντλίας.

Πάντως στα 90.500 χλμ το c4 ουκ ολίγα προβλήματα έχει βγάλει έως τώρα τα οποία είναι καθαρά ελαττώματα εργοστασιακά και όχι φθορά από τη χρήση.

κάπου στα 40.000 χλμ μου είχε χαλάσει εξάρτημα που διανέμει το νερό στη μηχανή (δεν θυμάμαι πως μου το είχε πει ο μάστορας.. έχω ακόμα κρατημένο το χαλασμένο εξάρτημα). διακλαδωτής; κάπως έτσι. Έφευγαν τα νερά σε κάποιο σημείο μεταξύ ψυγείου και μηχανής με αποτέλεσμα να είμαι εθνική οδό και το θερμόμετρο να βαράει κόκκινα. είμαι τυχερός που δεν έκαψα φλάτζα.

κάπου στα ίδια χιλιόμετρα η μίζα με άφησε. την ξαναέφτιαξα και χάλασε. αποτέλεσμα 120 ευρώ για διόρθωση στο βαρελάκι και 200 ευρώ μετά από 2 μήνες για αντικατάσταση (αφού είχα μείνει σύνολο 5 φορές εξαιτίας της)

όπως περιέγραψα και παραπάνω, σε φάσεις ο εγκέφαλος κατέγραφε ανύπαρκτες βλάβες με αποτέλεσμα να σβήνει χωρίς λόγω εν κινήσει. πάλι καλά ξεπεράστικε με ένα καθάρισμα τύπου φορματ στον εγκέφαλο.

τώρα παρουσιάζει το τιμόνι το πρόβλημα που συζητάμε.

Τα παράθυρα κολλάνε συνέχεια.

Πολλά πλαστικά περιφερειακά της μηχανής έχουν αλλοιωθεί (ειδικά ότι είναι κοντά και κάτω από παμπριζ).

Έχω φτάσει τα 90.500 χλμ, σέρβις πάντα στην ώρα τους κλπ

Δεν νομίζω πως είναι λογικό ένα καλό αυτοκίνητο να βγάζει τέτοια χαζά προβλήματα που μπορεί το κόστος τους να φτάσει στα ύψη είτε άμεσα είτε έμεσα προκαλόντας σοβαρότερες ζημιές από κάτι απλό. Αν δεν φρόντιζα το αυτοκίνητο στην ώρα του δεν θα το συζυτούσα αλλά είμαι αρκετά τυπικός αλλά καταλήγω πως έπεσα σε κακό αυτοκίνητο ή σε κακκή φουρνιά. Απ' όσο ξέρω τα Γαλλικά φυμίζονται για την αγάπη τους στα συνεργεία...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 37 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Προβλημα με την ρυθμιση της μεσης του καθισματος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Πρόβλημα στο φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: AntonisSerres
Απαντήσεις: 20
πρόβλημα με εγκέφαλο σε c4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
BSI πρόβλημα και λοιπά.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
πρόβλημα συστήματος υγραεριοκίνησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: vasilisc5
Απαντήσεις: 49
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια