Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:46 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Ποιάς χρονιάς μοντέλο είναι το αυτοκίνητό σου?

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Μάιος 2015, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2437
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Χρονολογία?

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μάιος 2015, 09:04 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Pan_81 έγραψε:
Το πρόβλημα διαπιστώνεται από τον μάστορα ή το βγάζει το διαγνωστικό της citroen;

κάπου στα 40.000 χλμ μου είχε χαλάσει εξάρτημα που διανέμει το νερό στη μηχανή (δεν θυμάμαι πως μου το είχε πει ο μάστορας.. έχω ακόμα κρατημένο το χαλασμένο εξάρτημα). διακλαδωτής; κάπως έτσι. Έφευγαν τα νερά σε κάποιο σημείο μεταξύ ψυγείου και μηχανής με αποτέλεσμα να είμαι εθνική οδό και το θερμόμετρο να βαράει κόκκινα. είμαι τυχερός που δεν έκαψα φλάτζα.

κάπου στα ίδια χιλιόμετρα η μίζα με άφησε. την ξαναέφτιαξα και χάλασε. αποτέλεσμα 120 ευρώ για διόρθωση στο βαρελάκι και 200 ευρώ μετά από 2 μήνες για αντικατάσταση (αφού είχα μείνει σύνολο 5 φορές εξαιτίας της)

όπως περιέγραψα και παραπάνω, σε φάσεις ο εγκέφαλος κατέγραφε ανύπαρκτες βλάβες με αποτέλεσμα να σβήνει χωρίς λόγω εν κινήσει. πάλι καλά ξεπεράστικε με ένα καθάρισμα τύπου φορματ στον εγκέφαλο.

τώρα παρουσιάζει το τιμόνι το πρόβλημα που συζητάμε.

Τα παράθυρα κολλάνε συνέχεια.

Πολλά πλαστικά περιφερειακά της μηχανής έχουν αλλοιωθεί (ειδικά ότι είναι κοντά και κάτω από παμπριζ).

Έχω φτάσει τα 90.500 χλμ, σέρβις πάντα στην ώρα τους κλπ

Δεν νομίζω πως είναι λογικό ένα καλό αυτοκίνητο να βγάζει τέτοια χαζά προβλήματα που μπορεί το κόστος τους να φτάσει στα ύψη είτε άμεσα είτε έμεσα προκαλόντας σοβαρότερες ζημιές από κάτι απλό. Αν δεν φρόντιζα το αυτοκίνητο στην ώρα του δεν θα το συζυτούσα αλλά είμαι αρκετά τυπικός αλλά καταλήγω πως έπεσα σε κακό αυτοκίνητο ή σε κακκή φουρνιά. Απ' όσο ξέρω τα Γαλλικά φυμίζονται για την αγάπη τους στα συνεργεία...




Αντλία νερού λέγεται και όπως υποψιάζομαι δεν είχες αλλάξει υγρά ψύξης μέχρι τα 40.000 χλμ, ανεξάρτητα των ετών που το είχες στη κατοχή σου, σωστά; Τα έχεις αλλάξει ποτέ;

Τα παράθυρα αν κολλάνε, να καθαρίσεις τις επαφές τους με την πλακέτα σε μάγκα ηλεκτρολόγο. Επίσης, μπορείς να τα κάνεις και reset μόνος σου.

Για τα πλαστικά, μάλλον είσαι ο μοναδικός που αναφέρεται σε αλλοίωση τους, εκτός αν σηκώνει πολύ υψηλές θερμοκρασίες το μοτέρ σου και "καίγονται" (!;;!;!)

Όσον αφορά το θέμα της αντλίας του ηλεκτρουδραυλικού τιμονιού, ναι τα μοντέλα μέχρι το 2008 είχαν μια ευπάθεια και ένα μικρό σχετικά ποσοστό τους άρχισε να χάνει. Δυστυχώς, ακόμη δεν επισκευάζεται και πρέπει να προβείς σε αγορά είτε μεταχειρισμένης, είτε νέας. Καινούρια τοποθετημένη υπολόγισε περί τα 400€, περίπου τα μισά για μεταχειρισμένη.

Το νου σου, μπορεί λόγω τις διαρροής της (εξού και το πρόβλημα σου), να έχουν ανέβει μέχρι την ασφαλειοθήκη λάδια από αυτήν. Να την ελέγξεις και αν κολυμπάει στο λάδι, πρέπει να την αλλάξεις επίσης.

Περισσότερα εδώ:http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=5&t=7672&hilit=%CF%85%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D+%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%8D&start=12990

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: Pan_81
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μάιος 2015, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Καλησπέρα σε όλους,

Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για την ανάλυση σου στα προβλήματα που είχα θέσει. Το αυτοκίνητο είναι αγορασμένο το 2006 και το κληρωνόμησα το 2009 με λίγα χλμ. Ο πατέρας μου το χρησιμοποιούσε για μικρές αποστάσεις και δεν έκανε κακή χρήση. Αν υγρά που αναφέρεις δεν προβλέπονταν να αλλάζουν στα service, τότε σίγουρα δεν είχαν αλαχθεί.

Στο θέμα που με καίει τώρα.. Σήμερα ο μάστορας λίγο πολύ μου είπε όσα έχετε πει. Δεν μου ανέφερε κάτι περί σπασμένης αντλίας, διαρροές κλπ απλά μου εξήγησε πως έχει όλο το σετ της αντλίας μαζί και πως όποιο και να είναι το αίτιο του προβλήματος η νέα αντλία είναι η μόνη λύση στο πρόβλημα. Βέβαια μου είπε πως δεν χρειάζεται να το κάνω αύριο αλλά δεν θα τη γλιτώσω.

Περιμένω να μάθω κόστος μεταχειρισμένης - καινούριας. Ο δικός μου είναι πολύ καλό τοπικό συνεργείο το οποίο είναι από το 80 citroen άδικο (έχει υπολογιστή κλπ) αλλά ασχολείται με όλες τις μάρκες. Σε original συμβεβλημένο, γνωστό και γενικά αξιόπιστο συνεργείο βορείων προαστείων αττικής, το κόστος με τοποθέτηση καινούριας είναι 375 + 40. Για μεταχειρισμένη πρέπει να πάω από εκεί να μου πουν.


Επομένως έχω 3 ερωτήσεις

- πόσο μπορώ να κυκλοφορώ με το τιμόνι ως έχει (δεν είναι παγωμένο μόνιμα)
- αξίζει το ρίσκο για μεταχειρισμένο; ποίος μου λέει πως δεν θα είναι από αντίστοιχη σειρά που μπορεί να μου σκάσει σε λίγο καιρό εκ νέου;
- γνωρίζει κανείς ακριβώς το κόστος μεταχειρισμένης και που μπορώ να βρω αξιόπιστα ανταλακτικά;
- εάν έχει να μου προτείνει κάποιος κατάλληλο συνεργείο για αυτή τη δουλειά παρακαλώ να με ενημερώσει με pm

Τέλος, επιμένω πως το αυτοκίνητο αυτό μου κοστίζει πάρα πολλά. Πολλά προβλήματα, μεγάλη κατανάλωση σε βενζίνη, ακριβά ελαστικά λόγω ζάντας, ακριβά ασφάλιστρα, ακριβό σήμα.

Ξέχασα να αναφέρω πως έχω ακόμα αλλάξει αισθητήρα πίεσης - καθάρσιμα πεταλούδας (100 ευρώ), βαλβίδα φρένων (15 ευρώ), ρουλεμάν τροχού (130 ευρώ) + μίζα, αντλία νερού κ άλλα.

Επίσης πρέπει να αλλάξω αναρτήσεις (κάπου 400 με 500 ευρώ) και 2 λάστιχα (215 ευρώ).

Αξίζουν τόσα έξοδα για ένα αυτοκίνητο που σε 90.500 χλμ μου έχει βγάλει τόσα προβλήματα, με φυσιολογική χρήση και service πάντα στην ώρα τους;

Τι άλλο μπορεί να μου προκύψει από την εμπειρία σας σε αυτή την παρτίδα c4;

Μήπως είναι ώρα για αλλαγή (όχι ότι μπορώ οικονομικά) προκειμένου να κερδίσω μακροπρόθεσμα;


Φιλικά,

Π.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μάιος 2015, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Για το πόσο μπορείς να το κυκλοφορείς έτσι, σκέψου την εξής πιθανότητα: πετιέται πεζός - μηχανάκι το οτιδήποτε και την στιγμή που πας να κάνεις τον ελιγμό, σου παγώνει.... ή είσαι σε στροφή, παγώνει και δεν προλαβαίνεις και σκας στον άλλον από την αντίθετη. Είναι σοβαρό θέμα ασφάλειας δικής σου και των άλλων και η κοινή λογική λέει πως δεν επιδέχεται αναβολής.
Ρουλεμαν τροχού άλλαξα και εγώ μετά από πέσιμο σε λακούβα που πήρα ψαλίδι - ημίμπαρο κτλ στο χέρι, και με τους καταπκληκτικούς δρόμους που διαθέτεουμε, αργά ή γρήγορα όλοι αλλάζουν. Για τα ακριβά ελαστικά, σηνήθως πριν αγοράσουμε ένα αμάξι, τα κοιτάμε, τι διάσταση φοράει, τι κόστος έχουν και αν δεν μας πέφτει βαρύ, προχωράμε στην αγορά. Για τα υπόλοιπα που λες, έχω ακούσει και άλλους να λένε "ότι βγάζουν τα C4 έπεσαν όλα σε εμένα", όλα που ανέφερες, τα έχουν πάθει και άλλοι, αλλά όχι όλα, 1-2 καθένας, λίγοι τα έπαθαν όλα.
Αμορτισέρ τα μέτρησες και θες να τα αλλάξεις; Ή λόγω ηλικίας θεωρείς αναγκαία την αλλαγή τους; Μπορείς να την καθυστερήσεις αν κρατάνε σχετικά καλά, με τα λάστιχα μην ρισκάρεις.

Για την αλλαγή του, βάλτα μόνος σου κάτω, πόσο μπορώ να το πουλήσω, τι μπορώ να πάρω, τι με συμφαίρει, να μαζέψω αυτό και να με βγάλει 5 χρόνια μέχρι να σιχαθώ να τρέχω στα συνεργεία με αυτό (που μπορεί και να μην τρέχεις και τόσο όσο φοβάσαι) , να ρισκάρω με μεταχειρισμένο ή να χρεωθώ για καινούριο; Πόσο μακροπρόθεσμα μπορείς να κερδίσεις; Μπορείς πράγματι να κερδίσεις; Στο Ελαδιστάν το να έχεις αυτοκίνητο, σημαίνει άρμεγμα, τι στην αγορά του, τι στην συντήρηση τι στην πώληση που χάνεις πάρα πολλά. Θέλω να πω, πως να χρεωθείς 10.000 π.χ. και όσο δώσεις αυτό να πάρεις ένα με 15-16 χιλιάρικα, μήπως αυτά τα 10 χιλιάρικα είναι ότι σου στοιχίσει σε μαζέματα αυτό για τα επόμενα 10 χρόνια; Και πολλά βάζω σε κόστος επισκευών (εξαιρώντας πάντα την πιθανότητα ατυχήματος που σου βγάζει off ή το παλιό ή το καινούριο).
Γενικώς σε τέτοιες αποφάσεις, βγάζεις μόνος σου κομπιουτεράκι, σπας το κεφάλι σου και τα βάζεις όλα κάτω, γιατί ο καθένας σου λέει την άποψή του πάντα με τα δικά του δεδομένα, εφόσον είναι αδύνατο κάποιος να γνωρίζει τα δικά σου.
Δεν εγγυάται κανείς ότι θα σκάσεις 2000 ευρώ και θα ησυχάσεις με αυτό για 5 χρόνια, ή ότι κάθε 3 και λίγο θα βάζεις το χέρι βαθιά στην τσέπη για μαζέματα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Bill30f για την δημοσίευση του/της: Pan_81
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Μάιος 2015, 23:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Φίλε Bill30f,

αυτά που έγραψες είναι κυριολεκτικά αυτά που σκέφτομαι και μάλιστα τα σκέφτομαι ακριβώς όπως τα είπες και μάλον καταλήγω στο ότι θα ήθελα πολύ να αλλάξω αυτοκίνητο αλλά ούτε λεφτά διαθέτω στην παρούσα φάση και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να πάρω μεταχειρισμένο. Στη Ελλάδα ματαχειρισμένο καλό είναι να παίρνουν γνώστες των αυτοκινήτων και όχι άσχετοι σαν εμένα. Όσο και να ψάχνομαι ρωτόντας αριστερά δεξιά, δεν έχω την ικανότητα να αξιολογήσω την ποιότητα και κατάσταση ενώς μεταχειρισμένου.

επίσης το c4 καλώς ή κακώς το κληρωνόμησα. το αμάξι έχει φανταστικό κράτημα και ίσως είναι από τα πιο καλοτάξιδα αμάξια της σειράς του. προτιμώ όμως ένα άβολο αμάξι με μεγαλύτερη μηχανική ασφάλεια και σταθερότητα. η ασφάλεια πάντα με ενδιαφέρει. δεν ξέρω τι λέει το c4 από ασφάλεια αλλα είναι βαρύ αμάξι και δεν αισθάνομαι άβολα με αυτό.

επί τούτου τώρα, πήρα το αμάξι σήμερα το απόγευμα μετά από αλλαγή λαδιών, φίλτρου καμπίνας και καθάρισμα του εγκεφάλου από τις βλάβες.

έκανα 30 χλμ (εθνική οδό κυρίως) και το τιμόνι δεν παρουσίασε τίποτα. χθες σε απόσταση 10 χλμ (εντός πόλης) σκάλωσε 3 με 4 φορές και προχθές κάπου 2 πάλι σε 10 χλμ. θα δω πως θα πάει και θα πάω και σε άλλο συνεργείο το Σάββατο. Οι μέρες που θα μεσολαβήσουν θα δείξουν εάν τελικά υπάρχει πρόβλημα ή αν ήταν ένα από τα γνωστά σκαλώματα του εγκεφάλου.

όπως ανέφερα και προηγουμένως, αντίστοιχες αδικαιολόγητες συμπεριφορές από τον εγκέφαλο είχα και στο παρελθόν (έσβηνε η μηχανή εν κινήσει). μετά το φορμάτ - καθάρισμα ανύπαρκτων βλαβών το αμάξι έστρωνε.

δεν θέλω να προβώ σε βολικό συμπέρασμα έτσι έυκολα και να αποφασίσω με μία βόλτα πως ξεπεράστικε το πρόβλμα (επειδή αυτό θα ήθελα να συμβεί φυσικά...). θα σας έχω ενήμερους, γιατί νομίζω για ενημερωτικούς λόγους είναι καλό να μαθαίνουμε τελικά πως εξελήσετε το κάθε πρόβλημα που καταγράφεται εδώ.

προσωπικά δεν θα συνιστούσα σε κάποιον να αγοράσει c4.

"Για τα υπόλοιπα που λες, έχω ακούσει και άλλους να λένε "ότι βγάζουν τα C4 έπεσαν όλα σε εμένα", όλα που ανέφερες, τα έχουν πάθει και άλλοι, αλλά όχι όλα, 1-2 καθένας, λίγοι τα έπαθαν όλα. "

κυριολεκτικά όλα και πριν τα 100.000 χλμ (πολλά γύρω στα 50 με 60.000 χλμ)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 07:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Κοίτα, το βαρύ χαρτί του αυτοκινήτου είναι η ασφάλεια και η άνεση, τι στα ταξίδια, τι στην πόλη. Είχα Ιάπωνα και παρά το ότι είχα και εγώ αρκετά τραβήγματα πέρυσι με την C4, δεν μπορώ να πω ότι θα έπαιρνα Ιάπωνα/Κορεάτη για την αξιοπιστία ή την ασφάλεια... Τα πληρώνεις πανάκριβα, θεωρώ ότι το εσωτερικό είναι λες και στο χάρισαν από γαριδάκια, ο σχεδιασμός θυμιζει δεκαετιες 80-90 και οι χώροι - άνεση είναι γελοίοι για κάποιον του ύψους μου. Αυτά προσωπική άποψη πάντα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 07:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
φιλε κοιτα να δεις....τα ελαστικα είναι σχετικα δεν φταει το αμαξι...αυτά εχει αυτά φοραει.....αυτά κοστιζουν..
για την συντηρηση εχει να κανει βασικα ο μαστορας ισως να αλλαξε αυτά που δεν επρεπε (για την κονομα) ισως να μην αλλαξε αυτά που δεν επρεπε να αλλαξει πχ υγρα παραφλου....το ότι σου εβγαλε μλκσμενα προβλήματα ναι μαζι σου είμαι...και μην ξεχνας αμαξι με πολλα ηλεκτρονικα και πολλους αισθητήρες=πολλαπλες βλαβες που προκαλουν ειτε ακινητοποιηση ειτε συσσωρευση βλαβων...
πιστευω ότι αν τα φραγγα δεν τα εχεις το να παρεις ένα αμαξι αυτης της κατηγοριας ανεξαρτητου μαρκας θες 15.000 σιγουρα οποτε τα 10.000 όπως προειπε ο φιλος είναι μονόδρομος αν θες να το ξεφορτωθείς....
πιστευω ότι σε μια 5ετια με ένα 2000 και πολλα λεω χωρις κοστος ελαστικων μιας και αυτό δεν το γλυτώνεις και παπι να εχεις το αμαξι θα σε βγαλει σουπερ....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 09:57 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Φίλε Παναγιώτη, η άποψη μου είναι πως η συντήρηση του αυτοκινήτου είναι το Α και το Ω. Το σύστημα "το άφησα στον μάστορα και μου έκανε σέρβις" ανήκει σε άλλες δεκαετίες.

Mετά από ψάξιμο και συζητήσεις, πάντα επιλέγω προσωπικά τι θα αλλάξω και πότε, ακόμη και αν είναι νωρίτερα του προβλεπόμενου -better safe than sorry που λένε στο χωριό μου-.

Για την αντλία: θεωρώ πως η επόμενη θα σου πάει αρκετά περισσότερα χλμ από τα 90.000 και 100.000. Ίσως επηρεάστηκε από το γεγονός πως δεν έκανε πολλά χλμ -κάτι που συνέβη και με το δικό μου.

Όσο για τις ερωτήσεις σου:

- πόσο μπορώ να κυκλοφορώ με το τιμόνι ως έχει (δεν είναι παγωμένο μόνιμα)-να δεις τη στάθμη των υγρών του και να συμπληρώσεις ανάλογα. Αν είναι αυτό που δημιουργεί το πρόβλημα, θα το εξαλείψει προσωρινά.

- αξίζει το ρίσκο για μεταχειρισμένο; ποίος μου λέει πως δεν θα είναι από αντίστοιχη σειρά που μπορεί να μου σκάσει σε λίγο καιρό εκ νέου; Έχει και καλομεταχειρισμένα ανταλλακτικά, ακόμη και με εγγύηση καλής λειτουργίας.

- γνωρίζει κανείς ακριβώς το κόστος μεταχειρισμένης και που μπορώ να βρω αξιόπιστα ανταλλακτικά; -Μεγάλη κουβέντα...

- εάν έχει να μου προτείνει κάποιος κατάλληλο συνεργείο για αυτή τη δουλειά παρακαλώ να με ενημερώσει με pm-είσαι Αθήνα ή κάπου αλλού; Να θυμάσαι πως μετά την τοποθέτηση της αντλίας, ανεξάρτητα αν είναι καινούρια ή μεταχειρισμένη, θέλει ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ με το γνήσιο διαγνωστικό Lexia


Το να έχεις 1600άρι όχημα σήμερα δεν είναι πολυέξοδο. Αν δεν έχεις οικονομική άνεση, ακόμη και το 1000άρι σου φαίνεται ακριβό.

Για τα όσα έχεις αλλάξει, να πω τα εξής: Πεταλούδα και ΜΑΡ σένσορα, καθαρίζεις κάθε 30.000χλμ. Μάλιστα, πρέπει να κάνεις αρχικοποίηση πεταλούδας με το ειδικό λογισμικό της εταιρίας (Lexia). Η βαλβίδα φρένων δεν είναι κάτι ακριβό και είναι σύνηθες φαινόμενο σε πάρα πολλά αυτοκίνητα. Αντλία νερού αλλάζεις κάθε 4 ή 5 χρόνια ή 60.000χλμ μαζί με το σετ ιμάντα χρονισμού για να μην ανοίγεις ξανά ιστορίες που περιλαμβάνουν ακριβά εργατικά. Το ρουλεμάν τροχού αλλάζεται μόνο αν έχει κοπανήσει σε λακούβα το αυτοκίνητο. Η μίζα, αν είχε επισκευαστεί σωστά, δε θα χρειαζόταν αλλαγή.

Αμορτισέρ και λάστιχα είναι φυσιολογικές φθορές που δυστυχώς δε μπορείς να τα γλυτώσεις. Αν έχει 17άρες ζάντες, πας σε διάσταση 205/50/17 και έχει ωραιότατα ελαστικά στα 330€ η τετράδα. Αμορτισέρ, τα 400€ που λες δεν υφίστανται, εκτός αν αναφέρεσαι στα γνήσια και τοποθέτηση σε αντιπροσωπεία. Για δες εδώ πόσο έχουν τα Monroe Reflex μαζί με τοποθέτηση για να καταλάβεις τι εννοώ:
http://www.car.gr/parts/view/5818632/

Τελειώνοντας, στην ερώτηση σου "Αξίζουν τόσα έξοδα για ένα αυτοκίνητο που σε 90.500 χλμ μου έχει βγάλει τόσα προβλήματα, με φυσιολογική χρήση και service πάντα στην ώρα τους; Τι άλλο μπορεί να μου προκύψει από την εμπειρία σας σε αυτή την παρτίδα c4; " σου απαντώ: δεν έχεις συναντήσει σοβαρά προβλήματα, 1-2 από αυτά ήταν απλά ατυχή, τα υπόλοιπα τα βασίζω σε φυσιολογικές φθορές και ελλιπές σέρβις.

Αν πάντως αποφασίσεις να το κρατήσεις όντας σε πολύ καλή κατάσταση μέσα-έξω, να είσαι σίγουρος πως θα σε βοηθήσουμε να το φέρεις στα ίσια του βρίσκοντας σου αν θέλεις καλύτερο συνεργείο, πηγές ανταλλακτικών και συμβουλές συντήρησης ώστε να το χαίρεσαι.

Να σου θυμίζω τέλος πως το οποιοδήποτε αυτοκίνητο (καινούριο ή παλιό) είναι τρύπιος κουβάς: χάνει συνεχώς αξία και πληρώνεις πολλά για να το έχεις.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Πράκτορας για την δημοσίευση του/της: Pan_81
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 17:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
:agree :agree Στον Πράκτορα

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 17:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Καλησπέρα σε όλους!

Κατ' αρχάς και πάλι ευχαριστώ για τις αναλυτικές σας απαντήσεις. Με βοήθησαν πολύ.

Τελικά σήμερα το τιμόνι είχε το μαύρο του το χάλι και ξεκάθαρα θέλει άλλαγμα η αντλία.
Κατέληξα σε γνωστό εξουσιοδοτημένο συνεργείο Βορείων Προαστίων Αττικής και είδαμε πως η αντλία έχει πετάξει λάδια προς την ασφαλειοθήκη. Δεν έχει προξενήσει ζημιά αλλά πιθανότατα κάποια στιγμή να με αφήσει.

Τέλος original αντλία δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμη και μετά από σκέψη και συζήτηση με τα παιδιά εκεί κατέληξα στην επιλογή μεταχειρισμένης (με καμία εγγύηση). Αν χαλάσει στα κοντά θα μου την αλλάξουν αλλά όχι εν περάσουν 2-3 μήνες και μετά.

Κόστος μεταχειρισμένης με τοποθέτηση κ φπα 240 ευρώ
Κόστος καινούριας (διαθέσιμη σε 10 ημέρες) τοποθέτηση κ φπα 415 ευρώ
Φαντάζομαι πως ο προγραμματισμός που πρέπει να γίνει θα γίνει αφού πρόκειται για εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Τα 415 είναι πραγματικά πολλά λεφτά αλλά ήταν και η καλύτερη τιμή σε καινούρια αντλία που βρήκα (με διαφορά), Μηνιάτικος μισθός για πολλούς συνανθρώπους μας τα τελευταία χρόνια.

Επίσης τα 240 μου ακούγονται οκ, αλλά θα ζω με το φόβο ότι ίσος την ξαναπάθω. Αν συμβεί σε 4-5 χρόνια ή στα επόμενα 100.000 χλμ δεν θα με πειράξει φυσικά.

Για την ώρα δεν μπορώ να αλλάξω αυτοκίνητο. Δεν έχω όμως και το χρόνο/δυνατότητα/γνώση να το παρακολουθώ όπως πολλοί από εσάς εδώ στο φόρουμ. Τέλος, όντας ιδιωτικός υπάλληλος με πολλές ώρες υπερωρίες και αποστάσεις, δεν έχω την εναλλακτική της αναζήτησης σε όλη την Αττική για τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες ή τιμές... Επομένως το μόνο ψάξιμο μπορεί να γίνει κυρίως μέσω αυτού εδώ του φόρουμ. Φαντάζομαι όλοι εδώ τα ίδια τραβάνε αλλά τι να πω, κάποιοι έχουν το μικρόβιου του αυτκινήτου..

Αν γνωρίζετε μου λέτε ή εκφέρετε τη γνώμη σας,

- αποφάσισα για μεταχειρισμένη αντλία αφού και οικονομικά δεν αντέχω την καινούρια ούτε άμεσα διαθέσιμη είναι..
- με την ασφαλειοθήκη πως με βλέπετε; το συνεργείο μου είπε πως για την ώρα δεν θα έχω θέμα αλλά κάποια στιγμή θα αλλαχθεί. στέκει; για να μη με αφήσει σε καμία παραλία και ερημιά, πότε θα ήταν σκόπιμο να αλλαχθεί;
- μαμίσιες αναρτήσεις στα 330 ευρώ με τοποθέτηση. νομίζω είναι οκ.. κάποια στιγμή θα τις αλλάξω όπως και αν έχει γιατί το επόμενο ΚΤΕΟ θα με κόψει σίγουρα.

Επίσης, έχω αναγκαστεί να κυκλοφορώ με 2 διαφορετικά ζευγάρια λάστιχα διότι είχα βάλει τετράδα michelin πριν 4 χρόνια και στον πρώτο χρόνο μου έσκασε στο πλάι το ένα από μπροστά. Μετά έβαλα 2 toyo μπροστά με τα michelin πίσω. Πέρσι έβαλα Pirelli μπροστά και τα toyo πίσω με 215 ευρώ. Στα κοντά πρέπει να αντικαταστήσω και τα toyo που έχω πάει πίσω. Νομίζω πρέπει να βάλω τα ίδια, δηλ. Pirelli.

Αντίθετες γνώμες δεκτές.. ξέρω πως υπάρχουν πολλές συζυτήσεις επί του θέματος στο forum.

Τέλος, προτάσεις για το τι πρέπει να προσέξω από εδώ και στο εξής - πάντα ευπρόσδεκτες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 17:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Αν όλα τοποθετηθούν σωστά, δεν βλέπω λόγο να σου χαλάσει η αντλία εκτός και είχε πρόβλημα πριν την βάλεις (μπορεί να είναι από τρακαρισμένο με 10.000 χιλ. πάνω του ή με 200.000, δεν μπορείς να το μάθεις αυτό, απλά έχε το στο νου σου αρχικά). Στα προσθιοκίνητα προτιμούμε το καλό/καινούριο λάστιχο πίσω. Πάντα ίδιο τύπο/φθορά/ηλικία λάστιχο στον ίδιο άξονα, δεν πειράζει να είναι άλλη μάρκα εμπρός και άλλη πίσω. (Στο θέμα των ελαστικών θα δεις πολλές συζητήσεις και πληροφορίες για αυτά). Στο ΚΤΕΟ δύσκολα θα κοπείς για αμορτισέρ, δεν τα μετράνε, αλλά μετρούν την επαφή με τον δρόμο. Αν είναι σωστοί στο συνεργείο, πρέπει να σου κάνουν και έναν γενικό έλεγχο με το σέρβις, όχι απλά λάδια-φίλτρα κτλ και άντε για, αλλά να το κοιτάξουν και να σου πουν "ξέρεις, πρόσεχε αυτό, ή αυτό θέλει άλαγμα", ειδικά αν πας σε επίσημο που χρεώνει και εργατοώρα,να ζητάς και έναν έλεγχο - αν δεν κάνουν από μόνοι τους-. Για την αφαλειοθήκη δεν μπορώ να σου πω κάτι, μιας και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το ζήτημα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 19:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
-better safe than sorry που λένε στο χωριό μου-.

Αν το χωριό σου είναι δίπλα στο Χάρβαρντ,αυτά είναι τα ωραία. :clap :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Tzakos έγραψε:
-better safe than sorry που λένε στο χωριό μου-.

Αν το χωριό σου είναι δίπλα στο Χάρβαρντ,αυτά είναι τα ωραία. :clap :clap


Καπου στα ιμαλάια θα ειναι το χωρίό του με τόσο ψηλό επίπεδο...

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Μάιος 2015, 21:07 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Έχουμε και χιονοστοιβάδες λέμε :laugh :laugh :laugh

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 37 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αισθητήρας Εξωτερικής Θερμοκρασίας (ΠΡΟΒΛΗΜΑ)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Lemontzis G.
Απαντήσεις: 17
Περιεργο σβησιμο..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: c2vtsssss
Απαντήσεις: 10
Πρόβλημα συμπλέκτη c4 grand picasso 1.6 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: nikos_hms
Απαντήσεις: 6
Προβλημα με Air Contition
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: vil
Απαντήσεις: 7
Τιμόνι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: wizard
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια