Pan_81 έγραψε:
Καλησπέρα,
θα ήθελα αν γνωρίζει κανείς να μου πει αν είναι λογικό να χαλάσει η βάση θερμοστάτη σε C4 - 1600 του 2006. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα χλμ είναι μόλις 96.000 και το αυτοκίνητο κάνει όλα τα απαραίτητα και μη service όταν πρέπει.
Αξίζει να ξαναποστάρω τα προβλήματα που έχει βγάλει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έως τώρα τα οποία είναι καθαρά ελαττώματα εργοστασιακά και όχι φθορά από τη χρήση:
κάπου στα 40.000 χλμ μου είχε χαλάσει διακλαδωτής
κάπου στα ίδια χιλιόμετρα η μίζα με άφησε
σε φάσεις ο εγκέφαλος κατέγραφε ανύπαρκτες βλάβες με αποτέλεσμα να σβήνει χωρίς λόγω εν κινήσει.
χάλασε η αντλία του τιμονιού
χάλασε ο αισθητήριας πίεσης
τα παράθυρα κολλάνε συνέχεια.
Πολλά πλαστικά περιφερειακά της μηχανής έχουν αλλοιωθεί (ειδικά ότι είναι κοντά και κάτω από παμπριζ)
Φυσικά έχει βγάλει και άλλες φθορές, οι οποίες είναι λογικές (αμορτισερ πορτ παγκαζ, αμορτισερ κλπ).
Νομίζω όμως πως το C4 (όπως και πολλά άλλα Γαλλικά) είναι γεννημένο για το συνεργείο.
Θα με ενδιέφερε να ακούσω την εμπειρία άλλων από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Φιλικά,
Π.
Λοιπόν φιλικέ Π,
επειδή τίποτα σε αυτή την π@υτάνα τη ζωή δεν είναι τυχαίο,έχω να σου πω το εξής,
1.Τα χλμ,μπορεί να είναι 96.000,αλλά σίγουρα δεν έχει αλλαχθεί ποτέ το παραφλού(το οποίο έπρεπε να αλλαχτεί στα δύο χρόνια),οπότε επήλθε η ηλεκτρόλυση.
2.Διακλαδωτής?
Τι εννοείς?
3.Αν μιζάρουμε και δεν αφήνουμε με την μία το κλειδί,αλλά αναγκάζουμε το γρανάζι να διπλογυρίσει μπλοκαρισμένο και πολύ σου πήγε.
4.Οι αναβαθμίσεις λογισμικού,γι αυτό έχουνε βγεί.
Σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο,το ίδιο θα γινόταν.
5.Αν δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ τα υγρά,τι ήθελες να κάνει?
6.Δεν έχω άποψη,δεν είχα ποτέ στο δικό μου.
7.Αν δούλευες συνέχεια το one touch,χωρίς να το διακόπτεις,πρίν το σκάλωμα του τέρμα,λογικό.
8.Αν εκεί που το πήγαινες για σέρβις,ακουμπούσαν ότι βγάζαν για ευκολία,όπως επίσης και το χέρι τους,λογικό.
Και το ρεζουμέ της ιστορίας,σε προκαλώ να βρεθούμε,να δείς το δικό μου,να σε κάνω βόλτα,να δείς τι έχει αλλαχτεί και μετά θα σου δείξω τα χιλιόμετρά του.
Ακόμη πιστεύω ότι είναι στο στρώσιμο.
Φιλικά,
Μ.