CITROEN CX 2,5 GTI TURBO II
Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Νοέμ 2015, 22:37
Γεια σας, έχω το CITROEN CX II 25 GTi Turbo 2 petrol injection L-Jetronic with intercooler • έτος κατασκευής: 03/1987 - 12/1989 • Κωδικός κινητήρα: M25/666.
Είχα μια διαρροή στο ψυγείο και από την αντιπροσωπία με έστειλαν στον ψυγειά (ένας είναι εδώ που κυκλοφορώ).
Αυτός μου δημιούργησε τεράστιο πρόβλημα.
Στο κάτω μέρος του ψυγείου απομόνωσε δύο σωληνάκια (τα έκοψε) φράσσοντας τα δεξιά και αριστερά εκεί που τα πλαϊνά του ψυγείου είναι από πλαστικό.
Ο ψυγειάς μου είπε ότι το ψυγείο πρέπει να αντικατασταθεί γιατί τα έχει φάει τα ψωμιά του άρχισε να μου κοστολογεί την κατασκευή νέου που θα κόστιζε περί τα 300 €.
Μου είπε ότι άλλαξε και το θερμοδιακόπτη των ανεμιστήρων.
Έφυγα γιατί το ψυγείο είναι ειδικής κατασκευής και άρχισα να ψάχνω ψυγείο. Το αυτοκίνητο φαινόταν εντάξει.
Τις επόμενες μέρες το αυτοκίνητο ανέβαζε θερμοκρασία και οι ανεμιστήρες λειτουργούσαν στο φουλ.
Μετά οι ανεμιστήρες σταμάτησαν να λειτουργούν παντελώς, παρατήρησα διαρροή παραφλού στη βάση που βιδώνει ο θερμοδιακόπτης στο ψυγείο (ο ψυγειάς στραβοβίδωσε τη βαλβίδα φαίνεται) και όταν πήγα να συμπληρώσω στο δοχείο διαστολής το χαμένο ψυκτικό είδα ότι δεν ήταν καθαρό παραφλού αλλά να έχει σχηματιστεί στην επιφάνεια του μια κρέμα.
Στην αντιπροσωπία μου είπαν ότι κτύπησε φλάντζα κυλινδροκεφαλής και η αντικατάσταση της μαζί με τα διάφορα ανταλλακτικά και τα σχετικά που πρέπει να γίνουν κοστίζει 900 €.
Τα μπουζί που έβγαλα είναι καθαρά. Τα λάδια της μηχανής είναι καθαρά.
Το αυτοκίνητο ανεβάζει θερμοκρασία και οι ανεμιστήρες δεν δουλεύουν. Έτσι το έχω ακινητοποιήσει και ερευνώ το τι πρέπει να κάνω. Υπάρχει κάποιος να με συμβουλεύσει για το τι πρέπει να κάνω;
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Είχα μια διαρροή στο ψυγείο και από την αντιπροσωπία με έστειλαν στον ψυγειά (ένας είναι εδώ που κυκλοφορώ).
Αυτός μου δημιούργησε τεράστιο πρόβλημα.
Στο κάτω μέρος του ψυγείου απομόνωσε δύο σωληνάκια (τα έκοψε) φράσσοντας τα δεξιά και αριστερά εκεί που τα πλαϊνά του ψυγείου είναι από πλαστικό.
Ο ψυγειάς μου είπε ότι το ψυγείο πρέπει να αντικατασταθεί γιατί τα έχει φάει τα ψωμιά του άρχισε να μου κοστολογεί την κατασκευή νέου που θα κόστιζε περί τα 300 €.
Μου είπε ότι άλλαξε και το θερμοδιακόπτη των ανεμιστήρων.
Έφυγα γιατί το ψυγείο είναι ειδικής κατασκευής και άρχισα να ψάχνω ψυγείο. Το αυτοκίνητο φαινόταν εντάξει.
Τις επόμενες μέρες το αυτοκίνητο ανέβαζε θερμοκρασία και οι ανεμιστήρες λειτουργούσαν στο φουλ.
Μετά οι ανεμιστήρες σταμάτησαν να λειτουργούν παντελώς, παρατήρησα διαρροή παραφλού στη βάση που βιδώνει ο θερμοδιακόπτης στο ψυγείο (ο ψυγειάς στραβοβίδωσε τη βαλβίδα φαίνεται) και όταν πήγα να συμπληρώσω στο δοχείο διαστολής το χαμένο ψυκτικό είδα ότι δεν ήταν καθαρό παραφλού αλλά να έχει σχηματιστεί στην επιφάνεια του μια κρέμα.
Στην αντιπροσωπία μου είπαν ότι κτύπησε φλάντζα κυλινδροκεφαλής και η αντικατάσταση της μαζί με τα διάφορα ανταλλακτικά και τα σχετικά που πρέπει να γίνουν κοστίζει 900 €.
Τα μπουζί που έβγαλα είναι καθαρά. Τα λάδια της μηχανής είναι καθαρά.
Το αυτοκίνητο ανεβάζει θερμοκρασία και οι ανεμιστήρες δεν δουλεύουν. Έτσι το έχω ακινητοποιήσει και ερευνώ το τι πρέπει να κάνω. Υπάρχει κάποιος να με συμβουλεύσει για το τι πρέπει να κάνω;
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ