Συγγραφέας |
Μήνυμα |
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιουν 2016, 07:46 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2220
|
Εχουμε λοιπόν τα πρώτα στοιχεία και καινούργιο θέμα http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... 99-comfortΔιαβάστε και σχολιάστε .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιουν 2016, 11:39 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Φαινεται αρκετα καλο αν κανει αυτα που γραφουν. Δεν εχει μεταβολη του υψους και της σκληροτητας αλλα αν ειναι μια σχετικα φθηνη λυση , καλο ακουγεται. Σε συνδυασμο με βελτιωμενη ηχομονωση, με νεα καθισματα και τη νεα τεχνολογια στις συγκολλησεις που αναφερουν , διαφαινεται οτι τα φθηνα καθημερινα Citroen θα γινουν πολυ ανετα και πολιτισμενα αυτοκινητα. Μακαρι!
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιουν 2016, 13:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Καλά νεα ειδικά απο τη στιγμή που σκοπεύουν να το εφαρμόσουν σε όλα τα μοντέλα ακόμα και στα πολύ φτηνά. Αν καταφέρουν να πετύχουν αίσθηση υδροπνευματικής στο C1 θα είναι πραγματικό θαύμα.
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιουν 2016, 15:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Αλλά όπως και να το κάνουμε δεν έχει τα σύν της υδροενεργητικης/υδροπνευματικης.Ειναι απλά μία φθηνή λύση για περισσότερη άνεση.
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιουν 2016, 18:01 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Αν ημουν CEO της Citroen θα επελεγα αυτη τη λυση για μικρα και μικρομεσαια και θα οριζα ως προαιρετικη επιλογη την υδροενεργητικη στα μεγαλα μοντελα αλλα και στα crossover-suv της εταιρειας. Αλλα ειπαμε αυτοι ειναι Γάλλοι,πινουν πολυ κοκκινο κρασι και ειναι λιγο αλλου. Αν και η CEO της Citroen ειναι Αγγλιδα τωρα...ε αρχισαμε τις τσιγκουνιες...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιουν 2016, 15:32 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
NEKTARIOS C5 έγραψε: Αλλά όπως και να το κάνουμε δεν έχει τα σύν της υδροενεργητικης/υδροπνευματικης.Ειναι απλά μία φθηνή λύση για περισσότερη άνεση.
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Αυτό θα έλεγα κι εγώ... Δεν είναι ένα νέο σύστημα ανάρτησης, απλά μια άλλη τεχνοτροπία σε συμβατική ανάρτηση.
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιουν 2016, 15:54 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Όπως τα περιγράφει το κείμενο, δεν έχουμε τίποτα άλλο παρά αντικατάσταση των bump-stops με δευτερεύοντα αμορτισεράκια. Δηλαδή πρακτικά είναι ένα "ελατήριο-πάνω-σε-ελατήριο" σύστημα απόσβεσης. Το οποίο όντως μπορεί να είναι πιο προοδευτικό και "άνετο" όσο είμαστε εντός "λογικών ορίων" συμπεριφοράς, ταλάντωσης κλπ, αλλά εκτός ορίων θα γίνεται το έλα-να-δεις. Που το αναφέρει και το άρθρο, σε σταμάτα-ξεκίνα, καμπές, απότομες αλλαγές κλπ θα είναι τρισχειρότερο από την πιο "τραμπάλα" DS/Xantia/C5 που έχουμε δει ποτέ....
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιουν 2016, 16:42 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
The Ace έγραψε: . Που το αναφέρει και το άρθρο, σε σταμάτα-ξεκίνα, καμπές, απότομες αλλαγές κλπ θα είναι τρισχειρότερο από την πιο "τραμπάλα" DS/Xantia/C5 που έχουμε δει ποτέ.... που θα πεθάνει σιωπηλά μετά 3-4 χρονάκια, όπως το σύστημα που είχανε κάποτε τα lancia dedra, τα feroza..... κριμας για την υδρο....θα βρεθεί κάποτε κάποιος άλλος που θα την αναστήσει, όπως έγινε μτο ΜΙΝΙ, όπως έγινε με τα υβριδικά κτλπ...
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 11:11 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Από τα λίγα που γράφει το άρθρο που παρέθεσε ο φίλος cruiser, μάλλον βρίσκονται σε καλό δρόμο. Όπως το καταλαβαίνω, η ποιότητα κύλισης αφορά συνδιασμό από άνεση ανάρτησης, ηχομόνωση, ποιότητα συναρμογής/ακαμψία (=> απουσία τριγμών) και άνεση καθισμάτων. Για παράδειγμα όταν είσαι οδηγός σε μία 7άρα BMW και πετύχεις μία λακούβα το αυτοκίνητο τραντάζεται πολύ περισσότερο από ότι αν οδηγούσες πχ μία Xantia και σημάδευες την ίδια λακούβα. Παρόλα αυτά, η αίσθηση του τραντάγματος που αντιλαμβάνεσαι είναι μικρότερη στην 7άρα λόγω των υπολοίπων παραγόντων. Αυτά για νορμάλ καταστάσεις, καθώς αν οδηγήσεις την 7άρα πχ σε άσχημο χωματόδρομο όσο άνετα και να είναι τα καθίσματα, όσο καλή ηχομόνωση και να υπάρχει, πάλι θα νοιώθεις σαν φραπές μέσα στο σέηκερ και θα προτιμήσεις την Xantia για να κάνεις ηπιότερο πονοκέφαλο από το θόρυβο και όχι το κοπάνημα. Πολύ καλή ιστορία λοιπόν αν μιλάμε για C1, ανέκδοτο αν μιλάμε για C5 καθώς αν σου έχουν συμβεί τα παρακάτω, viewtopic.php?f=35&t=815&p=169023, δεν εντυπωσιάζεσαι από μία μικρή σχεδιαστική λεπτομέρεια χωρίς ηλεκτρονικά και με άγνωστο προσδόκιμο ζωής. Επίσης, κάτι παρεμφερές είχε κυκλοφορήσει η Monroe στα τέλη του 90. Ήταν τα αμορτισέρ Sens-a-trac που μαλάκωναν πολύ το αυτοκίνητο μέχρι μία συγκεκριμένη διαδρομή της ανάρτησης και από εκεί και πέρα σκλήραινε κανονικά. Τα είχα στη ΖΧ, έκαναν θαύματα σε άνεση, έδιναν και αίσθηση Cadillac του 50 στο σταμάτα-ξεκίνα, αλλά παρέδωσαν πνεύμα στα 30.000χλμ. Καταργήθηκαν εδώ και χρόνια.... Ακριβώς όπως τα περιγράφει ο Γιώργος ο grekoulis, πυροτέχνημα είναι που θα ξεχαστεί σύντομα γιατί η υδρο είναι αναντικατάστατη σε αυτήν την κατηγορία τιμής. Ο συνδιασμός άνεσης/κρατήματος/ασφάλειας/ευκολιών που προσφέρει μπορεί να βρεθεί μόνο με αερανάρτηση, αλλά σε πολλαπλάσιο κόστος.
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 11:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Μια οικονομική λύση για άνετη ανάρτηση που θα έχει χαμηλό κόστος παραγωγής και συντήρησης. Υδρό δεν πρόκειται να πλησιάσει ούτε σε αίσθηση ούτε σε πρακτικότητα (ρύθμιση σπορτ, σήκωμα για αλλαγή ελαστικού κλπ) τουλάχιστον θα είναι οικονομικό. Μένει να το δούμε πρακτικά υλοποιημένο για αντοχή στον χρόνο και αν όντως έχει παρεμφερή άνεση. Αν είναι όμως να γίνουν τα citroen βάρκες που με κάθε αλλαγή στην αδράνεια θα χορεύουν, καλύτερα όχι....
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 11:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Παίδες λυπάμαι που το λέω, αυτή τη στιγμή αναφορικά με το θέμα "ανάρτηση", η Audi έχει σχεδόν όλα τα καλά χαρτιά στα χέρια της. Και το καλύτερο ενεργό σύστημα (μαγνητοροϊκά), και το υδραυλικό anti-roll (κάτι αντίστοιχο με της Activa). Βέβαια και τα δύο τα βρίσκεις μόνο σε ακριβά ή πανάκριβα μοντέλα της (τα RS και το R), οπότε παραμένει το θέμα του price bracket, αναφορικά με το πόση "άνεση" αγοράζεις σε λογικά χρήματα....
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 17:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2220
|
Εγώ δεν είμαι μηχανολόγος οπότε δεν μπορώ να τοποθετηθώ . Το μόνο που έχω να πω είναι ότι έχουν ήδη κατοχυρώσει μερικές δεκάδες πατέντες όπως αναφέρει το δημοσίευμα . Αρα μάλλον είμαστε μακριά από την τελική ιδέα και αυτά είναι ψήγματα προς διάλογο .
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 18:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Γιατί όλοι μπορούν και πρέπει να έχουν δικαίωμα στο κάτι παραπάνω. Για ποιο λόγο η χαμηλή και η μεσαία οικονομικά τάξη να μην μπορεί να αγοράσει αυτή την ανάρτηση; Γιατί έτσι όπως είχε διαμορφωθεί στην προηγούμενη γενιά, ήθελες 30.000 ευρώ για να πάρεις μια C5 με υδρό. Ποιος μπορεί ή μπορούσε να δώσει εύκολα 30.000 ευρώ; Έτσι όπως διαμορφώνεται τώρα η κατάσταση, μπορεί κάποιος να αγοράσει μια C4 ή ένα Cactus με 20.000 ευρώ, πλήρη εξοπλισμό και την καινούρια ανάρτηση.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 19:24 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
αμα δεν πλερωσεις πολυπλοκα συστηματα δεν βλεπεις ειναι νομος απο παλια...εδω ειναι εξτρα οι ζαντες αλουμινιου εν ετη 2016...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|