Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:28 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιουν 2016, 07:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Εχουμε λοιπόν τα πρώτα στοιχεία και καινούργιο θέμα

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... 99-comfort

Διαβάστε και σχολιάστε .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιουν 2016, 11:39 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Φαινεται αρκετα καλο αν κανει αυτα που γραφουν. Δεν εχει μεταβολη του υψους και της σκληροτητας αλλα αν ειναι μια σχετικα φθηνη λυση , καλο ακουγεται. Σε συνδυασμο με βελτιωμενη ηχομονωση, με νεα καθισματα και τη νεα τεχνολογια στις συγκολλησεις που αναφερουν , διαφαινεται οτι τα φθηνα καθημερινα Citroen θα γινουν πολυ ανετα και πολιτισμενα αυτοκινητα. Μακαρι!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιουν 2016, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Καλά νεα ειδικά απο τη στιγμή που σκοπεύουν να το εφαρμόσουν σε όλα τα μοντέλα ακόμα και στα πολύ φτηνά. Αν καταφέρουν να πετύχουν αίσθηση υδροπνευματικής στο C1 θα είναι πραγματικό θαύμα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιουν 2016, 15:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Αλλά όπως και να το κάνουμε δεν έχει τα σύν της υδροενεργητικης/υδροπνευματικης.Ειναι απλά μία φθηνή λύση για περισσότερη άνεση.

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Ιουν 2016, 18:01 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Αν ημουν CEO της Citroen θα επελεγα αυτη τη λυση για μικρα και μικρομεσαια και θα οριζα ως προαιρετικη επιλογη την υδροενεργητικη στα μεγαλα μοντελα αλλα και στα crossover-suv της εταιρειας. Αλλα ειπαμε αυτοι ειναι Γάλλοι,πινουν πολυ κοκκινο κρασι και ειναι λιγο αλλου. Αν και η CEO της Citroen ειναι Αγγλιδα τωρα...ε αρχισαμε τις τσιγκουνιες...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιουν 2016, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Αλλά όπως και να το κάνουμε δεν έχει τα σύν της υδροενεργητικης/υδροπνευματικης.Ειναι απλά μία φθηνή λύση για περισσότερη άνεση.

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό θα έλεγα κι εγώ... Δεν είναι ένα νέο σύστημα ανάρτησης, απλά μια άλλη τεχνοτροπία σε συμβατική ανάρτηση.

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιουν 2016, 15:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Όπως τα περιγράφει το κείμενο, δεν έχουμε τίποτα άλλο παρά αντικατάσταση των bump-stops με δευτερεύοντα αμορτισεράκια. Δηλαδή πρακτικά είναι ένα "ελατήριο-πάνω-σε-ελατήριο" σύστημα απόσβεσης. Το οποίο όντως μπορεί να είναι πιο προοδευτικό και "άνετο" όσο είμαστε εντός "λογικών ορίων" συμπεριφοράς, ταλάντωσης κλπ, αλλά εκτός ορίων θα γίνεται το έλα-να-δεις. Που το αναφέρει και το άρθρο, σε σταμάτα-ξεκίνα, καμπές, απότομες αλλαγές κλπ θα είναι τρισχειρότερο από την πιο "τραμπάλα" DS/Xantia/C5 που έχουμε δει ποτέ....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 06 Ιουν 2016, 16:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
The Ace έγραψε:
. Που το αναφέρει και το άρθρο, σε σταμάτα-ξεκίνα, καμπές, απότομες αλλαγές κλπ θα είναι τρισχειρότερο από την πιο "τραμπάλα" DS/Xantia/C5 που έχουμε δει ποτέ....


που θα πεθάνει σιωπηλά μετά 3-4 χρονάκια, όπως το σύστημα που είχανε κάποτε τα lancia dedra, τα feroza.....
κριμας για την υδρο....θα βρεθεί κάποτε κάποιος άλλος που θα την αναστήσει, όπως έγινε μτο ΜΙΝΙ, όπως έγινε με τα υβριδικά κτλπ...

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 11:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Από τα λίγα που γράφει το άρθρο που παρέθεσε ο φίλος cruiser, μάλλον βρίσκονται σε καλό δρόμο.
Όπως το καταλαβαίνω, η ποιότητα κύλισης αφορά συνδιασμό από άνεση ανάρτησης, ηχομόνωση, ποιότητα συναρμογής/ακαμψία (=> απουσία τριγμών) και άνεση καθισμάτων.

Για παράδειγμα όταν είσαι οδηγός σε μία 7άρα BMW και πετύχεις μία λακούβα το αυτοκίνητο τραντάζεται πολύ περισσότερο από ότι αν οδηγούσες πχ μία Xantia και σημάδευες την ίδια λακούβα. Παρόλα αυτά, η αίσθηση του τραντάγματος που αντιλαμβάνεσαι είναι μικρότερη στην 7άρα λόγω των υπολοίπων παραγόντων. Αυτά για νορμάλ καταστάσεις, καθώς αν οδηγήσεις την 7άρα πχ σε άσχημο χωματόδρομο όσο άνετα και να είναι τα καθίσματα, όσο καλή ηχομόνωση και να υπάρχει, πάλι θα νοιώθεις σαν φραπές μέσα στο σέηκερ και θα προτιμήσεις την Xantia για να κάνεις ηπιότερο πονοκέφαλο από το θόρυβο και όχι το κοπάνημα.

Πολύ καλή ιστορία λοιπόν αν μιλάμε για C1, ανέκδοτο αν μιλάμε για C5 καθώς αν σου έχουν συμβεί τα παρακάτω,

viewtopic.php?f=35&t=815&p=169023
, δεν εντυπωσιάζεσαι από μία μικρή σχεδιαστική λεπτομέρεια χωρίς ηλεκτρονικά και με άγνωστο προσδόκιμο ζωής.

Επίσης, κάτι παρεμφερές είχε κυκλοφορήσει η Monroe στα τέλη του 90. Ήταν τα αμορτισέρ Sens-a-trac που μαλάκωναν πολύ το αυτοκίνητο μέχρι μία συγκεκριμένη διαδρομή της ανάρτησης και από εκεί και πέρα σκλήραινε κανονικά. Τα είχα στη ΖΧ, έκαναν θαύματα σε άνεση, έδιναν και αίσθηση Cadillac του 50 στο σταμάτα-ξεκίνα, αλλά παρέδωσαν πνεύμα στα 30.000χλμ. Καταργήθηκαν εδώ και χρόνια....

Ακριβώς όπως τα περιγράφει ο Γιώργος ο grekoulis, πυροτέχνημα είναι που θα ξεχαστεί σύντομα γιατί η υδρο είναι αναντικατάστατη σε αυτήν την κατηγορία τιμής. Ο συνδιασμός άνεσης/κρατήματος/ασφάλειας/ευκολιών που προσφέρει μπορεί να βρεθεί μόνο με αερανάρτηση, αλλά σε πολλαπλάσιο κόστος.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Μια οικονομική λύση για άνετη ανάρτηση που θα έχει χαμηλό κόστος παραγωγής και συντήρησης. Υδρό δεν πρόκειται να πλησιάσει ούτε σε αίσθηση ούτε σε πρακτικότητα (ρύθμιση σπορτ, σήκωμα για αλλαγή ελαστικού κλπ) τουλάχιστον θα είναι οικονομικό. Μένει να το δούμε πρακτικά υλοποιημένο για αντοχή στον χρόνο και αν όντως έχει παρεμφερή άνεση. Αν είναι όμως να γίνουν τα citroen βάρκες που με κάθε αλλαγή στην αδράνεια θα χορεύουν, καλύτερα όχι....

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 11:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Παίδες λυπάμαι που το λέω, αυτή τη στιγμή αναφορικά με το θέμα "ανάρτηση", η Audi έχει σχεδόν όλα τα καλά χαρτιά στα χέρια της. Και το καλύτερο ενεργό σύστημα (μαγνητοροϊκά), και το υδραυλικό anti-roll (κάτι αντίστοιχο με της Activa). Βέβαια και τα δύο τα βρίσκεις μόνο σε ακριβά ή πανάκριβα μοντέλα της (τα RS και το R), οπότε παραμένει το θέμα του price bracket, αναφορικά με το πόση "άνεση" αγοράζεις σε λογικά χρήματα....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Εγώ δεν είμαι μηχανολόγος οπότε δεν μπορώ να τοποθετηθώ . Το μόνο που έχω να πω είναι ότι έχουν ήδη κατοχυρώσει μερικές δεκάδες πατέντες όπως αναφέρει το δημοσίευμα . Αρα μάλλον είμαστε μακριά από την τελική ιδέα και αυτά είναι ψήγματα προς διάλογο .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 18:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
εγω δεν καταλαβαινω το λογο γιατι να βαλουν ακριβη και πολυπλοκη αναρτηση σε κουφαρια 75-120 αλογων... :D

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 18:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Γιατί όλοι μπορούν και πρέπει να έχουν δικαίωμα στο κάτι παραπάνω.
Για ποιο λόγο η χαμηλή και η μεσαία οικονομικά τάξη να μην μπορεί να αγοράσει αυτή την ανάρτηση;
Γιατί έτσι όπως είχε διαμορφωθεί στην προηγούμενη γενιά, ήθελες 30.000 ευρώ για να πάρεις μια C5 με υδρό.
Ποιος μπορεί ή μπορούσε να δώσει εύκολα 30.000 ευρώ;
Έτσι όπως διαμορφώνεται τώρα η κατάσταση, μπορεί κάποιος να αγοράσει μια C4 ή ένα Cactus με 20.000 ευρώ, πλήρη εξοπλισμό και την καινούρια ανάρτηση.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: NEA ANAΡΤΗΣΗ CITROEN
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Ιουν 2016, 19:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
αμα δεν πλερωσεις πολυπλοκα συστηματα δεν βλεπεις ειναι νομος απο παλια...εδω ειναι εξτρα οι ζαντες αλουμινιου εν ετη 2016...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 21 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρόβλημα σε Bsi citroen c elysee
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: GOGOLIAS
Απαντήσεις: 1
Οδήγηστε το Νέο Citroen C3 στο Open Weekend Citroen 10-11/12
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Peugeot vs Citroen
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 150
Citroen c4 mk1 android navi & mpeg4 πηγη ψηφιακης tv
Δ. Συζήτηση: Σχετικές με αυτοκίνητα (Προσφορά)
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 0
Πρόβλημα με φλάντζες βαλβίδας σε Citroen C4 (2005 μοντέλο).
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Kostas75
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ