Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 06:56 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Φεβ 2015, 22:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2015, 21:12
Δημοσιεύσεις: 16
Καλησπέρα σε όλους σας. Είμαι νέος στην παρέα σας και ελπίζω να έχω τηρήσει τους κανόνες του forum.
Πριν ενάμιση χρόνο λοιπόν, αγόρασα ένα Xantia, 1996 μοντέλο, 16v, 1800cc.
To αυτοκίνητο γενικά ήταν και είναι σε άψογη κατάσταση, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Η μηχανή του πέρα του ότι έχει διανύσει 291.000 χλμ. δεν καίει σχεδόν καθόλου λάδι, τουλάχιστον σε μια αλλαγή λαδιών(περίπου 7.000 χλμ.) που έγινε μέχρι τώρα, έλειπαν ούτε 500 γραμμάρια, σύμφωνα με τον μάστορα.
Να σημειώσω πως το Χantia το αγόρασα για τον πατέρα μου και η χρήση του είναι πολύ χαλαρή.
Το θέμα είναι πως εχθές το πήρα να πάω ένα ταξίδι(είναι η πρώτη φορά που πήγα ταξίδι με το Xantia) από Πάτρα στο Ανοιξιάτικο και πίσω και στο σύνολο έκανα 290 χιλιόμετρα τελείως ρελαντί(100/120χλμ.)
Η βενζίνη που έκαψα, την υπολογίζω περίπου στα 40 ευρώ, ίσως και λίγο παραπάνω.
Επίσης, ενώ η ανάρτηση του ήταν απόλυτη στο ταξίδι και πολύ σταθερή( η ρύθμιση στη μέση) μου έβγαλε τα έντερα σε σημείο που μου έσπασαν τα νεύρα. Ήταν σα να είμουν σε μονοθέσιο. Η φούσκες, ανάρτηση ή όπως λέγονται, είναι αλλαγμένες το 2011.
Επίσης η εξάτμιση του είναι καινούρια από μπροστά έως πίσω μαζί με τον καταλύτη αλλά όταν πατάω όλο το γκάζι από χαμηλές στροφές κάνει ένα ελαφρύ τσιτσίρισμα και ζεστό και παγωμένο.
Ο μάστορας που το είδε δεν έχει κάτι μου είπε.
Και τέλος, στο γυρισμό μόλις έφτασα στον περιφερειακό Πάτρας το άνοιξα μια τέρμα γιατί είχα την ιδέα ότι στο δρόμο δεν τράβαγε.
Σε ευθεία λοιπόν πήγε με το ζόρι 170 με τρία άτομα μέσα και γενικά δεν έχει δύναμη ειδικά μετά τις 4500- 5000.
Καταλαβαίνω ότι ρωτάω πάρα πολλά σε ένα θέμα, αλλά είναι λογικά όλα αυτά που αναφέρω; Σίγουρα θα υπάρχει κάποιος γνώστης εδώ μέσα να με βοηθήσει ώστε να μην τρέχω δεξιά και αριστερά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Φεβ 2015, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Σχετικά με την κατανάλωση και την αδυναμία του κινητήρα, άλλαξε βενζινάδικο. Εγώ με 40€ κάνω γύρω στα 350-400 χλμ. με τις ταχύτητες που προανάφερες. Χρησιμοποιώ Shell V-Power ή Racing. Αλλαγή φίλτρα αέρος και βενζίνης πότε έκανε τελευταία φορά; Τι λάδια φοράει;
Για την ανάρτηση, θα σου απαντήσουν οι ειδικοί, καθώς εγώ δεν είμαι γνώστης. Πάντως τέτοια συμπτώματα εμφανίζονται από "τελειωμένες" σφαίρες και τα χρόνια από την τελευταία αντικατάστασή τους (2011) , είναι πολλά.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε bakevang για την δημοσίευση του/της: nitzo
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Φεβ 2015, 22:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
απευθυνσου σε καποιον μετρ του ειδους για να το φερεις στα ισια του το αμαξι...σε καποιον που να ξερει απο citroen και προπαντως απο υδρο!

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε argiris_89 για την δημοσίευση του/της: nitzo
Κορυφή 
 
 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω nitzo στις Δευτ 23 Φεβ 2015, 01:16.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Φεβ 2015, 01:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2015, 21:12
Δημοσιεύσεις: 16
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.
Κάναμε γενικό τον Σεπτέμβριο αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να ξέρω λεπτομέρειες για μάρκα λιπαντικών κτλ.
Το συνεργείο που το πήγα είναι Citroen και κανόνισε να το πάω εκεί ο άνθρωπος που προμηθεύετε ανταλλακτικά, του οποίου έχω φτιάξει το e-shop.
Όσο αφορά την βενζίνη, πιστεύω ότι έκαψε τον άμπακο.
Το βενζινάδικο που έβαλα και βάζω βενζίνη γενικά σε όλα τα οχήματα που έχω είναι Avin. Θα το αλλάξω όμως απο περιέργια και μόνο.
Τώρα το βράδυ πήγα το έβαλα μπροστά και φώτιζα με το σκουτερ απο πίσω, του τράβηξα μερικές γκαζιές και πετούσε μαυρίλα η εξάτμιση, σαν να φορούσε μεγάλα μπεκ ενα πράμα.
Τι να πω, αν κάποιος γνωρίζει και έχει όρεξη ας πει την γνώμη του πριν το αφήσω συνεργείο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Φεβ 2015, 04:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Λυσεις που μου ερχονται στο μυαλο.. μετρηση-καθαρισμος μπεκ, καθαρισμος πεταλουδας γκαζιου, μετρηση αισθητηρα λ, νεο φιλτρο βενζινης.
Καλος πανω στα xantia ειναι ο Γιωργος Καραπιπερης στο τερμα σχεδον της Κορινθου προς Αγια Σοφια. Σε ζητηματα ηλεκτρολογικα-καταναλωσης εξαιρετικο και το ηλεκτρολογιο επι της Ν.Ε.Ο και απεναντι απο την (πρωην?) Alpha bank στην αρχη της πανεπιστημιου με τη Ν.Ε.Ο.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: nitzo
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Φεβ 2015, 09:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2015, 21:12
Δημοσιεύσεις: 16
nonos έγραψε:
Λυσεις που μου ερχονται στο μυαλο.. μετρηση-καθαρισμος μπεκ, καθαρισμος πεταλουδας γκαζιου, μετρηση αισθητηρα λ, νεο φιλτρο βενζινης.
Καλος πανω στα xantia ειναι ο Γιωργος Καραπιπερης στο τερμα σχεδον της Κορινθου προς Αγια Σοφια. Σε ζητηματα ηλεκτρολογικα-καταναλωσης εξαιρετικο και το ηλεκτρολογιο επι της Ν.Ε.Ο και απεναντι απο την (πρωην?) Alpha bank στην αρχη της πανεπιστημιου με τη Ν.Ε.Ο.



Σε ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Φεβ 2015, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
nitzo για το θεμα καταναλωσης επιπλέον κοιτα και πιεση ελαστικων.....για το θεμα σκληρότητας αναρτησης πιστευω ότι το εχεις στην σωστη θεση η οποια είναι η αμεσως επομενη από την χαμηλοτερη....αρχικα πρεπει να κανεις καποια πραγματα για την αναρτηση για να μαλακωσει..
αλλαγη υγρων αναρτησης και καθαρισμα φιλτρων..αλλαγη σφαιρων τουλάχιστον αυτές των τροχων με ιδιες ονομαστικες πιεσεις η ισως και με λιγο μεγαλυτερη πιεση εμπρος πισω για να εχεις μαλακοτερο αμαξι...
η καταναλωση φυσικα εχει να κανει και με τον αισθητηρα λ που δεν είναι απαραιτητο να αναψει λαμπακι στο καντραν....να υποθεσω ότι εχει αλαχθει φιλτρο αερα και αλλα αναλωσιμα πραγματα..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Φεβ 2015, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2015, 21:12
Δημοσιεύσεις: 16
xantiamanolis έγραψε:
nitzo για το θεμα καταναλωσης επιπλέον κοιτα και πιεση ελαστικων.....για το θεμα σκληρότητας αναρτησης πιστευω ότι το εχεις στην σωστη θεση η οποια είναι η αμεσως επομενη από την χαμηλοτερη....αρχικα πρεπει να κανεις καποια πραγματα για την αναρτηση για να μαλακωσει..
αλλαγη υγρων αναρτησης και καθαρισμα φιλτρων..αλλαγη σφαιρων τουλάχιστον αυτές των τροχων με ιδιες ονομαστικες πιεσεις η ισως και με λιγο μεγαλυτερη πιεση εμπρος πισω για να εχεις μαλακοτερο αμαξι...
η καταναλωση φυσικα εχει να κανει και με τον αισθητηρα λ που δεν είναι απαραιτητο να αναψει λαμπακι στο καντραν....να υποθεσω ότι εχει αλαχθει φιλτρο αερα και αλλα αναλωσιμα πραγματα..


Ναι, ειχαν αλλαχθεί τον περασμένο Σεπτέμβριο όπως αναφέρω, αλλά δεν έχει κάνει πολλά χλμ. απο τότε.
Ευχαριστω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Φεβ 2015, 22:43 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Με πρόλαβε ο νονούλης και ο Μανώλης. :clap :clap

Την μεγάλη κατανάλωση πέραν των "κλασικών" που σου είπε σωστά ο νονός, σε αυτή την ηλικία και τα χιλιόμετρα πρέπει αν σου ελέγξει κάποιος και την βαλβίδα του κάνιστρου αν μένει ανοιχτή (πίσω από το φλάς του οδηγού), το φίλτρο άνθρακα των αναθυμιάσεων του ντεπόζητου (να στο φυσίξει να δει αν έχει αντίσταση ο αέρας, αλλιώς είναι διαλυμένο και τρως παρα πολλές αναθυμιάσεις από το ντεπόζητο).
Επίσης, στο ηλεκτρολογέιο που σου είπε, να πεις στον Παναγιώτη που είναι εκεί, να σου μετρήσει πίεση και παροχή αντλίας βενζίνης. Και να δείτε και αν δουλεύει ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου, αν σηκώνει σωστή πίεση, αν κρατάει πίεση σβηστό, αν δεν έχει σκισμένη μεμβράνη και τραβάς βενζίνη από το σωληνάκι υποπίεσης κτλ....που όλα αυτά σε μπουκώνουν και σου κρατάν υψηλά την κατανάλωση.

Κάτι που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι αναφέρεις ότι "δεν καίει λάδι" αλλά το αμάξι είναι του 1996. Έχει αλουμινένια εισαγωγή ή πλαστική;
Αν είναι του 1996 κανονικά έχει αλουμινένια. Αυτά, σχεδόν κανένα δεν έκαιγε κάτω του ενός και πολλών ακόμα λίτρων λαδιού σε κάθε αλλαγή... Αν ήταν Xantia II με το μοτέρ αυτό, να το πιστέψω. Εκτός αν του βάζεις λάδια 20W50 και ίσως τότε δεις μείωση στην κατανάλωση...
Λάδια του έβαλες 10W40; Αν σου έβαλαν πιο πηχτό λάδι για να μην καίει λάδια, τότε βρήκες άλλη μια σοβαρή αιτία αύξησης της κατανάλωσης καυσίμου σου.... Και μην εμπιστεύεσαι τι σου λένε για τα λάδια και την κατανάλωση λαδιού σου... Μάτια και χέρια έχεις να δεις στην βέργα σου κάθε 1000 χιλιόμετρα το αργότερο. Και αλλαγές λαδιού με ημισυνθετικό λάδι στα μοτέρ αυτά η εταιρία έλεγε κάθε 15000 χιλιόμετρα. Εγώ του τα αλλάζω κάθε 9000-10000.
Τσίριγμα στην εξάτμηση ίσως σου κάνει το ζουάν της. Άλλαξε το πλεχτό του, τα ελατήρια και τις βίδες του με γνήσιο (περίπου 20-25 ευρώ) και θα βρεις την ησυχία σου.
Από σφαίρες, ή τις αναγομώνεις, ή τις αλλάζεις με καινούριες. Οι γνήσιες είναι ακριβές. Υπάρχει και φθηνότερη λύση και καλή να πας σε IFHS.

Όσο για την τελική του, αν προσπάθησες να πας στο ανηφορικό κομμάτι της περιμετρικής Πατρών-Πύργου, από Πύργο προς Ρίο, πάνω από 170, είσαι γελασμένος. Το πολύ να κοφτάρεις την 4η σου στα 170-175 και βάζοντας 5η να μην ανεβάζει άλλο εκει. Είναι πολύ λογικό... Η κλίση είναι αρκετά μεγάλη για την δύναμη του κινητήρα σου και το βάρος του οχήματος και των επιβατών σου.
Α, ελπίζω επίσης από θέμα διαστάσεων ελαστικών και πιέσεων είναι ΟΚ. Δεν το ρωτάω καν....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: nitzo
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Φεβ 2015, 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2015, 21:12
Δημοσιεύσεις: 16
billaras έγραψε:
Με πρόλαβε ο νονούλης και ο Μανώλης. :clap :clap

Την μεγάλη κατανάλωση πέραν των "κλασικών" που σου είπε σωστά ο νονός, σε αυτή την ηλικία και τα χιλιόμετρα πρέπει αν σου ελέγξει κάποιος και την βαλβίδα του κάνιστρου αν μένει ανοιχτή (πίσω από το φλάς του οδηγού), το φίλτρο άνθρακα των αναθυμιάσεων του ντεπόζητου (να στο φυσίξει να δει αν έχει αντίσταση ο αέρας, αλλιώς είναι διαλυμένο και τρως παρα πολλές αναθυμιάσεις από το ντεπόζητο).
Επίσης, στο ηλεκτρολογέιο που σου είπε, να πεις στον Παναγιώτη που είναι εκεί, να σου μετρήσει πίεση και παροχή αντλίας βενζίνης. Και να δείτε και αν δουλεύει ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου, αν σηκώνει σωστή πίεση, αν κρατάει πίεση σβηστό, αν δεν έχει σκισμένη μεμβράνη και τραβάς βενζίνη από το σωληνάκι υποπίεσης κτλ....που όλα αυτά σε μπουκώνουν και σου κρατάν υψηλά την κατανάλωση.

Κάτι που μου έκανε εντύπωση, είναι ότι αναφέρεις ότι "δεν καίει λάδι" αλλά το αμάξι είναι του 1996. Έχει αλουμινένια εισαγωγή ή πλαστική;
Αν είναι του 1996 κανονικά έχει αλουμινένια. Αυτά, σχεδόν κανένα δεν έκαιγε κάτω του ενός και πολλών ακόμα λίτρων λαδιού σε κάθε αλλαγή... Αν ήταν Xantia II με το μοτέρ αυτό, να το πιστέψω. Εκτός αν του βάζεις λάδια 20W50 και ίσως τότε δεις μείωση στην κατανάλωση...
Λάδια του έβαλες 10W40; Αν σου έβαλαν πιο πηχτό λάδι για να μην καίει λάδια, τότε βρήκες άλλη μια σοβαρή αιτία αύξησης της κατανάλωσης καυσίμου σου.... Και μην εμπιστεύεσαι τι σου λένε για τα λάδια και την κατανάλωση λαδιού σου... Μάτια και χέρια έχεις να δεις στην βέργα σου κάθε 1000 χιλιόμετρα το αργότερο. Και αλλαγές λαδιού με ημισυνθετικό λάδι στα μοτέρ αυτά η εταιρία έλεγε κάθε 15000 χιλιόμετρα. Εγώ του τα αλλάζω κάθε 9000-10000.
Τσίριγμα στην εξάτμηση ίσως σου κάνει το ζουάν της. Άλλαξε το πλεχτό του, τα ελατήρια και τις βίδες του με γνήσιο (περίπου 20-25 ευρώ) και θα βρεις την ησυχία σου.
Από σφαίρες, ή τις αναγομώνεις, ή τις αλλάζεις με καινούριες. Οι γνήσιες είναι ακριβές. Υπάρχει και φθηνότερη λύση και καλή να πας σε IFHS.

Όσο για την τελική του, αν προσπάθησες να πας στο ανηφορικό κομμάτι της περιμετρικής Πατρών-Πύργου, από Πύργο προς Ρίο, πάνω από 170, είσαι γελασμένος. Το πολύ να κοφτάρεις την 4η σου στα 170-175 και βάζοντας 5η να μην ανεβάζει άλλο εκει. Είναι πολύ λογικό... Η κλίση είναι αρκετά μεγάλη για την δύναμη του κινητήρα σου και το βάρος του οχήματος και των επιβατών σου.
Α, ελπίζω επίσης από θέμα διαστάσεων ελαστικών και πιέσεων είναι ΟΚ. Δεν το ρωτάω καν....


Φίλε billaras, ευχαριστώ για τις οδηγίες.
Όσο αφορά τα λάδια, ο μάστορας μου είπε ότι κάπου τόσο έκαψε και ότι το συγκεκριμένο μοτέρ είναι το καλό που φορούσαν αυτά. :hmm
Από την αλλαγή που έγινε τον περασμένο Σεπτέμβριο, το αυτοκίνητο είχε κάνει 2000 χλμ. πριν το ταξίδι, γύρω γύρω στην πόλη και ο δείκτης λαδιού στην βέργα ήταν ακριβώς στην 2η γραμμή.
Τώρα για τα υπόλοιπα(μάρκα λιπαντικού, πλαστική η αλουμινένια εισαγωγή) δεν ξέρω να σου πω.
Θα πάω αύριο να ανοίξω το καπό και να δω τι φοράει.
Τα 170 χλμ. τα πήγε από την έξοδο του τελευταίου τούνελ προς τον Γλαύκο, εκεί που κατηφορίζει λίγο ο δρόμος.
Πάτησα με τετάρτη χωρίς να κοφτάρω και δύσκολα μπορώ να πω ότι πήγε 170.
Αν είμουν απο την άλλη μεριά στην ανηφορική δεν νομίζω να πήγαινε πάνω απο 160.
Για να καταλάβεις, είναι ξέπνοο τελείως μετά τις 5000 στροφές. Δεν έχει καθόλου δύναμη.
Τέλος πάντων, θα αρχίσω να ψάχνω το θέμα με την κατανάλωση γιατί νομίζω ότι από εκεί πηγάζει το πρόβλημα.
Ευχαριστώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Φεβ 2015, 00:32 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δες τα ερωτήματα που σου κάναμε και πες μας.

Το να μην καίει πολύ λάδι, ή έχει αλλαχτεί ο κινητήρας με νεότερο, ή έχει κάνει γενική επισκευή. Πρόσεχε γιατί κανονικά τα μοτέρ αυτά ημισυνθετικό λάδι 10W40, καίγαν "φυσιολογικά" αναλόγως της χρήσης περίπου ένα λίτρο ή και λίγο παραπάνω λάδι. Το να μην καίει καθόλου, μου κάνει τρομακτική εντύπωση, και μπορώ να πω ότι είναι ΜΗ φυσιολογικό... Φαντάσου ότι εκείνη την εποχή, τα μοτέρ με αλουμινένια εισαγωγή (από τα πρώτα XU7JP4 με Bosch ψεκασμό) είχαν "φυσιολογική" κατανάλωση περίπου 1 λίτρο κάθε 2-3000 χιλιόμετρα. Μάλιστα υπήρξαν και περιπτώσεις όπου καινούριο αυτοκίνητα πήγαιναν για την πρώτη αλλαγή λαδιού στις 5000 χιλιόμετρα, και είχαν λιγότερο από ένα λίτρο μέσα από τα 5 λίτρα... Είχε βγει και οδηγία αντικατάστασης στα τσιμουχάκια βαλβίδων για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Στα αντίστοιχα 1,8 8ν είχε βγει ανάκληση για αντικατάσταση εμβολοχιτόνιων σε κάποια, για τον ίδιο λόγο. Τώρα πόσοι ιδιοκτήτες ενημερώθηκαν στην πραγματικότητα και έκαναν κάτι τέτοιο στην εγγύηση... :cens
Η κατάσταση με την κατανάλωση λαδιού βελτιώθηκε αισθητά το τέλος του 1996 και 1997, όταν πρωτοεμφανίστηκε ο ίδιος κητήρας με πλαστική εισαγωγή.
Το 1998 όταν πρωτοβγήκε η σειρά ΙΙ (χωρίς όμως το διακριτικό νούμερο στο πορτπαγκάζ) ο κινητήρας ήταν ίσως στην καλύτερή του μορφή από θέμα κατανάλωσης λαδιού.
Εγώ που του έπινα το αίμα, δεν έκαιγε πάνω από <~1 λίτρο τον χειμώνα στα 10000 χιλιόμετρα.

Όσο για το ότι δεν έφτανε στο κατηφορικό κομμάτι τα χιλιόμετρα... χμμμμμ... εκεί έπρεπε σχεδόν να είχες τελικιάσει.... Εγώ το 2009 με 3 άτομα λίγο πιο κάτω από τον Γλάυκο έπιασα αυτά που λέει η φωτογραφία στο άβατάρ μου.

Κάπνα μαύρη κατά το γκάζι, με καινούριο καταλύτη και εξάτμηση, περίεργο....

Εγώ όταν το πρωτοπήρα το 2007, όταν τον Δεκέμβριο του 2007 έκανα ταξίδι Αθήνα προς Ρίο με 3 άτομα και αποσκευές και το πήγαινα Κυρία (90-100-120 το πολύ) "έφαγε" 40 ευρώ (με 0,9*κάτι το λίτρο), περίπου 18+ λίτρα ανά 100km... Απογοητεύτηκα...
Καθάρισα πεταλούδα γκαζιού, μοτεράκι ρελαντί, μπεκ και άλλαξα μπουζί. Και μετά από λίγο και "λ" καυσαερίων. Έπεσα στο 7,5 περίπου με "πόδι" 120-140 εθνική Αθήνα<-->Πάτρα.

Παρατήρα το και πες μας.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: nitzo
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Φεβ 2015, 01:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 22 Φεβ 2015, 21:12
Δημοσιεύσεις: 16
billaras έγραψε:
Δες τα ερωτήματα που σου κάναμε και πες μας.

Το να μην καίει πολύ λάδι, ή έχει αλλαχτεί ο κινητήρας με νεότερο, ή έχει κάνει γενική επισκευή. Πρόσεχε γιατί κανονικά τα μοτέρ αυτά ημισυνθετικό λάδι 10W40, καίγαν "φυσιολογικά" αναλόγως της χρήσης περίπου ένα λίτρο ή και λίγο παραπάνω λάδι. Το να μην καίει καθόλου, μου κάνει τρομακτική εντύπωση, και μπορώ να πω ότι είναι ΜΗ φυσιολογικό... Φαντάσου ότι εκείνη την εποχή, τα μοτέρ με αλουμινένια εισαγωγή (από τα πρώτα XU7JP4 με Bosch ψεκασμό) είχαν "φυσιολογική" κατανάλωση περίπου 1 λίτρο κάθε 2-3000 χιλιόμετρα. Μάλιστα υπήρξαν και περιπτώσεις όπου καινούριο αυτοκίνητα πήγαιναν για την πρώτη αλλαγή λαδιού στις 5000 χιλιόμετρα, και είχαν λιγότερο από ένα λίτρο μέσα από τα 5 λίτρα... Είχε βγει και οδηγία αντικατάστασης στα τσιμουχάκια βαλβίδων για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Στα αντίστοιχα 1,8 8ν είχε βγει ανάκληση για αντικατάσταση εμβολοχιτόνιων σε κάποια, για τον ίδιο λόγο. Τώρα πόσοι ιδιοκτήτες ενημερώθηκαν στην πραγματικότητα και έκαναν κάτι τέτοιο στην εγγύηση... :cens
Η κατάσταση με την κατανάλωση λαδιού βελτιώθηκε αισθητά το τέλος του 1996 και 1997, όταν πρωτοεμφανίστηκε ο ίδιος κητήρας με πλαστική εισαγωγή.
Το 1998 όταν πρωτοβγήκε η σειρά ΙΙ (χωρίς όμως το διακριτικό νούμερο στο πορτπαγκάζ) ο κινητήρας ήταν ίσως στην καλύτερή του μορφή από θέμα κατανάλωσης λαδιού.
Εγώ που του έπινα το αίμα, δεν έκαιγε πάνω από <~1 λίτρο τον χειμώνα στα 10000 χιλιόμετρα.

Όσο για το ότι δεν έφτανε στο κατηφορικό κομμάτι τα χιλιόμετρα... χμμμμμ... εκεί έπρεπε σχεδόν να είχες τελικιάσει.... Εγώ το 2009 με 3 άτομα λίγο πιο κάτω από τον Γλάυκο έπιασα αυτά που λέει η φωτογραφία στο άβατάρ μου.

Κάπνα μαύρη κατά το γκάζι, με καινούριο καταλύτη και εξάτμηση, περίεργο....

Εγώ όταν το πρωτοπήρα το 2007, όταν τον Δεκέμβριο του 2007 έκανα ταξίδι Αθήνα προς Ρίο με 3 άτομα και αποσκευές και το πήγαινα Κυρία (90-100-120 το πολύ) "έφαγε" 40 ευρώ (με 0,9*κάτι το λίτρο), περίπου 18+ λίτρα ανά 100km... Απογοητεύτηκα...
Καθάρισα πεταλούδα γκαζιού, μοτεράκι ρελαντί, μπεκ και άλλαξα μπουζί. Και μετά από λίγο και "λ" καυσαερίων. Έπεσα στο 7,5 περίπου με "πόδι" 120-140 εθνική Αθήνα<-->Πάτρα.

Παρατήρα το και πες μας.


Ευχαριστώ πολύ για όλες τις πληροφορίες.
Όταν το φτιάξω θα σας ενημερώσω.
Τώρα για να πάει αυτό το πράγμα το δικό μου 220 χλμ δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω.
Ευχαριστώ πάντως.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Φεβ 2015, 08:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
βασιλη μιλαμε για ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ 1600......απλα σε διορθωνω για την πρωτη δημοσιευση σου.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Xantia 1800cc 16v ???
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Φεβ 2015, 10:42 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
xantiamanolis έγραψε:
βασιλη μιλαμε για ΧΑΝΤΙΑ ΙΙ 1600......απλα σε διορθωνω για την πρωτη δημοσιευση σου.....


Μανώλη για δες αυτό:

nitzo έγραψε:
......Πριν ενάμιση χρόνο λοιπόν, αγόρασα ένα Xantia, 1996 μοντέλο, 16v, 1800cc.......


ΟΚ είναι πρωί και δικαιολογείσαι.... :P
:laugh :laugh :laugh :laugh
:D :D :P :D :D :P :D :D
:laugh :laugh :laugh :laugh

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Θερμοστατης xantia 1.8 16v 1996
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: georgios
Απαντήσεις: 3
Xantia I - Σχάρα οροφής
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Λευτέρης
Απαντήσεις: 2
πρόβλημα πισω αναρτησης citroen xantia activa
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: grekpek
Απαντήσεις: 14
Xantia 1.8 Activa??
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Powerfull
Απαντήσεις: 38
Xantia 1.8 16V '00- H (πρωην) γριουλα μου..
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: kostas Xantia
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ