Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 02:17 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Γνωμες για σκαστρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 14:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Νοέμ 2015, 18:50
Δημοσιεύσεις: 83
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Καλησπερα εχω ενα Citroen C3 1,4 ΗDi .. Σκεφτομαι τωρα να του βαλω σκαστρα αλλα δεν ξερω τι ακριβως ( λογω μικρης τουρμπινας ) . Εχω 2 ειδη στο μυαλο μου : το ενα ειναι μια απλη σκαστρα ( http://www.ebay.com/itm/Uniersal-50mm-D ... eK&vxp=mtr ) και το αλλο ειναι ενα κιτ σκαστρας για ντιζελ ( http://www.ebay.com/itm/Electrical-Turb ... 0H&vxp=mtr ) ...Πιο πολυ την θελω για τον ηχο αλλα δεν θελω να εχει και πολυ lag (οτι θα εχει λιγο σιγουρα) .. Τι πιστευετε οτι ειναι καλυτερο και θα εχει λιγοτερη απωλεια στις αλλαγες ; Η τουρμπινα φουσκωνει γυρω στα 19 psi ~ 1,3 bar (μεσω obd) .

_________________
C3 1,4 HDi ecochic (2015)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γνωμες για σκαστρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Μην πειραξεις.τιποτα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γνωμες για σκαστρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 15:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Νοέμ 2015, 18:50
Δημοσιεύσεις: 83
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Giannis307 έγραψε:
Μην πειραξεις.τιποτα

Γιατι;

_________________
C3 1,4 HDi ecochic (2015)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γνωμες για σκαστρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
thanos339 έγραψε:
Giannis307 έγραψε:
Μην πειραξεις.τιποτα

Γιατι;

αν σου λεει αυτος "μην πειραξεις.τιποτα" τοτε.... Μην πειραξεις.τιποτα
ξερει.... :salute
τα χει φαει στη μαπα, και οχι μια φορα, αλλα πολλες!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γνωμες για σκαστρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 17:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Νοέμ 2015, 18:50
Δημοσιεύσεις: 83
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
αν σου λεει αυτος "μην πειραξεις.τιποτα" τοτε.... Μην πειραξεις.τιποτα
ξερει.... :salute
τα χει φαει στη μαπα, και οχι μια φορα, αλλα πολλες!!!![/quote]

Γιατι ομως να εχει προβλημα;

_________________
C3 1,4 HDi ecochic (2015)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γνωμες για σκαστρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Γιατι αν ηταν να.ειχε σκαστρα θα.ειχε.και.σε.μαμα.μορφη...δεν.εχει.οπως.και.κανενα.ντιζελ....οπως επισης.μια.διαροη αερα.στο ασε θα μπερδεψει τον μαφ και θα γμπαινει σαφε μοδ ολη την ωρα....τωρα αν το.θες τοσο πολυ δικο σου το μαχαιρι δικο σου το καρπουζι

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γνωμες για σκαστρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 19:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Νοέμ 2015, 18:50
Δημοσιεύσεις: 83
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Giannis307 έγραψε:
Γιατι αν ηταν να.ειχε σκαστρα θα.ειχε.και.σε.μαμα.μορφη...δεν.εχει.οπως.και.κανενα.ντιζελ....οπως επισης.μια.διαροη αερα.στο ασε θα μπερδεψει τον μαφ και θα γμπαινει σαφε μοδ ολη την ωρα....τωρα αν το.θες τοσο πολυ δικο σου το μαχαιρι δικο σου το καρπουζι


Οκ ευχαριστω δεν ηξερα οτι υπηρχε τετοιο θεμα :scratch :suspi ... Οχι πολλα ντιζελ εχουν σκαστρα και κλειστου τυπου..πολλοι βαζουν aftermarket και δεν εχουν θεματα απο οσο ξερω

_________________
C3 1,4 HDi ecochic (2015)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γνωμες για σκαστρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Οκτ 2016, 19:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Δεν εχουν

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γνωμες για σκαστρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Οκτ 2016, 12:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
Θα σου συνιστούσα κι εγώ με την σειρά μου ν' ακούσεις τον Γιάννη, όχι μόνο λόγω της τεράστιας εμπειρίας του σε κάθε είδους σιτροενοπεζοειδές είτε βενζινοτουρμπικού είτε ντιζελοτουρμπικού :P , αλλά κι επειδή έχει αντικειμενικά δίκιο στην περίπτωση εφαρμογής σκάστρας σε μικρό κινητήρα ντίζελ.

Πέραν των όσων σου ανέφερε, νομίζω πως λόγω και της μικρής τουρμπίνας που αναφέρεις, η εγκατάσταση μιας βαλβίδας εκτόνωσης του αέρα θα σου αδειάζει το κύκλωμα από αέρα αρκετά πιο γρήγορα απ' ότι τώρα, μ' αποτέλεσμα να μην σου προσφέρει πλεονεκτήματα αλλά μόνο μειονεκτήματα και ίσως μια αισθητική ευχαρίστηση λόγω του "τσαφ-τσουφ" που θ' ακούς.

Η επιλογή σαφώς και είναι δική σου αλλά εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα.

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Σκάστρα και απώλεια πίεσης!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: AndreasYf
Απαντήσεις: 7
Ζητουνται γνωμες : Xsara picasso 1.8 Λαστιχα & Αμορτισερ
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
classicrest ΓΝΩΜΕΣ?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: grekoulis
Απαντήσεις: 0
Αγόρασα προϊόντα Sonax και θέλω γνώμες πριν τα χρησιμοποιήσω
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: graphic1970
Απαντήσεις: 11
C3 ΓΝΩΜΕΣ
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: spp
Απαντήσεις: 67
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron