Θα σου συνιστούσα κι εγώ με την σειρά μου ν' ακούσεις τον Γιάννη, όχι μόνο λόγω της τεράστιας εμπειρίας του σε κάθε είδους σιτροενοπεζοειδές είτε βενζινοτουρμπικού είτε ντιζελοτουρμπικού
, αλλά κι επειδή έχει αντικειμενικά δίκιο στην περίπτωση εφαρμογής σκάστρας σε μικρό κινητήρα ντίζελ.
Πέραν των όσων σου ανέφερε, νομίζω πως λόγω και της μικρής τουρμπίνας που αναφέρεις, η εγκατάσταση μιας βαλβίδας εκτόνωσης του αέρα θα σου αδειάζει το κύκλωμα από αέρα αρκετά πιο γρήγορα απ' ότι τώρα, μ' αποτέλεσμα να μην σου προσφέρει πλεονεκτήματα αλλά μόνο μειονεκτήματα και ίσως μια αισθητική ευχαρίστηση λόγω του "τσαφ-τσουφ" που θ' ακούς.
Η επιλογή σαφώς και είναι δική σου αλλά εγώ προσωπικά δεν θα το έκανα.