Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:55 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 19 Φεβ 2018, 22:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μήπως όταν πιάσει αυτό το 45% με οποιαδήποτε τρόπο οδήγησης τότε ανεβάζει πολύ μεγαλύτερη θερμοκρασία με κάποιο τρόπο και καίει τα σωματίδια και ξαναπέφτει στα αρχικά επίπεδα;

Για διάβασε κανά δυό σελίδες πίσω και θα σου λυθεί η απορία.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Φεβ 2018, 18:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Φεβ 2015, 16:18
Δημοσιεύσεις: 62
Τοποθεσία: ΕΡΕΤΡΙΑ
Απολαύστε το όχημα σας !!!!!!!!!!!!! Σωστή συντήρηση, (σωστό καύσιμο) και όλα τα άλλα θα έρθουν από μόνα τους......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Φεβ 2018, 14:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 00:02
Δημοσιεύσεις: 75
Τοποθεσία: Βόλος
Χθες μέτρησα το DPF και έδειχνε 2%. Προφανώς κάποια στιγμή από μόνο του έκανε αναγέννηση. Μέσος όρος αναγεννήσεων
είναι τα 480χλμ περίπου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Φεβ 2018, 15:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Πολλα κλειστα χλμ κανεις.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Φεβ 2018, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Αν σκεφτείς ότι εγώ είμαι πάνω από τα 1800-1900 χλμ., από αναγέννηση σε αναγέννηση, όντως κάνει πολλά κλειστά χιλιόμετρα!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Φεβ 2018, 14:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 18 Ιαν 2018, 00:02
Δημοσιεύσεις: 75
Τοποθεσία: Βόλος
Οπότε όπως είπε και ο ioannisl200 πιο πριν, σωστή συντήρηση και όποτε είναι να έρθει η αντικατάσταση θα μας το πει.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Φεβ 2018, 17:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 05 Δεκ 2016, 17:39
Δημοσιεύσεις: 180
Tzakos έγραψε:
vil έγραψε:
υπαρχει και παθητικη???

Bro,δύο αναγεννήσεις υπάρχουν,η ενεργητική και η παθητική. Η παθητική γίνεται αυτόματα όταν ταξιδεύουμε σε αυτοκινητόδρομο,με την επίτευξη υψηλής θερμοκρασίας.
Επειδή όμως δεν ταξιδεύουμε συνέχεια σε αυτοκινητόδρομο,υπάρχει και η ενεργητική που την κάνει μόνο του το αυτοκίνητο.
Όταν δλδ το dpf φτάσει στο 45% φράξιμο,ο εγκέφαλος ψεκάζει περισσότερο καύσιμο,ώστε να ανέβει η θερμοκρασία στην εξάτμιση και να αρχίσει το περιστατικό.

Οπότε αυτό δικαιολογεί αυξημένη κατανάλωση; εγώ βλέπω από 6.5 ως 7+ στην καθημερινή κίνηση στην Αθήνα, αλλά 4.8-5.5 σε ανοικτό δρόμο.
Επίσης το 45% που αναφέρεις είναι κάτι που αλλάζει συνεχώς, ή είναι η τιμή που βλέπω εγώ στο διαγνωστικό που μέσα σε ένα χρόνο πήγε από 61% σε 71%;

Tzakos έγραψε:
Εάν η αναγέννηση δεν ολοκληρωθεί,για χίλιους λόγους,μια μικρή ποσότητα πετρελαίου,θα περάσει στο κάρτερ. Γι αυτό βλέπουμε σε πολλά τέτοια μοτέρ,ανεβασμένη πολλές φορές την στάθμη του λαδιού.

Πάντως ανεβασμένη στάθμη δε βλέπω (εκτός αν καίει τα αντίστοιχα λάδια παράλληλα, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας, ε;).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Φεβ 2018, 17:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
mpapagian έγραψε:
Tzakos έγραψε:
Εάν η αναγέννηση δεν ολοκληρωθεί,για χίλιους λόγους,μια μικρή ποσότητα πετρελαίου,θα περάσει στο κάρτερ. Γι αυτό βλέπουμε σε πολλά τέτοια μοτέρ,ανεβασμένη πολλές φορές την στάθμη του λαδιού.

Πάντως ανεβασμένη στάθμη δε βλέπω (εκτός αν καίει τα αντίστοιχα λάδια παράλληλα, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας, ε;).


κάτσε γιατί κάτι δεν πάει καλά εδώ.... :scratch ........θα μάθουμε καινούργια πράγματα.....
..... :scratch ......το πετρέλαιο πως ακριβώς θα περάσει στο κάρτερ????

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Φεβ 2018, 18:22 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Μια χαρα περναει. Ρωτα τους κατοχους Yaris.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Φεβ 2018, 19:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Οτι περναει περναει ....και η βενζινη περναει στο καρτερ.....και στα παλια βενζινοκινητα με μηχανικη αντλια ακομη πιο ευκολα!!!!
Το "πως" ρωτάω πεναει το πετρελαιο στους συνχρονους, αμεσου ψεκασμου, πετρελειοκιμητηρες..... και ρωτάω τον "master of disaster"

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Φεβ 2018, 19:23 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ως master of φαπες ο γραφων, ας μιλησει ο πιο ειδικος.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Φεβ 2018, 19:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Η αναγέννηση του pdf :P για να γίνει χρειάζεται τα καυσαέρια να έχουν αυξημένη θερμοκρασία . Αυτό το καταφέρνουμε εμπλουτίζοντας το καυσιμο μείγμα σε πετρέλαιο και καθυστεροντας την έναυσή του. Αυτή η τακτική έχει όμως το μειονεκτημα να υπάρχει αρκετή ποσότητα άκαυτου πετρελαίου στο κύλινδρο και λόγω μεγάλων πιέσεων εντός θαλάμου ( σχέσεις συμπίεσης περί το 20-22/1) αρκετή ποσότητα καυσίμου περνάει στο κάρτερ . Τα υπόλοιπα τα ξέρεις .... από τα κανάλια για τις αναθυμιάσεις περνάει στην εισαγωγή , ο ζεστός κινητήρας Diesel καίει τα σχεδόν τα πάντα , πεταλούδα δεν υπάρχει οπότε πάντα έχουμε περίσσεια αέρα, αν έχουμε και τουρμπίνα ακόμα χειρότερα κλπ κλπ κλπ και καταλήγουμε σε ομορφιές...

Γι αυτό το λόγο η αναγέννηση γίνεται σε υψηλές στροφές ώστε και τα καυσαέρια να έχουν υψηλή θερμοκρασία και να καίγεται το επιπλέον καυσιμο που ψεκάζεται
Αν όμως δεν βγαίνουμε σε ανοικτό δρόμο να του "τινάξουμε τα μπουριά", όπως λέει κι ο μπζηλός, ο εγκέφαλος θέλοντας να κάνει αναγέννηση ψεκάζει περισσότερο καυσιμο το οποίο αναγκαστικά πάει και προς το κάρτερ μιας και δεν καίγεται όλο ....

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Φεβ 2018, 20:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:clap :clap :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Φεβ 2018, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
:thumb :thumb :thumb
:clap :clap :clap

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηρηση πετρελαιοκινητου... προσεχω για να εχω!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Φεβ 2018, 21:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 04 Φεβ 2012, 19:34
Δημοσιεύσεις: 1186
Για του λόγου το αληθές φίλου μου yaris σχολής οδηγών του έβγαλε πρόβλημα με το dpf με συνέπεια να γεμίσει το καρτερ πετρέλαιο

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 10 από 13 [ 183 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενο



Συναφή θέματα

Συντηρηση εξωτερικων πλαστικων και λαστιχων παραθυρων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Costasonou
Απαντήσεις: 20
Συντήρηση Τούρμπο
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Lazaros_K
Απαντήσεις: 4
A/C - Climatronic [ Συντήρηση ]
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Nio
Απαντήσεις: 22
Συντήρηση κλιματιστικού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 0
Συντήρηση-Προστασία δερμάτινου τιμονιού C3 2020 FL
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: Lazaros_K
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ