Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 12:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Γεια σας ρε παιδια..!
Ελυσα το Saxo του πατέρα μου για φλάντα κεφαλής. Οι ερωτήσεις ειναι:
1) Με τι καθαρίζω τη μάκα απο κεφαλή και μπλόκ; Τι γυαλόχαρτο να χρησιμοποιήσω για καθάρισμα; (νούμερο)
2) Φτανει (αφου καθαρίσω καλά το καπάκι) να το ελέγξω μονος μου με μια ίσια πήχη και φιλερ; Αν όχι,
3) Σε ποιον να το στείλω και τιμή. (Ειμαι Β.Ευβοια - προς Αθήνα η κάπου κοντά ποιον προτείνετε..!)
4) Υπάρχουν πολλές πιθανότητες για ρήγμα (?) , γιατι δεν εχω ακούσει κάτι σε αυτα τα μοτερ..; (μπερδεύει νερο με λάδι)

Ευχαριστώ εκ των προτέρων - το 'χω λύσει - καίγομαι...!


:nos


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
1.Σπάτουλα και 500άρι μετά.
2.Όχι θές ρεκτιφιέ.
3.Δεν ξέρω.
4.Υπάρχουν.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Tzakos για την δημοσίευση του/της: geormpal
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 23:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Tzakos έγραψε:
1.Σπάτουλα και 500άρι μετά.
2.Όχι θές ρεκτιφιέ.
3.Δεν ξέρω.
4.Υπάρχουν.

Θεος - ο ορισμος της ταχύτητας...!
Α. Κανα μυστικό περαν διαδικασίας στο ανέβασμα του λαδιού..; (μπλοκ-κεφαλάρι)
Β. Πόσο παίρνουν χοντρικά για πλάνη και ελεγχο (ρήγμα) -χωρίς τρίψιμο βαλβίδες που θα το κάνω μονος μου...;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 23:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Α. :hmm
Β.Κανά 70άρι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 23:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Tzakos έγραψε:
Α. :hmm
Β.Κανά 70άρι.

Τηλέφωνο αμα έπαιρνα δεν θα είχα τοσο γρήγορες απαντήσεις... :clap
Ευχαριστώ πολύ!! :)
Αν υπάρχει πρόταση απο κάποιον για ρεκτιφιέ Αθήνα, Χαλκίδα, Λαμια, Λάρισσα, θα το εκτιμούσα..!
Καλό βράδυ! :salute :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 22 Φεβ 2017, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Αργείς πολύ στις ερωτήσεις και θα σε μαλώσω. :laugh
Και σε σένα ρε μάγκα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Φεβ 2017, 01:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
geormpal έγραψε:
4) Υπάρχουν πολλές πιθανότητες για ρήγμα (?) , γιατι δεν εχω ακούσει κάτι σε αυτα τα μοτερ..; (μπερδεύει νερο με λάδι)

Υπαρχουν, αλλα εισαι 90% και εσυ απλα με μια φλατζα κεφαλης καμμενη, μη σκεφτεσαι το ρηγμα. :thumb
Τιμη για πλανισμα γυρω στα 100-150€ το πολυ!
Οπου και να το πας, αν το ρεκτιφιε ξερει τη δουλεια του, θα το κανει, δεν ειναι καμια ιδιαιτερη επιστημη ωστε να ταλαιπωρηθεις τοσο πολυ, απλα βρες ενα μερακλιδικο ρεκτιφιε στην περιοχη σου..θα το κανει χωρις δευτερη σκεψη.
Κανε σωστα τα βηματα της καμενης φλατζας, μη τα ξαναπαθεις. Τσεκαρε ψυγειο, ή καθαρισε το καλα και αλλαζε συχνα νερα μεχρι να μη βλεπεις τιποτα απο ιχνη λαδιου ή βαλε καινουργιο. Βιδες κεφαλης οπωσδηποτε. Για περισσοτερα περι θεματος, κανε εδω μεσα μια αναζητηση, εχουν γραφτει πολλα.
Περαστικα φιλε.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Φεβ 2017, 08:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Blanc έγραψε:
geormpal έγραψε:
4) Υπάρχουν πολλές πιθανότητες για ρήγμα (?) , γιατι δεν εχω ακούσει κάτι σε αυτα τα μοτερ..; (μπερδεύει νερο με λάδι)

Υπαρχουν, αλλα εισαι 90% και εσυ απλα με μια φλατζα κεφαλης καμμενη, μη σκεφτεσαι το ρηγμα. :thumb
Τιμη για πλανισμα γυρω στα 100-150€ το πολυ!
Οπου και να το πας, αν το ρεκτιφιε ξερει τη δουλεια του, θα το κανει, δεν ειναι καμια ιδιαιτερη επιστημη ωστε να ταλαιπωρηθεις τοσο πολυ, απλα βρες ενα μερακλιδικο ρεκτιφιε στην περιοχη σου..θα το κανει χωρις δευτερη σκεψη.
Κανε σωστα τα βηματα της καμενης φλατζας, μη τα ξαναπαθεις. Τσεκαρε ψυγειο, ή καθαρισε το καλα και αλλαζε συχνα νερα μεχρι να μη βλεπεις τιποτα απο ιχνη λαδιου ή βαλε καινουργιο. Βιδες κεφαλης οπωσδηποτε. Για περισσοτερα περι θεματος, κανε εδω μεσα μια αναζητηση, εχουν γραφτει πολλα.
Περαστικα φιλε.

Καλημέρα!
Δεν εχει ρεκτιφιέ η περιοχή μου... Δυστυχώς..
Η με το χερι με δυναμη και τόλμη (σε ισιο πάγκο) ή παει για Αθήνα! Ασχολούμαι με το σπόρ και παρότι βρίσκω μοτερ στο 200Ε θελω να φτιάξω το ίδιο.. (γιατι εχει όλα τα αναλώσιμα - εκτος μπλοκ - καινούρια)
Το ψυγείο θα φαει tide, ενα καλο οργανικο διάλυμα και επαναλαμβανόμενο πλύσιμο....
Εκανα μια παραγγελία 120Ε αναλώσιμα (βιδες κεφαλής που λες, τσιμουχακια, φλάντζες, οτι χρειάζεται)
Τα ερωτηματα μου ειναι ρήγματα-πλάνη για το καπάκι και βάρος στο δυναμοκλειδο...

*** Το πρόβλημα ξεκίνησε απο μάστορα σε προηγούμενο ιδιοκτήτη. Οσο και να σας κάνει εντύπωση, ετριψε βαλβίδες και δεν ρύθμισε διακενο με αποτέλεσμα στον 4ο κύλινδρο εχει απώλεια συμπίεσης - θερμοκρασίες και γενικότερα δεν ειχε πατήσει καλα η φλάντζα - ειχε διαρροή λαδιού (και εξωτερικά) απο τον αυλό που ανεβάζει λάδι...
Θα το αναστήσω και θα βάλω φωτό....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Φεβ 2017, 16:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Ρε παιδια, εννοχλώ πάλι!
Ρώτησα για τον αυλό που ανεβάζει λάδια στο κεφαλάρι..
Εκει, μεσα στην φλάντζα κεφαλής εχει μια λαστιχένια τσιμουχόφλαντζα για στεγανοποίηση!
Διαβαζω και εδω αλλά και σε ξένα φορουν οτι ειναι μεγάλο πρόβλημα στα TU3 και οι περισσότεροι εχουν μπερδέψει τα μπούτια τους..
Αν βάλεις 1,5μμ φλαντζα εχει πιο παχια τσιμουχόφλαντζα στο σημειο αυτό! Δεν εχει συμπτώματα διαρροών αλλα ρίχνεις συμπίεση αν δεν πλανίσεις ανάλογα το καπάκι..
Στις 1,250 και 1,3 εχει ίδια σε παχος τσιμουχόφλαντζα (το είδα με τα μάτια μου). Αυτες που κυκλοφορούν ευρεως ειναι 1,3mm αλλα αν δεν ειναι ο μηχανικός ατσίδας (να του βάλει εκει λίγο φλαντζόκολλα ή άλλη πιο παχια τσιμουχα) 2 στα 3 ξαναέχουν διαρροή εκει.. Αν βρείς την 1,250 ως πιο λεπτή πατάει καλύτερα η ίδιου πάχους τσιμουχόφλαντζα και δεν εχεις πρόβλημα.. Με προσθήκη φλαντζόκολλας ή πιο παχιάς τσιμούχας σιγουρεύεις την κατάσταση...!
Το ίδιο ισχύει και στο C4 (1,4) που παροτι εβαλαν μεταλλική φλάντζα άφησαν ίδιο το o-ring του αυλού..

Ισχύουν αυτά ή ειναι καραγκιοζιλίκια;

Το διαβάζω σε ολα τα μοτερ της PSA και μου κάνει εντύπωση!

Ειμαστε 1000 years behind ή λένε μ@λ@κιες;;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Φεβ 2017, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Τελικα ρήγμα στην κεφαλή.. Αυτο ειναι το μαυροκάπακο. Απο το ασημί το μπαίνει το καπάκι;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2017, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ρηγμα? καλως τα :(
Τι εννοεις μαυροκαπακο και ασημι..

Πας για κεφαλι πλεον απ οτι καταλαβα και που εισαι, για μενα βαλε μη σου πω και μεταλλικη φλατζα, την ειχαν δοκιμασει εδω μεσα καποια παιδια και ειπαν ειναι καλυτερα.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2017, 15:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αλλαξε μοτερ ανοιξε καπακι απο το μοτερ που θα παρεις αλλαξε φλαντζα και εισε οκ

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2017, 17:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
Blanc έγραψε:
Ρηγμα? καλως τα :(
Τι εννοεις μαυροκαπακο και ασημι..

Πας για κεφαλι πλεον απ οτι καταλαβα και που εισαι, για μενα βαλε μη σου πω και μεταλλικη φλατζα, την ειχαν δοκιμασει εδω μεσα καποια παιδια και ειπαν ειναι καλυτερα.

Μαυροκάπακο 8βάλβιδο πάντα, πολλαπλού και το αμέσως επόμενο εβγαινε ασημί..
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... 06_tu3.JPG
http://s575.photobucket.com/user/kivepu ... 1.jpg.html

Βρήκα άλλη κεφαλη και την στέλνω για πλάνη...!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 24 Φεβ 2017, 17:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2015, 18:17
Δημοσιεύσεις: 77
xantiamanolis έγραψε:
αλλαξε μοτερ ανοιξε καπακι απο το μοτερ που θα παρεις αλλαξε φλαντζα και εισε οκ

Να αλλάξω μοτερ, να αλλάξω και φλάντζα...;; :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Saxo 1.4 8V
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Φεβ 2017, 09:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αφου εχεις παρει ολα τα πραγματα και βρηκες και καπακι οκ βαλτο επανω ξερω οτι το ασημενιο καπακι ειναι το παλιο μοντελο και το γκρι το καινουργιο βεβαια ολα σχετικα ειναι απο κατασταση ποιοτητας

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 21 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Saxo 1.6 Vts vs C2 1.6 Vts
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: SoCrazy
Απαντήσεις: 184
ΑΝΑΡΤΗΣΗ Saxo VTS 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: Andreas81
Απαντήσεις: 12
Saxo 1.4i Πρόβλημα με θερμοκρασία/Καλοριφέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: memostrikas
Απαντήσεις: 1
Λαμπακι μηχανης Saxo
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Saxo 1.1 2000 Manual
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: The Ace και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ