Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pan_81
|
Θέμα δημοσίευσης: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 08:26 |
|
Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11 Δημοσιεύσεις: 171
|
Καλημέρα
Χθες κατεβαινοντας βουνό και πατώντας αναγκαστικά συνέχεια φρένο με δεύτερη και τρίτη ταχύτητα δημιουργήθηκε πρόβλημα με αποτέλεσμα μετα από κάποια στιγμή να μη πιάνουν σχεδόν καθόλου τα φρένα ένω όταν σταμάτησα μυρίζανε και βγάλανε καπνό. Μάστορας στο χωριό που σταμάτησα μου είπε πως είναι κάτι φυσιολογικό λόγο συνεχόμενες χρήσης. Σήμερα φαίνεται να είναι οκ αφού κρυώσαν. Βιβλιοθήκη
Θα ήθελα τη γνώμη σας, εάν το βρίσκετε φυσιολογικό καθώς και αν θα πρέπει να αλλάξω άμεσα τακακια δισκοφρενα κλπ. Η αλήθεια είναι πως πρέπει να έχω αλλάξει τακακια και δίσκους πριν περίπου 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά.
Αν γνωρίζετε και το αντικείμενικο κόστος για αυτή την εργασία θα το εκτιμούσα ιδιαιτερως να μου το γνωρίσετε. Τακακια νομίζω πάνε κάπου 80 ευρώ με εργασία και ΦΠΑ εκεί που πάω. Λογικά το ζεύγος.
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 10:33 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Είναι φυσιολογικό. Δεν χρειαζετε να αλλάξεις κάτι. Τι αυτοκίνητο;
From Inside C4 White Airbus
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 10:41 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27 Δημοσιεύσεις: 2688
|
Το τί και πόση φθορά έχουν τα τακάκια ή οι δίσκοι σου απο τον υπολογιστή δεν μπορεί να γίνει πόρισμα! Τώρα,τα φρένα με αυτόν τον τρόπο οδήγησης ζορίστικαν και είναι φυσιολογικό φαινόμενο η μυρωδιά και ο καπνός!Με τόσες θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν εκεί.. λογικό!Μελάνιασαν τα καημένα Ίσως γύρω στο 20άρικο τα εργατικά..βέβαια ο καθένας ζητάει ότι θέλει παρα την ...κρίση..
_________________ ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:19 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Άμα είναι τα υγρά φρένων πάνω από 20 χρόνια μέσα στο σύστημα, μένεις χωρίς να το καταλάβεις. 5-6 φορές έχω κατέβει από βουνό γρήγορα με τα Brembo αλλά μόνο μυρουδιά και ζέστη είχε γύρω από τη ζάντα. Καπνός πουθενά και φυσικά δεν έμεινα. Υ.Γ.: Το Picasso είναι 16 χρόνων!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Pan_81
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11 Δημοσιεύσεις: 171
|
Citroen c4 1600 2006 και γενικα το προσεχω και παρακολουθω στο συνεργειο τακτικα. Περασε και ΚΤΕΟ πριν μια εβδομαδα αλλα δεν παιζει ρολο. Κατεβηκα το βουνο Διρφυς στην ευβοια το οποιο εχει φοβερα καθετ κληση και τιγκα απανωτες στροφες. Τα φρενα επανηλθαν μετα απο 15 λεπτα σταση. Δεν με αφησαν τελειως αλλα δεν ηταν να συνεχιζω τη διαδρομη ως ειχαν. Ελπιζω να μην εχω προβλημα στην επιστροφη. Θα το παω πολυ αργα. Τα λαστιχα επισης ολοκαινουρια. Δεν ξερω αν παιζει ρολο. Τα τακακια ποσο πανε τελικα;
|
|
|
|
|
Pan_81
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11 Δημοσιεύσεις: 171
|
Citroen c4 1600 2006 και γενικα το προσεχω και παρακολουθω στο συνεργειο τακτικα. Περασε και ΚΤΕΟ πριν μια εβδομαδα αλλα δεν παιζει ρολο. Κατεβηκα το βουνο Διρφυς στην ευβοια το οποιο εχει φοβερα καθετ κληση και τιγκα απανωτες στροφες. Τα φρενα επανηλθαν μετα απο 15 λεπτα σταση. Δεν με αφησαν τελειως αλλα δεν ηταν να συνεχιζω τη διαδρομη ως ειχαν. Ελπιζω να μην εχω προβλημα στην επιστροφη. Θα το παω πολυ αργα. Τα λαστιχα επισης ολοκαινουρια. Δεν ξερω αν παιζει ρολο. Τα τακακια ποσο πανε τελικα;
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:31 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Εξαρτάται τι θα βάλεις. Τακάκια των 100 ευρώ ή των 15 ευρώ; Και 20-25 ευρώ εργατικά.
Υγρά φρένων από πότε έχεις να αλλάξεις;
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Το να ζεσταθούν τα υγρά και να σκονίσουν οι δίσκοι είναι λογικό, με συνεχόμενα και "βαριά" φρεναρίσματα (όπως σε μια κατάβαση). Το να μείνεις εντελώς από φρένα όμως, δεν θα έπρεπε να συμβεί παρά μόνο σε ακραίες περιπτώσεις, π.χ. σε πίστα. Καλό θα ήταν να κάνεις μια full αλλαγή όλων των αναλώσιμων κομματιών του συστήματος πέδησης, καθώς και ένα full service στα μη αναλώσιμα. Επίσης, αν δεν θες να το ξαναπάθεις, θα κοίταγα αυτό που λέει ο bakevang, δηλαδή λίγο πιο δυνατά/σκληρά τακάκια, καλύτερα υγρά, και *ίσως* ένα καθάρισμα και χάραγμα των δίσκων (για αποφυγή του brake fade)
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω johnis στις Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:47.
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Το δρόμο αυτόν που αν κατάλαβα είναι απο Χιλιαδού προς στενή τον έκανα τακτικά παλιά φορρτωμενος μέχρι τα μπουνιά η με Κανο η με συρόμενη ο φουςκωτο Έχει 9 ζευγάρια κλειστών κατηφορικων στροφών 180 .Δε. Είχα τέτοιο πρόβλημα αλλά ποτέ δεν μπήκε ταχύτητα πάνω απο 2ά σε όλες τις φουρκέτες και μάλιστα με αυτόματο σάσμαν.Πιστευω ότι εσύ έπεφταν στα φρένα σε κάθε στροφή και άναψαν
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 12:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Άσε μπορεί να συμβεί και να μην πιάνουν καθόλου τα φρένα οταν ανάψουν και αυτό είναι συχνό στα αμάξια με αυτόματο σασμάν οταν δεν κλειδώνει μια σταθερή ταχύτητα στην κατάβαση αναλογη της κλίσης
|
|
|
|
|
Pan_81
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 12:31 |
|
Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11 Δημοσιεύσεις: 171
|
Ορεστη επεσες 100% μεσα. Πως πρεπει να το γυρισω; Χαμηλη ταχυτητα μεχρι 2ρα; Η αληθεια ειναι πως ειχα συνεχεια 3η. Το σκηνικο εκατσε 13 Χλμ πριν τη Χιλιαδου στο χωριο απεξω. Απο βδομαδα παω για ελεγχο. Το θεμα ειναι να φτασω σωος.
|
|
|
|
|
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 13:43 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Γιατί δεν γυρνάει σε manual και να του βάλεις μια 2α για την κατάβαση;
From Inside C4 White Airbus
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
argiris_89
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα Δημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 15:30 |
|
Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09 Δημοσιεύσεις: 348
|
Αυτο που επαθες ειναι οτι βρασαν τα υγρα. Προφανως τα εχεις μεσα πολυ καιρο, σου εχουν ξαναβρασει και δεν τα αλλαξες. Οταν βραζουν τα υγρα χανουν τις ιδιοτητες τους, με αποτελεσμα το σημειο βρασμου να πεφτει χαμηλοτερα μιας και μαζευετε υγρασια στο κυκλωμα. Για αρχη, θα αλλαζα υγρα αμεσα. Αν τα αναλωσιμα, δισκοι τακακια κρινει ο τεχνικος οτι θελουν αλλαγη, τοτε θα κοιτουσα brembo hc δισκους, απλους (ουτε τρυπες ουτε χαρακτους) με ενα ferodo premier/premium τακακι, δεν θυμαμαι πως λεγεται η σειρα αυτη. Απο υγρα, θα προτεινα rbf600 μιας και ειναι σχετικα φτηνα και εχουνε υψηλοτερο σημειο βρασμου + οτι ειναι dot 4 πραγμα που τα κανει, λογικα, συμβατα με το κυκλωμα του αυτοκινητου σου. Θα πας ομως σε ανθρωπο που ειναι σχετικος με τα φρενα, και θα απαιτησεις πολυ καλη εξαερωση! Πες μας και μαρκα τακακι που φορας τωρα. υ.γ.1 τα πιο σκληρα τακακια δεν εχουνε τοσο μεγαλο ρολο στην αποδοση σε τετοια συστηματα φρενων σε αποδοση συνεχομενων φρενων πχ καταβαση με φορτωμενο αμαξι,(εκτος αν μιλαμε για ds2500, yellowstuff και ανθρωπο που θα πατησει ενα φρεναρισμα πριν τη στροφη και τελος, και οχι καταβαση με το ποδι στο πεταλ του φρενου, κοινως να ξερει να λειτουργησει τα φρενα του και να τα προστατεψει) καθως η θερμοκρασια που αναπτυσει η δαγκανα απο χυτοσιδηρο βραζει τα υγρα. Ο μεγαλυτερος συντελεστης τριβης σημαινει οτι αναπτυσει μεγαλυτερη θερμοκρασια λογο μεγαλυτερης τριβης, αρα το μεγαλυτερο μερος της θερμοτητας που παραγεται αποροφατε απο τον δισκο και την δαγκανα. Δεν προλαβαινει να αποβαλει την θερμοτητα της η δαγκανα και γινεται αχταρμας. υ.γ.2 Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι εχει ξαναβρασει τα υγρα και δεν τα εχει αλλαξει, ή ειναι στο κυκλωμα απο το εργαστασιο.... τα αλλα ειναι ιστοριες για ανυσηχα πνευματα! Υ.Γ.2 αν εχεις παλι καταβαση απο εκεινα τα μερη μιας και τα εχω περπατησει αρκετα, 2α και οχι το ποδι μονιμος στο φρενο. Και πρωτη σταση στο συνεργειο, ουτε καν για καφε!
_________________ ACTIVA,The art of flat cornering
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|