Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 22:17 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 08:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Καλημέρα

Χθες κατεβαινοντας βουνό και πατώντας αναγκαστικά συνέχεια φρένο με δεύτερη και τρίτη ταχύτητα δημιουργήθηκε πρόβλημα με αποτέλεσμα μετα από κάποια στιγμή να μη πιάνουν σχεδόν καθόλου τα φρένα ένω όταν σταμάτησα μυρίζανε και βγάλανε καπνό. Μάστορας στο χωριό που σταμάτησα μου είπε πως είναι κάτι φυσιολογικό λόγο συνεχόμενες χρήσης. Σήμερα φαίνεται να είναι οκ αφού κρυώσαν. Βιβλιοθήκη

Θα ήθελα τη γνώμη σας, εάν το βρίσκετε φυσιολογικό καθώς και αν θα πρέπει να αλλάξω άμεσα τακακια δισκοφρενα κλπ. Η αλήθεια είναι πως πρέπει να έχω αλλάξει τακακια και δίσκους πριν περίπου 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά.

Αν γνωρίζετε και το αντικείμενικο κόστος για αυτή την εργασία θα το εκτιμούσα ιδιαιτερως να μου το γνωρίσετε. Τακακια νομίζω πάνε κάπου 80 ευρώ με εργασία και ΦΠΑ εκεί που πάω. Λογικά το ζεύγος.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 10:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Είναι φυσιολογικό. Δεν χρειαζετε να αλλάξεις κάτι. Τι αυτοκίνητο;

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 10:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Το τί και πόση φθορά έχουν τα τακάκια ή οι δίσκοι σου απο τον υπολογιστή δεν μπορεί
να γίνει πόρισμα!
Τώρα,τα φρένα με αυτόν τον τρόπο οδήγησης ζορίστικαν και είναι φυσιολογικό
φαινόμενο η μυρωδιά και ο καπνός!Με τόσες θερμοκρασίες που αναπτύχθηκαν εκεί..
λογικό!Μελάνιασαν τα καημένα :D
Ίσως γύρω στο 20άρικο τα εργατικά..βέβαια ο καθένας ζητάει ότι θέλει παρα την ...κρίση..

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 10:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Είναι φυσιολογικό αλλά που ήσουν και σε τι αμάξι?Το να μυρίσουν είναι πολύ φυσιολογικό αλλά το να μείνεις είναι λίγο ακραίο.Μήπως έπρεπε να είχες μόνιμα 2η να κόβει και ο κινητήρας?Με i10 με 4 άτομα κατεβαίνοντας Πήλιο από Κισσό με 10%+ κλίση μύρισαν αλλά δεν έμεινα από φρένα.

Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Άμα είναι τα υγρά φρένων πάνω από 20 χρόνια μέσα στο σύστημα, μένεις χωρίς να το καταλάβεις.

5-6 φορές έχω κατέβει από βουνό γρήγορα με τα Brembo αλλά μόνο μυρουδιά και ζέστη είχε γύρω από τη ζάντα. Καπνός πουθενά και φυσικά δεν έμεινα.

Υ.Γ.: Το Picasso είναι 16 χρόνων! :D

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Citroen c4 1600 2006 και γενικα το προσεχω και παρακολουθω στο συνεργειο τακτικα. Περασε και ΚΤΕΟ πριν μια εβδομαδα αλλα δεν παιζει ρολο. Κατεβηκα το βουνο Διρφυς στην ευβοια το οποιο εχει φοβερα καθετ κληση και τιγκα απανωτες στροφες. Τα φρενα επανηλθαν μετα απο 15 λεπτα σταση. Δεν με αφησαν τελειως αλλα δεν ηταν να συνεχιζω τη διαδρομη ως ειχαν. Ελπιζω να μην εχω προβλημα στην επιστροφη. Θα το παω πολυ αργα. Τα λαστιχα επισης ολοκαινουρια. Δεν ξερω αν παιζει ρολο. Τα τακακια ποσο πανε τελικα;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Citroen c4 1600 2006 και γενικα το προσεχω και παρακολουθω στο συνεργειο τακτικα. Περασε και ΚΤΕΟ πριν μια εβδομαδα αλλα δεν παιζει ρολο. Κατεβηκα το βουνο Διρφυς στην ευβοια το οποιο εχει φοβερα καθετ κληση και τιγκα απανωτες στροφες. Τα φρενα επανηλθαν μετα απο 15 λεπτα σταση. Δεν με αφησαν τελειως αλλα δεν ηταν να συνεχιζω τη διαδρομη ως ειχαν. Ελπιζω να μην εχω προβλημα στην επιστροφη. Θα το παω πολυ αργα. Τα λαστιχα επισης ολοκαινουρια. Δεν ξερω αν παιζει ρολο. Τα τακακια ποσο πανε τελικα;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Εξαρτάται τι θα βάλεις.
Τακάκια των 100 ευρώ ή των 15 ευρώ;
Και 20-25 ευρώ εργατικά.

Υγρά φρένων από πότε έχεις να αλλάξεις;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Το να ζεσταθούν τα υγρά και να σκονίσουν οι δίσκοι είναι λογικό, με συνεχόμενα και "βαριά" φρεναρίσματα (όπως σε μια κατάβαση). Το να μείνεις εντελώς από φρένα όμως, δεν θα έπρεπε να συμβεί παρά μόνο σε ακραίες περιπτώσεις, π.χ. σε πίστα. Καλό θα ήταν να κάνεις μια full αλλαγή όλων των αναλώσιμων κομματιών του συστήματος πέδησης, καθώς και ένα full service στα μη αναλώσιμα. Επίσης, αν δεν θες να το ξαναπάθεις, θα κοίταγα αυτό που λέει ο bakevang, δηλαδή λίγο πιο δυνατά/σκληρά τακάκια, καλύτερα υγρά, και *ίσως* ένα καθάρισμα και χάραγμα των δίσκων (για αποφυγή του brake fade)

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω johnis στις Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:47.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 11:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Το δρόμο αυτόν που αν κατάλαβα είναι απο Χιλιαδού προς στενή τον έκανα τακτικά παλιά φορρτωμενος μέχρι τα μπουνιά η με Κανο η με συρόμενη ο φουςκωτο Έχει 9 ζευγάρια κλειστών κατηφορικων στροφών 180 .Δε. Είχα τέτοιο πρόβλημα αλλά ποτέ δεν μπήκε ταχύτητα πάνω απο 2ά σε όλες τις φουρκέτες και μάλιστα με αυτόματο σάσμαν.Πιστευω ότι εσύ έπεφταν στα φρένα σε κάθε στροφή και άναψαν


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Άσε μπορεί να συμβεί και να μην πιάνουν καθόλου τα φρένα οταν ανάψουν και αυτό είναι συχνό στα αμάξια με αυτόματο σασμάν οταν δεν κλειδώνει μια σταθερή ταχύτητα στην κατάβαση αναλογη της κλίσης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 12:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Σεπ 2012, 12:11
Δημοσιεύσεις: 171
Ορεστη επεσες 100% μεσα. Πως πρεπει να το γυρισω; Χαμηλη ταχυτητα μεχρι 2ρα; Η αληθεια ειναι πως ειχα συνεχεια 3η. Το σκηνικο εκατσε 13 Χλμ πριν τη Χιλιαδου στο χωριο απεξω. Απο βδομαδα παω για ελεγχο. Το θεμα ειναι να φτασω σωος.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Γιατί δεν γυρνάει σε manual και να του βάλεις μια 2α για την κατάβαση;

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρενα τακακια δισκοφρενα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Ιούλ 2016, 15:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Αυτο που επαθες ειναι οτι βρασαν τα υγρα. Προφανως τα εχεις μεσα πολυ καιρο, σου εχουν ξαναβρασει και δεν τα αλλαξες. Οταν βραζουν τα υγρα χανουν τις ιδιοτητες τους, με αποτελεσμα το σημειο βρασμου να πεφτει χαμηλοτερα μιας και μαζευετε υγρασια στο κυκλωμα. Για αρχη, θα αλλαζα υγρα αμεσα. Αν τα αναλωσιμα, δισκοι τακακια κρινει ο τεχνικος οτι θελουν αλλαγη, τοτε θα κοιτουσα brembo hc δισκους, απλους (ουτε τρυπες ουτε χαρακτους) με ενα ferodo premier/premium τακακι, δεν θυμαμαι πως λεγεται η σειρα αυτη. Απο υγρα, θα προτεινα rbf600 μιας και ειναι σχετικα φτηνα και εχουνε υψηλοτερο σημειο βρασμου + οτι ειναι dot 4 πραγμα που τα κανει, λογικα, συμβατα με το κυκλωμα του αυτοκινητου σου. Θα πας ομως σε ανθρωπο που ειναι σχετικος με τα φρενα, και θα απαιτησεις πολυ καλη εξαερωση! Πες μας και μαρκα τακακι που φορας τωρα.

υ.γ.1 τα πιο σκληρα τακακια δεν εχουνε τοσο μεγαλο ρολο στην αποδοση σε τετοια συστηματα φρενων σε αποδοση συνεχομενων φρενων πχ καταβαση με φορτωμενο αμαξι,(εκτος αν μιλαμε για ds2500, yellowstuff και ανθρωπο που θα πατησει ενα φρεναρισμα πριν τη στροφη και τελος, και οχι καταβαση με το ποδι στο πεταλ του φρενου, κοινως να ξερει να λειτουργησει τα φρενα του και να τα προστατεψει) καθως η θερμοκρασια που αναπτυσει η δαγκανα απο χυτοσιδηρο βραζει τα υγρα. Ο μεγαλυτερος συντελεστης τριβης σημαινει οτι αναπτυσει μεγαλυτερη θερμοκρασια λογο μεγαλυτερης τριβης, αρα το μεγαλυτερο μερος της θερμοτητας που παραγεται αποροφατε απο τον δισκο και την δαγκανα. Δεν προλαβαινει να αποβαλει την θερμοτητα της η δαγκανα και γινεται αχταρμας. :bounce

υ.γ.2 Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι εχει ξαναβρασει τα υγρα και δεν τα εχει αλλαξει, ή ειναι στο κυκλωμα απο το εργαστασιο.... τα αλλα ειναι ιστοριες για ανυσηχα πνευματα! :shift

Υ.Γ.2 αν εχεις παλι καταβαση απο εκεινα τα μερη μιας και τα εχω περπατησει αρκετα, 2α και οχι το ποδι μονιμος στο φρενο. Και πρωτη σταση στο συνεργειο, ουτε καν για καφε! :P

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 9 [ 123 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Επόμενο



Συναφή θέματα

Φρένα - Τροχός
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 0
Δισκοι Τακακια C4 1400 Mk1
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: thomasofluton
Απαντήσεις: 55
Τακακια που τριζουν και κωδικοι.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια