Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:35 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μαρ 2017, 10:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Μαρ 2017, 08:34
Δημοσιεύσεις: 5
Καλημέρα σε όλους!
παρακαλώ να μας πει κάποιος γνώστης την διαδικασία στρωσίματος για κινητήρες diesel :)


Eυχαριστώ εκ τον προτέρων


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μαρ 2017, 11:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Το στρώσιμο πάνω κάτω είναι το ίδιο σε όλους τους κινητήρες αλλά καταλήγει να είναι και προσωπικό ζήτημα. Τώρα πάμε:
1. Δεν οδηγούμε με ψιλές στροφές λογικά στα diesel κάπου στις 2500( ας με διορθώσουν τα παιδιά)
2. Καλύτερα να πας λίγο πιο ψιλά τις στροφές π.χ σε μια ανηφόρα παρά να το κρεμάς
3. Συνεχή αλλαγές ταχυτήτων σε επαρχιακούς δρόμους π.χ για να δουλεύουν τα πάντα. Δεν ότι καλύτερο να στρώθει εθνική
4. Μέχρι να βολέψεις πράγματα να βάλεις ζώνη κτλ αναψέ το. Τα πρώτα δευτερόλεπτα είναι τα δυσκολότερα. Επίσης το αφήνεις να κρυώσει. Αυτά ισχύουν και μετά το στρώσιμο.
5.Απενεργοποιείς το start stop
6.Αν είναι αυτόματο το οδηγείς χειροκίνητα
7.1500 με 2000 λάδια με φίλτρο λαδιού και γενικά καλό λάδι και βενζίνη πάντα.
8. Λιώστω στα χιλιόμετρα και να το χαίρεσαι!!



Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μαρ 2017, 14:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
Skotis έγραψε:
Το στρώσιμο πάνω κάτω είναι το ίδιο σε όλους τους κινητήρες αλλά καταλήγει να είναι και προσωπικό ζήτημα. Τώρα πάμε:
1. Δεν οδηγούμε με ψιλές στροφές λογικά στα diesel κάπου στις 2500( ας με διορθώσουν τα παιδιά)
2. Καλύτερα να πας λίγο πιο ψιλά τις στροφές π.χ σε μια ανηφόρα παρά να το κρεμάς
3. Συνεχή αλλαγές ταχυτήτων σε επαρχιακούς δρόμους π.χ για να δουλεύουν τα πάντα. Δεν ότι καλύτερο να στρώθει εθνική
4. Μέχρι να βολέψεις πράγματα να βάλεις ζώνη κτλ αναψέ το. Τα πρώτα δευτερόλεπτα είναι τα δυσκολότερα. Επίσης το αφήνεις να κρυώσει. Αυτά ισχύουν και μετά το στρώσιμο.
5.Απενεργοποιείς το start stop
6.Αν είναι αυτόματο το οδηγείς χειροκίνητα
7.1500 με 2000 λάδια με φίλτρο λαδιού και γενικά καλό λάδι και βενζίνη πάντα.
8. Λιώστω στα χιλιόμετρα και να το χαίρεσαι!!



Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


1) Σωστο αλλα περιπου στις 2.000 στροφες , εξαρταται ποιο μοτερ φοραει.
2) Λιγο δυσκολο να κρεμασει diesel με 26 κιλα ροπης
3) Σωστο.
4) Σωστο.
5) Σε καμμια περιπτωση δεν απενεργοποιεις τιποτα.
6) Πλακα κανεις ετσι ; Δεν εξηγειται διαφορετικα....
7) Σωστο
8) Σωστο.

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μαρ 2017, 14:20 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Είπαμε το στρώσιμο είναι και προσωπικό ζήτημα:
5) Σε άστρωτο αμάξι δεν θα ήθελα να ανάβει σβήνει κάθε τρεις και λίγο και ιδιαίτερα δεν το θεωρώ σωστό
6) ούτε πλάκα κάνω ούτε πρόσβαλα κανέναν. Το αυτόματο δεν βλέπει μπροστά. Μέχρι να στρωθεί δεν και τόσο αμαρτία να αλλάζετε εσείς τις ταχύτητες ώστε πάντα να είναι στο ωφέλιμο φορτίο. Όλα κρεμάνε ιδιαίτερα αν είναι καινούριο που δεν το ξέρεις ή σε πιο άγνωστους δρόμους.
Έγραψα τι θα έκανα αν έστρωνα ντίζελ ή τι έχω κάνει σε 2 αμάξια που έχω στρώσει. Ο καθένας κρατάει αυτά που πιστεύει. Στις αντιπροσωπία σου λένε δεν θέλει στρώσιμο έλα κατευθείαν στις 20000 για λάδια

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μαρ 2017, 14:46 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Συμφωνώ σε όλα πλην του Start&Stop, που νομίζω δεν υπάρχει λόγος να απενεργοποιείται. Από την άλλη σίγουρα προβληματίζει αυτό το σβήσε -άναψε και κατά πόσο επιβαρύνει το όλο σύστημα ή όχι (επηρεάζει την μπαταρία τη στιγμή που είναι καινούρια; Επηρεάζει το σύστημα εκκίνησης; το σύστημα λίπανσης;).

Θέλω να πω ότι δυστυχώς δε ξέρουμε αν επενεργουν θετικά ή όχι όλα αυτά. Άλλος θα πει κάνει ζημιά, άλλος θα πει πως γλιτώνει το αμάξι από τον επιζημιο χρόνο του ρελαντί. Προσωπικά ποτε δε βάζω off το SST. Δεν έχει πάψει να δουλεύει ποτέ (εκτος μετά από μια περίοδο ακινησίας για λίγο και μετά επανήλθε), αλλά ποιος βάζει το χέρι του στην φωτιά ότι δεν έχει κάνει κάποια ζημιά, που θα αντιμετωπίσω σε 150.000χλμ; Ή και το αντίστροφο...

Για το κιβωτιο θα συμφωνήσω όσον αφορά τον τρόπο σκέψης του skotis.. Είναι κάτι θετικό, θα αποφεύγει το ψηλό στροφαρισμα που ίσως καλό είναι να αποφεύγεται για τον πρώτο καιρό..

ΥΓ: Εγώ δυστυχώς το έστρωσα στην ΕΟ (ΒΟΑΚ) σε σταθερές ταχύτητες γύρω από τα 80... Γιατί όμως είναι κακό; Το είχα ξανακούσει κάποτε.

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μαρ 2017, 14:52 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Σταύρο δεν είναι απόλυτα κακό αλλά δεν είναι το ιδανικό ας πούμε. Κάνοντας 350 χιλιόμετρα σε συγκεκριμένες στροφές δεν λειτουργουν φρένα τακάκια αρναρτήσεις και τα πάντα. Στο στρώσιμο θέλουμε όλα τα μηχανικά μερη να δουλεύουν όχι μόνο ο κινητήρας

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μαρ 2017, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
Κανενα κιβωτιο αυτοματο δεν αλλαζει σε πολυ ψηλες στροφες. Οσο αφορα το sst η συζητηση μου θυμιζει οταν μπηκαν τα πρωτα χρονια οι αεροσακκοι στα καθημερινα αυτοκινητα. Το τι μακακια ειχε ακουστει τοτε δεν εχει προηγουμενο. Μεχρι που θα σκοτωσει τον οδηγο ειχε ακουστει. Εμενα παντως με εσωσε σε μετωπικη που ειχα.
Επειδη δουλευω το senso 5 χρονια τωρα με το C3 και δεν εχω προβληματα , για αυτο ειπα να το δουλευουν κανονικα σαν αυτοματο. Αν φιλε Skotis εχεις καποια αλλη γραπτη οδηγια απο οποιαδηποτε εταιρεια περι του αντιθετου πολυ ευχαριστως να τη διαβασουμε. Διαφορετικα αν λεει ο καθενας εδω αυτο που πιστευει οτι ειναι καλυτερο δεν θα βγαλουμε ακρη.
Φιλικα , Νικος

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μαρ 2017, 15:14 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Εδώ μέσα εκτός από παρέα και πολλές φορές και οικογένεια είμαστε εδώ να λέμε και την γνώμη μας.Απλά είπα την γνώμη που για σένα είναι υπερβολική και πολύ καλά κάνεις. Πολλά που λέμε κατα καιρούς ή όπως ο Μάνθος που μας συμβουλεύει σχεδόν σε όλα δεν σημαίνει ότι κάπου είναι γραμμένα. Χωρίς παρεξήγηση η το οτιδήποτε το σταματάω εδώ γιατι χαλάμε το τόπικ και δεν είναι ο χαρακτήρας μου να έρχομαι σε αντιπαράθεση μεσω πληκτρολογίου ειδικά για τέτοια θέματα.


Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μαρ 2017, 16:44 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
aenaos το ότι έχεις 90.000χλμ δεν σημαίνει τίποτα. Εύχομαι να φτάσεις 500.000 χωρίς πρόβλημα, αλλά να ξέρεις ότι τα περισσότερα etg το πρόβλημα με τους ενεργοποιητες το βγάζουν από τα 120.000 και μετά. Εσύ πού ξέρεις λοιπόν ότι βαζοντας Ν στο φανάρι δε επεκτείνεις την απόσταση που θα φανεί;

Εγώ μίλησα με ένα συλλογισμό που φαίνεται δε κατάλαβες και είσαι απόλυτος, μιλώντας και κολλώντας στις οδηγίες. Αν είναι λοιπόν να το κάνουμε όπως "οι οδηγίες ", ας αλλάζουμε λάδια στις 25.000 που προτείνουν, που είπε και ο skotis. Ή ας μην αλλάζουμε ποτέ βαλβολινες επειδή το λένε.

Θα πω κάτι που ανέφερα λίγο παλιότερα. Το παλικάρι που πάω το αμάξι δουλεύει στην Citroen χρόνια. Όταν περνούσαν τα σεμινάρια για τους EP (1.2 λίτρα) κινητήρες ο τεχνικός σύμβουλος της εταιρείας ανέφερε σε ένα σημείο "ο ιμάντας ΔΕΝ απαιτεί αλλαγή εφ ορου ζωής". Όταν ο Γιάννης που σου λέω ρώτησε "τι εννοείς εφ ορου ζωης, ειναι απο κάποιο άλλο υλικό σε σχέση με τους μέχρι σήμερα;", πήρε την απάντηση "ειναι τα ιδια υλικα.150.000χλμ". Αυτό τώρα τι σημαίνει. Μέχρι πέρυσι άλλαζες ιμάντες ανά 70.000 και τώρα δε θα αλλάξεις για 150.000 κανοντας το σταυρό σου ότι δε θα πάρεις αγκαλιά τις βαλβίδες σε μια βόλτα. Επειδή το λένε...

Κλεινοντας να πω ότι ο καθένας οφείλει να φροντίσει την περιουσία του όπως αυτός νομίζει. Παράδειγμα η κοπέλα απο πάνω που είπε κάτι για τα φορουμ και τα συνεργεία. Από εκεί και πέρα πάντα υπάρχει ο αντίλογος για όλα, αλλά δεν είναι πρέπον να τον χαρακτηρίζουμε "μακακιες" ή να σνομπάρουμε αυτά που γράφονται. Επίσης καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι όταν είμαστε απλοί χρηστες. Υπάρχουν εδώ άτομα με χρόνια ΠΕΙΡΑΣ πανω σε αυτό που λέμε αυτοκίνητο. Ξέρουν σε βάθος τα σωθικά του και το μυαλό τους μπορεί να κατανοήσει εύκολα το τι προκαλεί το ένα και το άλλο, γιατί γνωρίζουν τη δομή της λειτουργίας του όλου συστήματος. Επίσης βάζουν το 2μηνο όσα χλμ βάζουμε στον χρόνο, και που επίσης σημαίνει αρκετά πράγματα από πλευράς "επαφής". Σίγουρα λοιπόν η άποψη τους εχει σοβαρό "ειδικό βάρος".

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Μαρ 2017, 21:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
aenaos15 έγραψε:
Skotis έγραψε:
Το στρώσιμο πάνω κάτω είναι το ίδιο σε όλους τους κινητήρες αλλά καταλήγει να είναι και προσωπικό ζήτημα. Τώρα πάμε:
1. Δεν οδηγούμε με ψιλές στροφές λογικά στα diesel κάπου στις 2500( ας με διορθώσουν τα παιδιά)
2. Καλύτερα να πας λίγο πιο ψιλά τις στροφές π.χ σε μια ανηφόρα παρά να το κρεμάς
3. Συνεχή αλλαγές ταχυτήτων σε επαρχιακούς δρόμους π.χ για να δουλεύουν τα πάντα. Δεν ότι καλύτερο να στρώθει εθνική
4. Μέχρι να βολέψεις πράγματα να βάλεις ζώνη κτλ αναψέ το. Τα πρώτα δευτερόλεπτα είναι τα δυσκολότερα. Επίσης το αφήνεις να κρυώσει. Αυτά ισχύουν και μετά το στρώσιμο.
5.Απενεργοποιείς το start stop
6.Αν είναι αυτόματο το οδηγείς χειροκίνητα
7.1500 με 2000 λάδια με φίλτρο λαδιού και γενικά καλό λάδι και βενζίνη πάντα.
8. Λιώστω στα χιλιόμετρα και να το χαίρεσαι!!



Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


1) Σωστο αλλα περιπου στις 2.000 στροφες , εξαρταται ποιο μοτερ φοραει.


Εγώ με το 1.6 BlueHdi 120hp και 30,6 κιλά ροπής μια χαρά κρεμάει σε ελαφριά ανηφόρα άμα έχεις και 2-3 άτομα μέσα. Γιατί οι 2000 στροφές άνετα πέφτουν και λίγο πιο κάτω και εκεί το Turbo κοιμάται και η ροπή είναι αρκετά μικρή (στις 1800 περίπου ζωντανεύει)... Οπότε μέχρι να φουσκώσει, το μοτέρ δείχνει πρόθεση να σβήσει. Την έχω πατήσει σε ελαφριά ανηφόρα όταν το μάθαινα. Είναι και μακρύ το κιβώτιο γενικά. Επίσης οι 2500 στροφές είναι μπόλικες για μια συντηρητική αλλαγή. Οπότε θα έλεγα αλλαγή όταν οι στροφές είναι στο πρώτο "κουτάκι" πάνω από τις 2000 (περίπου 2200 είναι) γιατί εκεί δεν θα κομπιάζει υπό σχεδόν όλες τις συνθήκες πλην έντονης ανηφόρας και επίσης και λίγο να πέσουν οι στροφές κατά την αλλαγή δύσκολα θα φτάσει στη "νεκρή" περιοχή της τουρμπίνας. Αν μιλάμε για απόλυτη ευθεία τότε δεν τίθεται θέμα αλλαγής και στις 1500 (που λέει ο λόγος).
Αυτά για στρώσιμο και για "συντηρητικές" αλλαγές... Μετά το στρώσιμο, στις 3.500 δίνει τη φούλ ιπποδύναμη ... Θέλει που και που ένα τίναγμα για να μη μπουκώνουν τα 234,6 φίλτρα που έχει. :D

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μαρ 2017, 07:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
χαλαρες κινησεις οχι αποτομες επιταχυνσεις αστο κανα 2λεπτο οταν ειναι κρυο να δουλεψει λιγο... καλυτερα δουλεψετο οσο μπορεις εθνικη διαφωνω στο παραπανω οτι που ειπε ο φιλος οτι δεν ειναι καλυτερο να στρωθει εθνικη ..μετα απο 1500-2000 χλμτρα δωστου λιγο παραπανω στροφες και ταχυτητα σε δρομο απο οτι πηγαινες λαδια δεν θα αλλαζα στα 2000 υπερβολη και πεταμενα λ7......στα υπολοιπα μην απενεργοποιησεις τιποτα ασε τις ηλεκτρικες ευκολιες να κανουν την δουλεια τους....εγω αυτο θα εκανα...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μαρ 2017, 08:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
xantiamanolis έγραψε:
λαδια δεν θα αλλαζα στα 2000 υπερβολη και πεταμενα λ7......

Και τα γρέζια του καινούριου κινητήρα θα κυκλοφορούν μέσα στο σύστημα λίπανσης για 15.000-20.000 χλμ.;
Ή μήπως νομίζεις ότι έρχεται στρωμένο από το εργοστάσιο; :D

Εδώ εγώ που άλλαξα βαλβίδες στη Σούζη, με 195.000 χλμ., ακολούθησα ξανά από την αρχή την διαδικασία στρωσίματος, ακριβώς όπως τα είπε ο Δημήτρης.
Με τον οποία συμφωνώ σε όλα μαζί του.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μαρ 2017, 08:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
εγω συμφωνω σε ολα με το Μητσο, αλλα και με το Μανωλη οτι καλυτερα να στρωθει περισσοτερο εθνικη δλδ αγογγυστα κα χωρις υψηλες θερμπκρασιες για το μοτερ...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μαρ 2017, 08:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Φεβ 2012, 00:34
Δημοσιεύσεις: 851
Τοποθεσία: Αθήνα-Λαμία
Lohias^ έγραψε:
aenaos το ότι έχεις 90.000χλμ δεν σημαίνει τίποτα. Εύχομαι να φτάσεις 500.000 χωρίς πρόβλημα, αλλά να ξέρεις ότι τα περισσότερα etg το πρόβλημα με τους ενεργοποιητες το βγάζουν από τα 120.000 και μετά. Εσύ πού ξέρεις λοιπόν ότι βαζοντας Ν στο φανάρι δε επεκτείνεις την απόσταση που θα φανεί;

Εγώ μίλησα με ένα συλλογισμό που φαίνεται δε κατάλαβες και είσαι απόλυτος, μιλώντας και κολλώντας στις οδηγίες. Αν είναι λοιπόν να το κάνουμε όπως "οι οδηγίες ", ας αλλάζουμε λάδια στις 25.000 που προτείνουν, που είπε και ο skotis. Ή ας μην αλλάζουμε ποτέ βαλβολινες επειδή το λένε.

Θα πω κάτι που ανέφερα λίγο παλιότερα. Το παλικάρι που πάω το αμάξι δουλεύει στην Citroen χρόνια. Όταν περνούσαν τα σεμινάρια για τους EP (1.2 λίτρα) κινητήρες ο τεχνικός σύμβουλος της εταιρείας ανέφερε σε ένα σημείο "ο ιμάντας ΔΕΝ απαιτεί αλλαγή εφ ορου ζωής". Όταν ο Γιάννης που σου λέω ρώτησε "τι εννοείς εφ ορου ζωης, ειναι απο κάποιο άλλο υλικό σε σχέση με τους μέχρι σήμερα;", πήρε την απάντηση "ειναι τα ιδια υλικα.150.000χλμ". Αυτό τώρα τι σημαίνει. Μέχρι πέρυσι άλλαζες ιμάντες ανά 70.000 και τώρα δε θα αλλάξεις για 150.000 κανοντας το σταυρό σου ότι δε θα πάρεις αγκαλιά τις βαλβίδες σε μια βόλτα. Επειδή το λένε...

Κλεινοντας να πω ότι ο καθένας οφείλει να φροντίσει την περιουσία του όπως αυτός νομίζει. Παράδειγμα η κοπέλα απο πάνω που είπε κάτι για τα φορουμ και τα συνεργεία. Από εκεί και πέρα πάντα υπάρχει ο αντίλογος για όλα, αλλά δεν είναι πρέπον να τον χαρακτηρίζουμε "μακακιες" ή να σνομπάρουμε αυτά που γράφονται. Επίσης καλό είναι να μην είμαστε απόλυτοι όταν είμαστε απλοί χρηστες. Υπάρχουν εδώ άτομα με χρόνια ΠΕΙΡΑΣ πανω σε αυτό που λέμε αυτοκίνητο. Ξέρουν σε βάθος τα σωθικά του και το μυαλό τους μπορεί να κατανοήσει εύκολα το τι προκαλεί το ένα και το άλλο, γιατί γνωρίζουν τη δομή της λειτουργίας του όλου συστήματος. Επίσης βάζουν το 2μηνο όσα χλμ βάζουμε στον χρόνο, και που επίσης σημαίνει αρκετά πράγματα από πλευράς "επαφής". Σίγουρα λοιπόν η άποψη τους εχει σοβαρό "ειδικό βάρος".


Οτι πεις φιλε μου!! Δεν χαλαω το κεφι κανενος!!!

_________________
Citroen C3 iTouch 1.5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 26 Μαρ 2017, 09:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
barracuda έγραψε:
εγω συμφωνω σε ολα με το Μητσο, αλλα και με το Μανωλη οτι καλυτερα να στρωθει περισσοτερο εθνικη δλδ αγογγυστα κα χωρις υψηλες θερμπκρασιες για το μοτερ...


Έχεις δίκιο, το λησμόνησα. Και τα δυο μας αμάξια, σε αυτοκινητόδρομο στρώθηκαν, χαλαρά και γλυκά.
Τα υπόλοιπα έστρωσαν, αφού στρώθηκε το μοτέρ! :D

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 27 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ένδειξη p. Filter level low σε c3 diesel 2011
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: kwstas800
Απαντήσεις: 12
Στρώσιμο THP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Kilomeater
Απαντήσεις: 9
Σβήσιμο κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: vasim
Απαντήσεις: 49
Προγραμμα Diesel
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: DS3 POWER
Απαντήσεις: 72
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια