Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 25 Απρ 2024, 00:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Σεπ 2017, 18:35 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σχεδον σε ολα τα οχηματα ταιριαζει αυτος ο καθαρισμος. Ειδικα αυτα με τα πολλα χλμ βλεπουν θεωρητικα κ μεγαλυτερες αλλαγες προς το καλυτερο.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Σεπ 2017, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι φώτο πριν και φώτο μετά από το εσωτερικό βγάζοντας εισαγωγή. Έτσι θα φανεί τι ακριβώς έκανε ο καθαρισμός. Γιατί στον οδηγό μπορεί να είναι και Placebo.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Σεπ 2017, 20:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
εγώ δεν πιστεύω και πολύ σε αυτή τη μέθοδο...και στην τουαλέτα αμα δε βάλεις και λίγο το πιγκάλ δεν φεύγει μόνο με νερό το επικαθήμενο φερτό υλικό... :D

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Σεπ 2017, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Τι είπες τώρα?? Αχαχαχαχα..

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Σεπ 2017, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
:laugh :laugh :laugh :laugh

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2017, 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 11 Δεκ 2016, 00:57
Δημοσιεύσεις: 599
barracuda έγραψε:
εγώ δεν πιστεύω και πολύ σε αυτή τη μέθοδο...και στην τουαλέτα αμα δε βάλεις και λίγο το πιγκάλ δεν φεύγει μόνο με νερό το επικαθήμενο φερτό υλικό... :D


Με έστειλες... :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2017, 09:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
johnis έγραψε:
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι φώτο πριν και φώτο μετά από το εσωτερικό βγάζοντας εισαγωγή. Έτσι θα φανεί τι ακριβώς έκανε ο καθαρισμός. Γιατί στον οδηγό μπορεί να είναι και Placebo.


Καλά τα λες. Αλλά άμα φτάσουμε σε αυτό το σημείο, πιάνουμε και το κατσαβίδι. :D

Σε κάθε περίπτωση, είτε έφυγε (λιγότερη ή περισσότερη) μούργα (!) από τις βαλβίδες εισαγωγής, είτε απλά καθάρισαν άλλα σημεία στον κινητήρα, συγκλίνω με την άποψη του Πράκτορα. Έχω ήδη μερικές θετικές παρατηρήσεις από μία βραδινή διαδρομή χθες, αλλά (όπως έγραψα παραπάνω) η πραγματική "δυναμομέτρηση" θα γίνει απόψε.

Σε κάθε περίπτωση, είναι σίγουρο ότι το walnut blasting ή ακόμη καλύτερα ο καθαρισμός στο χέρι είναι οι μόνες λύσεις για πλήρες καθάρισμα των βαλβίδων. Το αν επαρκεί το υδρογόνο για κάποιες (ήπιες;) περιπτώσεις, θα φανεί εν καιρώ. Άλλωστε, εγώ παραμένω θετικός στο να κάνω και walnut blasting με την πρώτη ευκαιρία - αν όμως επιβεβαιώσω ότι ο κινητήρας "κέρδισε" αισθητά από το υδρογόνο, θα το καθυστερήσω λίγο παραπάνω.

Ως προς το placebo effect, ειλικρινά δε ξέρω τι να πω. Μπορεί πράγματι να πιέζω εγώ το αυτοκίνητο περισσότερο και για αυτό να μου φαίνεται ότι "ψαρεύει" πιο έντονα - αλλά δε νομίζω ότι ήμουν έως προχθές πιο τρυφερός με το γκάζι όταν ήθελα πλήρη επιτάχυνση. :P

Αλλά και placebo να είναι, ας πούμε ότι με 30 ευρώ αύξησα τον ενθουσιασμό μου για το αυτοκίνητο. Ακόμη κι έτσι, χαλάλι - σωστά;

Edit: Συμφωνώ βέβαια ότι η λογική υπαγορεύει ότι δε μπορεί να κάνει σοβαρή δουλειά στις βαλβίδες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2017, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Edit: Συμφωνώ βέβαια ότι η λογική υπαγορεύει ότι δε μπορεί να κάνει σοβαρή δουλειά στις βαλβίδες.

Πάντα περιμένω να γράψεις την τελευταία σου κουβέντα που είναι πάντα σωστή,για να απαντήσω.

Στα άμεσου ψεκασμού και ειδικά στα τουρμπικά λοιπόν,το υδρογόνο απλά δεν κάνει τίποτα.
Τέλος.

Εκεί που κάνει τρομερή δουλειά,είναι στα υπόλοιπα.Τέλος.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Σεπ 2017, 19:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
+1
η μόνη μέχρι τώρα χειροπιαστή λύση (το βλέπεις και ο ίδιος άλλωστε) είναι το βγάλσιμο της πολλαπλής..το ψέκασμα με το καθαριστικο σπρέυ για να διαβρωθεί ''σίγουρα'' η πάστα η οποία είναι σαν μέταλλο και τρίψιμο με dremel..είναι και φτηνό αν σκεφτείς οτι θα το κάνεις κάθε 60Κ περίπου..ολα τα άλλα είναι παρηγοριά στον άρρωστο..

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Σεπ 2017, 08:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Το υδρογόνο λειτουργεί από την βαλβίδα εισαγωγής και μετά....όχι πιο πριν και ούτε αυλούς καθαρίζει ούτε τίποτα στα άμεσου....το μόνο που κάνει είναι επειδή καθαρίζει τις έδρες των βαλβίδων και κλείνουν πιο καλά παίρνεις πίσω ένα μικρό ποσοστό από την συμπίεση το όπιο κρατάει ελάχιστα γιατί μόλις δουλέψει ξανά το.μοτερ στην κανονική του χρήση από τις αναθυμιάσεις θα ξαναμαζεψει.

Στα συμβατικά κάνει πιο πολύ δουλειά γιατί όντως μαζεύει κάρβουνιλα μέσα στο θάλαμο καύσης και στην κορώνα του εμβόλου που καθαρίζοντας αυτά επανέρχεται όλη η καύση στα σωστά της....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Σεπ 2017, 08:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Δηλαδή, ούτε στα πετρέλαια που είναι άμεσου ψεκασμού (βλ. e-hdi, BlueHDi) δεν θα κάνει δουλειά;

Στο DPF, και κτλ.;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Σεπ 2017, 08:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Όχι λέμε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Σεπ 2017, 09:36 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Giannis307 έγραψε:
Το υδρογόνο λειτουργεί από την βαλβίδα εισαγωγής και μετά....όχι πιο πριν και ούτε αυλούς καθαρίζει ούτε τίποτα στα άμεσου....το μόνο που κάνει είναι επειδή καθαρίζει τις έδρες των βαλβίδων και κλείνουν πιο καλά παίρνεις πίσω ένα μικρό ποσοστό από την συμπίεση το όπιο κρατάει ελάχιστα γιατί μόλις δουλέψει ξανά το.μοτερ στην κανονική του χρήση από τις αναθυμιάσεις θα ξαναμαζεψει.

Στα συμβατικά κάνει πιο πολύ δουλειά γιατί όντως μαζεύει κάρβουνιλα μέσα στο θάλαμο καύσης και στην κορώνα του εμβόλου που καθαρίζοντας αυτά επανέρχεται όλη η καύση στα σωστά της....
Οποτε οντως εκανε εναν μικρο καθαρισμο στις εδρες των βαλβιδων μου, γιαυτο κ το νιωθω πιο ζωντανο.
Ερωτηση στον φιλτατο Γιαννη: μετα απο χερατο καθαρισμο σε ΤΗΡ, αν γινεται καθαρισμος με υδρογονο ανα πχ 10.000, εχει νοημα ή οχι;

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2017, 01:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28
Δημοσιεύσεις: 1317
Εχει νόημα αυτο να γίνετε σε συμβατικούς με υγραεριο ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ATL Carbon Cleaning
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2017, 07:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Έχεις δει επικαθίσεις από υγραέριο;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 5 [ 61 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Carbon Look Parts
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: blackvtr
Απαντήσεις: 8
carbon μεμβανη
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 6
CARBON ΚΑΠΟ (ομαδική αγορά)
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: AleZ750
Απαντήσεις: 30
Επένδυση carbon στην κονσόλα για C4
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: dcat
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια