Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 12:03 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Πλεονέκτημα.

Κρατάει την τουρμπίνα όπως πρέπει να είναι γιατί αλλιώς ο αέρας αυτός δεν θα μπορούσε να πάει κάπου αλλού και το μοτέρ θα "έσπαγε",ή όπως το λένε οι αεροπόροι θα στολάριζε.

Μειονέκτημα.

Λόγω της εκτόνωσης της πίεσης στον αέρα,μπερδεύεται ο σένσορας της μάζας-αέρα,με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να δίνει παραπάνω καύσιμο,αισθανόμενος οτι κάτι του λείπει.
Αυτό το καύσιμο περνάει απο τους κυλίνδρους και πάει άκαυτο στην εξάτμιση και στο περιβάλλον.
Εδώ υπάρχει ένα θέμα,με δυνατά αυτοκίνητα προγραμματισμένα στο φούλ(με πολύ καύσιμο και πολύ αβάνς),που τα βλέπουμε να βγάζουν φλόγα απο την εξάτμιση.

Ερωτήσεις.....

Υ.Γ στα ερωτήματά σου Τζόνι,δεν ακούς τίποτα,ούτε εσύ Βαγγέλη,κάτι άλλο είναι και σας μπερδεύει.
Γίνεται να μπεί σκάστρα σε ντίζελ,αλλά θέλει πολλή δουλειά.
Πιστεύω τον επόμενο μήνα,που θα έχω έτοιμο το δικό μου να σας το δείξω λάιβ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 20:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Αν το θυμηθώ και δεν βαριέμαι θα βγαλω ένα βιντεακι για το πως ακριβώς ακούγεται.
Μπορει απλα να ειναι η τουρμπίνα που κόβει απότομα ξερω γω.
Άρα αφού δεν χρειάζεται η σκάστρα στο Diesel εσύ τι κερδίζεις που θα βάλεις? Εννοώ ποιός ο λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο?

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 21:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Tzakos έγραψε:
Η εσωτερική με ρεύμα,η εξωτερική με πίεση.

ποια ειναι η εσωτερικη και ποια η εξωτερικη ?
μιλαμε για βενζινες ή πετρελαια ?
μιλαμε για μαμα αυτοκινητα συγχρονα ή γενικα για turbo ?

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Εσωτερική αδερφούλη,εννοώ την "μαμά".
Εξωτερική εννοώ την update στα περιφερειακά.
Μιλάω για βενζίνη.
Μιλάω γενικά για turbo.


Υ.Γ Τζόνι,απλά θέλω να την ακούω,οπότε αν κάτι συμβεί και χάνω πίεση χωρίς να το έχω καταλάβει,να το πάρω χαμπάρι απο εκεί.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 22:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Οκ
απλα να συμπληρώσω οτι οταν βαζουμε εξωτερική (περιφεριακα) την εσωτερικη (μαμα-ηλεκτρικη) την ταπώνουμε!!!
και μην μπλεκουμε την σκαστρα με την wastegate!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
υπάρχει και η Forge που μπαίνει στη θέση της μαμάς..και βγαίνει σε κλειστού και ανοικτού τύπου...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 22:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μπίλ,δεν χρειάζεται τάπωμα,απλά δεν βγάζουμε το φίς απο πάνω γιατί θα υπάρχει μόνιμα λαμπάκι αναμμένο.
Έγραψα πουθενα για wastegate?Αν το έκανα είναι λάθος.

Μπάρακ η θέση της σκάστρας είναι όσο κοντύτερα στο τούρμπο.
Άσε τι κάνει η forge.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
johnis έγραψε:
vaggelis_3333 έγραψε:
Αυτο ομως ισχυει για τις βενζινες εμεις οι πετρελαιαδες το τσαφ τσουφ δεν το ακουμε :-( γιατι δεν εχουμε :-(

σειρα εχει η wastegate ;-)


Είσαι σίγουρος? Το δικό μου κάνει. Όχι εύκολα και όχι πολύ δυνατά αλλά κάνει. Δεν ξέρω βέβαια απο ποιο εξαρτημα προέρχεται ακριβώς.
Ακουγεται πιο ευκολα οταν εισαι σταματημένος, Ανεβάσεις 4000 και αφήσεις απότομα. Για να ακουστεί εν κινήσει θέλει ανοιχτό παράθυρο και κάποιο κράσπεδο ή παρκαρισμένο αυτοκίνητο ωστε να ανακλαστει ο ηχος. :D Τρεχα γύρευε δηλαδη.
Εκτος και προέρχεται από κάτι άλλο, αυτά ο ΜΜ θα μασ τα πει.



Τα diesel δεν παράγουν υποπίεση και γι αυτό το λόγο έχουν αντλία υποπίεσης.
Βοηθάει δλδ τα φρένα σου και όπου αλλού χρειάζεται.
Οπότε,στο ξαναλέω δεν ακούς τίποτα.
Εγώ ψάχνω για μια ηλεκτροβάνα.
Αν μπορέσω και την συνδέσω ιδανικά,ίσως κάτι να ακούω.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 13:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02
Δημοσιεύσεις: 3506
Για την υποπιεση το ήξερα.

Προφανώς ακούω κάτι άλλο.
Δεν είναι το τσαφ της σκάστρας, είναι πιο μακρόσυρτο. Ίσως είναι η τουρμπίνα που κόβει απότομα στροφές.
Έναν νωχελικό ήχο τον κάνει πάντως που γίνεται αντιληπτός υπό συγκεκριμένες συνθήκες.

_________________
2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018)
2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- )
MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 17:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2015, 18:57
Δημοσιεύσεις: 386
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ο ηχος που ακουγετε προερχεται οταν αφηνεις το γκαζι και ανοιγει η wastegate και εκτονονονται τα καυσαερια μαλλον απο εκει προερχετε ο ηχος.

Οσο αφορα την σκαστρα στα πετρελαια εγω προσωπικα εχω τοποθετησει αλλα ακομα δεν την εχω συνδεσει γιατι θελει δουλεια και θελει και ενα παραλληλο εγκεφαλακι και δεν το εχω ολοκληρωσει ο λογος ειναι οτι το αμαξι (C3) το εχει η γυναικα καθημερινα και επεσε παντοφλα με τα πειραματα ..

Εικόνα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Tzakos έγραψε:
Μπίλ,δεν χρειάζεται τάπωμα,απλά δεν βγάζουμε το φίς απο πάνω γιατί θα υπάρχει μόνιμα λαμπάκι αναμμένο.
Έγραψα πουθενα για wastegate?Αν το έκανα είναι λάθος.

Μπάρακ η θέση της σκάστρας είναι όσο κοντύτερα στο τούρμπο.
Άσε τι κάνει η forge.

ρε brο.... σωστα δεν βγαζεις το φισακι απο πανω της αλλα την βγαζεις ολοκληρη απο την θεση της και την αφηνεις διπλα κρεμασμένη....στην θεση της βαζεις το πλακακι και ταπωνεις την τρυπα....αν την αφησεις στην θεση της και με κουμπωμένο φισακι τοτε θα δουλευει κανονικα και η εξωτερική που θα βάλεις στα περιφεριακα, δεν θα κανει τιποτα...ουτε τσαφ ουτε τσουφ!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 19:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Έχεις απόλυτο δίκιο,ξέχασα να το αναφέρω. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 19:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
vaggelis_3333 έγραψε:
Ο ηχος που ακουγετε προερχεται οταν αφηνεις το γκαζι και ανοιγει η wastegate και εκτονονονται τα καυσαερια μαλλον απο εκει προερχετε ο ηχος.

Οσο αφορα την σκαστρα στα πετρελαια εγω προσωπικα εχω τοποθετησει αλλα ακομα δεν την εχω συνδεσει γιατι θελει δουλεια και θελει και ενα παραλληλο εγκεφαλακι και δεν το εχω ολοκληρωσει ο λογος ειναι οτι το αμαξι (C3) το εχει η γυναικα καθημερινα και επεσε παντοφλα με τα πειραματα ..

Εικόνα

η σωλήνα με την κολλημένη γωνία κάνει κακό στη ροή...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 07 Νοέμ 2017, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Νοέμ 2015, 18:50
Δημοσιεύσεις: 83
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Δυστυχως στα ντιζελ ειναι ματαιος κοπος η σκαστρα .. Ωστοσο για τον ηχο αμα βαλεις απλα μια φιλτροχοανη ακουγεται και καλυτερα απο σκαστρα ;) ;) . Νομιζω στα ντιζελ υπαρχει recirculated valve αντι για blow off valve χωρις να ειμαι σιγουρος , διορθωστε με. :hmm

_________________
C3 1,4 HDi ecochic (2015)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 29 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

C4 1.6 VTS Turbo
Δ. Συζήτηση: Δοκιμές Club
Συγγραφέας: GreekCitroenClub Team
Απαντήσεις: 17
1.6 16V TURBO
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: PANOSP
Απαντήσεις: 3
C4 VTS 1.6 Turbo - big turbo kit
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: salex
Απαντήσεις: 18
1.4 Turbo
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: kostas2123
Απαντήσεις: 33
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ