Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 20:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Πλεονέκτημα.
Κρατάει την τουρμπίνα όπως πρέπει να είναι γιατί αλλιώς ο αέρας αυτός δεν θα μπορούσε να πάει κάπου αλλού και το μοτέρ θα "έσπαγε",ή όπως το λένε οι αεροπόροι θα στολάριζε.
Μειονέκτημα.
Λόγω της εκτόνωσης της πίεσης στον αέρα,μπερδεύεται ο σένσορας της μάζας-αέρα,με αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να δίνει παραπάνω καύσιμο,αισθανόμενος οτι κάτι του λείπει. Αυτό το καύσιμο περνάει απο τους κυλίνδρους και πάει άκαυτο στην εξάτμιση και στο περιβάλλον. Εδώ υπάρχει ένα θέμα,με δυνατά αυτοκίνητα προγραμματισμένα στο φούλ(με πολύ καύσιμο και πολύ αβάνς),που τα βλέπουμε να βγάζουν φλόγα απο την εξάτμιση.
Ερωτήσεις.....
Υ.Γ στα ερωτήματά σου Τζόνι,δεν ακούς τίποτα,ούτε εσύ Βαγγέλη,κάτι άλλο είναι και σας μπερδεύει. Γίνεται να μπεί σκάστρα σε ντίζελ,αλλά θέλει πολλή δουλειά. Πιστεύω τον επόμενο μήνα,που θα έχω έτοιμο το δικό μου να σας το δείξω λάιβ.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 20:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Αν το θυμηθώ και δεν βαριέμαι θα βγαλω ένα βιντεακι για το πως ακριβώς ακούγεται. Μπορει απλα να ειναι η τουρμπίνα που κόβει απότομα ξερω γω. Άρα αφού δεν χρειάζεται η σκάστρα στο Diesel εσύ τι κερδίζεις που θα βάλεις? Εννοώ ποιός ο λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο?
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 21:23 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Tzakos έγραψε: Η εσωτερική με ρεύμα,η εξωτερική με πίεση. ποια ειναι η εσωτερικη και ποια η εξωτερικη ? μιλαμε για βενζινες ή πετρελαια ? μιλαμε για μαμα αυτοκινητα συγχρονα ή γενικα για turbo ?
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 22:06 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Εσωτερική αδερφούλη,εννοώ την "μαμά". Εξωτερική εννοώ την update στα περιφερειακά. Μιλάω για βενζίνη. Μιλάω γενικά για turbo.
Υ.Γ Τζόνι,απλά θέλω να την ακούω,οπότε αν κάτι συμβεί και χάνω πίεση χωρίς να το έχω καταλάβει,να το πάρω χαμπάρι απο εκεί.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 22:29 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Οκ απλα να συμπληρώσω οτι οταν βαζουμε εξωτερική (περιφεριακα) την εσωτερικη (μαμα-ηλεκτρικη) την ταπώνουμε!!! και μην μπλεκουμε την σκαστρα με την wastegate!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 22:36 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
υπάρχει και η Forge που μπαίνει στη θέση της μαμάς..και βγαίνει σε κλειστού και ανοικτού τύπου...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 04 Νοέμ 2017, 22:51 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Μπίλ,δεν χρειάζεται τάπωμα,απλά δεν βγάζουμε το φίς απο πάνω γιατί θα υπάρχει μόνιμα λαμπάκι αναμμένο. Έγραψα πουθενα για wastegate?Αν το έκανα είναι λάθος.
Μπάρακ η θέση της σκάστρας είναι όσο κοντύτερα στο τούρμπο. Άσε τι κάνει η forge.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 12:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
johnis έγραψε: vaggelis_3333 έγραψε: Αυτο ομως ισχυει για τις βενζινες εμεις οι πετρελαιαδες το τσαφ τσουφ δεν το ακουμε :-( γιατι δεν εχουμε :-(
σειρα εχει η wastegate ;-) Είσαι σίγουρος? Το δικό μου κάνει. Όχι εύκολα και όχι πολύ δυνατά αλλά κάνει. Δεν ξέρω βέβαια απο ποιο εξαρτημα προέρχεται ακριβώς. Ακουγεται πιο ευκολα οταν εισαι σταματημένος, Ανεβάσεις 4000 και αφήσεις απότομα. Για να ακουστεί εν κινήσει θέλει ανοιχτό παράθυρο και κάποιο κράσπεδο ή παρκαρισμένο αυτοκίνητο ωστε να ανακλαστει ο ηχος. Τρεχα γύρευε δηλαδη. Εκτος και προέρχεται από κάτι άλλο, αυτά ο ΜΜ θα μασ τα πει. Τα diesel δεν παράγουν υποπίεση και γι αυτό το λόγο έχουν αντλία υποπίεσης. Βοηθάει δλδ τα φρένα σου και όπου αλλού χρειάζεται. Οπότε,στο ξαναλέω δεν ακούς τίποτα. Εγώ ψάχνω για μια ηλεκτροβάνα. Αν μπορέσω και την συνδέσω ιδανικά,ίσως κάτι να ακούω.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
johnis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 13:45 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Σεπ 2015, 18:02 Δημοσιεύσεις: 3506
|
Για την υποπιεση το ήξερα.
Προφανώς ακούω κάτι άλλο. Δεν είναι το τσαφ της σκάστρας, είναι πιο μακρόσυρτο. Ίσως είναι η τουρμπίνα που κόβει απότομα στροφές. Έναν νωχελικό ήχο τον κάνει πάντως που γίνεται αντιληπτός υπό συγκεκριμένες συνθήκες.
_________________ 2002 Xsara 1.6 16v Exclusive (18/01/2002 - 21/08/2018) 2016 C4 1.6 BlueHdi 120 S&S (4/06/2016- ) MY2019 Ford Fiesta ST-line (12/10/2018-)
|
|
|
|
|
vaggelis_3333
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 17:16 |
|
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2015, 18:57 Δημοσιεύσεις: 386 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Ο ηχος που ακουγετε προερχεται οταν αφηνεις το γκαζι και ανοιγει η wastegate και εκτονονονται τα καυσαερια μαλλον απο εκει προερχετε ο ηχος. Οσο αφορα την σκαστρα στα πετρελαια εγω προσωπικα εχω τοποθετησει αλλα ακομα δεν την εχω συνδεσει γιατι θελει δουλεια και θελει και ενα παραλληλο εγκεφαλακι και δεν το εχω ολοκληρωσει ο λογος ειναι οτι το αμαξι (C3) το εχει η γυναικα καθημερινα και επεσε παντοφλα με τα πειραματα ..
_________________
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 19:49 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Tzakos έγραψε: Μπίλ,δεν χρειάζεται τάπωμα,απλά δεν βγάζουμε το φίς απο πάνω γιατί θα υπάρχει μόνιμα λαμπάκι αναμμένο. Έγραψα πουθενα για wastegate?Αν το έκανα είναι λάθος.
Μπάρακ η θέση της σκάστρας είναι όσο κοντύτερα στο τούρμπο. Άσε τι κάνει η forge. ρε brο.... σωστα δεν βγαζεις το φισακι απο πανω της αλλα την βγαζεις ολοκληρη απο την θεση της και την αφηνεις διπλα κρεμασμένη....στην θεση της βαζεις το πλακακι και ταπωνεις την τρυπα....αν την αφησεις στην θεση της και με κουμπωμένο φισακι τοτε θα δουλευει κανονικα και η εξωτερική που θα βάλεις στα περιφεριακα, δεν θα κανει τιποτα...ουτε τσαφ ουτε τσουφ!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: TURBO.....γενικά. Δημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Νοέμ 2017, 19:54 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
vaggelis_3333 έγραψε: Ο ηχος που ακουγετε προερχεται οταν αφηνεις το γκαζι και ανοιγει η wastegate και εκτονονονται τα καυσαερια μαλλον απο εκει προερχετε ο ηχος. Οσο αφορα την σκαστρα στα πετρελαια εγω προσωπικα εχω τοποθετησει αλλα ακομα δεν την εχω συνδεσει γιατι θελει δουλεια και θελει και ενα παραλληλο εγκεφαλακι και δεν το εχω ολοκληρωσει ο λογος ειναι οτι το αμαξι (C3) το εχει η γυναικα καθημερινα και επεσε παντοφλα με τα πειραματα .. η σωλήνα με την κολλημένη γωνία κάνει κακό στη ροή...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|