Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:13 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vpafi στις Τρί 16 Ιαν 2018, 10:13.
Αιτία: ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vpafi στις Τρί 16 Ιαν 2018, 10:14.
Αιτία: ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vpafi στις Τρί 16 Ιαν 2018, 10:14.
Αιτία: ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vpafi στις Τρί 16 Ιαν 2018, 10:14.
Αιτία: ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vpafi στις Τρί 16 Ιαν 2018, 10:14.
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vpafi στις Τρί 16 Ιαν 2018, 10:15.
Αιτία: ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vpafi στις Τρί 16 Ιαν 2018, 10:16.
Αιτία: ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vpafi στις Τρί 16 Ιαν 2018, 10:16.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιαν 2018, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Μανθο μην πιανεις μηχανακια ειναι εντελως αλλη νοοτροπια με το μονο κοινο την αρχη λειτουργειας....
Μιλωντας για valvetrain ειναι εξορισμου το συνολο του συστηματος διαχειρησης των βαλβιδων απο εκκεντροφορους ωστηρια εως ελατηρια και retainers.

Μιλωντας παντα για τα δικα μας μοτερ δεν ειναι φτιαγμενο το συνολο για να στροφαρει αλλα για να μπορει να ανταπεξελθει στα παραπανησια φορτια απο τον η τους μεταβλητους οπως επισης και (στις τουρμπο εκδοσεις) της αντλιας βενζινης και αντλιας υποπιεσης...

Α και σορι που "βρωμιζω" εγω ο μηχανικος απο ιεκ το νημα των του πολυτεχνειου αλλα αν θεωρει καποιος οτι αντεχει λιπαντικο παραπανω απο 10.000 σε τετοιους κινητηρες απλα με κανει να γελω και σας παροτρυνω κιολας να τα αφηνεται....δουλεια για μενα στο μελλον ειναι....

φιλικα παντα
ο ασχετος απο την αργυρουπολη

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιαν 2018, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:laugh :laugh :laugh

Θ έχεις εμένα πελάτη που τα αφήνω 15.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιαν 2018, 19:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
Giannis307 έγραψε:
εγω ο μηχανικος απο ιεκ το νημα των του πολυτεχνειου αλλα αν θεωρει καποιος οτι αντεχει λιπαντικο παραπανω απο 10.000 σε τετοιους κινητηρες απλα με κανει να γελω και σας παροτρυνω κιολας να τα αφηνεται....δουλεια για μενα στο μελλον ειναι..


:clap :clap :clap

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιαν 2018, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
[b]εγω ο μηχανικος απο ιεκ το νημα των του πολυτεχνειου αλλα αν θεωρει καποιος οτι αντεχει λιπαντικο παραπανω απο 10.000 σε τετοιους κινητηρες απλα με κανει να γελω και σας παροτρυνω κιολας να τα αφηνεται....δουλεια για μενα στο μελλον ειναι....[/b

Επειδή μπερδεύουμε τον κάθε διαβάζοντα,είτε σχετικό,είτε άσχετο με το θέμα.

Τα δικά μου οχήματα και μερικών φίλων πως αντέχουν?
Εσύ που σερβίρεις και ανοίγεις δεκάδες τέτοιους κινητήρες την βδομάδα,είναι όλοι ίδιοι,ή είναι σε κάποια κατάσταση,αναλόγως του λιπαντικού που δουλεύουν,αναλόγως της χρήσης που του κάνουν και άλλα πολλά?

Να τα εξηγήσεις αυτά γιατί έχουμε άτομα που θέλουν να μάθουν.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιαν 2018, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Μανθο μην κρινεις απο τα δικα σου γιατι εσυ αν τα αλλαζες καθε 10 θα επρεπε να το κανεις 2 φορες το μηνα....

Οι συχνες αλαγες και το ποιοτικο λαδι καταρχην δεν αφηνει την καφετιλα-μουργα σε ολο τον κινητηρα οπως γινεται με οσα εχω δει που ακολουθουσαν το πλανο της μαμας....και κατ επεκταση αυτα που πινουν το πιο πολυ λαδι ειναι αυτα που τα πρωτα 60.000 εκαναν αλαγες βαση μαμας δηλαδη 3 (!) φορες ολες κιολες.....μετα αναλογα την κατασταση και την τυxη του καθε μοτερ ισως μετα 3-4 αλαγες σε λιγα χλμ να καθαρισει....αλλα δυστηχως οι περισσοτερες περιπτωσεις εχουν καταληξη την επισκευη και ,λογικο ειναι, κατι πρεπει να χαλαει για να ανανεωνεται αν κατι ειναι ¨σκυλι¨ τοτε και οι εταιριες οπως και ολο το εμποριο του after sales τι θα κανει?

Και δεν μιλαω μονο για τα τουρμπο αλλα η πλειοψηφεια των ΕP σαυτη την κατασταση ειναι απο 1.4 vvti εως και τους 1.6 thp.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιαν 2018, 20:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
Giannis307 έγραψε:

Οι συχνες αλαγες και το ποιοτικο λαδι καταρχην δεν αφηνει την καφετιλα-μουργα σε ολο τον κινητηρα οπως γινεται με οσα εχω δει που ακολουθουσαν το πλανο της μαμας....και κατ επεκταση αυτα που πινουν το πιο πολυ λαδι ειναι αυτα που τα πρωτα 60.000 εκαναν αλαγες βαση μαμας δηλαδη 3 (!) φορες ολες κιολες.....μετα αναλογα την κατασταση και την τυxη του καθε μοτερ ισως μετα 3-4 αλαγες σε λιγα χλμ να καθαρισει....αλλα δυστηχως οι περισσοτερες περιπτωσεις εχουν καταληξη την επισκευη και ,λογικο ειναι, κατι πρεπει να χαλαει για να ανανεωνεται αν κατι ειναι ¨σκυλι¨ τοτε και οι εταιριες οπως και ολο το εμποριο του after sales τι θα κανει?

Και δεν μιλαω μονο για τα τουρμπο αλλα η πλειοψηφεια των ΕP σαυτη την κατασταση ειναι απο 1.4 vvti εως και τους 1.6 thp.


:clap :clap :clap :no1

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Ιαν 2018, 20:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Αφού ρε γέροντα βάζεις καλής ποιότητας λιπαντικό και για τα 15000 χλμ που διανύεις έχει λειτουργήσει ο κινητήρας σου τις μισές ώρες από αυτές που κάνει το "δικό" μου μοτερ σε 6000 χλμ και που βάζω λάδι από το Lidl.

Ο δικός σου κινητήρας δέχεται "σταθερές" θερμικές και θερμοκρασιακές καταπονήσεις σε σχέση με τον δικό μου κινητήρα

Γι αυτό ο δικός σου και του Βαγγέλη από το Σουφλί είναι καθαρός και ο δικός μου σαν άπλυτο τηγάνι από καλαμαράκια....

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Τελευταία επεξεργασία από nik0laus και Δευτ 15 Ιαν 2018, 20:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 56 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ιμάντας χρονισμού σε 1.4 hdi c3 μοντέλο του 2014
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: xaralam
Απαντήσεις: 1
Ιμαντας χρονισμου
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Αντρεας12
Απαντήσεις: 7
Βλάβη ιμάντα χρονισμού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 58
Εύρεση Κατάστασης Χρονισμού σε THP Κινητήρες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 22
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron