Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:50 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιαν 2018, 20:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Η καδένα χρονισμού αποτελεί ένα απο τα πιο σοβαρά μηχανικά μέρη του κινητήρα μας εφ’οσον ο κινητήρας μας φέρει αλυσίδα και όχι ιμάντα και αυτό γιατί έχει να κάνει με τον χρονισμό του κινητήρα ή καλύτερα με την πλήρη λειτουργία ενός τετράχρονου κινητήρα αφού συγχρονίζει το άνοιγμα και κλείσιμο των βαλβίδων με την άνοδο/κάθοδο των εμβόλων ενώ ο ψεκασμός έρχεται να συμπληρώσει τους 4 χρόνους ενός τετράχρονου κινητήρα εσωτερικής καύσης!

Πότε πρέπει να αλλάξουμε την καδένα χρονισμού ?



Η καδένα χρονισμού δεν έχει διάρκεια ζωής και ούτε καθιστά μέρος της προγραμματισμένης συντήρησης οπότε αν ο μηχανικός σας δήλωσε οτι αλλάζεται κάθε 100.000 χιλιόμετρα τότε πιθανόν να μην είναι γνώστης των πραγμάτων ή έχει έλλειψη χρημάτων και θέλει να γεμίσει την τσέπη του!

Η Καδένα αλλάζει ΜΟΝΟ όταν χαλαρώσει και εμφανίζει συγκεκριμένες αρυθμίες στον κινητήρα με αποτέλεσ

μα να εμφανίζει κάποιες βλάβες “κλειδί” στην υπόθεση που γνωρίζουν τεχνικοί που έχουνε εκπαιδευτεί στην συγκεκριμένη μάρκα / μοντέλο που συνήθως θα σε κάποιο συνεργείο με οργάνωση που παρακολουθεί την εξέλιξη ( τεχνική κατάρτιση ) και όχι στο συνεργείο της γειτονιάς που μπορεί να είναι καλός άνθρωπος αλλά δεν μπορεί να παρακολουθήσει τεχνικά σεμινάρια λόγω δαπάνης.

Επίσης η καδένα μπορεί να προκαλέσει θόρυβο σε κρύα λειτουργία είτε γιατί το λάδι είναι κρύο και δεν προλαβαίνει να λιπάνει τον τεντωτήρα της καδένας και ίσως να ακούγεται το πρωί που βάζουμε εμπρός τον κινητήρα για μερικά δευτερόλεπτα ή και περισσότερα και αυτό έχει να κάνει με το λιπαντικό που χρησιμοποιούμε .

Δεν πρέπει να ξεχνάμε το φίλτρο λαδιού που μπορεί να προκαλέσει ακόμη και μείωση της πίεσης λαδιού καθώς η ιστορία δείχνει οτι μια κακή παρτίδα ποιότητας φίλτρου μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα όχι μόνο στην καδένα αλλά και σε άλλα μηχανικά σύνολα του κινητήρα !

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιαν 2018, 20:55 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ευχαριστουμε Δασκαλε για το σεμινάριο! Γιατί αλλοι κινητήρες εχουν ιμάντα και άλλοι καδένα?

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιαν 2018, 21:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Θεωρώ οτι οι κινητήρες με μεταβλητό χρονισμό,χρειάζονται καδένα,Νικόλα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιαν 2018, 22:11 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Αρα δεν τιθεται θεμα κοστους αλλα σωστης λειτουργιας του καθε κινητηρα αν θα εχει ιμαντα η καδενα, οπως το καταλαβαινω. Δηλαδη η υψηλη ακριβεια λειτουργιας που απαιτει ο μεταβλητος χρονισμος επιβαλλει καδενα. Ασχετο,αλλα θυμηθηκα τωρα το δεσμοδρομικο συσυτημα βαλβιδων της Ducati Desmo που δεν ειχε ελατηρια βαλβιδων αλλα ενα συστημα γραναζιων αμεσα συνδεδεμενο με τους εκκεντροφορους αν δεν κανω λαθος. Θυμαμαι που διαβαζα στους 2Τροχους οτι ηταν αρκετα θορυβωδες στις χαμηλες στροφες αλλα στροφαριζε πολυ ψηλα με απολυτη ακριβεια. Κάπως ετσι και η καδενα μπορει καποιες φορες να ειναι λιγο πιο θορυβωδης απο τον ιμαντα αλλα εχει δυσκολο ρολο να επιτελεσει.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιαν 2018, 22:18 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Ωραίος Μανθούλη μου! Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες

Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Ιαν 2018, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Αρα δεν τιθεται θεμα κοστους αλλα σωστης λειτουργιας του καθε κινητηρα αν θα εχει ιμαντα η καδενα, οπως το καταλαβαινω. Δηλαδη η υψηλη ακριβεια λειτουργιας που απαιτει ο μεταβλητος χρονισμος επιβαλλει καδενα. Ασχετο,αλλα θυμηθηκα τωρα το δεσμοδρομικο συσυτημα βαλβιδων της Ducati Desmo που δεν ειχε ελατηρια βαλβιδων αλλα ενα συστημα γραναζιων αμεσα συνδεδεμενο με τους εκκεντροφορους αν δεν κανω λαθος. Θυμαμαι που διαβαζα στους 2Τροχους οτι ηταν αρκετα θορυβωδες στις χαμηλες στροφες αλλα στροφαριζε πολυ ψηλα με απολυτη ακριβεια. Κάπως ετσι και η καδενα μπορει καποιες φορες να ειναι λιγο πιο θορυβωδης απο τον ιμαντα αλλα εχει δυσκολο ρολο να επιτελεσει.



Πολύ σωστός.
Όπως επίσης όλα τα μοτό με το στροφάρισμα που κάνουν,με καδένα είναι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιαν 2018, 21:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Φεβ 2015, 20:57
Δημοσιεύσεις: 581
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη-Καλαμαρια
Δυστυχώς καδένα , πλαστικοί οδηγοί και τεντωτήρας που η λειτουργία(δύναμη που ασκει) εξαρτάται απο την πιεση λαδιου είναι η τέλεια συνταγή για Προβλήματα και αναξιόπιστα αποτελέσματά . Ειδικά στα σύγχρονα οχήματα που η αλλαγή λαδιών γίνεται σε μεγαλύτερα διαστήματα απο ότι παλιότερα ακόμη χειρότερα.
Οι μόνοι κερδισμένοι είναι οι εταιρείες λιπαντικών καθώς θα αναγκαστείτε να αλλάζετε λάδια κάθε 10.000km όπως παλιά.

_________________
Citroen C4 sedan 1.6 TU5JP4-NFU 2008 , BRC P&D MY10 + LPG7


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιαν 2018, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Tzakos έγραψε:
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Αρα δεν τιθεται θεμα κοστους αλλα σωστης λειτουργιας του καθε κινητηρα αν θα εχει ιμαντα η καδενα, οπως το καταλαβαινω. Δηλαδη η υψηλη ακριβεια λειτουργιας που απαιτει ο μεταβλητος χρονισμος επιβαλλει καδενα. Ασχετο,αλλα θυμηθηκα τωρα το δεσμοδρομικο συσυτημα βαλβιδων της Ducati Desmo που δεν ειχε ελατηρια βαλβιδων αλλα ενα συστημα γραναζιων αμεσα συνδεδεμενο με τους εκκεντροφορους αν δεν κανω λαθος. Θυμαμαι που διαβαζα στους 2Τροχους οτι ηταν αρκετα θορυβωδες στις χαμηλες στροφες αλλα στροφαριζε πολυ ψηλα με απολυτη ακριβεια. Κάπως ετσι και η καδενα μπορει καποιες φορες να ειναι λιγο πιο θορυβωδης απο τον ιμαντα αλλα εχει δυσκολο ρολο να επιτελεσει.



Πολύ σωστός.
Όπως επίσης όλα τα μοτό με το στροφάρισμα που κάνουν,με καδένα είναι.


Το στρόφαρισμα είναι εντελώς άκυρος λόγος για την ύπαρξη καδένας....να σας θυμίσω ότι μαμά τα περισσότερα καδενατα πάνε μέχρι 7.500 οπότε δεν είναι εκεί το ζήτημα γιατί πχ αν δεις παλιότερα Χόντα που είχαν το 9 εύκολα στο στροφόμετρο όπως και άλλα κατά βάση ιαπωνικα....για να μην πούμε για σαξοραλα....

Η καδένα υπάρχει γιατί οι εκκεντροφόροι έχουν πολύ πιο μεγάλο φορτίο πάνω τους λόγω μεταβλητών λόγω αντλιών κενού βενζίνης κλπ συν ότι τα μοτέρ πλέον παίζουν με λόγους συμπίεσης 10.5+ και κατά συνέπεια έχουν πολύ πιο ενισχυμένα ελατήρια βαλβίδων και γενιά τι valvetrain είναι ενισχυμένο....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιαν 2018, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Φίλτατε τα μοτό δουλεύουν καδένα και ανεβάζουν 20άρες.
Το είπα οτι είναι η ύπαρξή τους είναι αναγκαία λόγω μεταβλητών.

Σιγά τα τάπερ. :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vpafi στις Τρί 16 Ιαν 2018, 10:12.
Αιτία: ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιαν 2018, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2016, 19:35
Δημοσιεύσεις: 338
Τοποθεσία: Κομοτηνή, Λάρισα
:clap :clap !Ευχαριστούμε!
Για τους ιμάντες έχουμε κάτι γενικό πότε τους αλλάζουμε?

_________________
''BLANCHE''CITROEN C4 1.6 MCP STT AERO PACK


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιαν 2018, 22:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2016, 19:35
Δημοσιεύσεις: 338
Τοποθεσία: Κομοτηνή, Λάρισα
<<και γενιά τι valvetrain είναι ενισχυμένο>> :hmm :scratch
Λίγη βοήθεια γιατί δεν.....??? :)

_________________
''BLANCHE''CITROEN C4 1.6 MCP STT AERO PACK


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιαν 2018, 22:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
το καλύτερο σύστημα είναι με γρανάζια αλλά πολύ ακριβό και δεν το βάζει καμία εταιρεία..
Εικόνα

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΔΕΝΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 14 Ιαν 2018, 23:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Απρ 2016, 19:35
Δημοσιεύσεις: 338
Τοποθεσία: Κομοτηνή, Λάρισα
barracuda έγραψε:
το καλύτερο σύστημα είναι με γρανάζια αλλά πολύ ακριβό και δεν το βάζει καμία εταιρεία..
Εικόνα

Σαν τα Rolex ένα πράγμα :) , μήπως είναι και kinetic να μας γλιτώνει και καύσιμα! :D

_________________
''BLANCHE''CITROEN C4 1.6 MCP STT AERO PACK


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω vpafi στις Τρί 16 Ιαν 2018, 10:11.
Αιτία: ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 56 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Εύρεση Κατάστασης Χρονισμού σε THP Κινητήρες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 22
Αλλαγή ιμάντα χρονισμού σε c4 Picasso 1.8
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: vasbill
Απαντήσεις: 14
Ιμάντας χρονισμού έσπασε εν κινήσει
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Christina C4 vts
Απαντήσεις: 5
Πλαστικό κάλυμμα του ιμάντα χρονισμού της μηχανής.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: keltis
Απαντήσεις: 22
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ