Λοιπον για να τα παρουμε απο την αρχη
216000 χιλιομετρα και αναωε το λαμπακι για το eolys πηγα citroen και μου γεμισαν προσθετο 100€ +55€ εργασια μου ανεφεραν οτι το dpf ειναι σχεδον γεματο . ΚΑι χρίζει αντικαταστασης με τις δυο παραπανω προτασεις που εχω προαναφερει. καλα μεχρι εδω
Σε αναζητηση σε site για καθαρισμο μιας και καινουργιο η επισκευασμενο δεν αξιζει εψαξα και βρηκα το παρακατω site
http://www.dpfecocleaning.gr/και ο υπεθυνος σε ενα αρθρο
http://www.tosynergeio.gr/index.php?opt ... -basiounisΠηγα απο το καταστημα μιας και βρισκετε κοντα στην Θεσ/νικη και μίλησα μαζι του μου λεει οτι μου φερνεις ολο το φιλτρο και οχι μονο το dpf . (για να μην μπερδεψω κανεναν στο c4 χωριζει στην μεση το κατω ειναι το dpf και το πανω ειναι ο καταλυτης ) .
Για δυο λογους μου ανεφερε να το φερω μαζι. Πρωτον γιατι στα citroen υπαρχει περιπτωση να σπαση η βαση και να πεσει ο καταλυτης κανω στο dpf εσωτερικα και να μην δουλευει καλα . και ο δευτερος λογος ειναι οτι για σωστα αποτελεσματα πρεπει και στα δυο γινει καθαρισμος .
το dpf ανοίχθηκε εγινε ελεγχος και μετα μπηκε σε αυτοματοποιημενο μηχανημα οπου εγινε ελεγχος αντιστασης αερα πριν τον καθαρισμο γιανα δει το επιπεδπο φραγμου επειτα το μηχανημα μπηκε καθαριστικο και αρχησε η πληση κρατησε 30-40 λεπττα μιας και εγινε και στεγνωμα επειτα ξανα ελεγχος με αερα για να δει το επιπεδο φραγμου
Δειγμα του μηχανηματος πλυσης
https://www.youtube.com/watch?v=dE1ModaVvmIΜετα την ολοκληρωση του πλυσίματος μου ανεφερε τα εξις για καλη συντηρηση του dpf
1. να μην γεμιζετε μεχρι το ανω οριο σταθμης λαδι λιγο χαμηλοτερα .
2. οχι σε υψηλες στροφες τον κινητηρα γιατι λαδι περναει απο την καυση στο φιλτρο με αποτελεσμα γρηγοροτερο φραξιμο
3. κρυωμα - ζεσταμα οχι μεγαλης διαρκειας 2-3 λεπτα
4.Λαδι παντα καλης ποιοτητας και συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη
5.φυσικα καλης ποιοτητας καυσιμο ( δεν ξερω κατα ποσο ισχυει σε Ελλαδα)
6.Προσθετα να τα αποφευγω παρα μονο για μύκητες γιατι κακο κανουν παρα καλο.
Επισης μου ανεφερε οτι το φιλτρο μου μετα απο τοσα χιλιομετρα δεν ειχε υπολείμματα λαδιου και καρβουνιδια παρα μονο τα υπολειματα της τρεφρας.
Του ειπα το αμαξι το τρεχω και το λειτουργο συχνα εκτος πολη και σπανια εντος γιατι μπορει να βουλωσε και μου ειπε.
Σωστο ειναι αυτο τα υπολειμματα αιθαλης επικάθονται στο φιλτρο με αποτελεσμα να πρεπει να γινει αναγεννηση στο φιλτρο οταν ειναι δυνατο είτε παθητικά είτε ενεργητικά . Δλδ να βγαλει μνμ οτι βουλωσε και να το ξεκαπνισεις η κατα την διαρκεια ενος ταξιδιου μονο του να κανει χωρις να σε ρωτησει.
Οσο και καλα να κρατας το dpf καθαριζοντας την αιθαλη το φιλτρο θα βουλωσει καποια στιγμη γιατι το καψιμο της αιθαλης αφήνει ενα μικρο ποσοστο τεφρας το οποιο δεν υπαρχει τροπος να καθαριστει απο το ιδιο το αυτοκινητο παραμονο με αφαιρεση-καθαρισμο η αντικατασταση.
Σορρυ για το μεγαλο ποστ