Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Kilomeater
|
Θέμα δημοσίευσης: Στρώσιμο THP Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2018, 22:30 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15 Δημοσιεύσεις: 1004
|
Έψαξα τα θέματα αλλά δε βρήκα κατι ίδιο, μόνο για πετρέλαιο.
Περιμένω το 5008 να φτιαχτεί, και κοιτάω καμία οδηγία για στρώσιμο του , ΤΗΡ 165. Εχω δει στο σχολές Α) μια που λέει χαμηλά στροφές εθνική και όσο ανεβαίνουν τα συνολικά χιλιόμετρα ανοίγεις σταδιακά Β) η άλλη λέει αυστηρά όχι εθνική, συντομους θερμικούς κύκλους με μέτρια ανοίγματα και αφήνουμε να κρυώσουν τα μέταλλα
Επίσης το ότι έχει αυτόματο κιβώτιο , κάνει διαφορά; πρέπει να το δουλεύω χειροκίνητα ; Το start stop παίζει ρόλο;
_________________ Ηλίας http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο THP Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2018, 23:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Στρωμενο ειναι Ηλια απο το εργοστασιο. Απλα ηρεμα τα πρωτα 2000km (?) ετσι για το placebo και προοληπτικα. Ε και τα πρωτα λαδια μη τα κρατησεις πολυ.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο THP Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2018, 00:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Συμβουλή μου...
Γράφεις παντού χιλιόμετρα, δεν το κρεμάς στα χαμηλά, όχι πάνω από 3.000 στροφές, ως ΤΗΡ προσέχεις ιδιαιτέρως στο ζέσταμα (τώρα που είναι καινούριο προτείνω 1-1,5 λεπτό ρελαντί) και στο κρύωμα επίσης (ανάλογα με το πως οδηγούσες πριν το ανάλογο, χρονικά, κρύωμα).
Αν δεις ότι το κιβώτιό σου πάει να ανεβάσει πάνω από τις 3.000 στροφές, πάτα το paddle και ρίξε την επόμενη μέσα.
To S&S, εγώ απλά θα το ξεχνούσα για τις πρώτες 3-4Κ. Το βγάζεις εκτός αμέσως μόλις μπεις στο αμάξι.
Πρώτα λάδια (φυσικά με φίλτρο λαδιού), προτείνω στις 2-2,5Κ. Ο κωδικός του κινητήρα σου είναι EP6FDT και παίρνει λιπαντικό 0W30 ACEA C2, PSA B71 2312. Λογικά αυτό θα σου βάζουν στην κάθετη που θα το πηγαίνεις.
Τέλος, η αντιπροσωπεία, θα αρνηθεί να σου αλλάξει λάδια τόσο νωρίς γιατί υποτίθεται αυτά κάνουν long life service και δεν χρειάζονται αλλαγή τα λάδια στρωσίματος. Αμ δε! Άλλαξέ τα νωρίς, να φύγουν τα ρινίσματα από το φρέσκο μοτέρ σου και τα επόμενα λάδια κάθε 10-15Κ το πολύ (ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης) ή πάνω στο χρόνο.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Kilomeater
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο THP Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2018, 20:29 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15 Δημοσιεύσεις: 1004
|
Δηλαδή κατά τη γνώμη σας, να πάω ένα ταξιδάκι 300κλμ πήγαινε έλα κυρίως εθνική χωρίς υπερβολές είναι καλά
_________________ Ηλίας http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο THP Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2018, 09:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1082
|
Και ερωτω εγω αυτα τα ρινισματα... δεν τα κραταει το φιλτρο λαδιού;;; Τζαμπα πεταμε φρεσκα λαδια.
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο THP Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2018, 09:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Το φίλτρο λαδιού έχει τέτοιες οπές που κρατάει συγκεκριμένη βρωμιά, όχι τα πολύ πολύ μικρά ρινίσματα που κυκλοφορούν μέσα στον κινητήρα.
Μία αλλαγή λαδιών, δεν είναι ακριβή και ειδικά σε αυτά τα χιλιόμετρα, μόνο καλό κάνει!
Ο καθένας βέβαια, πράττει όπως πιστεύει!
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο THP Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2018, 11:54 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
barimagas έγραψε: Και ερωτω εγω αυτα τα ρινισματα... δεν τα κραταει το φιλτρο λαδιού;;; Τζαμπα πεταμε φρεσκα λαδια. Σ εχει καλυψει ο Βαγγελης παραπανω.Καθολου τζαμπα δε τα πετας.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
argiris_89
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο THP Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2018, 14:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09 Δημοσιεύσεις: 348
|
Αβυσσος η διαδικασια του στρωσιματος. Καποιες οδηγιες ειναι απομειναρια των προηγουμενων δεκαετιων, τοτε που η ακριβεια και η επαναληψιμοτητα δεν ητανε στα πλαισια των σημερινων τεχνολογιων. Τοτε που τα ηλεκτρινικα δεν ειχαν μπει στο αυτοκινητο οπου πλεον βλεπουμε αισθητηρες για στοχους ροπης, και θερμοκρασια λαδιου σε ψηφιακη μορφη πλεον, τα οποια συνδεοντε σε ολα τα υποσυστηματα του αυτοκινητου. Το can-bus αποτελει σημερα την ραχοκοκαλια του αυτοκινητου. Σιγουρα συμφωνω με τις συντομες αλλαγες λαδιων για τα πρωτα χιλιομετρα. Διαφωνω καθετα στο οτι ερχοντε στρωμενα απο το εργοστασιο. Και αυτο γιατι μονο 1 δοκιμη γινεται και αυτη απο την γραμμη παραγωγης στο χωρο αποθηκευσης του οχηματος. Εχει παραποιηθει το ερχονται στρωμενα με το οτι εχουν υιοθετηθει καλυτερες τεχνικες για την παραγωγη των κινητηρων σε μαζικη παραγωγη.
Παρολαυτα εχω ακουσει - διαβασει τα παντα οπως τα παρακατω :
-το καλυτερο ειναι η χρηση του καινουριου αυτοκινητου να γινετε εφοσον ειμαστε σιγουροι οτι ολα τα κινουμενα μερη θα ερθουνε σε θερμοκρασιες λειτουργιας και οχι τυπου παω μεχρι τον κολλητο για ρακιες ο ποιος απεχει 10 λεπτα δρομο και αφηνω το αμαξι μεχρι να επανελθουν ολα σε θερμοκρασια περιβαλοντος. Κοινως να κανει πληρης θερμικου κυκλους.
-Οδηγωντας στην εθνικη το προτιμοτερο ειναι να υπαρχει ποικιλια στροφων τυπου βαζω τον πιλοτο αρχικα στις 2000 σ.α.λ. μετα στις 3 μετα στις 4 και μετα πεφτω παλι σταδιακα εως τις 2.000 σ.α.λ. .
Κανεις ομως δεν μπορει επιστημονικα να αποδειξει οτι τα παραπανω αποτελουν πανακεια ή κατι ατοπο. Εχουμε ολοι ακουσει πολλες ιστοριες για φιλους φιλων οπου ειχανε κανει ευλαβικο στρωσιμο με τα παντα ολα και παρολαυτα το συγκεκριμενο οχημα να βγηκε προβληματικο, ενω ο αλλος που του επινε το αιμα να ειναι μια χαρα. Προσωπικα, θα αλλαζα τα λαδια και 1 φιλτρο λαδιου σε συντομο χρονικο διαστημα και οδηγηση συντηριτικη χωρις εντονα φορτια στον κινητηρα (κατι που πολλοι δεν δινουνε σημασια γιατι δεν γνωριζουν τι σημαινει φορτιο 50% ή 85% του κινητηρα), χωρις ομως να ξεπερασω τις 4000 σ.α.λ..
_________________ ACTIVA,The art of flat cornering
|
|
|
|
|
Orestis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Στρώσιμο THP Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Απρ 2018, 15:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 21 Απρ 2014, 11:28 Δημοσιεύσεις: 1317
|
Σε όσα αμαξια και μηχανές εχω αγοράσει μεχρι και το γαλλικό ολοι μου συστησανε την αλλαγη του 1ου λαδιου της μηχανης τους μετα απο 1500 χλ,ανεξάρτητα του οτι οι κινητήρες σημερα εχουν δουλέψει καποιες ωρες στο εργοστάσιο.Οι μηχανές δε ως πλυστροφες που ειναι στα πρωτα χλτρα πρεπει να τις παμε με χαμηλές στροφές και σχετικα μεγσλη ταχύτητα στο σαςμαν ,οχι ομως και να κρεμάει η ταχυτητα
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|