Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Αύγ 2018, 20:11 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Δεν ελέγχεις σε αυτό το μοτέρ τίποτα. Αν είναι μάπα θα χτυπήσει αλλού,όχι στο καπάκι.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2018, 09:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Αν είναι χάλια ρυθμισμένο το αέριο, αυτό το μοτέρ είναι πιο πιθανό να κάψει πιστόνι πάρα βαλβίδα!
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
FUBU
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35 Δημοσιεύσεις: 91 Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
Πράκτορας έγραψε: Καταλυτη κ εξατμιση ειδες;
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Καλησπέρα, με συγχωρείται που δεν απάντησα σε όλους νωρίτερα.. Δυστυχώς δεν είχα νεότερα για το αμάξι. Δεν ξέρω αν έχει κοιτάξει αυτά τα 2.. Η εξάτμηση από καταλύτη και πίσω είναι αλλαγμένη από το 2009. Του είπα να δει τον καταλύτη.
_________________ Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
|
|
|
|
|
FUBU
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:33 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35 Δημοσιεύσεις: 91 Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
grekoulis έγραψε: FUBU έγραψε: Είχα εξελίξεις με το νέο μοτέρ.
Το αμάξι όταν είναι κρύο ξεκινάει κομπλέ .. μετά τα 200 μέτρα μπουκώνει και δεν δίνει. Γονάτισμα κανονικό.
Με την ρητη επιφύλαξη της διαγνώσεως εκ του πληκτρολογίου. 1.Ο Προγραμματισμός της πεταλούδας γίνεται με απόλυτα κρύο μοτέρ και με καθοδήγηση από το διαγνωστικό. Θέλει καμια 1.20 ώρα περίπου. 2. Η τηλεφόρτωση επιβάλεται αλλά και πάλι θέλει ρύθμιση η πεταλούδα Καλησπέρα και σε εσένα φίλε μου, έγινε καθαρισμός της πεταλούδας 2-3 φορές και επαναπρογραμματισμός. Δεν χρειάζεται όση ώρα λες.. 5 λεπτά με το κλειδί και το software από το διαγνωστικό. ΠΑΛΙ δεν δούλεψε. Έφερε άλλες 2 πεταλούδες και πάλι τίποτα. Τηλεφόρτωση έγινε και πάλι τίποτα. Έβαλε και άλλο εγκέφαλο πάνω.. ξεκλείδωμα πάλι τηλεφόρτωση.. και ΠΑΛΙ τίποτα.
_________________ Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
|
|
|
|
|
FUBU
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:41 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35 Δημοσιεύσεις: 91 Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
xantiamanolis έγραψε: FUBU έγραψε: Καλησπέρα.. Το 2.000 δεν μπορώ να το υποστηρίξω από πολλές απόψεις. Βρήκα μοτέρ από Γαλλία με καμία 60.000 . Δείτε στην φωτογραφία. Μαζί με τοποθέτηση υγρά κτλ.. πήγε 625. Το μοτέρ είχε 350€. Έκλασε βέβαια το δυναμό. Οπότε άλλαξα και δυναμό. Από πριν έκανε νούμερα. Δείτε λίγο την λαδιερα στο μοτέρ. Το μαμά την είχε κάθετα. Αυτό λοξά. Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk αλλαξες μοτερ αν καταλαβα καλα... εισαγωγη με ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα επανω πια εβαλες...την δικια σου την παλια που λογικα δουλευει σωστα η αυτη που εχει το μοτερ...η οποια δεν ξερεις απο ποτε εχει να δουλεψει το αεριο στην φωτο το ειχε το μοτερ η το εβαλες εσυ? ελεγξες να δεις βαλβιδες εισγωγης εξαγωγης αν ειναι σωστα ρυθμισμενες?.... Ναι έγινε αλλαγή στο μοτέρ. ΜΟΝΟ τον κορμό. Εισαγωγές εξαγωγές είναι τα δικά μου.. Το αέριο το έχω απο το ΙΟΥΛΙΟ του 2013.. Το αέριο προφανώς έμεινε πάνω. Καθώς είναι περασμένο στην εισαγωγή. Δεν το χρησιμοποιούμε προφανώς (θέλει και επαναπρογραμματισμό με το νέο μοτέρ). Αν εννοείς τις βαλβίδες είναι μέσα στο μοτέρ και είναι αυτορρυθμιζόμενες μόλις το αμάξι κάνει 100Κμ περίπου συγχρονίζουν.
_________________ Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
|
|
|
|
|
FUBU
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35 Δημοσιεύσεις: 91 Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
Tzakos έγραψε: Δεν ρυθμίζει αυτό βαλβίδες Μανώλη.
Φίλε η λαδιέρα είναι μύθος,πέτα την. Δεν υπάρχει λαδιέρα φίλε μου στο υγραέριο. Το σύστημα είναι BRC 5ης γενιάς και δεν έχει λαδιέρα. Η λαδιέρα που αναφέρθηκα ήταν του μοτέρ. Όπως βλέπεις είναι λοξά βαλμένη. Ενώ το μαμά μοτέρ την είχε κάθετα δίπλα του.
_________________ Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
|
|
|
|
|
FUBU
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35 Δημοσιεύσεις: 91 Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
xantiamanolis έγραψε: α οκ δεν ηξερα οτι ειναι αυτορυθμιζομενες....αν ομως το αεριο ειναι σκατα ρυθμισμενο δεν θα εχει επιπτωση στις βαλβιδες?....οποτε καποια στιγμη πως ελεγχεις οτι ειναι οκ.....? Αλλάχτηκε το μοτέρ.. Βαλβίδες πιστώνια κτλ είναι από το νέο μοτέρ. Μετράς την συμπίεση στον κάθε κύλινδρο και βλέπεις σε τι κατάσταση είναι μέσα.
_________________ Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
|
|
|
|
|
FUBU
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35 Δημοσιεύσεις: 91 Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
bakevang έγραψε: Αν είναι χάλια ρυθμισμένο το αέριο, αυτό το μοτέρ είναι πιο πιθανό να κάψει πιστόνι πάρα βαλβίδα!
Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Όπως έχω πεί και στα προηγούμενα μηνύματά μου.. αλλάχτηκε το μοτέρ οπότε το νέο μοτέρ δεν έχει δουλέψει με το αέριο μου. Με το αέριο η πιο κλασική ζημία είναι να κάψει φλάτζα 1 και 2ο να χτυπήσει η βαλβίδα. Στο δικό μου στράβωσε η μπιέλα στο 2ο κύλινδρο απο υδραβλική πίεση. Άγνωστο πως πήρε νερό δεν είχε ούτε σημάδια διαρροής ούτε τίποτα. Δεν έχει σημασία αυτό πλέον γιατί μπήκε άλλο μοτερ.
_________________ Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 23:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Καταλύτη δοκίμασε άλλον?
Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
FUBU
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 01:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35 Δημοσιεύσεις: 91 Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
NEKTARIOS C5 έγραψε: Καταλύτη δοκίμασε άλλον?
Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Όχι φίλε μου.. δεν έχει δοκιμάσει. Να σημειώσω ότι αυτό δεν το έκανε με το μοτέρ που χάλασε και άλλαξε. Χωρίς να γίνει τίποτα.. από αλλαγή κορμού μοτέρ χωρίς κμ να χαλάσει ο καταλύτης? Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 06:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
να κανω μια μλκενη ερωτηση...το κανει και στο αεριο τωρα με το αλλαγμε ο μοτερ? δες την μπεκιερα σου της βενζινας...μηπως μενει κανα μπεκ ανοιχτο η χανει απο κανα oring βενζινα και το μπουκωνει το αμαξι.... προωπικ αυτο θα ειναι το τελευταιο που θα κοιταζα....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
FUBU
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 20:53 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35 Δημοσιεύσεις: 91 Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
|
xantiamanolis έγραψε: να κανω μια μλκενη ερωτηση...το κανει και στο αεριο τωρα με το αλλαγμε ο μοτερ? δες την μπεκιερα σου της βενζινας...μηπως μενει κανα μπεκ ανοιχτο η χανει απο κανα oring βενζινα και το μπουκωνει το αμαξι.... προωπικ αυτο θα ειναι το τελευταιο που θα κοιταζα.... Αν και δεν το γυρίζουμε στο αέριο γιατί θέλει επαναπρογραμματισμό ο εγκέφαλος του αερίου.. Ναι το κάνει και στο αέριο.. με τα μπέκ του αερίου.. Οπότε δεν ειναι από τα μπέκ της βενζίνης. Νομίζω την Δευτέρα θα του πω να βγάλει τον καταλύτη εκτός. Και να αλλάξει και την πλακέτα του δυναμό. Το ότι το αμάξι αν είναι κρύο και το βάλεις μπροστά έστω για 150 μέτρα πάει τρένο.. και μετά τέλος γονατίζει.. είναι το πιο τρελό. Το ρετάρισμα όμως υπάρχει από το 1ο δευτερόλεπτο που το ανάβεις.
_________________ Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ. Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Σεπ 2018, 22:34 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Μέτρα πίεση και ροή.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|