Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:32 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 13 Αύγ 2018, 20:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δεν ελέγχεις σε αυτό το μοτέρ τίποτα.
Αν είναι μάπα θα χτυπήσει αλλού,όχι στο καπάκι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 14 Αύγ 2018, 09:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Αν είναι χάλια ρυθμισμένο το αέριο, αυτό το μοτέρ είναι πιο πιθανό να κάψει πιστόνι πάρα βαλβίδα!

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35
Δημοσιεύσεις: 91
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Πράκτορας έγραψε:
Καταλυτη κ εξατμιση ειδες;

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Καλησπέρα, με συγχωρείται που δεν απάντησα σε όλους νωρίτερα.. Δυστυχώς δεν είχα νεότερα για το αμάξι.
Δεν ξέρω αν έχει κοιτάξει αυτά τα 2.. Η εξάτμηση από καταλύτη και πίσω είναι αλλαγμένη από το 2009. Του είπα να δει τον καταλύτη.

_________________
Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35
Δημοσιεύσεις: 91
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
grekoulis έγραψε:
FUBU έγραψε:
Είχα εξελίξεις με το νέο μοτέρ.

Το αμάξι όταν είναι κρύο ξεκινάει κομπλέ .. μετά τα 200 μέτρα μπουκώνει και δεν δίνει. Γονάτισμα κανονικό.



Με την ρητη επιφύλαξη της διαγνώσεως εκ του πληκτρολογίου.

1.Ο Προγραμματισμός της πεταλούδας γίνεται με απόλυτα κρύο μοτέρ και με καθοδήγηση από το διαγνωστικό. Θέλει καμια 1.20 ώρα περίπου.
2. Η τηλεφόρτωση επιβάλεται αλλά και πάλι θέλει ρύθμιση η πεταλούδα


Καλησπέρα και σε εσένα φίλε μου, έγινε καθαρισμός της πεταλούδας 2-3 φορές και επαναπρογραμματισμός. Δεν χρειάζεται όση ώρα λες.. 5 λεπτά με το κλειδί και το software από το διαγνωστικό. ΠΑΛΙ δεν δούλεψε. Έφερε άλλες 2 πεταλούδες και πάλι τίποτα.

Τηλεφόρτωση έγινε και πάλι τίποτα. Έβαλε και άλλο εγκέφαλο πάνω.. ξεκλείδωμα πάλι τηλεφόρτωση.. και ΠΑΛΙ τίποτα.

_________________
Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35
Δημοσιεύσεις: 91
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
xantiamanolis έγραψε:
FUBU έγραψε:
Καλησπέρα..

Το 2.000 δεν μπορώ να το υποστηρίξω από πολλές απόψεις.

Βρήκα μοτέρ από Γαλλία με καμία 60.000 . Δείτε στην φωτογραφία.
Μαζί με τοποθέτηση υγρά κτλ.. πήγε 625.
Το μοτέρ είχε 350€.

Έκλασε βέβαια το δυναμό. Οπότε άλλαξα και δυναμό. Από πριν έκανε νούμερα.

Δείτε λίγο την λαδιερα στο μοτέρ. Το μαμά την είχε κάθετα. Αυτό λοξά.Εικόνα

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

αλλαξες μοτερ αν καταλαβα καλα...
εισαγωγη με ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα επανω πια εβαλες...την δικια σου την παλια που λογικα δουλευει σωστα η αυτη που εχει το μοτερ...η οποια δεν ξερεις απο ποτε εχει να δουλεψει
το αεριο στην φωτο το ειχε το μοτερ η το εβαλες εσυ?
ελεγξες να δεις βαλβιδες εισγωγης εξαγωγης αν ειναι σωστα ρυθμισμενες?....



Ναι έγινε αλλαγή στο μοτέρ. ΜΟΝΟ τον κορμό. Εισαγωγές εξαγωγές είναι τα δικά μου..
Το αέριο το έχω απο το ΙΟΥΛΙΟ του 2013.. Το αέριο προφανώς έμεινε πάνω. Καθώς είναι περασμένο στην εισαγωγή. Δεν το χρησιμοποιούμε προφανώς (θέλει και επαναπρογραμματισμό με το νέο μοτέρ).
Αν εννοείς τις βαλβίδες είναι μέσα στο μοτέρ και είναι αυτορρυθμιζόμενες μόλις το αμάξι κάνει 100Κμ περίπου συγχρονίζουν.

_________________
Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35
Δημοσιεύσεις: 91
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Tzakos έγραψε:
Δεν ρυθμίζει αυτό βαλβίδες Μανώλη.

Φίλε η λαδιέρα είναι μύθος,πέτα την.



Δεν υπάρχει λαδιέρα φίλε μου στο υγραέριο. Το σύστημα είναι BRC 5ης γενιάς και δεν έχει λαδιέρα. Η λαδιέρα που αναφέρθηκα ήταν του μοτέρ. Όπως βλέπεις είναι λοξά βαλμένη. Ενώ το μαμά μοτέρ την είχε κάθετα δίπλα του.

_________________
Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35
Δημοσιεύσεις: 91
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
xantiamanolis έγραψε:
α οκ δεν ηξερα οτι ειναι αυτορυθμιζομενες....αν ομως το αεριο ειναι σκατα ρυθμισμενο δεν θα εχει επιπτωση στις βαλβιδες?....οποτε καποια στιγμη πως ελεγχεις οτι ειναι οκ.....?


Αλλάχτηκε το μοτέρ.. Βαλβίδες πιστώνια κτλ είναι από το νέο μοτέρ. Μετράς την συμπίεση στον κάθε κύλινδρο και βλέπεις σε τι κατάσταση είναι μέσα.

_________________
Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35
Δημοσιεύσεις: 91
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
bakevang έγραψε:
Αν είναι χάλια ρυθμισμένο το αέριο, αυτό το μοτέρ είναι πιο πιθανό να κάψει πιστόνι πάρα βαλβίδα!

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Όπως έχω πεί και στα προηγούμενα μηνύματά μου.. αλλάχτηκε το μοτέρ οπότε το νέο μοτέρ δεν έχει δουλέψει με το αέριο μου.
Με το αέριο η πιο κλασική ζημία είναι να κάψει φλάτζα 1 και 2ο να χτυπήσει η βαλβίδα.
Στο δικό μου στράβωσε η μπιέλα στο 2ο κύλινδρο απο υδραβλική πίεση. Άγνωστο πως πήρε νερό δεν είχε ούτε σημάδια διαρροής ούτε τίποτα. Δεν έχει σημασία αυτό πλέον γιατί μπήκε άλλο μοτερ.

_________________
Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 23:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35
Δημοσιεύσεις: 91
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Να κάνω μία σούμα στο τι έχει γίνει μέχρι τώρα..


1. Μπήκε καινούριο μοτέρ... (το αμάξι συνέχισε να ρετάρει στο ρελαντί όπως έκανε και με το μοτέρ που έσπασε στον 2ο κύλινδρο(και να τρεμοπαίζει το φως στο καντράν)…
**επιπλέον από 0-3000στροφές δεν πήγαινε καθόλου. τύπου οι στροφές ανέβαιναν 50-100-150-200 δεν άνοιγε η πεταλούδα. Αν το αμάξι είναι κρύο και ακίνητο πάρα πολύ ώρα. Μόλις το βάλεις μπροστά ξεκινάει και πάει πέννα. στα 50-100 μέτρα τέλος γονατίζει χωρίς αύριο. Μετά τις 3.500 στροφές δίνει και πάει όπως πρέπει . Για να καταλάβεται το 0-3.000στροφές απο ακινησία με 1η ταχύτητα με τερματισμένο το πετάλ του γκαζιού τις πίανει σε 15-20 δευτερόλεπτα. καταλαβαίνετε ότι η απόκριση έπρεπε να είναι κλασματα του δευτερολέπτου.. ακίνητο το αμάξι και να σανιδώσεις το γκάζι. Αν το αφησεις να κρυώσει και ξεκινήσει πάλι τα πρώτα 50μέτρα παει τρένο μετά 0....σαν απο 1η να βάλεις 5η. 10φορές περισσότερο γονάτισμα.

Οπότε
2.Αλλάξαμε πολλαπλασιαστές 2-3 .. μπουζί 2χ 4αδες .. 2πεταλούδες.. ασφαλειοθήκη... επαναπρογραμματισμό τηλεφόρτωση.. καθαρισμό μαπ ή μαφ πως λέγετε.. άλλο εγκέφαλο ξεκλείδωμα και τηλεφόρτωση.. θερμοστάτη.. βαλβίδα ψυχρής εισαγωγής..

Νομίζω έχει μείνει από ιδέες δεν ξέρει τι άλλο μπορεί να είναι και μιλάμε για μάστορα με citroen 40 χρόνια..

Πραγματικά αν έχετε καμια ιδέα.. νομίζω τα έχουμε δοκιμάσει όλα.

_________________
Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Σεπ 2018, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Καταλύτη δοκίμασε άλλον?

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 01:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35
Δημοσιεύσεις: 91
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Καταλύτη δοκίμασε άλλον?

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι φίλε μου.. δεν έχει δοκιμάσει. Να σημειώσω ότι αυτό δεν το έκανε με το μοτέρ που χάλασε και άλλαξε. Χωρίς να γίνει τίποτα.. από αλλαγή κορμού μοτέρ χωρίς κμ να χαλάσει ο καταλύτης?

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 06:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
να κανω μια μλκενη ερωτηση...το κανει και στο αεριο τωρα με το αλλαγμε ο μοτερ?
δες την μπεκιερα σου της βενζινας...μηπως μενει κανα μπεκ ανοιχτο η χανει απο κανα oring βενζινα και το μπουκωνει το αμαξι....
προωπικ αυτο θα ειναι το τελευταιο που θα κοιταζα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2018, 20:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35
Δημοσιεύσεις: 91
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
xantiamanolis έγραψε:
να κανω μια μλκενη ερωτηση...το κανει και στο αεριο τωρα με το αλλαγμε ο μοτερ?
δες την μπεκιερα σου της βενζινας...μηπως μενει κανα μπεκ ανοιχτο η χανει απο κανα oring βενζινα και το μπουκωνει το αμαξι....
προωπικ αυτο θα ειναι το τελευταιο που θα κοιταζα....



Αν και δεν το γυρίζουμε στο αέριο γιατί θέλει επαναπρογραμματισμό ο εγκέφαλος του αερίου.. Ναι το κάνει και στο αέριο.. με τα μπέκ του αερίου.. Οπότε δεν ειναι από τα μπέκ της βενζίνης.

Νομίζω την Δευτέρα θα του πω να βγάλει τον καταλύτη εκτός. Και να αλλάξει και την πλακέτα του δυναμό.

Το ότι το αμάξι αν είναι κρύο και το βάλεις μπροστά έστω για 150 μέτρα πάει τρένο.. και μετά τέλος γονατίζει.. είναι το πιο τρελό.
Το ρετάρισμα όμως υπάρχει από το 1ο δευτερόλεπτο που το ανάβεις.

_________________
Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Σεπ 2018, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Σεπ 2008, 19:35
Δημοσιεύσεις: 91
Τοποθεσία: ΧΑΛΑΝΔΡΙ- Αγια ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Νεώτερα..

Δεν έβγαλαν καμία άκρη..
Άλλαξαν 2-3 εγκεφάλους. Έβαλε άλλη εισαγωγή. Για να μην υπάρχουν οι τρύπες από το υγραέριο. Πάλι τίποτα...

Θα βγάλει μου είπε το μοτέρ... Και θα ψάξει να βρει άλλο.

Που δεν καταλαβαίνω γιατί να φταίει το μοτέρ που έβαλε πάνω. Το ρεταρισμα το έκανε και με το μαμά και με το 2ο. Με το 2ο μπουκώνει και όλας . Έχω πει παραπάνω λεπτομέρειες.

Τώρα λέει θα βάλει 3ο..
Κλείσαμε 2 μήνες στο συνεργείο σήμερα.
Ακόμα χωρίς καμία πρόοδο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6L VTR-plus Coupe 2008
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1.6 16V 2008 ιδέες για καινουριο μοτερ.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Σεπ 2018, 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μέτρα πίεση και ροή.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 50 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πόσο αξίζει το Citroen μου;;;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: oiko79
Απαντήσεις: 30
Citroen C4 Vtrs 2007
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: Skotis
Απαντήσεις: 244
NEΑ CITROËN C-ELYSÉE
Δ. Συζήτηση: Νέα μοντέλα
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 63
CITROEN XSARA 1 ΘΟΛΩΜΑ ΤΖΑΜΙΩΝ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: johnkou
Απαντήσεις: 18
C4 2008 πρόβλημα με την πόρτα του οδηγού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: c4akis
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια