Makaros1253 έγραψε:
Χιλιόμετρα 180.000. Από κατανάλωση καίει λίγο λάδι από την πρώτη μέρα. Λόγο ελατήρια. Και χάνει λάδι από τσιμουχες εκκεντροφορον και στροφαλου και από ψευτοκαπακα. Και από την βάση του φίλτρου λαδιού. Εχω πάρει τα ανταλλακτικά και πρόκειται να κάνω επισκευή σε λίγες μέρες. Στο κλίμα κύριος Αθήνα κυκλοφορεί και Αρκαδία.
Προτείνω πριν αλλάξεις λάδια, να γίνουν όλες οι επισκευές από τα σημεία που χάνει λάδι, έτσι ώστε να είσαι εξασφαλισμένος! Και ένα καλό πλύσιμο και έλεγχος ξανά και ξανά.
Γενικά αυτό το μοτέρ, το έχει το θέμα με τα ελατήριά του. Ως είθισται, τα ελατήρια, λιπαίνονται και συμβάλει στην εύρωστη λειτουργία τους, το λεπτότερο λάδι.
Προσωπικά, χρησιμοποιώ 5W30, ACEA A3/
B4/C2 στο ίδιο μοτέρ με 395.000+ χλμ. Έχω κατανάλωση λαδιού περί τα 2 λίτρα κάθε 20.000 χλμ., που αλλάζω λάδια.
Για σένα, προτείνω ένα 5W40, ACEA A3/
B4/C3 για αρχή. Άλλαξε λάδια στις 15.000 χλμ., και μετά ανάλογα με την πρόοδο του μοτέρ, μπορείς να περάσεις προοδευτικά και στο 5W30.
Υ.Γ.: Πάρα πολύ λίγα χιλιόμετρα για να έχεις τέτοιες διαρροές λαδιού.