Σελίδα 1 από 2

Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 11:39
από kostaspach
Καλησπέρα σας. Έχω ένα C5 2006 mod executive αυτόματο. Έχω παρατηρήσει ότι μετά τα 110km/h δεν μου εμφανίζει μήνυμα στην οθόνη ότι χαμήλωσε. Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει;

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 12:27
από daskalos
δεν εμφανίζει μήνυμα. απλά πάνω από 110 και εφόσον ο δρόμος το επιτρέπει χαμηλώνει (τουλάχιστον έτσι λέει η citroen).

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 12:29
από kostaspach
Δεν νομίζω, το έχω δει παλιότερα στην οθόνη

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 12:47
από nik0laus
Δεν εμφανιζει μήνυμα

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 12:50
από kostaspach
Ρε σεις έχω δει μήνυμα στα 110 και στα 90. Το ίδιο και φίλος που έχει το ίδιο με εμένα

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 15:15
από NEKTARIOS C5
Στα 11 χρόνια που την έχω ποτέ δεν έχει εμφανίσει τέτοιο μήνυμα και δεν έχει και λόγο κιόλας!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 15:54
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Εγω νομιζω οτι αυτο το κανει η Hydractive III Plus και οχι η απλή υδροπνευματικη.

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 16:34
από NEKTARIOS C5
Ότι χαμηλώνει εννοείς Νίκο ή ότι το δείχνει η οθόνη?
Γιατί ότι χαμηλώνει στα 110km και μετά ξανά ανεβαίνει στα 90km δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το κάνουν όλες οι c5 και όχι μόνο!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 18:44
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Οτι χαμηλώνει και οτι το δειχνει η οθονη. Αυτο συμβαινει στα ακριβα μοντελα καθε γκαμας C5-C6 φανταζομαι με τους μεγαλους κινητηρες 3.0 v6 που εχουν στανταρ το συστημα Hydractive III Plus με 3 σφαίρες ανα άξονα.

https://www.citroen.gr/citroen-universe ... ctive-iii/

http://www.citroenet.org.uk/miscellaneo ... cs-13.html

https://www.youtube.com/watch?v=t1uT7Jy4zYQ

https://www.youtube.com/watch?v=kGVHYN6QN3Q

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 18:52
από NEKTARIOS C5
Τι σχέσει έχει τώρα αυτό αφού το κάνουν όλα?? Δηλαδή αν είναι plus πρέπει τότε να το δείχνει και η οθόνη τι κάνει την κάθε στιγμή?

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 18:56
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το δικο σου το κανει? Αφου δεν ειναι hydractive iii plus, ειναι απλη υδροπνευματικη με 2 σφαιρες ανα αξονα η κανω λάθος?

Εγω δεν νομιζω οτι το κανουν ολα τα c5...Αλλα πάλι ας μην γινομαι ξερολας ...απο αυτα που εχω διαβασει οσα γνωριζω, δεν εχω κιολας...

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 19:10
από NEKTARIOS C5
Νίκο γίνεται να ξέρεις περισσότερα εσύ από αυτά που έχεις διαβάσει σε σχέση με εμένα που το έχω ?
Φυσικά και σηκώνεται και σε χαμηλή ταχύτητα για να μην βρει και να είναι πιο άνετο όταν νιώθει ότι είναι σε ανώμαλο δρόμο αλλά και χαμηλώνει στα 110km με αποτέλεσμα μάλιστα να σφίγγει και το τιμόνι και η ανάρτηση να μην πλέει αλλά και να μην έχει κλίσεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 21:00
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Νίκο γίνεται να ξέρεις περισσότερα εσύ από αυτά που έχεις διαβάσει σε σχέση με εμένα που το έχω ?
Φυσικά και σηκώνεται και σε χαμηλή ταχύτητα για να μην βρει και να είναι πιο άνετο όταν νιώθει ότι είναι σε ανώμαλο δρόμο αλλά και χαμηλώνει στα 110km με αποτέλεσμα μάλιστα να σφίγγει και το τιμόνι και η ανάρτηση να μην πλέει αλλά και να μην έχει κλίσεις.

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Δεν ειπα οτι ξερω περισσοτερα. Το διευκρινησα κιολας οτι δεν θελω να κανω τον ξερολα...

Σε καθε περιπτωση, για άλλη μια φορα αποδεικνύεται ποσο λαθος εκαναν που σταματησαν την εξελιξη της υδροπνευματικης. Τι να μας πει η Active Scan Suspension της DS7 που ναι μεν επεμβαινει ηλεκτρονικα στην σκληροτητα-αποσβεση των αμορτισερ αλλα αφου δεν υπαρχει υδραυλικη διασύνδεση των αμορτισερ μεταξυ τους, δεν επιτυγχάνεται και η αρχη των συγκοινωνούντων δοχειων, οποτε δεν υπαρχει το ιδιο ευρος αποσβεσης οπως στις υδροπνευματικες!

Παντως μια που μιλαμε για υδροπνευματικες θα ηθελα να βρουμε καποιο τεχνικο αρθρο που να ξεκαθαριζει τις διαφορες μεταξυ απλης και υδρακτιβ υδροπνευματικης καθως και ποια μοντελα φορουσαν τι... Αν καποιος μπορει να βοηθησει...εγω προερχομαι απο την πρωτη εποχη των υδροπνευματικων με 5 σφαιρες και οι εμπειριες μου αφορουν GS και BX...

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 23:05
από The Ace
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
....Παντως μια που μιλαμε για υδροπνευματικες θα ηθελα να βρουμε καποιο τεχνικο αρθρο που να ξεκαθαριζει τις διαφορες μεταξυ απλης και υδρακτιβ υδροπνευματικης καθως και ποια μοντελα φορουσαν τι... Αν καποιος μπορει να βοηθησει...εγω προερχομαι απο την πρωτη εποχη των υδροπνευματικων με 5 σφαιρες και οι εμπειριες μου αφορουν GS και BX...


Ορίστε https://www.dropbox.com/s/by8v7umvtw52ozj/Tekniikkaopas.pdf?dl=0 :thumb
Για Activa σελ.33, για τις πρώτες HA, σελ.29-33, για την ΗΑ3, σελ. 35-36

Για την εξέλιξη της ΗΑ3+ τα έχουμε πει, εγώ είχα γράψει 2-3 φορές τι θα *έπρεπε* να κάνει η Citroen για να φτιάξει μια σωστή υδροπνευματική ανάρτηση του 21ου αιώνα....αλλά τα τζιμάνια εκεί μέσα αποφάσισαν να μας πασάρουν τα επιπλέον αμορτισεράκια ως "εξέλιξη" :spank

Α, και η C5 X7 σίγουρα δεν εμφάνιζε κάποιο μήνυμα όταν χαμήλωνε στα 110χαω, μόνο όταν άλλαζες χειροκίνητα θέση/ύψος

Re: Χαμήλωμα μετά τα 110km/h citroen c5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Φεβ 2019, 23:21
από jalbanis
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Παντως μια που μιλαμε για υδροπνευματικες θα ηθελα να βρουμε καποιο τεχνικο αρθρο που να ξεκαθαριζει τις διαφορες μεταξυ απλης και υδρακτιβ υδροπνευματικης καθως και ποια μοντελα φορουσαν τι... Αν καποιος μπορει να βοηθησει...εγω προερχομαι απο την πρωτη εποχη των υδροπνευματικων με 5 σφαιρες και οι εμπειριες μου αφορουν GS και BX...

Αποθηκευμένα στους σελιδοδείκτες μου, ως έχων κι εγώ την ευτυχία της εμπειρίας μιας υδροπνευματικής Citroen, δες τα παρακάτω.

Τεχνικό και μάλιστα σε PDF για κατέβασμα, για τις διαφορές Hydractive και απλής (και Hydractive I και II) το πρώτο:
http://www.citroen-ds-id.com/xm/Hydractive2.pdf

Από το εκπληκτικό citroenet.org.uk το δεύτερο, πάτα στο τέλος κάθε σελίδας τα "NEXT", γύρνα πίσω με τον browser, ξαναπήγαινε μπροστά, μια πλήρη απολαυστική μελέτη περί σιτροενίσιας αυτοκίνησης την έχεις εξασφαλισμένη! :) Εδώ:
http://www.citroenet.org.uk/miscellaneous/hydraulics/hydraulics-13.html