NEKTARIOS C5 έγραψε:
Νίκο γίνεται να ξέρεις περισσότερα εσύ από αυτά που έχεις διαβάσει σε σχέση με εμένα που το έχω ?
Φυσικά και σηκώνεται και σε χαμηλή ταχύτητα για να μην βρει και να είναι πιο άνετο όταν νιώθει ότι είναι σε ανώμαλο δρόμο αλλά και χαμηλώνει στα 110km με αποτέλεσμα μάλιστα να σφίγγει και το τιμόνι και η ανάρτηση να μην πλέει αλλά και να μην έχει κλίσεις.
Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ειπα οτι ξερω περισσοτερα. Το διευκρινησα κιολας οτι δεν θελω να κανω τον ξερολα...
Σε καθε περιπτωση, για άλλη μια φορα αποδεικνύεται ποσο λαθος εκαναν που σταματησαν την εξελιξη της υδροπνευματικης. Τι να μας πει η Active Scan Suspension της DS7 που ναι μεν επεμβαινει ηλεκτρονικα στην σκληροτητα-αποσβεση των αμορτισερ αλλα αφου δεν υπαρχει υδραυλικη διασύνδεση των αμορτισερ μεταξυ τους, δεν επιτυγχάνεται και η αρχη των συγκοινωνούντων δοχειων, οποτε δεν υπαρχει το ιδιο ευρος αποσβεσης οπως στις υδροπνευματικες!
Παντως μια που μιλαμε για υδροπνευματικες θα ηθελα να βρουμε καποιο τεχνικο αρθρο που να ξεκαθαριζει τις διαφορες μεταξυ απλης και υδρακτιβ υδροπνευματικης καθως και ποια μοντελα φορουσαν τι... Αν καποιος μπορει να βοηθησει...εγω προερχομαι απο την πρωτη εποχη των υδροπνευματικων με 5 σφαιρες και οι εμπειριες μου αφορουν GS και BX...