Το 'πε ο Δρακονάκης, βγάλε το φίλτρο να δεις μήπως στην αλλαγή μπήκε στραβά και κόπηκε.
Μερικές μέρες πριν παρουσίασε ακριβώς την ίδια βλάβη Πεζώ 307 του '06 του φίλου μου.
Ήταν και στον καιρό του να αλλάξουμε λάδια.....
τι ήταν??????
πήγε για την προηγούμενη αλλαγή λαδιών σε "μάστορα", και του'βαλε στραβά το φίλτρο (NFU μοτέρ, το 1,6 που φορούσαν τα Ξαρά)
με αποτέλεσμα να στραβώσουν οι πτυχώσεις, να κοπούνε στο πάνω μέρος και να περνάει αφιλτράριστο το λάδι
ΚΑΙ να σπάσει το εσωτερικό πλαστικό που έχει μέσα το φιλτράκι. Μαζεύαμε τα κομματάκια πλαστικό
μέσα από το κουβαδάκι του φίλτρου.
ΟΠΟΤΕ....ηθικόν δίδαγμα
πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο, δώσε 4-6 ευρώ σε ένα καινούριο φίλτρο, δες μην έχει μέσα στο κουβαδάκι τίποτα απομεινάρια κομματάκια σπασμένα κλπ,
και άμα συνεχίσει να υπάρχει το πρόβλημα, τότε προχώρα στα επόμενα βήματα.
(Αν είναι το φίλτρο του τύπου "στοιχείου", το χάρτινο φίλτρο δηλ. με το πλαστικό καπάκι από πάνω)