Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 28 Φεβ 2020, 08:53 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Αύγ 2019, 08:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 237
Kαλημερα
Απ οταν πηρα το αμαξι (μεταχειρο) εχω κανει περιπου 12 αλλαγες λαδιων αλλες φορες απο την ταπα κατω και αλλες ρουφωντας απο το σωληνακι του μετρητη λαδιου . τις τελευταιες 3 ομως υπαρχει προβλημα .
Εξηγουμαι.
Πηγα σε πρατηριο φιλου που εχει μηχανημα να τα ρουφηξουμε απο πανω .Δεν καταφεραμε να βγαλουμε πανω απο 2 λιτ.
Λεω θα ειναι χαλασμενο δεν παει στο διαολο θα τα βγαλω με το δικο μου μηχανακι . Το ιδιο προβλημα .
Λεω θα το παω στο συνεργειο , οπου εχουμε ξαναλαξει λαδια και ρουφωντας και απο την ταπα χωρις προβλημα .
Το ιδιο , μπορεσαμε να ρουφηξουμε μονο 2.2 λιτ.
Ο αρχιμαστορας ελειπε διακοπες και το μαστοροπουλο ελεγε βλακειες οτι μαλλον δεν ειχε λαδι και τετοια , αφου τσεκαρισμενο την ιδια μερα ηταν ενα μπακλαβαδακι κατω απο το ανω σημειο , εκει που το γεμιζω παντα.
Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι , επειδη ειδα οτι το καρτερ εχει ενα βαθουλωματακι , μηπως εχει χτυπήσει το
σωληνακι και και εχει κλησει ακομη περισσοτερο (μιας και κανει κουρμπα κατω) και δεν περναει ο σωληνας αναρροφησης μεχρι κατω. Αλλα πρεπει να βγαλω το καρτερ για να δω (και τι δεν θαδινα για ενα αναβατοριο στην αυλη)
βαζω και 2 φωτο για το πως ειναι το σωληνακι
Καμμια αλλη ιδεα;
Εικόνα
Εικόνα

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Αύγ 2019, 09:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2838
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Μας μπέρδεψες ρε μεγάλε. Τελικά πόσα λίτρα έβγαλες ; Και αφού πηγές σε συνεργείο γιατί δεν τα έβγαλες κανονικά;
Λαμπάκι σου άναψε πριν;
Την βέργα την κοίταξες πριν τα ρουφήξεις;

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Αύγ 2019, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 237
και τις 3 φορες εβγαλε 2 με 2.2 λιτ λαδι την καθε φορα.
παιρνει μεσα ακριβως 3.9 λιτ.
και τις 3 φορες απλα συμπληρωσα οσο ακριβως εβγαλα αρα μεσα ειχε μεινει λαδι .
και την βεργα την ειχα τσεκαρει προτου παω στο συνεργειο , ουτως η αλλως δεν καιει γραμμαριο.
λαμπακι γιατι να αναψει , δεν εμεινε ποτε απο λαδια .
οχι δεν τα αλλαξα απο την ταπα γιατι ο μαστοροπουλος δεν ηθελε γιατι δεν ειχε χαλκινη ροδελλα , δεν τα αλλαζε ουτε με ευθυνη δικη μου να γυρισουμε την ροδελλα αναποδα .
Οταν λεω αλλαγη λαδιων τις τρεις τελευταιες φορες εννοω μεσα σε τρεις μηνες και οχι κανονικη αλλαγη στα 10 και 15000χλμ
επειδη το λαδι ηταν μισο φρεσκο μισο παλιο .
Το ΘΕΜΑ ειναι οτι στον κινητηρα αυτον μπορω να βγαλω με ρουφηγμα μονο τα 2.2 απο τα 3.9λιτ λαδι . ενω παλιοτερα εβγαινε ολο.
και η ερωτηση ειναι , εχει δει κανεις λυμενο απο κατω αυτον τον κινητηρα; ειναι τοσο κοντα στον πυθμενα του καρτερ το σωληνακι
που θα μπορουσε να στραβωσει σε χτυπημα βαθουλωμα του καρτερ;
η καποια αλλη ιδεα ;

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Αύγ 2019, 12:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5202
zetor έγραψε:
και τις 3 φορες εβγαλε 2 με 2.2 λιτ λαδι την καθε φορα.
παιρνει μεσα ακριβως 3.9 λιτ.
και τις 3 φορες απλα συμπληρωσα οσο ακριβως εβγαλα αρα μεσα ειχε μεινει λαδι .
και την βεργα την ειχα τσεκαρει προτου παω στο συνεργειο , ουτως η αλλως δεν καιει γραμμαριο.
λαμπακι γιατι να αναψει , δεν εμεινε ποτε απο λαδια .
οχι δεν τα αλλαξα απο την ταπα γιατι ο μαστοροπουλος δεν ηθελε γιατι δεν ειχε χαλκινη ροδελλα , δεν τα αλλαζε ουτε με ευθυνη δικη μου να γυρισουμε την ροδελλα αναποδα .
Οταν λεω αλλαγη λαδιων τις τρεις τελευταιες φορες εννοω μεσα σε τρεις μηνες και οχι κανονικη αλλαγη στα 10 και 15000χλμ
επειδη το λαδι ηταν μισο φρεσκο μισο παλιο .
Το ΘΕΜΑ ειναι οτι στον κινητηρα αυτον μπορω να βγαλω με ρουφηγμα μονο τα 2.2 απο τα 3.9λιτ λαδι . ενω παλιοτερα εβγαινε ολο.
και η ερωτηση ειναι , εχει δει κανεις λυμενο απο κατω αυτον τον κινητηρα; ειναι τοσο κοντα στον πυθμενα του καρτερ το σωληνακι
που θα μπορουσε να στραβωσει σε χτυπημα βαθουλωμα του καρτερ;
η καποια αλλη ιδεα ;


Πρέπει να έχω κάνει 3-4 αλλαγές με την ίδια ροδέλα, γιατί κάθε φορά που πάω δεν έχει... Κανένα θέμα. Δεν θέλω να πω κακία, αλλά μήπως βαριέται το ξεβιδωμα της ποδιάς;;

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Αύγ 2019, 12:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 237
Την ποδια την βγαζουν παντα ακομα και στο ρουφηγμα , επειδη στο βγαλσιμο του φιλτρου λαδιου οτι και να κανουν και ειδικα στον κινητηρα αυτον θα τρεξουν λαδια κατω στη ποδια και οι πελατες ειχαν προβλημα οταν πηγαιναν σπιτι και στο ξεπαρκαρισμα βλεποντας λαδια κατω
ξαναπηγαιναν συνεργειο αγριεμενοι .
Απλα ο μαστρο γιωργος ειναι ευθυνοφοβος και δεν παιρνει πρωτοβουλιες .
Σε ford fiesta του 1978 που εχω αντικα, δεν εχω αλλαξει ποτε την αλουμινενια ροδελλα . Βεβαια τα αλλαζω παντα εγω και σε ταπα και φιλτρο λαδιου ποτε δεν βαζουμε δυναμη .

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Οκτ 2019, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 237
Λοιπον επειδη ειμαι ψυχαναγκαστικος , εβγαλα το καρτερ , συμπερασμα
απο το ζικ-ζακ της σωληνας της βεργας λαδιου δεν μπορει να περασει τιποτα γιατι πρεπει να λυγίσει 2 φορες ,ποσο δε μαλλον ο σωληνας ανναροφησης λαδιου.
Αρα σωστη η citroen που εχει οδηγια για το πως αλλαζουν λαδια σαυτο το μοτερ (μονο απο ταπα)
ΜΕ τρελαναν οι εξιδικευμενοι , οτι η citroen λεει μαλακιες και αλλαγη πρεπει μονο με αναρροφηση.
Καποιες φορες ειχε γινει αλλαγη λαδιων με αναρρόφηση , τι στο διαλο λαδια αλλαξαν οταν το μισο ειχε μεινει μεσα.
Αντε να εμπιστευτείς μαστορα τωρα , οι μαλακες ολα τα ξερουν και προφανως δεν ειχαν ξαναδει λυμενο τετοιο μοτερ.

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Οκτ 2019, 16:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Απρ 2014, 19:20
Δημοσιεύσεις: 127
Καλησπέρα,
Εχω citroen c4 με τον κινητήρα 1,4 et3j4 kfu
Λογω του γεγονότος οτι απο δικό μου υπερβολικό σφίξιμο η βίδα του κάρτερ εχει κλωτσήσει, κανω τις αλλαγες λαδιών με αναρροφηση απο τον σωλήνα της βέργας στάθμης ελαίου.
Οντως και σε εμένα η σωλήνα αυτή κάνει ενα ζικ-ζακ που φαίνεται να είναι ολόιδιο με αυτο της φωτογραφίας που παρέθεσες, αλλα αυτό δεν μου είναι εμπόδιο στην αναρρόφηση του ελαίου.
Παρεπιπτόντως την αναρρόφηση την κανω στην δουλειά με ενα μηχάνημα σε λειτουργία αέρα και είναι μάρκα toros και εχει πλαστικα εύκαμπτα ακροφύσια μέτριας σκληρότητας. Απο την πλήρωση με νεο λιπαντικό διαπιστώνω καθε φορά οτι φτάνει σχεδον 3,5λίτρα με αλλαγη φίλτρου κάθε φορά.
Βλεπωντας το καρτερ εσωτερικα απο φωτογραφίες πρόσεξα οτι γυρω απο την βίδα εχει μια πατούρα οπου κατακρατά ενα μέρος του λιπαντικου και δεν στραγγίζει σωστά. Έχοντας αυτά τα δεδομένα θεωρώ λίγο καλύτερη την αναρρόφηση.
http://img.sideo.es/CyQ8rMPD3F-tCH67cbZ5tA==

Γνώμη μου είναι οτι ειτε με τον ένα είτε με τον αλλο τρόπο το λιπαντικό αφαιρείται. Με εχει βολέψει αυτή η διαδικασία της αναρρόφησης αλλά δεν παύει να έχω σαν εκκρεμότητα την επισκευη του σπειρώματος της βίδας του κάρτερ.

*την βέργα κάθε φορά που την βάζω στην σωλήνα με δυσκολεύει. Το πλαστικό ακροφύσιο ομως της αναρροφησης που είναι αρκετά πιο σκληρό απο την βέργα μπαίνει πολύ πιο εύκολα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Οκτ 2019, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 237
Οντως η πατουρα που εχει στο δικο μου καρτερ κραταει 600ml λαδιου , αν ηταν στο πλαι του καρτερ (οπως σε παλιοτερα τουλαχιστον ford δεν θα εμενε σταγωνα). Στο δικο μου δεν περναει ουτε το ευκαμπτο απο μηχανακι του lidl για λαδια .
Απο την ταπα με τρελαινει γιατι δεν μπορω να αλλαξω μονος μου τα λαδια , το να βγει μπει η τεραστια ποδια ειναι απιστευτο απλα δεν γινεται .
Σκεφτομαι να ανοιξω τρυπα με ταπα στην ποδια .
και εγω θεωρω ανωτερη την αναρροφηση , αν γνωριζεις την ποσοτητα λαδιου που παιρνει το αυτοκινητο σου και βλεπεις οτι προσθετεις την σωστη ποσοτητα τοτε αφοβα .
Το δικο μου παιρνει 3.9 lit αλλά βγαζαμε τα μισα.
Ποιο ειναι το μηχανημα της toros ? μιας και εχω και εγω κομφλαιρ ;

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Οκτ 2019, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 06 Απρ 2014, 19:20
Δημοσιεύσεις: 127
Την ίδια πατούρα εχει με το κάρτερ του κινητήρα που αναφέρω. 600ml είναι υπερβολικά πολλά, εχω την εντύπωση οτι είναι σημαντικά λιγότερα.

Αυτό το ευκαμπτο σωληνάκι του λιντλ είναι σαν αλφαδολαστιχο ή σαν σωληνάκι του νοσοκομειακού ορού. Σίγουρα δεν μπορείς να περαστεί με αυτό.

Την ποδιά την έχω καταργήσει γιατί μου είχε σπασει στην άκρη και αναγκάστηκα να την ξηλώσω και να την πετάξω.

Το μηχάνημα που εχουμε είναι στην ίδια φιλοσοφία με αυτό απλά πολύ μεγαλύτερο. δες τους αντάπτορες που εχει που τους ονομάζει καθετήρες. Τα ρουφάει σε λιγότερο απο λεπτό γιατί βλέπω το σωληνάκι που ξαναγίνεται λευκο!!
https://ergaliomihaniki.gr/%CE%B2%CE%B1 ... S%20TSU-30


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Οκτ 2019, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 237
Τα γνωριζω πως δουλευουν εχω φιλο με πρατηριο που εχει μηχανημα απο πολλα χρονια ,απλά με προβληματιζει που λες οτι οι
καθετηρες του περνανε αυτο το ς . Ισως στον δικο σου κινητηρα να μην ειναι τοσο εντονο .
Ειχα ξαδερφο που οτι νεο αμαξι επεφτε στα χερια του ακομα και της ευρυτερης οικογενειας ,ξηλωνε και πεταγε τις ποδιες .
Πιστευω μια ιδεα ειναι.

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 10 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Νομιμοποιηση (δηλωση) νεου κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: vil
Απαντήσεις: 16
Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Manolis
Απαντήσεις: 26
Είδος λαδιών σε saxo 1998 1.1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: saxomaniak
Απαντήσεις: 14
Διαρροή Λαδιού κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 57
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron