Σελίδα 1 από 1

Βαρύ πεντάλ συμπλέκτη σε saxo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Οκτ 2019, 01:54
από RedTurtle
Την καλησπέρα μου σε όλους!
Είμαι κάτοχος ενός Citroen saxo 1000 κυβικών, μοντέλο 1999...
Όπως γράφω και στον τίτλο λοιπόν, χθες μετά από κοντινή διαδρομή, βάζω μπρος το αμάξι και πάω να βάλω 1η, νιώθω το πεντάλ του συμπλέκτη να "σκαλωνει- τρίβεται" κάπου...
Πάω να βάλω όπισθεν και δε την έπαιρνε, ύστερα από 4-5 προσπάθειες την πήρε, βάζω πάλι πρώτη να ξεκινήσω και νιώθω το πεντάλ του συμπλέκτη αρκετά βαρύ σε σχέση με πριν και το σημείο αποσυμπλεξης να έχει αλλαξει!
Πλέον αποσυμπλεκει όταν το πεντάλ είναι πολύ πιο κάτω (προς το τέλος της διαδρομής του καθώς το πατάμε). Αφού έφτασα κανονικά στον προορισμό μου χωρίς κάποια μυρωδιά από δίσκο πλατό η πατιναρισμα, έβαλα νεκρά και δοκίμαζα το πεντάλ μπας και είναι ιδέα μου αλλά όχι... Πολύ πιο σκληρό και πλέον στο πάτημα του τρίζει...
Υπόψιν ότι ντιζα συμπλέκτη έχω αλλάξει πριν κανένα δίμηνο άρα το αποκλείω.
Το αμάξι έχει 199.500 χλμ, 10 μήνες στην κατοχή μου και 10.500 χλμ από εμένα! Οπότε δεν ξέρω αν έχει αλλαχτεί ο συμπλέκτης του.
Προσωπικά πιστεύω ότι θέλω αλλαγή συμπλέκτη!
Ποια η άποψη σας? Ευχαριστώ πολύ ομάδα και καλώς σας βρήκα! :clap

Re: Βαρύ πεντάλ συμπλέκτη σε saxo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Οκτ 2019, 18:55
από Drakonakis
Aν η ντίζα είναι σωστή σε όλα της κοιτάς το δίχαλο στο σημείο που ενώνεται μετην ντίζα, αν ούτε εκεί βλέπεις κάτι στραβό κατεβάζεις κιβώτιο και βλέπεις αν το πρόβλημα είναι στο δίχαλο ή σε δίσκο/πλατώ ρουλεμάν

Re: Βαρύ πεντάλ συμπλέκτη σε saxo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Οκτ 2019, 20:01
από nonos
Αν έχει πολλά χιλιόμετρα το σετ που φοράς είναι πολύ πιθανό να είναι το πλατώ.
Θα συμφωνήσω όμως και με το παραπάνω ποστ.