Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:27 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56
Δημοσιεύσεις: 79
Τοποθεσία: Attica
Μην με ρωτήσετε γιατί ανοίγω εδώ το θέμα αυτό και όχι σε κάποιο άλλο φόρουμ. Ο λόγος απλός. Θεωρώ ότι το GreekCitroenClub είναι το μοναδικό φόρουμ που έχει παραμείνει σοβαρό, με μέλη με γνώση και ελέγχεται από τους διαχειριστές του.

Αφορά Peugeot 206 1100cc του 2002 με 139000χλμ που το έχω περίπου 10 μέρες. Το πήρα σε πολύ καλή τιμή και μετά από έλεγχο σε συνεργείο αποδείχτηκε άψογο και σε κατάσταση καινούριου.
Το συνεργείο Citroen/Peugeot μου το σύστησε φίλος από το φόρουμ εδώ και τον ευχαριστώ πολύ.
Φυσικά κάποια προληπτικά μαζεμάτακια (δίσκοι/τακάκια/τροχαλία στροφάλου) τα έκανα στο συνεργείο καθώς και ένα ετήσιο σέρβις (λάδια/φίλτρο λαδιού/φίλτρο αέρα).

Το αυτοκίνητο ενώ έχει πολύ καλό εξοπλισμό (έκδοση ColorLine), δεν έχει υδραυλικό τιμόνι! :D
Εντάξει το ήξερα πριν την αγορά ότι δεν είχε υδραυλικό τιμόνι.
Είχα και παλιά αυτοκίνητα χωρίς υδραυλικό τιμόνι, αλλά δεν περίμενα να είναι τόσο βαρύ το τιμόνι του 206. Μπορεί και να έχω συνηθίσει τα υδραυλικά τιμόνια. Πάντως μέχρι στιγμής με έχει δυσκολέψει πολύ μέσα στην Αθήνα και ειδικά στα παρκαρίσματα. Μου έχει βγάλει το λάδι... :D

Στο συνεργείο μου λένε ότι μπορεί το τιμόνι να γίνει υδραυλικό αρκεί να βρεθεί ότι χρειάζεται σε υλικό και ανταλλακτικό. Το κόστος είναι υπό διερεύνηση και δεν το θεωρούν κάτι το φοβερό σαν μετατροπή.

Το σκέφτομαι; Τι λέτε εσείς;
Βασικά ποιο πολύ με ενδιαφέρει τα προβλήματα που μπορεί να βγάλει μετά την μετατροπή και όχι τόσο το κόστος.

υ.γ.1. Το αυτοκίνητο το γουστάρω πολύ και δεν σκοπεύω να το πουλήσω. Είναι εργαλείο δουλειάς.
υ.γ.2. Διάβασα και ένα παλιότερο ίδιο θέμα για το SAXO 1.1 και μάλλον είναι παρόμοια μετατροπή.

_________________
Run Storm! Run!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 20:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Εχω την εντύπωση ότι δεν είναι κ η φθηνότερη μετατροπή του πλανήτη. Βέβαια δεν το έχω ψάξει ποτέ σοβαρά, μόνο μεταξύ σοβαρού κ αστείου.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nontaskatsaras για την δημοσίευση του/της: Runner
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Λογικα οσο ενα ακομα 206 θα κοστισει, πεταμενα λεφτα δηλαδη. Ισα ισα θα κανεις και μπρατσα!!! Δεν αξίζει.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε barimagas για την δημοσίευση του/της: Runner
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 06:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56
Δημοσιεύσεις: 79
Τοποθεσία: Attica
Το κόστος χοντρά-χοντρά είναι κάπου στα 500e με 600e.
Έχω ζητήσει να το ψάξουν περισσότερο για να μου πούνε μία συγκεκριμένη τιμή και έρευνα για τον εντοπισμό των υλικών που χρειάζονται.

Από την άλλη σκέφτομαι άλλους τρόπους για να κάνω ποιο ελαφρύ το τιμόνι.
π.χ. αλλαγή ελαστικών με άλλα που να έχουν μικρότερο πλάτος. Άλλωστε το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά 4ετίας και ίσως είναι και ευκαιρία να τα αλλάξω.

Το αυτοκίνητο φοράει 175/65/14 το οποίο το βρίσκω κάπως υπερβολικό για 1100cc και 60 άλογα.
Σκέφτομαι να περάσω σε μία από τις παρακάτω διαστάσεις ώστε να ελαττωθεί το πλάτος του ελαστικού που είναι στο οδόστρωμα, γιατί το πρόβλημα με το τιμόνι είναι μόνο στο παρκάρισμα και στις επιτόπιες μανούβρες. Αλλά δεν ξέρω αν θα έχει κάποιο αποτέλεσμα η αλλαγή διάστασης. :hmm


Παράθεση:

Κωδικός Διάμετρος Περιφέρεια 50km/h 80km/h 100km/h 120km/h Διαφορά
--------- --------- ---------- ------- ------- ------- ------- -------
165/65 R14 570 mm 1791 mm 49km/h 78km/h 98km/h 117km/h -2.23%
155/70 R14 573 mm 1800 mm 49km/h 79km/h 98km/h 118km/h -1.8%
165/70 R14 587 mm 1844 mm 50km/h 80km/h 101km/h 121km/h 0.6%
145/75 R14 573 mm 1800 mm 49km/h 79km/h 98km/h 118km/h -1.71%
155/75 R14 588 mm 1847 mm 50km/h 81km/h 101km/h 121km/h 0.86%
145/80 R14 588 mm 1847 mm 50km/h 81km/h 101km/h 121km/h 0.77%

_________________
Run Storm! Run!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 09:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Η μετατροπή όπως είδες και εσύ θα κοστίσει σχεδόν όσο το αυτοκίνητο, αν όχι περισσότερο (λόγω απρόβλεπτων, μικροβλαβών, κάποιο ανταλλακτικό που ξεχάστηκε κλπ), και η αλλαγή σε μικρότερη διάσταση δεν θα βοηθήσει παρά ελάχιστα εώς και καθόλου, οπότε ούτε αυτό είναι επιλογή. Το μηχανικό βαραίνει στους επιτόπιους ελιγμούς λόγω του ότι στρίβεις τους τροχούς χωρίς ταχύτητα, άρα πρακτικά τους σέρνεις στο δρόμο με τα χέρια σου.

Θέμα συνήθειας και μικροελιγμών είναι, θα του πάρεις το κολάι....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 09:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Στο 106 το μηχανικό τιμόνι ψιλοελαφρυ μου φαίνεται. Όταν το παίρνει άλλος όμως, συνηθισμένος στο υδραυλικο, του φαίνεται βαρύ..

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56
Δημοσιεύσεις: 79
Τοποθεσία: Attica
The Ace έγραψε:

Θέμα συνήθειας και μικροελιγμών είναι, θα του πάρεις το κολάι....


Ελπίζω να πάρω σύντομα το κολάι γιατί ήδη στούκαρα πάνω σε ελιγμό για να παρκάρω. Πάτησα γκάζι για να ξεκολλήσει μου έφυγε και έσκασα με τη ζάντα πλάγια σε πεζοδρόμιο. Πάει το τάσι... μας άφησε χρόνους... :D :sad :laugh

_________________
Run Storm! Run!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Runner, μόλις πριν λίγο που είδα το θέμα, το πρώτο που μου ήρθε και μένα στο μυαλό να σου απαντήσω ήταν ψιλοσυγκαταβατικά "αστειεύεσαι; θα χαλάσεις χρήμα και δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει".
Προχωρώντας παρακάτω στη συζήτηση, είδα και το ποστ που μιλάς για αλλαγή ελαστικών από 175άρι πέλμα που έχει σε στενότερο, και παραθέτεις βασιζόμενος στη λογική όσο πιο κοντινής διαμέτρου όσα ελαστικά βρήκες με πέλμα μέχρι και ...145άρι!
Τώρα, υποχρεωτικά, θα σου απαντήσω με ένα κάθετο "Ελπίζω να αστειεύεσαι, που σου πέρασε έστω και από το μυαλό αυτό το πράγμα!".
Δεν ξέρω τι προβλεπόμενες διαστάσεις δίνονται από μαμά για το 206, άντε από τα 175άρια σου να 'ναι 165άρια το πολύ τα μικρότερα, αλλά και πάλι στους ελληνικούς δρόμους εκτός και εντός πόλεων μ' αυτή τη διακύμανση σε ποιότητα οδοστρώματος, μη κατεβείς για κανένα λόγο έστω και σε προτεινόμενο μικρότερο πλάτος πέλματος. Πολύ περισσότερο, μη κατεβείς ούτε κατά διάνοια στα ακόμη μικρότερα πέλματα που παραθέτεις, γιατί θα το κάνεις το 206 όχημα για καμικάζι...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56
Δημοσιεύσεις: 79
Τοποθεσία: Attica
Γιατί όμως έχω την εντύπωση ότι τα μικρότερα σε πλάτος (φάρδος) ελαστικά συμπεριφέρονται καλύτερα στις ανωμαλίες του δρόμου, στις βροχές κλπ;;;;

Πάντως φάρδος 145 αποκλείεται να έβαζα. Σκεφτόμουν για 165 ή 155. Ένα AVEO 1150cc που είχα μέχρι πριν 6 μήνες είχε 155/80/13... Εντελώς τρακτέρ...

_________________
Run Storm! Run!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 12:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Άλλο το 206, άλλο το Aveo, άλλο κάποιο τρίτο πιθανότατα. Κάθε αυτοκίνητο, έχει τα δικά του στατικά και δυναμικά χαρακτηριστικά και αναλόγως τις δικές του ανάγκες σε ελαστικά βάσει των οποίων το εξοπλίζει με ελαστικά ο κατασκευαστής του, ώστε να συμπεριφέρεται με ασφάλεια παντού και πάντα, ιδίως σε περιπτώσεις οριακές ή και κάτι παραπάνω από οριακές.
Στις ανωμαλίες, μπορεί να συμβαίνει αυτό που λες αλλά μόνο στις κατά πλάτος, γιατί ένα στενότερο λάστιχο "διαβάζει" λιγότερο κάποιες από αυτές περνώντας ανάμεσα. Αλλά και πάλι, εκεί που οπουδήποτε θα τύχει να αναπηδά κατά μήκος ή/και να γλυστράει κατά πλάτος και μετράει (και η παραμόρφωση και) η επιφάνεια πρόσφυσης που ανακτά ανά πάσα στιγμή, εκεί υστερεί έως και επικίνδυνα. Στις βροχές, ακόμη χειρότερα αν υπολογίσουμε και την ύπαρξη ανωμαλιών, αλλά και με μόνη την ύπαρξη βροχής σε πολύ καλό οδόστρωμα, αυτό που μετράει είναι πόσο καλά και γρήγορα διώχνει το ελαστικό νερό και πόση επιφάνεια πρόσφυσης ταυτοχρόνως διατηρεί ανά πάσα στιγμή. Παρά το απλώς φαινόμενο ότι "σκίζει" καλύτερα το νερό, πράγμα καθόλου αρκετό σε σχέση με τις κρίσιμα αναγκαίες συμπεριφορές για επαρκή πρόσφυση.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, την εντύπωση αυτή την έχεις, πρώτον επειδή κρίνεις βάσει διαφορετικών αυτοκινήτων, και δεύτερον επειδή είσαι τυχερός που μάλλον δεν άλλαξες ποτέ σε κανένα πέλμα ελαστικού πολύ δραστικά!

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 13:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56
Δημοσιεύσεις: 79
Τοποθεσία: Attica
Η αλλαγή διάστασης πέλματος του ελαστικού ήταν μία σκέψη μπας και ελαφρύνω λίγο το τιμόνι στους επιτόπιους ελιγμούς. Μόνο για αυτό το λόγο.

Από εκεί και πέρα θα δω τι θα παίξει με την μετατροπή σε υδραυλικό και ανάλογα τι θα μου πει και το συνεργείο θα αποφασίσω ανάλογα.

_________________
Run Storm! Run!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 14:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Κατάλαβα τη σκέψη σου ότι αφορούσε τους επιτόπιους ελιγμούς, απλά επισημαίνω την ελλιπή σκέψη σου για τους ολοτόπιους καλπασμούς.
Και για τη μετατροπή όμως, που τόσο πολύ την κυνηγάς, είναι τόσο απλά τα πράγματα; Τι σου είπαν στο συνεργείο που έχεις; Γίνεται με κατάλληλη παρέμβαση στο υπάρχον τιμόνι; Αλλάζεις όλο το τιμόνι αλλά βάζεις υδραυλικό που φορούσαν κάποιες εκδόσεις του 206 και του ταιριάζει; Ή πας σε άλλη πατέντα παραπέρα οπότε παίζει και το πόσο πιο αργό ή γρήγορο μπορεί να σου προκύψει;
Το πόσο αργό ή γρήγορο είναι το τιμόνι σε κάθε αυτοκίνητο και πως αποκρίνεται γενικώς, κάθε άλλο παρά άσχετο είναι με το γενικότερο στήσιμο του κάθε αυτοκινήτου από τον κατασκευαστή.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56
Δημοσιεύσεις: 79
Τοποθεσία: Attica
Για την ώρα το μόνο που μου έχουν πει είναι ότι "μπορεί να γίνει η μετατροπή και δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για το 206". Το μόνο που χρειάζεται είναι χρόνος για να βρεθούν όλα τα υλικά και φυσικά να συμφέρει οικονομικά. Το ακριβές κόστος είναι υπό διερεύνηση.

υ.γ. στην ουσία είναι ίδια μετατροπή: viewtopic.php?f=56&t=8920

_________________
Run Storm! Run!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 22:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2019, 17:52
Δημοσιεύσεις: 94
Καλησπέρα. Το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο ήταν ένα 206 colorline 1.1 το 2001, χωρίς υδραυλικό τιμόνι. Το ίδιο αυτοκίνητο είχε πάρει ο πατέρας του τότε αφεντικού μου, στην κόρη του και επειδή το τιμόνι ήταν όντως πολύ βαρύ, το είχε κάνει υδραυλικό. Δεν γνωρίζω τεχνικές λεπτομέρειες, απλά θυμάμαι που έλεγε ότι ήταν εύκολη μετατροπή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Μαρ 2020, 10:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56
Δημοσιεύσεις: 79
Τοποθεσία: Attica
Και το δικό μου ακριβώς ίδια περίπτωση. Το πήρε ο πατέρας το 2001 το μεταβίβασε στην κόρη το 2011, η οποία τελικά δεν το οδηγούσε και προτίμησε να αγοράσει άλλο αυτοκίνητο με υδραυλικό τιμόνι. Και το 206 το πήρα εγώ.

Επειδή εναλλάσσομαι μεταξύ του 206 και του Aircross η διαφορά μεταξύ των δύο τιμονιών είναι τόσο χαώδης στους επιτόπιους ελιγμούς και στις πολύ χαμηλές ταχύτητες που το 206 θέλει ιδιαίτερη προσοχή, υπομονή και προκαλεί και άγχος.

Χθες ήθελα να παρκάρω πίσω από το Χίλτον και μου έβγαλε το λάδι. Και είχα και και κάποιους βιαστικούς που ξεκίνησαν τα κορναρίσματα.
Σίγουρα όμως κάποια στιγμή θα το συνηθίσω.

_________________
Run Storm! Run!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Στο τιμόνι και του Peugeot 908 ο Loeb!
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 2
πρόβλημα με τιμόνι σε citroen C4 diesel 2012
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Στραβό τιμόνι.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: johnis
Απαντήσεις: 43
Φθορά χρωμίου στο τιμόνι
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
προβληματικο τιμονι c2
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ