Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Runner
|
Θέμα δημοσίευσης: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 19:47 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56 Δημοσιεύσεις: 79 Τοποθεσία: Attica
|
Μην με ρωτήσετε γιατί ανοίγω εδώ το θέμα αυτό και όχι σε κάποιο άλλο φόρουμ. Ο λόγος απλός. Θεωρώ ότι το GreekCitroenClub είναι το μοναδικό φόρουμ που έχει παραμείνει σοβαρό, με μέλη με γνώση και ελέγχεται από τους διαχειριστές του. Αφορά Peugeot 206 1100cc του 2002 με 139000χλμ που το έχω περίπου 10 μέρες. Το πήρα σε πολύ καλή τιμή και μετά από έλεγχο σε συνεργείο αποδείχτηκε άψογο και σε κατάσταση καινούριου. Το συνεργείο Citroen/Peugeot μου το σύστησε φίλος από το φόρουμ εδώ και τον ευχαριστώ πολύ. Φυσικά κάποια προληπτικά μαζεμάτακια (δίσκοι/τακάκια/τροχαλία στροφάλου) τα έκανα στο συνεργείο καθώς και ένα ετήσιο σέρβις (λάδια/φίλτρο λαδιού/φίλτρο αέρα). Το αυτοκίνητο ενώ έχει πολύ καλό εξοπλισμό (έκδοση ColorLine), δεν έχει υδραυλικό τιμόνι! Εντάξει το ήξερα πριν την αγορά ότι δεν είχε υδραυλικό τιμόνι. Είχα και παλιά αυτοκίνητα χωρίς υδραυλικό τιμόνι, αλλά δεν περίμενα να είναι τόσο βαρύ το τιμόνι του 206. Μπορεί και να έχω συνηθίσει τα υδραυλικά τιμόνια. Πάντως μέχρι στιγμής με έχει δυσκολέψει πολύ μέσα στην Αθήνα και ειδικά στα παρκαρίσματα. Μου έχει βγάλει το λάδι... Στο συνεργείο μου λένε ότι μπορεί το τιμόνι να γίνει υδραυλικό αρκεί να βρεθεί ότι χρειάζεται σε υλικό και ανταλλακτικό. Το κόστος είναι υπό διερεύνηση και δεν το θεωρούν κάτι το φοβερό σαν μετατροπή. Το σκέφτομαι; Τι λέτε εσείς; Βασικά ποιο πολύ με ενδιαφέρει τα προβλήματα που μπορεί να βγάλει μετά την μετατροπή και όχι τόσο το κόστος. υ.γ.1. Το αυτοκίνητο το γουστάρω πολύ και δεν σκοπεύω να το πουλήσω. Είναι εργαλείο δουλειάς. υ.γ.2. Διάβασα και ένα παλιότερο ίδιο θέμα για το SAXO 1.1 και μάλλον είναι παρόμοια μετατροπή.
_________________ Run Storm! Run!
|
|
|
|
|
nontaskatsaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 20:43 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09 Δημοσιεύσεις: 646
|
Εχω την εντύπωση ότι δεν είναι κ η φθηνότερη μετατροπή του πλανήτη. Βέβαια δεν το έχω ψάξει ποτέ σοβαρά, μόνο μεταξύ σοβαρού κ αστείου.
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nontaskatsaras για την δημοσίευση του/της: Runner
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Μαρ 2020, 21:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Λογικα οσο ενα ακομα 206 θα κοστισει, πεταμενα λεφτα δηλαδη. Ισα ισα θα κανεις και μπρατσα!!! Δεν αξίζει.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε barimagas για την δημοσίευση του/της: Runner
|
|
|
|
|
Runner
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 06:39 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56 Δημοσιεύσεις: 79 Τοποθεσία: Attica
|
Το κόστος χοντρά-χοντρά είναι κάπου στα 500e με 600e. Έχω ζητήσει να το ψάξουν περισσότερο για να μου πούνε μία συγκεκριμένη τιμή και έρευνα για τον εντοπισμό των υλικών που χρειάζονται. Από την άλλη σκέφτομαι άλλους τρόπους για να κάνω ποιο ελαφρύ το τιμόνι. π.χ. αλλαγή ελαστικών με άλλα που να έχουν μικρότερο πλάτος. Άλλωστε το αυτοκίνητο φοράει ελαστικά 4ετίας και ίσως είναι και ευκαιρία να τα αλλάξω. Το αυτοκίνητο φοράει 175/65/14 το οποίο το βρίσκω κάπως υπερβολικό για 1100cc και 60 άλογα. Σκέφτομαι να περάσω σε μία από τις παρακάτω διαστάσεις ώστε να ελαττωθεί το πλάτος του ελαστικού που είναι στο οδόστρωμα, γιατί το πρόβλημα με το τιμόνι είναι μόνο στο παρκάρισμα και στις επιτόπιες μανούβρες. Αλλά δεν ξέρω αν θα έχει κάποιο αποτέλεσμα η αλλαγή διάστασης. Παράθεση: Κωδικός Διάμετρος Περιφέρεια 50km/h 80km/h 100km/h 120km/h Διαφορά --------- --------- ---------- ------- ------- ------- ------- ------- 165/65 R14 570 mm 1791 mm 49km/h 78km/h 98km/h 117km/h -2.23% 155/70 R14 573 mm 1800 mm 49km/h 79km/h 98km/h 118km/h -1.8% 165/70 R14 587 mm 1844 mm 50km/h 80km/h 101km/h 121km/h 0.6% 145/75 R14 573 mm 1800 mm 49km/h 79km/h 98km/h 118km/h -1.71% 155/75 R14 588 mm 1847 mm 50km/h 81km/h 101km/h 121km/h 0.86% 145/80 R14 588 mm 1847 mm 50km/h 81km/h 101km/h 121km/h 0.77%
_________________ Run Storm! Run!
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 09:01 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Η μετατροπή όπως είδες και εσύ θα κοστίσει σχεδόν όσο το αυτοκίνητο, αν όχι περισσότερο (λόγω απρόβλεπτων, μικροβλαβών, κάποιο ανταλλακτικό που ξεχάστηκε κλπ), και η αλλαγή σε μικρότερη διάσταση δεν θα βοηθήσει παρά ελάχιστα εώς και καθόλου, οπότε ούτε αυτό είναι επιλογή. Το μηχανικό βαραίνει στους επιτόπιους ελιγμούς λόγω του ότι στρίβεις τους τροχούς χωρίς ταχύτητα, άρα πρακτικά τους σέρνεις στο δρόμο με τα χέρια σου.
Θέμα συνήθειας και μικροελιγμών είναι, θα του πάρεις το κολάι....
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
nontaskatsaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 09:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09 Δημοσιεύσεις: 646
|
Στο 106 το μηχανικό τιμόνι ψιλοελαφρυ μου φαίνεται. Όταν το παίρνει άλλος όμως, συνηθισμένος στο υδραυλικο, του φαίνεται βαρύ..
Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
|
|
|
|
|
Runner
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 10:00 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56 Δημοσιεύσεις: 79 Τοποθεσία: Attica
|
The Ace έγραψε: Θέμα συνήθειας και μικροελιγμών είναι, θα του πάρεις το κολάι....
Ελπίζω να πάρω σύντομα το κολάι γιατί ήδη στούκαρα πάνω σε ελιγμό για να παρκάρω. Πάτησα γκάζι για να ξεκολλήσει μου έφυγε και έσκασα με τη ζάντα πλάγια σε πεζοδρόμιο. Πάει το τάσι... μας άφησε χρόνους...
_________________ Run Storm! Run!
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 10:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Runner, μόλις πριν λίγο που είδα το θέμα, το πρώτο που μου ήρθε και μένα στο μυαλό να σου απαντήσω ήταν ψιλοσυγκαταβατικά "αστειεύεσαι; θα χαλάσεις χρήμα και δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει". Προχωρώντας παρακάτω στη συζήτηση, είδα και το ποστ που μιλάς για αλλαγή ελαστικών από 175άρι πέλμα που έχει σε στενότερο, και παραθέτεις βασιζόμενος στη λογική όσο πιο κοντινής διαμέτρου όσα ελαστικά βρήκες με πέλμα μέχρι και ...145άρι! Τώρα, υποχρεωτικά, θα σου απαντήσω με ένα κάθετο "Ελπίζω να αστειεύεσαι, που σου πέρασε έστω και από το μυαλό αυτό το πράγμα!". Δεν ξέρω τι προβλεπόμενες διαστάσεις δίνονται από μαμά για το 206, άντε από τα 175άρια σου να 'ναι 165άρια το πολύ τα μικρότερα, αλλά και πάλι στους ελληνικούς δρόμους εκτός και εντός πόλεων μ' αυτή τη διακύμανση σε ποιότητα οδοστρώματος, μη κατεβείς για κανένα λόγο έστω και σε προτεινόμενο μικρότερο πλάτος πέλματος. Πολύ περισσότερο, μη κατεβείς ούτε κατά διάνοια στα ακόμη μικρότερα πέλματα που παραθέτεις, γιατί θα το κάνεις το 206 όχημα για καμικάζι...
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
Runner
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 10:50 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56 Δημοσιεύσεις: 79 Τοποθεσία: Attica
|
Γιατί όμως έχω την εντύπωση ότι τα μικρότερα σε πλάτος (φάρδος) ελαστικά συμπεριφέρονται καλύτερα στις ανωμαλίες του δρόμου, στις βροχές κλπ;;;;
Πάντως φάρδος 145 αποκλείεται να έβαζα. Σκεφτόμουν για 165 ή 155. Ένα AVEO 1150cc που είχα μέχρι πριν 6 μήνες είχε 155/80/13... Εντελώς τρακτέρ...
_________________ Run Storm! Run!
|
|
|
|
|
jalbanis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 12:45 |
|
Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52 Δημοσιεύσεις: 1128 Τοποθεσία: Λαμία Εικόνες: 0
|
Άλλο το 206, άλλο το Aveo, άλλο κάποιο τρίτο πιθανότατα. Κάθε αυτοκίνητο, έχει τα δικά του στατικά και δυναμικά χαρακτηριστικά και αναλόγως τις δικές του ανάγκες σε ελαστικά βάσει των οποίων το εξοπλίζει με ελαστικά ο κατασκευαστής του, ώστε να συμπεριφέρεται με ασφάλεια παντού και πάντα, ιδίως σε περιπτώσεις οριακές ή και κάτι παραπάνω από οριακές. Στις ανωμαλίες, μπορεί να συμβαίνει αυτό που λες αλλά μόνο στις κατά πλάτος, γιατί ένα στενότερο λάστιχο "διαβάζει" λιγότερο κάποιες από αυτές περνώντας ανάμεσα. Αλλά και πάλι, εκεί που οπουδήποτε θα τύχει να αναπηδά κατά μήκος ή/και να γλυστράει κατά πλάτος και μετράει (και η παραμόρφωση και) η επιφάνεια πρόσφυσης που ανακτά ανά πάσα στιγμή, εκεί υστερεί έως και επικίνδυνα. Στις βροχές, ακόμη χειρότερα αν υπολογίσουμε και την ύπαρξη ανωμαλιών, αλλά και με μόνη την ύπαρξη βροχής σε πολύ καλό οδόστρωμα, αυτό που μετράει είναι πόσο καλά και γρήγορα διώχνει το ελαστικό νερό και πόση επιφάνεια πρόσφυσης ταυτοχρόνως διατηρεί ανά πάσα στιγμή. Παρά το απλώς φαινόμενο ότι "σκίζει" καλύτερα το νερό, πράγμα καθόλου αρκετό σε σχέση με τις κρίσιμα αναγκαίες συμπεριφορές για επαρκή πρόσφυση. Σε κάθε περίπτωση πάντως, την εντύπωση αυτή την έχεις, πρώτον επειδή κρίνεις βάσει διαφορετικών αυτοκινήτων, και δεύτερον επειδή είσαι τυχερός που μάλλον δεν άλλαξες ποτέ σε κανένα πέλμα ελαστικού πολύ δραστικά!
_________________ ◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆ ★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★ ★★★★★★ ★★★★★★
|
|
|
|
|
Runner
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 13:29 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56 Δημοσιεύσεις: 79 Τοποθεσία: Attica
|
Η αλλαγή διάστασης πέλματος του ελαστικού ήταν μία σκέψη μπας και ελαφρύνω λίγο το τιμόνι στους επιτόπιους ελιγμούς. Μόνο για αυτό το λόγο.
Από εκεί και πέρα θα δω τι θα παίξει με την μετατροπή σε υδραυλικό και ανάλογα τι θα μου πει και το συνεργείο θα αποφασίσω ανάλογα.
_________________ Run Storm! Run!
|
|
|
|
|
Runner
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 15:05 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56 Δημοσιεύσεις: 79 Τοποθεσία: Attica
|
Για την ώρα το μόνο που μου έχουν πει είναι ότι "μπορεί να γίνει η μετατροπή και δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο για το 206". Το μόνο που χρειάζεται είναι χρόνος για να βρεθούν όλα τα υλικά και φυσικά να συμφέρει οικονομικά. Το ακριβές κόστος είναι υπό διερεύνηση. υ.γ. στην ουσία είναι ίδια μετατροπή: viewtopic.php?f=56&t=8920
_________________ Run Storm! Run!
|
|
|
|
|
Stylish
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Μαρ 2020, 22:26 |
|
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2019, 17:52 Δημοσιεύσεις: 94
|
Καλησπέρα. Το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο ήταν ένα 206 colorline 1.1 το 2001, χωρίς υδραυλικό τιμόνι. Το ίδιο αυτοκίνητο είχε πάρει ο πατέρας του τότε αφεντικού μου, στην κόρη του και επειδή το τιμόνι ήταν όντως πολύ βαρύ, το είχε κάνει υδραυλικό. Δεν γνωρίζω τεχνικές λεπτομέρειες, απλά θυμάμαι που έλεγε ότι ήταν εύκολη μετατροπή.
|
|
|
|
|
Runner
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Μαρ 2020, 10:22 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56 Δημοσιεύσεις: 79 Τοποθεσία: Attica
|
Και το δικό μου ακριβώς ίδια περίπτωση. Το πήρε ο πατέρας το 2001 το μεταβίβασε στην κόρη το 2011, η οποία τελικά δεν το οδηγούσε και προτίμησε να αγοράσει άλλο αυτοκίνητο με υδραυλικό τιμόνι. Και το 206 το πήρα εγώ.
Επειδή εναλλάσσομαι μεταξύ του 206 και του Aircross η διαφορά μεταξύ των δύο τιμονιών είναι τόσο χαώδης στους επιτόπιους ελιγμούς και στις πολύ χαμηλές ταχύτητες που το 206 θέλει ιδιαίτερη προσοχή, υπομονή και προκαλεί και άγχος.
Χθες ήθελα να παρκάρω πίσω από το Χίλτον και μου έβγαλε το λάδι. Και είχα και και κάποιους βιαστικούς που ξεκίνησαν τα κορναρίσματα. Σίγουρα όμως κάποια στιγμή θα το συνηθίσω.
_________________ Run Storm! Run!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|